Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, AtiX είπε

Δεν νομίζω να έχει καμία σχέση αν οι διαφημίσεις ήταν/είναι στοχευμένες…

Η Apple θέλει μερίδιο από οποιαδήποτε διαφήμιση προβάλετε μέσω του οικοσυστήματος της.

ολα τα αλλά είναι κουβεντούλα για να περάσει η ώρα…

Ναι αλλά οι διαφημίσεις που αναφέρονται ήταν στοχευμένες. Αν είχε κάνει συμφωνία δεν θα είχε μπει αργότερα φραγμός στο fb. Η πιστεύεις ότι θα έμπαινε αν υπήρχε συμφωνία;

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ναι αλλά οι διαφημίσεις που αναφέρονται ήταν στοχευμένες. Αν είχε κάνει συμφωνία δεν θα είχε μπει αργότερα φραγμός στο fb. Η πιστεύεις ότι θα έμπαινε αν υπήρχε συμφωνία;

Αν ίσχυε ο παραπάνω συλλογισμός, πιστεύω ότι με το που δεν πήρε αυτό που ήθελε η Apple, θα έκανε αμέσως φραγή και όχι μετά από πέντε χρόνια…

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Στοχευμένες διαφημίσεις και η Apple ΗΘΕΛΕ μερίδιο.

Δεν κατάφερε όμως να το πάρει και τιμώρησε τη meta:

Όπως καταλαβαίνεις αν είχε γίνει η συμφωνία δεν θα φτάναμε ποτέ στο "ask app  not to track". Αυτό που λέμε (μαζί με τον άλλο φίλο) δεν είναι ότι παίρνει το 30% από την μέτα, αλλά ήθελε να το πάρει και επειδή δεν μπόρεσε το γύρισε αλλιώς. Όχι επειδή γιατί ήθελε να προστατεύσει την ιδιωτικοτητά σου δηλαδή αλλά επειδή δεν μπόρεσε να πάρει το μερίδιο που ήθελε. Μην εκπλαγείς αν αυτό αλλάξει στο μέλλον λοιπόν.

 

Επειδή μάλλον έχεις πρόβλημα στο να κατανοήσεις τι γράφει αυτό που παρέθεσες θα στο πω εγώ με απλά λόγια .

 Έχω εγω μια εταιρεία και μέσω του face book θέλω να την προβάλλω όπως γράφει και το άρθρο σε πολλούς . 
 Το Facebook μου παρέχει αυτήν την δυνατότητα μέσω αγοράς εντός της εφαρμογής.

 Να προωθείτε η δίκη μου εταιρεία σε πολλούς .

 ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ ΜΕΡΙΔΙΟ η Apple . 
 
Που κολλάει λοιπόν αυτό που γράφω πιο πάνω με αυτό που έγραψε ο φίλος και εσυ συμφώνησες μόνο εσείς οι δυο ξέρετε .

 

 

2 ώρες πριν, Johnie_V είπε

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Η Apple δεν είναι κατά των διαφημίσεων γενικώς, ούτε κατά της προώθησης (στους πάντες, και όχι μέσω στοχευμένων μετά από συλλογή δεδομένων) καταχωρήσεων επι πληρωμή. Από αυτά ήθελε ένα μέρος των εσόδων ως in app purchases. Προφανώς, αν συμφωνούσαν δε θα άλλαζε το μοντέλο του Facebook μέσα σε μια ημέρα, αλλά θα προέκυπτε μετά από διαπραγματεύσεις. Είναι κατά της συλλογής δεδομένων και της στοχευμένης διαφήμισης που προκύπτει από τη συλλογή των δεδομένων αυτών. 

 

Αν το ask app not to track ήταν η απάντηση στη μη συμφωνία, δε θα αργούσε τόσο να έρθει από το 2016-18, τέσσερα με πέντε ολόκληρα χρόνια μετά.

Ακριβώς αυτό . Έχουν μπερδέψει τη συλλογή δεδομένων που γίνεται στις εφαρμογές με την απαίτηση της να θέλει μερίδιο από κάποιον που επιλέγει μια εφαρμογή που έχει το store της και επιτρέπει τον οποιονδήποτε εις γνώση του να θέλει να πληρώσει ώστε να τον προωθήσει !

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Chris_BMW said:

Επειδή μάλλον έχεις πρόβλημα στο να κατανοήσεις τι γράφει αυτό που παρέθεσες θα στο πω εγώ με απλά λόγια .

