Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple και η Meta μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι φίλοι αυτή τη στιγμή, αλλά κάποια στιγμή η Apple συζητούσε με το Facebook για το πώς θα μπορούσε να κερδίσει περισσότερα χρήματα από την παρουσία του στο App Store, όπως αναφέρει η Wall Street Journal.

Η Apple φέρεται να υποστήριξε ότι της άξιζε ένα μερίδιο από συγκεκριμένα τμήματα των διαφημιστικών εσόδων του Facebook. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις ήταν οι προωθημένες δημοσιεύσεις (promoted posts), οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να πληρώνουν για να φτάνουν οι δημοσιεύσεις τους σε περισσότερους ανθρώπους, αναφέρει η WSJ. Η Apple προφανώς υποστήριξε ότι τα promoted posts είναι αγορές εντός εφαρμογής, από τις οποίες ως γνωστόν λαμβάνει ένα μεγάλο μέρος, ενώ η Meta υποστήριξε ότι πρόκειται για διαφημίσεις, από τις οποίες η Apple δεν παίρνει μερίδιο.

Πάντως η Apple δεν ήθελε μερίδιο μόνο από τις πωλήσεις των προωθημένων μηνυμάτων από τη Meta. Ο Matt Mullenweg, ο διευθύνων σύμβουλος της Automattic και ιδιοκτήτη του Tumblr, ανέφερε σε tweet του ότι η Apple απέρριψε την προσφάτως εισαχθείσα λειτουργία του Tumblr τύπου boost μέχρι που η εταιρεία τις προσέφερε ως αγορές εντός εφαρμογής.

Η Apple και η Meta είχαν επίσης συζητήσεις για το λανσάρισμα μιας συνδρομητικής υπηρεσίας στο Facebook που θα αφαιρούσε τις διαφημίσεις από το κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με την WSJ. Μια τέτοια εξέλιξη θα ωφελούσε εξίσου την Apple, καθώς θα μπορούσε να κερδίζει έσοδα από τις συνδρομές που αγοράζονται εντός της εφαρμογής και με βάση τους όρους του App Store. Οι δύο εταιρείες δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε συμφωνία σχετικά με την υλοποίηση των παραπάνω ιδεών. Οι συζητήσεις έλαβαν χώρα κυρίως  μεταξύ του 2016 και του 2018.

Οι δύο εταιρείες είναι πλέον ιδεολογικά αντίθετες όσον αφορά τις διαφημίσεις- η Apple προβάλλει την προστασία της ιδιωτικής ζωής ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησης των προϊόντων της, ενώ η Meta βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις διαφημίσεις για την προσέλκυση εσόδων για την επιχείρησή της. Η παρουσίαση από την Apple της προτροπής "Ask App not to Track" ως μέρος του iOS 14.5 το 2021 είχε σημαντικό αντίκτυπο στη Meta, κοστίζοντας στην εταιρεία 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις πέρυσι, με την εταιρεία να ανακοινώνει μάλιστα την ήττα της.

Το 2018, τα στελέχη της Meta εξέτασαν επίσης το ενδεχόμενο να σταματήσουν τη συλλογή δεδομένων τρίτων (όπως αυτά που χρησιμοποιούνται για τη στοχευμένη διαφήμιση της εταιρείας), αλλά ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg «επέλεξε αντ' αυτού να αφήσει το μεγαλύτερο μέρος των πρακτικών συλλογής δεδομένων στη θέση τους», αναφέρει η WSJ.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

παρτα ολα.και τα νεφρα τους ακομα.ο ενας παιρνει απο τον αλλον.και οι χρηστες,καταναλωτες παιρνουν μην πω τι

  • Like 7
Δημοσ.

