Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, AtiX said:

Γιατί διαβάζεται τα μισά?

“This lets you select exactly which people you are trying to reach, including their location, age, gender and up to 10 interests.”

όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με tracking μιας και τα δίνει ο ίδιος ο χρήστης σαν πληροφορίες στην πλατφόρμα…

 

ok άρα μπορείς να μας εξηγήσεις που εμπλέκεται η Apple, ως προς τα συγκεκριμένα έσοδα;
Και επίσης τι πιστεύεις εσύ πως εννοεί το άρθρο με τα παρακάτω; Ειδικά με το 2ο απόσπασμα όπου ξεκάθαρα αναφέρεται το "Ask App not to Track" , ενώ εσύ λες πως δεν υφίσταται καν tracking στο μεταξύ τους ζήτημα;

Quote

Πάντως η Apple δεν ήθελε μερίδιο μόνο από τις πωλήσεις των προωθημένων μηνυμάτων από τη Meta.

Quote

Η παρουσίαση από την Apple της προτροπής "Ask App not to Track" ως μέρος του iOS 14.5 το 2021 είχε σημαντικό αντίκτυπο στη Meta, κοστίζοντας στην εταιρεία 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις πέρυσι, με την εταιρεία να ανακοινώνει μάλιστα την ήττα της.

 

Επεξ/σία από Lomar
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Lomar είπε

ok άρα μπορείς να μας εξηγήσεις που εμπλέκεται η Apple, ως προς τα συγκεκριμένα έσοδα;
Και επίσης τι πιστεύεις εσύ πως εννοεί το άρθρο με τα παρακάτω;

 

Τα βασικά έσοδα της Meta δεν είναι από αυτού του τύπου τις διαφημίσεις αλλά από το άλλο είδος που αν διάβαζες το link που πόσταρα ή ακόμα και αυτό που πόσταρες εσύ, θα ήταν ξεκάθαρο… 

Πραγματικά υπάρχει μια είδηση που απλά είναι παραπλανητική και προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις…

Και μόνο που τα promoted posts συνεχίζουν και λειτουργούν κανονικά άσχετα αν έχεις κάνει φραγή στο tracking, θα έπρεπε να σας βάλει σε σκέψεις…

 

ΥΓ: φίλε μου

Spoiler

580086880_marios02.png.d5475593728d79b623b6c336b960431f.png
 

είναι κρίμα να είσαι ο μόνος εδώ μέσα που δεν καταλαβαίνει τι γράφω, αποδεδειγμένο…

θα σε παρακαλούσα, λοιπόν, να σταματήσεις να έχεις τέτοια εμμονή με εμένα…

καλό θα κάνει σε εσένα, εμένα απλά με διασκεδάζει και θα συνεχίζει να με διασκεδάζει όπως και τους δεκάδες άλλους χρήστες εδώ μέσα…

 

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
44 minutes ago, AtiX said:

Τα βασικά έσοδα της Meta δεν είναι από αυτού του τύπου τις διαφημίσεις αλλά από το άλλο είδος που αν διάβαζες το link που πόσταρα ή ακόμα και αυτό που πόσταρες εσύ, θα ήταν ξεκάθαρο… 

Πραγματικά υπάρχει μια είδηση που απλά είναι παραπλανητική και προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις…

Και μόνο που τα promoted posts συνεχίζουν και λειτουργούν κανονικά άσχετα αν έχεις κάνει φραγή στο tracking, θα έπρεπε να σας βάλει σε σκέψεις…

 

ΥΓ: φίλε μου

  Hide contents

580086880_marios02.png.d5475593728d79b623b6c336b960431f.png
 

είναι κρίμα να είσαι ο μόνος εδώ μέσα που δεν καταλαβαίνει τι γράφω, αποδεδειγμένο…