 Έχω εγω μια εταιρεία και μέσω του face book θέλω να την προβάλλω όπως γράφει και το άρθρο σε πολλούς . 
 Το Facebook μου παρέχει αυτήν την δυνατότητα μέσω αγοράς εντός της εφαρμογής.

 Να προωθείτε η δίκη μου εταιρεία σε πολλούς .

 ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ ΜΕΡΙΔΙΟ η Apple . 
 
Που κολλάει λοιπόν αυτό που γράφω πιο πάνω με αυτό που έγραψε ο φίλος και εσυ συμφώνησες μόνο εσείς οι δυο ξέρετε .

 

 

Καμία απολύτως σχέση. Δεν ήθελε λεφτά απο προώθηση (εαν ήθελε μέσα στο appstore απλά θα πλήρωνε η 2η) η Apple απο την Meta.

Λεφτά ήθελε από τα διαφημιστικά της έσοδα, λόγο του tracking. Το γράφει ξεκάθαρα.
 

Quote

Η Apple προφανώς υποστήριξε ότι τα promoted posts είναι αγορές εντός εφαρμογής, από τις οποίες ως γνωστόν λαμβάνει ένα μεγάλο μέρος, ενώ η Meta υποστήριξε ότι πρόκειται για διαφημίσεις, από τις οποίες η Apple δεν παίρνει μερίδιο.

Τα promoted posts είναι χρήματα που πληρώνει κάποιος επιχειρηματίας στο facebook για να προωθήσει στους χρήστες του facebook την σελίδα της επιχείρησης του. Απο αυτά τα έσοδα, το γράφει ξεκάθαρα στο άρθρο, ήθελε μερίδιο η Apple.

Επειδή για 2 χρόνια δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία, τελικά η Apple γύρισε το branding της γύρω απο το privacy για να "περιορίσει" τα διαφεύγοντα κέρδη.

Αυτό που σίγουρα κατάφερε, ήτανε να αποδείξει στους μετόχους (της Meta) πως δεν ήταν παράλογος ο ισχυρισμός της, με το να προχωρήσει στην default απενεργοποίηση του tracking.

Επεξ/σία από Lomar
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lomar είπε

Λεφτά ήθελε από τα διαφημιστικά της έσοδα, λόγο του tracking. Το γράφει ξεκάθαρα.

ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ πραγματικά σήμερα ;

 Στείλε μου απόσπασμα από το άρθρο που γράφει πως ήθελε μερίδιο από το tracking .

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Chris_BMW said:

ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ πραγματικά σήμερα ;

 Στείλε μου απόσπασμα από το άρθρο που γράφει πως ήθελε μερίδιο από το tracking .

Έκανα edit και το έγραψα πιο ξεκάθαρα ακόμα. Μάλλον δεν γνωρίζεις τι είναι τα "promoted posts", δεν πειράζει, ξαναδες το comment μου, έβαλα και παράδειγμα, για να καταλάβεις.

 

Υ.γ. Τα promoted posts δεν υπάρχουν χωρίς το tracking. Εάν ποτέ κάνεις ενα στο facebook θα το καταλάβεις απο τις επιλογές για targeted audience. Έτσι βγαίνουν λεφτά απο το user behavior tracking μέσω των διαφημίσεων. Χρόνια τώρα.

Επεξ/σία από Lomar
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lomar είπε

Έκανα edit και το έγραψα πιο ξεκάθαρα ακόμα. Μάλλον δεν γνωρίζεις τι είναι τα "promoted posts", δεν πειράζει, ξαναδες το comment μου, έβαλα και παράδειγμα, για να καταλάβεις.

Τα promoted posts δεν είναι στοχευμένες διαφημίσεις μέσω tracking …

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lomar είπε

Έκανα edit και το έγραψα πιο ξεκάθαρα ακόμα. Μάλλον δεν γνωρίζεις τι είναι τα "promoted posts", δεν πειράζει, ξαναδες το comment μου, έβαλα και παράδειγμα, για να καταλάβεις.

«

Επειδή μάλλον έχεις πρόβλημα στο να κατανοήσεις τι γράφει αυτό που παρέθεσες θα στο πω εγώ με απλά λόγια .

 Έχω εγω μια εταιρεία και μέσω του face book θέλω να την προβάλλω όπως γράφει και το άρθρο σε πολλούς . 
 Το Facebook μου παρέχει αυτήν την δυνατότητα μέσω αγοράς εντός της εφαρμογής.

