Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούριος στο φόρουμ και χρειάζομαι τη βοήθειά σας στο τι επιλογές υπάρχουν για αυτοκίνητο(είτε καινούριο, είτε μεταχειρισμένο) με μπάτζετ 16Κ-17Κ ευρώ. Τα δεδομένα είναι τα εξής:

  • Μένω επαρχία και 5 μέρες την εβδομάδα διανύω ημερησίως 75χλμ ανοιχτού δρόμου, γι' αυτό συγκλίνω και προς diesel επιλογές
  • Έχω δύο μικρά παιδιά (5 και 1 έτους) οπότε οι άνετοι χώροι είναι στα ζητούμενα

Περιμένω τα φώτα και τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα σου προτεινα γενικα μεταχειρισμενο με υγραεριο η να κανεις μετατροπη μετα. Δεν φτανουν τα χρηματα για καινουργιο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gus_14 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούριος στο φόρουμ και χρειάζομαι τη βοήθειά σας στο τι επιλογές υπάρχουν για αυτοκίνητο(είτε καινούριο, είτε μεταχειρισμένο) με μπάτζετ 16Κ-17Κ ευρώ. Τα δεδομένα είναι τα εξής:

  • Μένω επαρχία και 5 μέρες την εβδομάδα διανύω ημερησίως 75χλμ ανοιχτού δρόμου, γι' αυτό συγκλίνω και προς diesel επιλογές
  • Έχω δύο μικρά παιδιά (5 και 1 έτους) οπότε οι άνετοι χώροι είναι στα ζητούμενα

Περιμένω τα φώτα και τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

Άνετα αγοράζεις μεταχειρισμένο Opel Astra diesel από το 2017 και μετά, μόνο που τα περισσότερα προς πώληση είναι από leasing. Η τιμές χωρίς παζάρια είναι στα 12000€ με πάνω από 120,000 χλμ.

  • Like 1
Δημοσ.

οπως αναφερθηκε δυστηχως μονοδρομος ειναι το μτχ με αυτα τα χρηματα. Δυστηχως πανε οι εποχες που με 11-12.000 αγοραζες καινουργιο εστω βασικη εκδοση και απο εκει και περα προσθετες εξτρα σε καινουργιο....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Huyndai i20 μπορείς να αγοράσεις καινούριο

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i20-2020/i20-petrol/

Κ με τον κινητήρα των 100 ίππων, αλλά σ αυτή τη περίπτωση κι αν θέλεις κάτω από 17Κ μόνο τη βασική έκδοση, ενώ με μόλις 90€ πάνω παίρνεις την Exclusive έκδοση μηχανικού κιβωτίου, ενώ ίσα-ίσα κάτω από 18Κ παίρνεις και τη Premium έκδοση μηχανικού κιβωτίου.

Χώρος αποσκευών στα 358λίτρα, αλλά νομίζω μπορείς να βάλεις μπαγκαζιέρα όταν θα χρειάζεται για διακοπές ή ταξίδια.

Προσωπικά δεν θα έδινα ~16-17Κ για μεταχειρισμένο, ακόμη κ τώρα...θα επέλεγα καινούριο με επιμέρους παραχωρήσεις, ώστε να βγει πιο οικονομικό στη 5ετία χρήσης....

...εκτός αν βρεις μια εξαιρετική περίπτωση κι από αξιόπιστο πωλητή.

 

3 ώρες πριν, Gus_14 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούριος στο φόρουμ και χρειάζομαι τη βοήθειά σας στο τι επιλογές υπάρχουν για αυτοκίνητο(είτε καινούριο, είτε μεταχειρισμένο) με μπάτζετ 16Κ-17Κ ευρώ. Τα δεδομένα είναι τα εξής:

  • Μένω επαρχία και 5 μέρες την εβδομάδα διανύω ημερησίως 75χλμ ανοιχτού δρόμου, γι' αυτό συγκλίνω και προς diesel επιλογές
  • Έχω δύο μικρά παιδιά (5 και 1 έτους) οπότε οι άνετοι χώροι είναι στα ζητούμενα

Περιμένω τα φώτα και τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

Και σε ι30 πας με 18.190€

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/i30-petrol/

...

Αν θες να πας σε ΚΙΑ, υπάρχουν και τα RIO από 16.890 (πιο μικρό με 325λτ πορτ-παγκάζ), και το STONIC στα 17.840€ η εισαγωγική έκδοση...

Προφανώς δοκιμάζεις ό,τι καλύπτει ο προϋπολογισμός σου κ κρίνεις...εγώ παρέθεσα αυτά με τη μεγαλύτερη εγγύηση.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 4
Δημοσ.