θα σε παρακαλούσα, λοιπόν, να σταματήσεις να έχεις τέτοια εμμονή με εμένα…

καλό θα κάνει σε εσένα, εμένα απλά με διασκεδάζει και θα συνεχίζει να με διασκεδάζει όπως και τους δεκάδες άλλους χρήστες εδώ μέσα…

 

συγνώμη, αλλά τα 10δις ζημιά πως τα ερμηνεύεις.
Εσύ συμφώνησες με την άποψη του BMW πιο πάνω πως το fb ήθελε να προωθήσει το ίδιο το fb, όχι διαφημίσεις τρίτων. Δεν βγάζουν νόημα αυτά που γράφεται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, AtiX είπε

Η διαφήμιση παίζει μόνο σε όσους επισκέπτονται το χρονολογία σου, πουθενά άλλου…

από εκεί και πέρα είναι ξεκάθαρο ότι η στόχευση είναι με βάση μόνο τι κάνει ο χρήστης στην συγκεκριμένη σελίδα…

αυτό δεν είναι tracking…

Αν δεν είναι tracking, τότε πώς προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά αυτών που θα δουν τη διαφήμιση;

2 ώρες πριν, Tlykog είπε

Όταν προωθείτε μια δημοσίευση, μας υποδεικνύετε 3 πράγματα:

  1. Ποιους θέλετε να προσεγγίσετε: Επιλέγετε ένα στοχευόμενο κοινό με βάση τα χαρακτηριστικά των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε.

Εδώ εξηγεί πώς δουλεύει:

https://www.facebook.com/business/help/283579896000936

είναι στον παραπάνω σύνδεσμο (εκεί που γράφει "ατόμων") και, όπως το διαβάζω, είναι tracking.

Εκτός αυτού γράφει ξεκάθαρα ότι είναι διαφήμιση.

 

2 ώρες πριν, Tlykog είπε

Σημείωση: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις θεωρούνται και αυτές διαφημίσεις, επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού. Αυτή είναι η βασική τους ομοιότητα με τις διαφημίσεις στο Facebook. Στον λογαριασμό που θα λάβετε, η προωθημένη δημοσίευση θα εμφανίζεται ως διαφήμιση.

 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Lomar είπε

συγνώμη, αλλά τα 10δις ζημιά πως τα ερμηνεύεις.
Εσύ συμφώνησες με την άποψη του BMW πιο πάνω πως το fb ήθελε να προωθήσει το ίδιο το fb, όχι διαφημίσεις τρίτων. Δεν βγάζουν νόημα αυτά που γράφεται.

Βασικά τα δικά σου δεν βγάζουν νόημα… 🙂 

1 λεπτό πριν, Tlykog είπε

Αν δεν είναι tracking, τότε πώς προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά αυτών που θα δουν τη διαφήμιση;

 

Από πότε τα location, age, gender and up to 10 interests είναι προϊόν tracking???

Δημοσ.
6 hours ago, Mythoplasths said:

Μου θύμησες το παλιό άσμα.. Παρτα Ολαααααα Παρτα Ολαααααα / μην αφήνεις τπτ.... Ο καταναλωτής όσο συμπεριφέρεται σαν γίδι καλά να πάθει. Όταν του πουλάνε φικια για μεταξωτές κιλότες καλά να πάθουν. 

Ναι γιατί δεν έχει καταναλωτική συνείδηση γιατί προφανώς δεν του την έμαθαν σε κανένα σχολείο

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AtiX είπε

Βασικά τα δικά σου δεν βγάζουν νόημα… 🙂 

Από πότε τα location, age, gender and up to 10 interests είναι προϊόν tracking???

Ok, κάπου το χάσαμε. Ας το πάμε από την αρχή.

Καταρχήν, είναι διαφήμιση. Το να το αμφισβητείς δεν έχει νόημα, αφού αναγράφεται ξεκάθαρα από το ίδιο το facebook και εξηγεί και το γιατί ( επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού).