Μα τι έκπληξη! Η Apple είναι υπέρ της ιδιωτικότητας, αλλά μόνο εφόσον αποκλειστεί το ενδεχόμενο κέρδους από τη συλλογή δεδομένων 👀 Και μάλιστα εκ του ασφαλούς, από επικοινωνιακής πλευράς, αφού το περισσότερο δημόσιο κράξιμο θα το φάει η εφαρμογή που συλλέγει τα δεδομένα, κι όχι η Apple που τσιμπάει διακριτικά το 30%.

  • Like 7
  • Thanks 4
  • Confused 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, uriaman είπε

Μα τι έκπληξη! Η Apple είναι υπέρ της ιδιωτικότητας, αλλά μόνο εφόσον αποκλειστεί το ενδεχόμενο κέρδους από τη συλλογή δεδομένων 👀 Και μάλιστα εκ του ασφαλούς, από επικοινωνιακής πλευράς, αφού το περισσότερο δημόσιο κράξιμο θα το φάει η εφαρμογή που συλλέγει τα δεδομένα, κι όχι η Apple που τσιμπάει διακριτικά το 30%.

Έτσι για να μην παραμυθιαζόμαστε.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, uriaman είπε

Μα τι έκπληξη! Η Apple είναι υπέρ της ιδιωτικότητας, αλλά μόνο εφόσον αποκλειστεί το ενδεχόμενο κέρδους από τη συλλογή δεδομένων 👀 Και μάλιστα εκ του ασφαλούς, από επικοινωνιακής πλευράς, αφού το περισσότερο δημόσιο κράξιμο θα το φάει η εφαρμογή που συλλέγει τα δεδομένα, κι όχι η Apple που τσιμπάει διακριτικά το 30%.

Ξανά διάβασε το άρθρο 

 

6 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Έτσι για να μην παραμυθιαζόμαστε.

Το ίδιο και εσυ !

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Και εσύ! :P

 

Το διάβασα άλλη μια γιατί υπέθεσα πως κάτι δεν κατάλαβα καλά .

 Ακόμα όμως ψάχνω να βρω το σημείο που γράφει πως η apple έμμεσα παίρνει το 30% από τις διαφημίσεις που προκύπτουν από την συλλογή δεδομένων και στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook 

 αν θέλεις με βοηθάς 

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Η Apple δεν είναι κατά των διαφημίσεων γενικώς, ούτε κατά της προώθησης (στους πάντες, και όχι μέσω στοχευμένων μετά από συλλογή δεδομένων) καταχωρήσεων επι πληρωμή. Από αυτά ήθελε ένα μέρος των εσόδων ως in app purchases. Προφανώς, αν συμφωνούσαν δε θα άλλαζε το μοντέλο του Facebook μέσα σε μια ημέρα, αλλά θα προέκυπτε μετά από διαπραγματεύσεις. Είναι κατά της συλλογής δεδομένων και της στοχευμένης διαφήμισης που προκύπτει από τη συλλογή των δεδομένων αυτών. 

 

Αν το ask app not to track ήταν η απάντηση στη μη συμφωνία, δε θα αργούσε τόσο να έρθει από το 2016-18, τέσσερα με πέντε ολόκληρα χρόνια μετά.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, poulinos είπε

παρτα ολα.και τα νεφρα τους ακομα.ο ενας παιρνει απο τον αλλον.και οι χρηστες,καταναλωτες παιρνουν μην πω τι

Μου θύμησες το παλιό άσμα.. Παρτα Ολαααααα Παρτα Ολαααααα / μην αφήνεις τπτ.... Ο καταναλωτής όσο συμπεριφέρεται σαν γίδι καλά να πάθει. Όταν του πουλάνε φικια για μεταξωτές κιλότες καλά να πάθουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν θα τις βάλει και μέσα στις ρυθμίσεις να δείτε τι έχει να γίνει. Private DNS δεν έχουν, adblockers δεν έχουν, οπότε... Κι εφόσον το jailbreak έχει τελειώσει από το iOS 11 ουσιαστικά, ούτε κι εκεί υπάρχει σωτηρία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Chris_BMW είπε

Το διάβασα άλλη μια γιατί υπέθεσα πως κάτι δεν κατάλαβα καλά .