 Να προωθείτε η δίκη μου εταιρεία σε πολλούς .

 ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ ΜΕΡΙΔΙΟ η Apple . 
 
Που κολλάει λοιπόν αυτό που γράφω πιο πάνω με αυτό που έγραψε ο φίλος και εσυ συμφώνησες μόνο εσείς οι δυο ξέρετε »

 είναι η απάντηση μου ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ στον @Retromaniac πριν μου απαντήσεις εσυ .

 Επειδή ανήμερα 15 Αύγουστο δεν έχω και πολύ όρεξη να διαπληκτίζομαι με ανθρώπους που δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά ΤΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩ με τις στοχευμένες διαφημίσεις η οποίες είναι προϊόν app tracking , σου εύχομαι καλό απόγευμα χρόνια πολλά και πίστευε ότι θέλεις !

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Τα promoted posts δεν είναι στοχευμένες διαφημίσεις μέσω tracking …

Αν θέλεις συνέχισε εσυ !! 
 Αν και δεν έχει νόημα . Ο κόσμος του android ψάχνει απεγνωσμένα κάτι «να πιαστεί» ώστε να σου αποδείξει πως να και η Apple κάνει ότι η δίκη μας Google …

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Αν θέλεις συνέχισε εσυ !! 
 Αν και δεν έχει νόημα . Ο κόσμος του android ψάχνει απεγνωσμένα κάτι «να πιαστεί» ώστε να σου αποδείξει πως να και η Apple κάνει ότι η δίκη μας Google …

 

Δεν έχει νόημα να συνεχίζω οτιδήποτε… δόξα το θεό η ίδια η Meta είναι ξεκάθαρη στο τι θεωρεί promoted posts και βέβαια ότι ακόμα και μετά τις αλλαγές της Apple συνεχίζουν αυτού του είδους οι διαφημίσεις να παίζουν κανονικά είτε επιτρέψεις το tracking είτε όχι… 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, AtiX είπε

Από την παραπομπή σου, πιστεύεις ότι η προωθημένη δημοσίευση μπορεί να δουλέψει χωρίς tracking;

Απο αυτά που διάβασα όχι. Τουλάχιστον όπως τα κατάλαβα εγώ…

Γραφει ξεκάθαρα, ακόμα και το Facebook, ότι είναι διαφήμιση και μάλιστα προσωποποιημένη, αφού πρέπει να προσδιοριστούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προβολής.

γραφει:

Όταν προωθείτε μια δημοσίευση, μας υποδεικνύετε 3 πράγματα:

  1. Ποιους θέλετε να προσεγγίσετε: Επιλέγετε ένα στοχευόμενο κοινό με βάση τα χαρακτηριστικά των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε.
  2. Τον μέγιστο προϋπολογισμό σας: Μας υποδεικνύετε ακριβώς πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε σε όλη τη διάρκεια της εκστρατείας σας.
  3. Πόσο θέλετε να διαρκέσει η προβολή της διαφήμισής σας: Από τη στιγμή που θα πατήσετε το κουμπί Προώθηση και θα εγκριθεί η διαφήμισή σας, το στοχευόμενο κοινό θα βλέπει τη διαφήμιση στις Ενημερώσεις του για το χρονικό διάστημα που έχετε ορίσει. 

Σημείωση: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις θεωρούνται και αυτές διαφημίσεις, επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού. Αυτή είναι η βασική τους ομοιότητα με τις διαφημίσεις στο Facebook. Στον λογαριασμό που θα λάβετε, η προωθημένη δημοσίευση θα εμφανίζεται ως διαφήμιση.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Από την παραπομπή σου, πιστεύεις ότι η προωθημένη δημοσίευση μπορεί να δουλέψει χωρίς tracking;

Απο αυτά που διάβασα όχι. Τουλάχιστον όπως τα κατάλαβα εγώ…

Γραφει ξεκάθαρα, ακόμα και το Facebook, ότι είναι διαφήμιση και μάλιστα προσωποποιημένη, αφού πρέπει να προσδιοριστούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προβολής.