Tο επόμενο ερώτημα είναι αν είναι προσωποποιημένη διαφήμιση ή όχι. Από τη στιγμή που προσδιορίζεται, βάσει χαρακτηριστικών του χρήστη, είναι προσωποποιημένη. Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το κοινό είναι στοχευμένο, βάσει χαρακτηριστικών.

Το επόμενο ερώτημα είναι αν γίνεται tracking ή όχι των δεδομένων. Πιστεύω ότι γίνεται tracking κανονικοτατο, αφού και αυτό αναφέρεται από το facebook ΑΚΡΙΒΩΣ στην παράγραφο των προωθημένων δημοσιεύσεων. Σε παραπέμπει στην παράκάτω σελίδα, όπου περιγράφεται κανονικό tracking:
https://www.facebook.com/business/help/283579896000936

Τέλος, και αυτό είναι προσωπική μου θέση, το tracking δεν προσδιορίζεται από το πόσα δεδομένα σου μαζεύουν, αλλά τον τρόπο με τον οποίο τα παίρνουν. Το facebook κάνει tracking, δεν είναι μυστικό.

Η Apple, πιθανόν, να ζήτησε κομμάτι από την πίτα και δεν πήρε. Είδε ότι μπορεί να το εκμεταλλευτεί και να βγάλει αλλιώς χρήματα και το έκανε. Είναι κακό; Όχι, εταιρεία είναι και ο σκοπός της είναι να βγάζει κέρδη. Είναι παράνομο; Όχι, σε καμία περίπτωση. Για την ακρίβεια είναι και νομικά ο λόγος ύπαρξής της σαν εταιρεία. Είναι ανήθικο; Δεν έχει νόημα να συζητάμε για ηθική όταν μιλάμε για εταιρείες τόσο μεγάλες. Η πραγματική έννοια της ηθικής υπάρχει μόνο σε ανθρώπους. Ευννοεί, όλη αυτή η κατάσταση τους πελάτες της; Πιθανότατα ναι. Είναι "κακή" ή "καλή" εταιρεία; Πραγματικά μια ηλίθια ερώτηση. Καμία εταιρεία δεν είναι καλή ή κακή. Όλες κάνουν τη δουλειά τους και πληρώνουν τεράστια ποσά στο marketing για να πείσουν τους πελάτες τους ότι είναι "καλές", ενώ απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Απλές ερωτήσεις, απλές απαντήσεις.

Αν κάνω λάθος σε κάτι, παρακαλώ, πες μου.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

@Lomar @Tlykog good work!

 

Thanks, αλλά το κάνω ξεκάθαρα για να βρω την αλήθεια πίσω από την ιστορία αυτή και όχι για να πάρω κάποια θέση ή να διαλέξω στρατόπεδο.

Έχω προϊόντα της Apple (iphone XS η σύζυγος και ipad pro 2021 εγώ αυτή την επόχη) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Αυτό δε σημαίνει ότι θα υπερασπιστώ αυτή την εταιρεία (ή οποιαδήποτε άλλη) οπαδικά. Είναι πολύ κρίμα, άνθρωποι που ασχολούμαστε με την τεχνολογία (ακόμα και από χόμπυ) να το κάνουμε αυτό.

Η γνώση και η αγάπη μας για την τεχνολογία θα έπρεπε να κάνει τις συζητήσεις μας πιο αντικειμενικές. Ακριβώς επειδή ξέρουμε κάποια πράγματα και θέλουμε να μάθουμε ακόμα περισσότερα, ώστε να βελτιωνόμαστε.

Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρεία, όσο ευχαριστημένος και αν είμαι από αυτή. Είμαι καταναλωτής και χομπίστας με ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία και με ενδιαφέρει να μαθαίνω τί ισχύει, σωστά, κάθε φορά. Δε θέλω να τσακωθώ με κανέναν και θέλω να συζητήσω εποικοδομητικά με όλους τους ανθρώπους που μπαίνουν σε αυτό το forum. Δεν έχω κάτι να χωρίσω με κανέναν και είμαι διατεθειμένος να μοιραστώ τις όποιες γνώσεις έχω με όλους και να δεχτώ τις δικές τους, ώστε να γίνω καλύτερος.