Σε περίπτωση δανειοδότησης , κράτησε και τη παράμετρο ότι το καινούργιο έχει συνήθως χαμηλότερο επιτόκιο 4-8% περίπου, σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο όπου οι έμποροι δίνουν 12-13% σαν καταναλωτικό. 
 

και ανα περιόδους (τουλάχιστον όταν ήμουν σε αναζητηση) υπήρχαν εταιρίες που έδιναν και άτοκα πχ. Audi για 4 χρόνια. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ίσως είναι μια καλή σκέψη το i30 ή το Kia Stonic εφόσον είναι κοντά σε αυτά τα χρήματα. Επίσης από μεταχειρισμένα είδα σε εμπόρους κυρίως το Renault Kadjar και το Captur(πιο οικονομικό αλλά σαφώς και πιο μικρό). Δεν ξέρω μήπως κάποιος φίλος έχει προσωπική εμπειρία από τα συγκεκριμένα μοντέλα να μου πει.

Δημοσ.

Αν θες να εισαι αυστηρα μέσα σε αυτά τα χρήματα και να μη ξεφύγεις, πιστευω ενα i20 σε βολεύει πολύ καλα. Χωρανε και 2 παιδια, και βαλιτσουλες πισω καθως εχει ενα σχετικα ευρυχωρο πορτπαγκαζ για τις διαστασεις του.  Βεβαια ισως να χρειαστεις και στην οροφη να φορτωσεις. 

Η hyundai ειναι ό,τι πιο value for money. Μπες να δεις στην ιστοσελιδα τι σου δινει αναλυτικά 

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνω απολυτα με το i20, το εχω περιπου ενα χρονο και μεχρι στιγμης πολυ ικανοποιημενος. Το Stonic επισης πολυ καλο αλλα στα λεφτα που θες βγαινει με τον ατμοσφαιρικο με τα 84 αλογα, για τον 1000αρι με τα 100 αλογα πας πανω απο 20κ.

Για τους χωρους δεν ξερω αν θα σε καλυψουν, παντως εχει απο τους μεγαλυτερους της κατηγοριας (ηταν και ενας βασικος λογος που το επελεξα). 

Διαφορετικα δες για μεταχειρισμενο Astra Diesel απλα μεγαλη προσοχη και ψαξιμο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, xaralas είπε

Συμφωνω απολυτα με το i20, το εχω περιπου ενα χρονο και μεχρι στιγμης πολυ ικανοποιημενος. Το Stonic επισης πολυ καλο αλλα στα λεφτα που θες βγαινει με τον ατμοσφαιρικο με τα 84 αλογα, για τον 1000αρι με τα 100 αλογα πας πανω απο 20κ.

Για τους χωρους δεν ξερω αν θα σε καλυψουν, παντως εχει απο τους μεγαλυτερους της κατηγοριας (ηταν και ενας βασικος λογος που το επελεξα). 

Διαφορετικα δες για μεταχειρισμενο Astra Diesel απλα μεγαλη προσοχη και ψαξιμο.

Κοιταζα κι εγω το στονικ αρχικά, οταν ειδα ομως τι παραπάνω δινει η hyundai στα ιδια λεφτά, το απέρριψα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το Skoda Fabia αρχίζει από χαμηλό "κατώφλι" και μπορεί να σε καλύψει...

Eξαιρετική εντύπωση μού έκαναν οι χώροι του Skoda Scala, με 467 λίτρα πορτ-παγκάζ και εισαγωγική έκδοση στα 19.200€ αν μπορείς να ανέβεις ως εκεί (και στα 19.600 ανεβαίνεις από τον 95άρη στον 115άρη κινητήρα)...επίσης έχει πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση, που στο Fabia πχ τον αγοράζεις εξτρά
https://www.skoda.gr/models/scala/scala
...αν οι χώροι είναι προτεραιότητα έναντι εγγύησης, νομίζω είναι πρώτο στη λίστα

Τιμοκατάλογος
https://www.skoda.gr/_doc/96897085-168d-432a-a453-5a2524e82503

Λόγω εγγύησης, πάντως, θα προτιμούσα Hyundai/KIA, αλλά από τότε που οδήγησα ένα Octavia νοικιασμένο, η άποψή μου για τη μάρκα έχει βελτιωθεί πάρα πολύ

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, definitio είπε

Και το Skoda Fabia αρχίζει από χαμηλό "κατώφλι" και μπορεί να σε καλύψει...