 Ακόμα όμως ψάχνω να βρω το σημείο που γράφει πως η apple έμμεσα παίρνει το 30% από τις διαφημίσεις που προκύπτουν από την συλλογή δεδομένων και στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook 

 αν θέλεις με βοηθάς 

Αναφορά σε κείμενο

 

Η Apple φέρεται να υποστήριξε ότι της άξιζε ένα μερίδιο από συγκεκριμένα τμήματα των διαφημιστικών εσόδων του Facebook. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις ήταν οι προωθημένες δημοσιεύσεις (promoted posts), οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να πληρώνουν για να φτάνουν οι δημοσιεύσεις τους σε περισσότερους ανθρώπους, αναφέρει η WSJ. Η Apple προφανώς υποστήριξε ότι τα promoted posts είναι αγορές εντός εφαρμογής, από τις οποίες ως γνωστόν λαμβάνει ένα μεγάλο μέρος, ενώ η Meta υποστήριξε ότι πρόκειται για διαφημίσεις, από τις οποίες η Apple δεν παίρνει μερίδιο.


 

Στοχευμένες διαφημίσεις και η Apple ΗΘΕΛΕ μερίδιο.

Δεν κατάφερε όμως να το πάρει και τιμώρησε τη meta:

Αναφορά σε κείμενο

Οι δύο εταιρείες είναι πλέον ιδεολογικά αντίθετες όσον αφορά τις διαφημίσεις- η Apple προβάλλει την προστασία της ιδιωτικής ζωής ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησης των προϊόντων της, ενώ η Meta βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις διαφημίσεις για την προσέλκυση εσόδων για την επιχείρησή της. Η παρουσίαση από την Apple της προτροπής "Ask App not to Track" ως μέρος του iOS 14.5 το 2021 είχε σημαντικό αντίκτυπο στη Meta, κοστίζοντας στην εταιρεία 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις πέρυσι, με την εταιρεία να ανακοινώνει μάλιστα την ήττα της.

Όπως καταλαβαίνεις αν είχε γίνει η συμφωνία δεν θα φτάναμε ποτέ στο "ask app  not to track". Αυτό που λέμε (μαζί με τον άλλο φίλο) δεν είναι ότι παίρνει το 30% από την μέτα, αλλά ήθελε να το πάρει και επειδή δεν μπόρεσε το γύρισε αλλιώς. Όχι επειδή γιατί ήθελε να προστατεύσει την ιδιωτικοτητά σου δηλαδή αλλά επειδή δεν μπόρεσε να πάρει το μερίδιο που ήθελε. Μην εκπλαγείς αν αυτό αλλάξει στο μέλλον λοιπόν.

 

  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Στοχευμένες διαφημίσεις και η Apple ΗΘΕΛΕ μερίδιο.

Δεν κατάφερε όμως να το πάρει και τιμώρησε τη meta:

Όπως καταλαβαίνεις αν είχε γίνει η συμφωνία δεν θα φτάναμε ποτέ στο "ask app  not to track". Αυτό που λέμε (μαζί με τον άλλο φίλο) δεν είναι ότι παίρνει το 30% από την μέτα, αλλά ήθελε να το πάρει και επειδή δεν μπόρεσε το γύρισε αλλιώς. Όχι επειδή γιατί ήθελε να προστατεύσει την ιδιωτικοτητά σου δηλαδή αλλά επειδή δεν μπόρεσε να πάρει το μερίδιο που ήθελε. Μην εκπλαγείς αν αυτό αλλάξει στο μέλλον λοιπόν.

 

Δεν νομίζω να έχει καμία σχέση αν οι διαφημίσεις ήταν/είναι στοχευμένες…

Η Apple θέλει μερίδιο από οποιαδήποτε διαφήμιση προβάλετε μέσω του οικοσυστήματος της.

ολα τα αλλά είναι κουβεντούλα για να περάσει η ώρα…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...