Να δηλώσω δημόσια ότι εκτιμάω τον @AtiX , εσένα, αλλά και πολλούς άλλους εδώ μέσα γιατί πραγματικά σχολιάζετε και συζητάτε σε πολλά θέματα που μου δίνουν τροφή για σκέψη.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Thanks, αλλά το κάνω ξεκάθαρα για να βρω την αλήθεια πίσω από την ιστορία αυτή και όχι για να πάρω κάποια θέση ή να διαλέξω στρατόπεδο.

Έχω προϊόντα της Apple (iphone XS η σύζυγος και ipad pro 2021 εγώ αυτή την επόχη) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Αυτό δε σημαίνει ότι θα υπερασπιστώ αυτή την εταιρεία (ή οποιαδήποτε άλλη) οπαδικά. Είναι πολύ κρίμα, άνθρωποι που ασχολούμαστε με την τεχνολογία (ακόμα και από χόμπυ) να το κάνουμε αυτό.

Η γνώση και η αγάπη μας για την τεχνολογία θα έπρεπε να κάνει τις συζητήσεις μας πιο αντικειμενικές. Ακριβώς επειδή ξέρουμε κάποια πράγματα και θέλουμε να μάθουμε ακόμα περισσότερα, ώστε να βελτιωνόμαστε.

Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρεία, όσο ευχαριστημένος και αν είμαι από αυτή. Είμαι καταναλωτής και χομπίστας με ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία και με ενδιαφέρει να μαθαίνω τί ισχύει, σωστά, κάθε φορά. Δε θέλω να τσακωθώ με κανέναν και θέλω να συζητήσω αποικοδομητικά με όλους τους ανθρώπους που μπαίνουν σε αυτό το forum. Δεν έχω κάτι να χωρίσω με κανέναν και είμαι διατεθειμένος να μοιραστώ τις όποιες γνώσεις έχω με όλους και να δεχτώ τις δικές τους, ώστε να γίνω καλύτερος.

Να δηλώσω δημόσια ότι εκτιμάω τον @AtiX , εσένα, αλλά και πολλούς άλλους εδώ μέσα γιατί πραγματικά σχολιάζετε και συζητάτε σε πολλά θέματα που μου δίνουν τροφή για σκέψη.

Για αυτό λέω good work. Επειδή έκατσες και κουράστηκες να επιχειρηματολογησεις.

  • Thanks 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Η Apple, πιθανόν, να ζήτησε κομμάτι από την πίτα και δεν πήρε. Εϊδε ότι μπορεί να το εκμεταλλευτεί και να βγάλει αλλιώς χρήματα και το έκανε. Είναι κακό; Όχι, εταιρεία είναι και ο σκοπός της είναι να βγάζει κέρδη. Είναι παράνομο; Όχι, σε καμία περίπτωση. Είναι ανήθικο; Δεν έχει νόημα να συζητάμε για ηθική όταν μιλάμε για εταιρείες τόσο μεγάλες. Ευννοεί, όλη αυτή η κατάσταση τους πελάτες της; Πιθανότατα ναι. Είναι "κακή" ή "καλή" εταιρεία; Πραγματικά μια ηλίθια ερώτηση. Καμία εταιρεία δεν είναι καλή ή κακή. Όλες κάνουν τη δουλειά τους και πληρώνουν τεράστια ποσά στο markeiting για να πείσουν τους πελάτες τους ότι είναι "καλές", ενώ απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Έτσι ακριβώς, να γραφτεί στα πρακτικά!

  • Like 1
Δημοσ.

@Retromaniac, @Lomar & @Tlykog

Αν έχετε όρεξη να μάθετε τις διάφορες μεταξύ Facebook ads και promoted posts διαβάστε το παρακάτω:

Facebook ads vs. boosted posts: Which is more effective in 2021?

57 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Ok, κάπου το χάσαμε. Ας το πάμε από την αρχή.

Καταρχήν, είναι διαφήμιση. Το να το αμφισβητείς δεν έχει νόημα, αφού αναγράφεται ξεκάθαρα από το ίδιο το facebook και εξηγεί και το γιατί ( επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού).

Tο επόμενο ερώτημα είναι αν είναι προσωποποιημένη διαφήμιση ή όχι. Από τη στιγμή που προσδιορίζεται, βάσει χαρακτηριστικών του χρήστη, είναι προσωποποιημένη. Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το κοινό είναι στοχευμένο, βάσει χαρακτηριστικών.

Το επόμενο ερώτημα είναι αν γίνεται tracking ή όχι των δεδομένων. Πιστεύω ότι γίνεται tracking κανονικοτατο, αφού και αυτό αναφέρεται από το facebook ΑΚΡΙΒΩΣ στην παράγραφο των προωθημένων δημοσιεύσεων. Σε παραπέμπει στην παράκάτω σελίδα, όπου περιγράφεται κανονικό tracking:
https://www.facebook.com/business/help/283579896000936

Τέλος, και αυτό είναι προσωπική μου θέση, το tracking δεν προσδιορίζεται από το πόσα δεδομένα σου μαζεύουν, αλλά τον τρόπο με τον οποίο τα παίρνουν. Το facebook κάνει tracking, δεν είναι μυστικό.

Η Apple, πιθανόν, να ζήτησε κομμάτι από την πίτα και δεν πήρε. Είδε ότι μπορεί να το εκμεταλλευτεί και να βγάλει αλλιώς χρήματα και το έκανε. Είναι κακό; Όχι, εταιρεία είναι και ο σκοπός της είναι να βγάζει κέρδη. Είναι παράνομο; Όχι, σε καμία περίπτωση. Για την ακρίβεια είναι και νομικά ο λόγος ύπαρξής της σαν εταιρεία. Είναι ανήθικο; Δεν έχει νόημα να συζητάμε για ηθική όταν μιλάμε για εταιρείες τόσο μεγάλες. Η πραγματική έννοια της ηθικής υπάρχει μόνο σε ανθρώπους. Ευννοεί, όλη αυτή η κατάσταση τους πελάτες της; Πιθανότατα ναι. Είναι "κακή" ή "καλή" εταιρεία; Πραγματικά μια ηλίθια ερώτηση. Καμία εταιρεία δεν είναι καλή ή κακή. Όλες κάνουν τη δουλειά τους και πληρώνουν τεράστια ποσά στο marketing για να πείσουν τους πελάτες τους ότι είναι "καλές", ενώ απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Απλές ερωτήσεις, απλές απαντήσεις.

Αν κάνω λάθος σε κάτι, παρακαλώ, πες μου.

ποτέ δεν είπα ότι η Apple δεν ήθελε να βάλει χέρι στα έσοδα από τις διαφημίσεις,  πρώτο - πρώτο ποστ μου… στα υπόλοιπα η ιδία η Meta λέει: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις διαφέρουν από τις διαφημίσεις στο Facebook, καθώς δεν δημιουργούνται στη Διαχείριση διαφημίσεων και συνεπώς δεν διαθέτουν τις ίδιες δυνατότητες προσαρμογής ενώ έχει ήδη έχει γραφτεί ότι τα προσωποποιημένα στοιχεία που βασίζονται τα promoted posts είναι τα location, age, gender and up to 10 interests όλα δοσμένα από το χρήστη και χωρίς ίχνος tracking…

Και για να επανέλθουμε στο θέμα, από πουθενά δεν βγαίνει το συμπέρασμα ότι λόγω της κόντρας της Apple με την Meta, για το αν η δεύτερη πληρώσει μερίδιο από τις διαφημίσεις, η πρώτη έκοψε το tracking…

όποιος το λέει είναι σαν κάποιος σε ένα μήνα να βγει και να λέει ότι εγώ είμαι μαλωμένος με εσένα ή τον Lomar ή το Retro, γιατί ένα μήνα μετά δεν έχω κάνει like σε post που έχετε κάνει…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, AtiX είπε

@Retromaniac, @Lomar & @Tlykog

Αν έχετε όρεξη να μάθετε τις διάφορες μεταξύ Facebook ads και promoted posts διαβάστε το παρακάτω:

Facebook ads vs. boosted posts: Which is more effective in 2021?

ποτέ δεν είπα ότι η Apple δεν ήθελε να βάλει χέρι στα έσοδα από τις διαφημίσεις,  πρώτο - πρώτο ποστ μου… στα υπόλοιπα η ιδία η Meta λέει: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις διαφέρουν από τις διαφημίσεις στο Facebook, καθώς δεν δημιουργούνται στη Διαχείριση διαφημίσεων και συνεπώς δεν διαθέτουν τις ίδιες δυνατότητες προσαρμογής ενώ έχει ήδη έχει γραφτεί ότι τα προσωποποιημένα στοιχεία που βασίζονται τα promoted posts είναι τα location, age, gender and up to 10 interests όλα δοσμένα από το χρήστη και χωρίς ίχνος tracking…

Και για να επανέλθουμε στο θέμα, από πουθενά δεν βγαίνει το συμπέρασμα ότι λόγω της κόντρας της Apple με την Meta, για το αν η δεύτερη πληρώσει μερίδιο από τις διαφημίσεις, η πρώτη έκοψε το tracking…

όποιος το λέει είναι σαν κάποιος σε ένα μήνα να βγει και να λέει ότι εγώ είμαι μαλωμένος με εσένα ή τον Lomar ή το Retro, γιατί ένα μήνα μετά δεν έχω κάνει like σε post που έχετε κάνει…

Προφανώς και δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Είναι όμως μιας μορφής διαφήμιση. Δεν το γράφω εγώ, το γράφει και η ίδια η ΜΕΤΑ.

"Σημείωση: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις θεωρούνται και αυτές διαφημίσεις, επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού. Αυτή είναι η βασική τους ομοιότητα με τις διαφημίσεις στο Facebook. Στον λογαριασμό που θα λάβετε, η προωθημένη δημοσίευση θα εμφανίζεται ως διαφήμιση."

Δεν είναι ίδιες με τις υπόλοιπες διαφημίσεις, αλλά είναι διαφημίσεις. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το γράψει;

Αν πας στην πρώτη παράγραφο, δηλαδή αυτή:

"Όταν προωθείτε μια δημοσίευση, μας υποδεικνύετε 3 πράγματα:

  1. Ποιους θέλετε να προσεγγίσετε: Επιλέγετε ένα στοχευόμενο κοινό με βάση τα χαρακτηριστικά των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε." 

Αν πατήσεις πάνω στο σύνδεσμο, εκεί που γράφει "ατόμων". Σε παραπέμπει εδώ:

https://www.facebook.com/business/help/283579896000936

όπου περιγράφεται ότι οι μετρήσεις είναι δειγματοληπτικές. Αν πατήσεις πάνω στη λέξη της δειγματοληψίας σε παραπέμπει εδώ:

https://www.facebook.com/business/help/1691983057707189?id=354406972049255

εκεί γράφει:

..."Η δειγματοληψία δεν χρησιμοποιείται σε μη μοναδικές μετρήσεις, όπως οι εμφανίσεις ή τα κλικ"...

Άρα τα δεδομένα είναι προσωποποιημένα.

Το αν τα παίρνει με tracking δεν είναι ξακάθαρο και δεν γράφει ότι δε χρησιμοποιεί tracking ή τί εννοεί ακριβώς με τη φράση "...and up to 10 interest". Φυσικά και δεν τη συμφέρει να το ξεκαθαρίσει. Τα ενδιαφέροντα μπορεί να προκύπτουν από πληροφορίες του λογαριασμού ή από tracking. Η λέξη interests προφανώς και δεν είναι τυχαία, ακριβώς για να δημιουργεί σύγχυση. Οι δικηγόροι της ξέρουν τη δουλειά τους...

Επειδή, λοιπόν, το έργο το έχω δει: αν δε γράφει ξεκάθαρα ότι δεν κάνει tracking μου δίνει κάθε δικαώμα να υποθέτω ότι θέλω. Όπως κάνεις και εσύ, απλά εγώ δεν είμαι καλοπροαίρετος. Εταιρεία που ζει από διαφημίσεις είναι, σιγά μη σέβεται τα προσωπικά σου δεδομένα, σιγά μη δε χρησιμοποιήσει κάτι που κάνει έτσι κι αλλιώς και έχει ατελείωτες βάσεις δεδομένων. Απλά υπακούει στις ρυθμιστικές αρχές (όχι πάντα...) ίσα ίσα να φη φάει κάποιο πρόστιμο και χάσει χρήματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και το tracking είναι νόμιμο, οπότε κανένα πρόβλημα.

Σημασία έχει ότι η Apple, πιθανόν, ζήτησε ποσοστά και από αυτό. Δεν της δόθηκαν και (συμπτωματικά;..) έκανε όλη την καμπάνια περί ιδιωτικότητας. To Facebook έχασε και η ίδια κέρδισε.

Όταν ασχολήσε αρκετά με τις επιχειρήσεις, πάντως, μαθαίνεις ότι δεν υπαρχουν συμπτώσεις. Οι επιχειρήσεις τέτοιου μεγέθους, όπως η Apple, διαβάζουν και προβλέπουν (με κάποια ακρίβεια) την αγορά και δίνουν λύσεις σε όσα προβλήματα προκύψουν. Θεωρώ ότι το έκανε επίτηδες για να βγάλει μέρος της χασουρας. Οι καταναλωτές, πιθανότατα, κέρδισαν από αυτή την ιστορία.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Προφανώς και δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Είναι όμως μιας μορφής διαφήμιση. Δεν το γράφω εγώ, το γράφει και η ίδια η ΜΕΤΑ.

"Σημείωση: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις θεωρούνται και αυτές διαφημίσεις, επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού. Αυτή είναι η βασική τους ομοιότητα με τις διαφημίσεις στο Facebook. Στον λογαριασμό που θα λάβετε, η προωθημένη δημοσίευση θα εμφανίζεται ως διαφήμιση."

Δεν είναι ίδιες με τις υπόλοιπες διαφημίσεις, αλλά είναι διαφημίσεις. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το γράψει;

Αν πας στην πρώτη παράγραφο, δηλαδή αυτή:

"Όταν προωθείτε μια δημοσίευση, μας υποδεικνύετε 3 πράγματα:

  1. Ποιους θέλετε να προσεγγίσετε: Επιλέγετε ένα στοχευόμενο κοινό με βάση τα χαρακτηριστικά των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε." 

Αν πατήσεις πάνω στο σύνδεσμο, εκεί που γράφει "ατόμων". Σε παραπέμπει εδώ:

https://www.facebook.com/business/help/283579896000936

όπου περιγράφεται ότι οι μετρήσεις είναι δειγματοληπτικές. Αν πατήσεις πάνω στη λέξη της δειγματοληψίας σε παραπέμπει εδώ:

https://www.facebook.com/business/help/1691983057707189?id=354406972049255

εκεί γράφει:

..."Η δειγματοληψία δεν χρησιμοποιείται σε μη μοναδικές μετρήσεις, όπως οι εμφανίσεις ή τα κλικ"...

Άρα τα δεδομένα είναι προσωποποιημένα.

