Προς το περιεχόμενο

Η BMW ανακαλεί 83 οχήματα iX και i4 εξαιτίας ανησυχιών για πρόκληση φωτιάς από την μπαταρία


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η BMW ανακαλεί 83 οχήματα iX και i4 μετά από αναφορές περιστατικών με φωτιά που προκλήθηκε από την μπαταρία τους.

Σε ανακοίνωση της, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (την οποία ανέφερε πρώτα το Autoblog) προειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ορισμένων οχημάτων iX xDrive 50, iX M60, i4 eDrive40 και i4 M50 να σταματήσουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους, να μην τα φορτίσουν ή να τα παρκάρουν στα γκαράζ και στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης τους.

Αφού ερεύνησε για πρώτη φορά ένα περιστατικό που αφορούσε ένα όχημα i4 eDrive 2022 τον Απρίλιο, η BMW βρήκε ένα κατασκευαστικό ελάττωμα σε συγκεκριμένες μπαταρίες Samsung SDI, οι οποίες βρίσκονται στα  μοντέλα iX που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής μεταξύ 2 Δεκεμβρίου 2021 και 30 Ιουνίου 2022 καθώς και στα μοντέλα i4 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 22 Νοεμβρίου 2021 και 13 Ιουνίου 2022.

Η BMW έχει ήδη ενημερώσει τους αντιπροσώπους για την ανάκληση. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αντικαταστήσει τις μπαταρίες στα οχήματα που επηρεάζονται χωρίς χρέωση. Η BMW επίσης έκανε γνωστό ότι δεν έχει πληροφόρηση για τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που μπορεί να προκλήθηκαν λόγω ελαττώματος της μπαταρίας. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που επηρεάζονται από την ανάκληση πρόκειται να λάβουν μία επιστολή ειδοποίησης ανάκλησης έως τις 19 Σεπτεμβρίου. Αν είστε κάτοχος ενός οχήματος από τα παραπάνω, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε νωρίτερα από την παραπάνω ημερομηνία με το τμήμα υποστήριξης της BMW ή τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

Για όσους ανησυχούν για μία πιθανή επανάληψη της κατάστασης που έζησαν οι ιδιοκτήτες του Chevrolet Bolt και την GM, αξίζει να σημειωθεί ότι η BMW προμηθεύεται μπαταρίες για τα iX και i4 EV της από δύο κατασκευαστές: την CATL και τη Samsung SDI. Αντίθετα, η GM προμηθευόταν τις μπαταρίες του Bolt μόνο από την LG Chem προτού ανακοινώσει την παγκόσμια ανάκληση του οχήματος το 2021.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

να μην τα φορτίσουν ή να τα παρκάρουν στα γκαράζ και στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης τους.

 

αφηστε 70 χιλιάδες ευρώ αμαξι ακινητο στο δρόμο μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Πανέξυπνοι εκει στη bmw. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να μην τα φορτίσουν ή να τα παρκάρουν στα γκαράζ και στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης τους.

 

αφηστε 70 χιλιάδες ευρώ αμαξι ακινητο στο δρόμο μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Πανέξυπνοι εκει στη bmw. 

αφόρτιστα θα είναι ,δεν θα πάνε πουθενά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να μην τα φορτίσουν ή να τα παρκάρουν στα γκαράζ και στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης τους.

αφηστε 70 χιλιάδες ευρώ αμαξι ακινητο στο δρόμο μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Πανέξυπνοι εκει στη bmw. 

Προφανώς έχουν στο μυαλό τους την suburban life, με τα σπίτια με γκαζόν, φράχτες, μεγάλους δρόμους, ιδιωτικά γκαράζ αλλά και με θέσεις έξω για πάρκινγκ. 

Είναι του Σολωμού, του σαλέ τον χειμώνα και του κυδονοπαστου παιδια, έτσι μεγάλωσαν δεν μπορείς να τους κατηγορείς! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Νταξ καλές οι Μπαταριες αλλά πάμε βουρ για υδρογόνο γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά. Και όχι αύριο. Χθες!

Και να έχουμε πρατήριο κάθε 10 χιλιόμετρα

18 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε

Προφανώς έχουν στο μυαλό τους την suburban life, με τα σπίτια με γκαζόν, φράχτες, μεγάλους δρόμους, ιδιωτικά γκαράζ αλλά και με θέσεις έξω για πάρκινγκ. 

Είναι του Σολωμού, του σαλέ τον χειμώνα και του κυδονοπαστου παιδια, έτσι μεγάλωσαν δεν μπορείς να τους κατηγορείς! 