Eξαιρετική εντύπωση μού έκαναν οι χώροι του Skoda Scala, με 467 λίτρα πορτ-παγκάζ και εισαγωγική έκδοση στα 19.200€ αν μπορείς να ανέβεις ως εκεί (και στα 19.600 ανεβαίνεις από τον 95άρη στον 115άρη κινητήρα)...επίσης έχει πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση, που στο Fabia πχ τον αγοράζεις εξτρά
https://www.skoda.gr/models/scala/scala
...αν οι χώροι είναι προτεραιότητα έναντι εγγύησης, νομίζω είναι πρώτο στη λίστα

Τιμοκατάλογος
https://www.skoda.gr/_doc/96897085-168d-432a-a453-5a2524e82503

Λόγω εγγύησης, πάντως, θα προτιμούσα Hyundai/KIA, αλλά από τότε που οδήγησα ένα Octavia νοικιασμένο, η άποψή μου για τη μάρκα έχει βελτιωθεί πάρα πολύ

Ναι είναι ενδιαφέρουσες επιλογές και τα δύο. Ο ενδοιασμός μου όμως είναι αν αξίζει καινούριος βενζινοκινητήρας από άποψη οικονομίας/κατανάλωσης ή η επιλογή μεταχειρισμένου diesel (με το ρίσκο βέβαια που αυτή συνεπάγεται..) για τα χιλιόμετρα που κάνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως επειδη λες για ανοιχτο δρομο, με καποιο νεας τεχνολογιας βενζινη θα εισαι καλα σε καταναλωση.

Σιγουρα καλυτερα με καποιο πετρελαιο, αλλα οχι και ασχημα με καποιο βενζινη.

Επεξ/σία από nemesiskp
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Gus_14 είπε

Ίσως είναι μια καλή σκέψη το i30 ή το Kia Stonic εφόσον είναι κοντά σε αυτά τα χρήματα. Επίσης από μεταχειρισμένα είδα σε εμπόρους κυρίως το Renault Kadjar και το Captur(πιο οικονομικό αλλά σαφώς και πιο μικρό). Δεν ξέρω μήπως κάποιος φίλος έχει προσωπική εμπειρία από τα συγκεκριμένα μοντέλα να μου πει.

Το stonic βγαίνει μόνο βενζίνη.

Έχω το ατμοσφαιρικό 1.2 .

Καίει κοντά στα 5.5 σε επαρχιακό δρόμο.

Οι χώροι του θεωρώ ότι είναι οριακοι για 2 παιδιά. Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι πιο ευρύχωρο.

Ίσως να κοιτάξεις το Dacia stepway. Πιο ευρύχωρο, μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, σαφώς πιο οικονομικό στη μετακίνηση. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν έκανα ορθά που τελικά πήγα στο stonic ενώ ήμουν στο τσακ να πάρω το Dacia.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Gus_14 είπε

Ναι είναι ενδιαφέρουσες επιλογές και τα δύο. Ο ενδοιασμός μου όμως είναι αν αξίζει καινούριος βενζινοκινητήρας από άποψη οικονομίας/κατανάλωσης ή η επιλογή μεταχειρισμένου diesel (με το ρίσκο βέβαια που αυτή συνεπάγεται..) για τα χιλιόμετρα που κάνω.

Αν δώσεις τα χρήματα αυτά για μεταχειρισμένο, θα είσαι πιθανότατα εκτός εγγύησης ή θα βρεθείς σύντομα εκτός εγγύησης.

Κι αν κάποιος έχει αρκετά καινούριο και καλοσυντηρημένο diesel οικογενειακό αμάξι, γιατί να το αλλάξει τώρα, που οι τιμές των καινούριων (εφόσον το δίνει για αναβάθμιση) έχουν ανέβει πολύ και η διαθεσιμότητα είναι ακόμη πιο προβληματική;

Θεωρώ ότι οι πραγματικές ευκαιρίες θα είναι πολύ λίγες...κι ό,τι κερδίσεις σε κόστος καυσίμων μπορεί να το πληρώσεις σε επισκευές και συντήρηση την επόμενη 5ετία.

Εκτός αν αναζητάς μεγάλο οικογενειακό, που οι τιμές καινούριου-μεταχειρισμένου μπορεί να διαφέρουν κατα >6-10.000€, δε νομίζω ότι αξίζει να δώσεις 16-17Κ για μεταχειρισμένο, όταν στα ίδια ή με 1-2Κ παραπάνω παίρνεις καινούριο και με 5ετή+ εγγύηση.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...