Το αν τα παίρνει με tracking δεν είναι ξακάθαρο και δεν γράφει ότι δε χρησιμοποιεί tracking ή τί εννοεί ακριβώς με τη φράση "...and up to 10 interest". Φυσικά και δεν τη συμφέρει να το ξεκαθαρίσει. Τα ενδιαφέροντα μπορεί να προκύπτουν από πληροφορίες του λογαριασμού ή από tracking. Η λέξη interests προφανώς και δεν είναι τυχαία, ακριβώς για να δημιουργεί σύγχυση. Οι δικηγόροι της ξέρουν τη δουλειά τους...

Επειδή, λοιπόν, το έργο το έχω δει: αν δε γράφει ξεκάθαρα ότι δεν κάνει tracking μου δίνει κάθε δικαώμα να υποθέτω ότι θέλω. Όπως κάνεις και εσύ, απλά εγώ δεν είμαι καλοπροαίρετος. Εταιρεία που ζει από διαφημίσεις είναι, σιγά μη σέβεται τα προσωπικά σου δεδομένα, σιγά μη δε χρησιμοποιήσει κάτι που κάνει έτσι κι αλλιώς και έχει ατελείωτες βάσεις δεδομένων. Απλά υπακούει στις ρυθμιστικές αρχές (όχι πάντα...) ίσα ίσα να φη φάει κάποιο πρόστιμο και χάσει χρήματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και το tracking είναι νόμιμο, οπότε κανένα πρόβλημα.

Σημασία έχει ότι η Apple, πιθανόν, ζήτησε ποσοστά και από αυτό. Δεν της δόθηκαν και (συμπτωματικά;..) έκανε όλη την καμπάνια περί ιδιωτικότητας. To Facebook έχασε και η ίδια κέρδισε.

Όταν ασχολήσε αρκετά με τις επιχειρήσεις, πάντως, μαθαίνεις ότι δεν υπαρχουν συμπτώσεις. Οι επιχειρήσεις τέτοιου μεγέθους, όπως η Apple, διαβάζουν και προβλέπουν (με κάποια ακρίβεια) την αγορά και δίνουν λύσεις σε όσα προβλήματα προκύψουν. Θεωρώ ότι το έκανε επίτηδες για να βγάλει μέρος της χασουρας. Οι καταναλωτές, πιθανότατα, κέρδισαν από αυτή την ιστορία.

Βρε φίλε μου τα πράγματα είναι τόσο απλά και δεν ξέρω γιατί διυλίζουμε τον κώνωπα…

Για τα promoted posts, παίρνει πληροφορίες από το μικρόφωνο? Παίρνει πληροφορίες από την περιήγηση σε άλλες εφαρμογές? Μπορεί να πετάξει δίκη σου διαφήμιση σε κάποιον που τον έχεις απλά στον τηλεφωνικό κατάλογο αλλά όχι φίλο στο FB?

Αυτό είναι tracking, μια εφαρμογή να έχει πρόσβαση σε όλο το κινητό σου και με βάση αυτών των στοιχείων που συλλέγει, να σου πετάει διαφημίσεις… 

Δεν είναι tracking να έχω δηλώσει ότι είναι άνδρας 50 χρόνων και μου αρέσει το περπάτημα και το διάβασμα και να μου πετάει διαφημίσεις για αθλητικά είδη, βιβλιοπωλεία και εξετάσεις PSA…

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
On 16/08/2022 at 00:03, AtiX said:

Βασικά τα δικά σου δεν βγάζουν νόημα… 🙂 

Από πότε τα location, age, gender and up to 10 interests είναι προϊόν tracking???

Πάλι όμως δεν απάντησες σε αυτό που έγραψα. Συμφώνησες με την άποψη του BMW πως το όλο θέμα αφορά την προώθηση του ίδιου του fb και όχι των εσόδων από διαφημίσεις. Πάνω σε αυτό ζήτησα μια εξήγηση: πως γίνεται (εφόσον συμφώνησες μαζί του) να πάρει έσοδα από ένα τέτοιο εγχείρημα η Apple.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...