Λες και το i4 και γενικά το BMW απευθύνεται στον μεροκαματιάρη που με το ζόρι βγάζει το ενοίκιο για ημιυπόγειο σε πολυκατοικία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Και να έχουμε πρατήριο κάθε 10 χιλιόμετρα

Λες και το i4 και γενικά το BMW απευθύνεται στον μεροκαματιάρη που με το ζόρι βγάζει το ενοίκιο για ημιυπόγειο σε πολυκατοικία.

Κάθε 10 χλμ καλά είναι. Έτσι είναι και τα CNG :P 

Συγκεκριμένα το i4 ίσως όχι... αλλά τα BMW γενικά τα παίρνουν πολλοί καγκουροπατέρες με 3-4 χιλιάρικα. Μη ξεχνάς, υπάρχουν και μεταχειρισμένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Και να έχουμε πρατήριο κάθε 10 χιλιόμετρα.

Όχι. Προσαρμογή των υφιστάμενων. Το υδρογόνο είναι το παρόν και το μέλλον. Η μπαταρία είναι για μικρές υλοποιήσεις. Απαιτεί έρευνα και μέταλλα. Το υδρογόνο είναι διαθέσιμο παντού. Και 100% καθαρό. Χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες και πια με τις ανανεώσιμες μπορεί να παραχθεί πανεύκολα παντού. Όποτε παράγεις μόνος σου ως κράτος όσο θες και παράλληλα αγοράζεις από κράτη που το παράγουν φθηνότερα , όποτε εχεις τα καλύτερα δυο κόσμων! (Εξού και οι συμφωνίες με Αραβιες και Αφρική). Απλά όλα αυτά πρέπει να γίνουν με σεβασμό στις υπάρχουσες επενδύσεις γιατί πάνω σε αυτές πατάνε και οι επενδύσεις του κόσμου/συνταξιοδοτικά κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν συνεχεία του μοντέλου συνδρομών της BMW, δεν είναι και πολλά να δίνει ο ιδιοκτήτης 100 ευρώ το μήνα αν δε θέλει να πιάσει φωτιά το αμάξι του... 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, jimarass26 said:

Νταξ καλές οι Μπαταριες αλλά πάμε βουρ για υδρογόνο γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά. Και όχι αύριο. Χθες!

Πως νομιζεις οτι δουλευουν οι κυψελες υδρογονου; Παραγουν ρευμα και κινουν το οχημα.

Για να παραχθει το υδρογονο (με ηλεκτρολυση), χρειαζεσαι ρευμα... και μαλιστα πολυ ρευμα.

Ασε που το υδρογονο εχει κι αλλες δυσκολιες στην μεταφορα, την αποθηκευση κτλ, προβληματα που ακομα δεν εχουν λυθει.

Κι εννοειται οτι ειναι πολυ πιο αποδοτικο ενα οχημα να κινειται απευθειας με ηλεκτρικη ενεργεια, παρα με υδρογονο.

Γιατι; Γιατι για να κινηθει ενα οχημα

Ηλεκτρικη ενεργεια --> παραγωγη υδρογονου --> παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας μεσω υδρογονου --> κινηση οχηματος

vs

Ηλεκτρικη ενεργεια --> κινηση οχηματος

Ολες αυτες οι μετατροπες της ενεργειας απο ηλεκτρικη, σε χημικη (υδρογονο) και μετα πισω σε ηλεκτρικη, κοστιζουν σε απωλειες.

Ζουμε σε μια εποχη οπου η παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας ειναι πολυτιμη και καθε μεγαβατωρα που παραγουμε πρεπει να αξιοποιειται στο μεγιστο  (αντι να χανουμε σημαντικο της μερος παραγωντας υδρογονο) και με δικες μας (ανανεωσιμες; πυρηνικες;) πηγες.

Hydrogen cars won't overtake electric vehicles because they're hampered by the laws of science (theconversation.com)

Quote

Let’s take 100 watts of electricity produced by a renewable source such as a wind turbine. To power an FCEV, that energy has to be converted into hydrogen, possibly by passing it through water (the electrolysis process). This is around 75% energy-efficient, so around one-quarter of the electricity is automatically lost.

The hydrogen produced has to be compressed, chilled and transported to the hydrogen station, a process that is around 90% efficient. Once inside the vehicle, the hydrogen needs converted into electricity, which is 60% efficient. Finally the electricity used in the motor to move the vehicle is is around 95% efficient. Put together, only 38% of the original electricity – 38 watts out of 100 – are used.

With electric vehicles, the energy runs on wires all the way from the source to the car. The same 100 watts of power from the same turbine loses about 5% of efficiency in this journey through the grid (in the case of hydrogen, I’m assuming the conversion takes place onsite at the wind farm).

You lose a further 10% of energy from charging and discharging the lithium-ion battery, plus another 5% from using the electricity to make the vehicle move. So you are down to 80 watts

 

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...