Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για αγορά μοτοσυκλέτας με αυστηρό γνώμονα την αυτονομία


di maria kun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μέσο όρο 5,51 έχω στο gs και το παίρνω και για τη δουλειά τώρα όσο έχει καλό καιρό, και για βόλτες. Πιστεύω λοιπόν ότι αν πας σε ένα μηχάνημα μαξ 500 κυβικά η κατανάλωση θα είναι στα όρια που θέτεις αν οδηγείς κι εσύ αναλόγως. Η αυτονομία λοιπόν είναι ανάλογη του πόσο καύσιμο χωράει το τεπόζιτο, το forza (350) ξέρω από γνωστό ότι 350 χλμ τα κάνει με ένα γέμισμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λίγα κυβικά αν τα βγάλεις εθνική και θα χρειαστεί να πιάσεις ταχύτητες 70+ θα δεις πόσο οικονομικά είναι

Πάρε κάτι τουλάχιστον από 300 κυβικά και πάνω εφόσον θα κάνεις αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα και θέλεις να βγαίνεις παραέξω. Κάνε κάποια που σου αρέσουν test drive και θα αποφασίσεις μόνος σου τι αρέσει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Για ηλεκτρικό έχεις σκεφτεί; Πάσχουν λίγο από τελική ταχύτητα βέβαια. Υπάρχουν όμως τα Horwin SK3(4300€ - 90χμλ/Ω τελική - Αυτονομία 80χλμ με 1 μπαταρία ) ή Super Soco CPX(3800€- 90χλμ/Ω τελική - Αυτονομία 70χλμ με 1 μπαταρία) ή NIU NQI GT EVO (5200€- 100χλμ/Ω τελική - Αυτονομία 80χλμ με 1 μπαταρία). 

Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά βέβαια και γενικά ηλεκτρικό. Λένε ότι οι επιδόσεις τους είναι απαιχτες. Προσωπικά με scooter 150cc έχω εμπειρία-του αδερφού μου- αλλά σκέφτομαι και εγώ ίσως να έκανα αυτή την περίεργη-μαλλον μετάβαση. 

Απλά δεν αναφέρθηκε γι'αυτό το αναφέρω μήπως βοηθήσω δίνοντας μια άλλη όψη. Και άμα κάνεις καθημερινά 50χλμ θεωρώ θα κάνεις απίστευτα γρήγορα απόσβεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα αρχαίο ρητό των μοτοσικλετιστων λέει ότι Μεγάλη μηχανή μικρή γίνεται ή μικρή μεγάλη δύσκολα!!!!

 

Δεδομένο τα 300 και παραπάνω κυβικά από εκεί και πέρα και εμένα μου αρέσουν τα street της honda(sexy as f....}, είναι πιο ελαφριά από σκούτερ σε συνθήκες πόλης πιστεύω θα έχουν πολύ μικρή διαφορά κατανάλωσης, μιλάμε για πραγματική πάντα, απλά θεωρώ ότι είναι κάπως άβολα για δεύτερο αναβάτη και πιο κουραστικά για ταξίδια. 

 

 

12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ιδανικα sym gts/citycom που ειναι και φθηνά. Τα euro5 καινε σχεδον ενα λιτρο πανω

Γιατί? Υποτίθεται στα σπεκς τα νέα μοντέλα έχουν χαμηλότερη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, costacurta είπε

Ένα αρχαίο ρητό των μοτοσικλετιστων λέει ότι Μεγάλη μηχανή μικρή γίνεται ή μικρή μεγάλη δύσκολα!!!!

 

Δεδομένο τα 300 και παραπάνω κυβικά από εκεί και πέρα και εμένα μου αρέσουν τα street της honda(sexy as f....}, είναι πιο ελαφριά από σκούτερ σε συνθήκες πόλης πιστεύω θα έχουν πολύ μικρή διαφορά κατανάλωσης, μιλάμε για πραγματική πάντα, απλά θεωρώ ότι είναι κάπως άβολα για δεύτερο αναβάτη και πιο κουραστικά για ταξίδια. 

 

 

Γιατί? Υποτίθεται στα σπεκς τα νέα μοντέλα έχουν χαμηλότερη 

Έτσι δηλώνουν? Χαχα,α

Δεν υπάρχει euro 5 πιο οικονομικό απο euro 4. Και πιο αργά είναι, και πιο πολύ καίνε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, AristidisZ είπε

15 απαντήσεις, και όλοι μιλάνε για κατανάλωση, αλλά κανείς τις αυτονομία 😂

Δεν νομίζω να ενδιαφέρει τον ts η αυτονομία, κατανάλωση εννοούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/8/2022 στις 4:49 ΜΜ, di maria kun είπε

 Κατέληξα σε ένα εκ των forza η xmax που λάτρεψα αισθητικά και εκεί που έφτασα λέω ας δώσω κάτι παραπάνω να πάρω γιαπωνέζο (κάπου στα 7με τα έξτρα) .

 

 

Η ερώτηση μου είναι αν σε αυτό το μπατζετ (αφού πλέον είναι δεδομένο ότι θα τα δώσω) αν υπάρχει άλλη κατηγορία μοτοσυκλέτας εκεί στα 200-500 κυβικά που να έχει μια ανάλογη αυτονομία. Για να ψάξω δήλ και κάτι άλλο. 

 

Υγ

 

Εξαιρούνται παπάκια είχα 2 στην κατοχή μου τα οποία μου έκλεψαν το ένα μέσα από πυλωτή το άλλο πρωί πρωί από κεντρικό σημείο 

Ιδανικές επιλογές το Forza και το Xmax για τη χρήση που περιγράφεις και εφ όσον γουστάρεις να φτάσεις στα 7Κ.

Στο insomnia να ξέρεις και μηχανή touring να γράψεις ότι θέλεις και ότι έχεις σκοπό να διαθέσεις 20Κ πάντα κάποιοι συνήθως οι ίδιοι θα σου προτείνουν παπί και κάποιοι άλλοι πάλι οι ίδιοι θα σου προτείνουν cb400 ή κάτι αντίστοιχο χωρίς στυλ, χωρίς χαρακτήρα και χωρίς γούστο.

Τώρα να συζητάμε για κατανάλωση σε μηχανάκια 300-400cc το βρίσκω λίγο ανούσιο, αλλιώς παίζουν και λεωφορεία.

Μια ακόμα επιλογή ακριβώς στην κατηγορία των 2 που έχεις ξεχωρίσει είναι και το Adv350. Ίδιο μοτερ με το Forza απλά άλλη εμφάνιση και στυλ.

Αν θέλεις να πέσεις σε κυβικά και χρήματα θα κοιτούσα και το SR 200 της Aprilia, το ομορφότερο scooter των τελευταίων 200 ετών. Απλά στο δικάβαλο ίσως σου φανεί μικρό.

Επεξ/σία από SakafliaC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλέον οι καταναλώσεις στα καινούργια έχουν πέσει. παίρνεις 500cc ( πχ CB500X) και πετυχαίνεις κατανάλωση ~ 4/100.

οι νέες μοτοσυκλέτες στα 300cc έχουν χαλαρά κάτω από 4λίτρα.

την πρόταση για τις ηλεκτρικές σαχλαμάρες την παίρνω ως αστείο. Δε νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσουμε το λόγο.

οπότε αν δε θες σκουτερ, κάτι σε στυλ voge 300ds, zontes 310/350 αξίζουν μια ματιά πιστεύω. Αυτά με νορμαλ οδήγηση δε καίνε πάνω από 4 και μπορείς να πας όπου θέλεις. έχουν και μεγάλο ρεζερβουρ οπότε έχεις και αυτονομία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν στην ίδια φάση για αγορά σκούτερ το τελευταίο δίμηνο αφού μου σήκωσαν το xtown που είχα παρκαρισμένο, με συναγερμούς, αντικλεπτικά κουλούρες έξω από το σπίτι μου και το χρειαζόμουν για τη δουλειά... (σηκώνουν και xtown πλέον αν είναι ποτέ δυνατόν...)

Οι τιμές έχουν ανέβει παντού... Αντιπροσωπία πάνω, πωλητής στο car πάνω... Προσφορά και ζήτηση λέγεται.... Μη σου κάνει εντύπωση!

Στο θέμα μας...

1.Αν έχεις υπομονή και είσαι όλη μέρα στις αγγελίες θα βρεθεί και μεταχειρισμένο σε "φυσιολογική" τιμη.... Εγώ έκανα 2 μήνες να βρω αλλά εντέλει βρήκα ενα downtown (την έκδοση noodoe) 10/21 με ελάχιστα χιλιόμετρα σχεδόν καινούριο στα 4000... Μια χαρά τιμη για ούτε κλεισμένο χρόνο μηχανάκι όταν πλέον πουλιέται σχεδόν στα 6 χιλιάρικα..

2.Σκούτερ παίρνεις μόνο για την άνεση....  Χώρο με 2 πλαινές βαλίτσες και μπαγκαζιέρα έχει και το cbx, και το GS και το KTM και το Τenere... Επίσης είμαι της άποψης ότι πάνω από 5000 για σκούτερ δε δίνεις.... Δε πα να είναι ιαπωνία, γερμανία, ταιβάν... Να δώσεις 7000 για xmax το θεωρώ κοροιδία. Πένα είναι το σκουτερ και πανέμορφο μη παρεξηγηθώ...  Aπλά στα ίδια λεφτά ή και με λίγα παραπάνω πας σε μοτοσυκλέτα!Με μεγάλες ζάντες να μπορείς να πας, (αναλόγως και το μοντέλο) παντού... Μοντέλα άπειρα, και άπειρα τα γούστα...

3. Αν τώρα θέλεις μόνο σκούτερ για >300 κυβικα, σαν πρώτη επιλογή και σχετικά οικονομική και δοκιμασμένη θα σου έλεγα downtown euro 4 και πίσω... 350 κυβικά και πας παντού χαλαρά... Απο τα 2 που αναφέρεις πάντως θα πήγαινα στο 3ο... Το adv που αναφέρει κι ο SakafliaC λίγο πιο πάνω... Να είσαι λίγο πιο άνετος να πας στο χωματόδρομο για να φτάσεις στη παραλία... Πολλά τα λεφτά ναι αλλά honda θα στα αρπάξει ο ιάπωνας!Εδώ στα τρώει ο ταιβανέζος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bitbit είπε

πλέον οι καταναλώσεις στα καινούργια έχουν πέσει. παίρνεις 500cc ( πχ CB500X) και πετυχαίνεις κατανάλωση ~ 4/100.

οι νέες μοτοσυκλέτες στα 300cc έχουν χαλαρά κάτω από 4λίτρα.

την πρόταση για τις ηλεκτρικές σαχλαμάρες την παίρνω ως αστείο. Δε νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσουμε το λόγο.

οπότε αν δε θες σκουτερ, κάτι σε στυλ voge 300ds, zontes 310/350 αξίζουν μια ματιά πιστεύω. Αυτά με νορμαλ οδήγηση δε καίνε πάνω από 4 και μπορείς να πας όπου θέλεις. έχουν και μεγάλο ρεζερβουρ οπότε έχεις και αυτονομία

εδω με 650 κινεζο καταφέρνω και εχω εκτός πόλης 4.2 στα 100 με 130 σταθερά (για μεσα δεν λεω γιατι θα εχω friend request απο τα βενζινάδικα)
φαντάσου πόσο ποιο κάτω ειναι με 500 η και 300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...