γραφει:

Όταν προωθείτε μια δημοσίευση, μας υποδεικνύετε 3 πράγματα:

  1. Ποιους θέλετε να προσεγγίσετε: Επιλέγετε ένα στοχευόμενο κοινό με βάση τα χαρακτηριστικά των ατόμων με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε.
  2. Τον μέγιστο προϋπολογισμό σας: Μας υποδεικνύετε ακριβώς πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε σε όλη τη διάρκεια της εκστρατείας σας.
  3. Πόσο θέλετε να διαρκέσει η προβολή της διαφήμισής σας: Από τη στιγμή που θα πατήσετε το κουμπί Προώθηση και θα εγκριθεί η διαφήμισή σας, το στοχευόμενο κοινό θα βλέπει τη διαφήμιση στις Ενημερώσεις του για το χρονικό διάστημα που έχετε ορίσει. 

Σημείωση: Οι προωθημένες δημοσιεύσεις θεωρούνται και αυτές διαφημίσεις, επειδή για την κοινοποίησή τους σε ένα ευρύτερο κοινό απαιτείται ο ορισμός προϋπολογισμού. Αυτή είναι η βασική τους ομοιότητα με τις διαφημίσεις στο Facebook. Στον λογαριασμό που θα λάβετε, η προωθημένη δημοσίευση θα εμφανίζεται ως διαφήμιση.

Η διαφήμιση παίζει μόνο σε όσους επισκέπτονται το χρονολογία σου, πουθενά άλλου…

από εκεί και πέρα είναι ξεκάθαρο ότι η στόχευση είναι με βάση μόνο τι κάνει ο χρήστης στην συγκεκριμένη σελίδα…

αυτό δεν είναι tracking…

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, AtiX said:

Η διαφήμιση παίζει μόνο σε όσους επισκέπτονται το χρονολογία σου, πουθενά άλλου…

από εκεί και πέρα είναι ξεκάθαρο ότι η στόχευση είναι με βάση μόνο τι κάνει ο χρήστης στην συγκεκριμένη σελίδα…

αυτό δεν είναι tracking…


Όχι κάνεις τεράστιο λάθος. Το tracking αφορά την ανάλυση από cookies τρίτων website ή apps (affiliated με το facebook).

Αυτό περί χρονολογίου επίσης είναι 100% άκυρο. Η διαφήμιση που πληρώνει η εταιρεία δεν φαίνεται μόνο στο χρονολόγιο της, αλλά και σε news feeds ατόμων που δεν έχουν καν κάνει like στη σελίδα της, εφόσον περιλαμβάνονται στο "target audience". Αυτό καθορίζεται και απο τις πληροφορίες που έχεις δώσει στο facebook, αλλά και από κάποιο cookie που υπάρχει στον browser σου απο website με σχετικά προϊόντα/νέα/περιεχόμενο γενικότερα.

Επομένως η συμφωνία στην οποία ήθελε να καταλήξει η Apple ποιά ήταν για εσένα;
Αυτό που λέει ο άλλος συμφορουμίτης περί αυτο-προώθησης του facebook;

1 hour ago, AtiX said:

Απο το ίδιο το λινκ που έδωσες:

 

Screenshot 2022-08-15 at 22-03-21 The difference between boosted posts and Facebook ads Meta Business Help Centre.png

Επεξ/σία από Lomar
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Lomar είπε


Όχι κάνεις τεράστιο λάθος. Το tracking αφορά την ανάλυση από cookies τρίτων website ή apps (affiliated με το facebook).

Αυτό περί χρονολογίου επίσης είναι 100% άκυρο. Η διαφήμιση που πληρώνει η εταιρεία δεν φαίνεται μόνο στο χρονολόγιο της, αλλά και σε news feeds ατόμων που δεν έχουν καν κάνει like στη σελίδα της, εφόσον περιλαμβάνονται στο "target audience". Αυτό καθορίζεται και απο τις πληροφορίες που έχεις δώσει στο facebook, αλλά και από κάποιο cookie που υπάρχει στον browser σου απο website με σχετικά προϊόντα/νέα/περιεχόμενο γενικότερα.

Επομένως η συμφωνία στην οποία ήθελε να καταλήξει η Apple ποιά ήταν για εσένα;
Αυτό που λέει ο άλλος συμφορουμίτης περί αυτο-προώθησης του facebook;

Απο το ίδιο το λινκ που έδωσες:

 

Screenshot 2022-08-15 at 22-03-21 The difference between boosted posts and Facebook ads Meta Business Help Centre.png

Γιατί διαβάζεται τα μισά?

“This lets you select exactly which people you are trying to reach, including their location, age, gender and up to 10 interests.”

όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με tracking μιας και τα δίνει ο ίδιος ο χρήστης σαν πληροφορίες στην πλατφόρμα…

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...