7nisiotis Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Παρατήρησα το τελευταίο 3μηνο ότι ορισμένα παιχνίδια που χρησιμοποιούν την Unreal Engine ( έκδοση 3, 4 κλπ ) crashάρουν είτε μετά από λίγη ώρα παιχνιδιού (ας πούμε 1-2 λεπτά), είτε αν το παιχνίδι τρέχει στο παρασκήνιο (μετά από πχ alt tab / alt enter) είτε δεν ανοίγουν καν. Απ'ότι έψαξα λίγο, τόσο σε διάφορα forum είτε στο steam/game discussion των παιχνιδιών που εγώ έτυχε να δοκιμάσω και να παρουσιάσουν αυτή την σπαστική συμπεριφορά, είναι κάποιο "bug" το οποίο συναντάται σε Intel επεξεργαστές 10ης και πάνω γενιάς (11, 12ης κ.ο.κ). Τα παιχνίδια που έπαιξα το τελευταίο διάστημα και εμφάνισαν αυτήν την ευπάθεια ήταν: Moons of Madness, The Beast Inside. Unreal Engine 4 και τα δύο αυτά. Εννοείται τελευταία patches/updates περασμένα. Τι δοκίμασα: Κάρτα, επεξεργαστής, ραμ στοκ. ( δεν χρησιμοποιώ έτσι κι αλλιώς overclock τόσο στην gpu, όσο και στην cpu το τελευταίο χρόνο ) Δοκιμές χωρίς να τρέχει το οτιδήποτε από πίσω. ( όπως φερ' ειπείν Msi Afterburner ) Νέα, φρέσκια εγκατάσταση windows 11 με τα τελευταία updates, nvidia drivers, chipset drivers κλπ. Η λύση στο πρόβλημα είναι η παρακάτω, δοκιμασμένη ΚΑΙ στα δύο παιχνίδια. Spoiler Αν και το Moons of Madness το έχω τερματίσει εδώ και αρκετό καιρό, έκανα σήμερα πάλι την ίδια δοκιμή στο The Beast Inside: : Πατάμε τον συνδυασμό ( START + R ) στο πληκτρολόγιο : .. στη συνέχεια στο παραθυράκι που θα εμφανιστεί κάνουμε αντιγραφή & επικόλληση το παρακάτω '' SystemPropertiesAdvanced '' Θα μας εμφανίσει μια νέα καρτέλα " System Properties " : Κάνουμε κλικ στο " Environment Variables " : Στην νέα καρτέλα που θα εμφανιστεί, η οποία αποτελείται από δύο "κουτάκια" εντοπίζουμε το " System Variables ", επιλέγουμε σε αυτό το σημείο να δημιουργήσουμε μια νέα καταχώρηση. Κάνουμε κλικ στο " New " : Στα δύο πεδία που θα εμφανιστούν, αντιγράφουμε εναλλάξ Variable Name: OPENSSL_ia32cap Variable value: ~0x20000000 Πατάμε " Ok " στο παράθυρο αυτό και κλείνουμε εντελώς το παράθυρο "Environment Variables" που ανοίξαμε προηγουμένως. Στη συνέχεια επανεκκινούμε τον υπολογιστή και δοκιμάζουμε εκ νέου το παιχνίδι μας. ! Σημειώσεις Η συγκεκριμένη συμπεριφορά εντοπίζεται σε κάποια παιχνίδια όπως αυτά που αναφέρω παραπάνω και δεν σημαίνει ότι σε κάθε παιχνίδι που χρησιμοποιεί την Unreal Engine θα γίνεται το ίδιο. 1
micos000 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Η συγκεκριμένη συμπεριφορά εντοπίζεται σε κάποια παιχνίδια... Η intel λέει σχετικά με το θέμα: Αναφορά σε κείμενο OpenSSL 1.0.2 beta (Jun 2014) to OpenSSL 1.0.2k (Jan 2017) contain bugs that either cause a crash or bad SHA (Secure Hash Algorithm) values on processors with the SHA extensions, such as the recently released 10th Generation processor. Both bugs were fixed years ago; however, any application that uses the old version directly, or as one of its dependencies, will fail. Unreal Engine* version 4.13 (Sept 2016) to version 4.21 (Dec 2018) contains the old version of OpenSSL, so any game built using those versions is possibly affected. LINK
ilos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Παιδιά ευχαριστώ για το thread, γιατί ήταν ένα ζήτημα που δε το γνώριζα και προφανώς θα επηρεάζει και browsers/servers με CMS που δεν έχουν γίνει updated/migrated από εκείνη την περίοδο. Παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει παράπονα ή είναι εξαιρετικά σπάνιο να τους επηρεάσει γιατί μπορεί να έχουν κάποιο mitigation οι ίδιοι οι browsers πλέον. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2022 από ilos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα