Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Δίκαιο έχει, ο καταναλωτής πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς, ο πάροχος έχει την ευθύνη η υπηρεσία να δουλεύει στο ακέραιο. 

άρα στο παράδειγμα που έβαλα και έκανες quote, αύριο που έχω να πάω το scooter μου για service τους λέω πληρώνω την βενζίνη μου στην ώρα της και μάλιστα κατωστάρα άρα γιατί δεν δουλεύει στο ακέραιο;

Μην λέτε πράγματα παράλογα παιδιά. Και γω δεν θα μπορώ να πάω στην δουλειά μου 2 μέρες και θα χάσω 2 μισθούς, να κυνηγάω την Piaggio για αποζημιώσεις και να τους λέω αυτήν την ανοησία για πληρωμές στην ώρα τους;
Πως θα με βοηθήσει αυτό;

Ζημιές και βλάβες, βγαίναν, βγαίνουν και θα βγαίνουν. Πες μου κάτι που πληρώνεις και παίζει χωρίς να έχει ποτέ πρόβλημα.

Υπάρχει κάπου στο συμβόλαιο που να λέει 100% up-time; print screen και link παρακαλώ.

  • Sad 1
Δημοσ.

 Λοιπόν οι αποσυνδέσεις συνεχίζονται, κυρίως όταν χαλάει ο καιρός, έστω και λίγο

και η σύνδεση επανέρχεται αν ανοιγοκλείσω το ρουτερ.

 

Ο  υπάλληλος στο τηλέφωνο της Νοβα επέμεινε να στείλει τεχνικό 

δε θέλω να ρισκάρω να πληρώσω

τι μπορώ να ρωτήσω,

δεδομένου ότι έχουν έρθει τεχνικοί και υπάρχει,φαντάζομαι,φάκελος με το ιστορικό μου,

ώστε να δω εκ των προτέρων αν είναι πρόβλημα του σπιτιού ή όχι?

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, comfuzio είπε

 Είσαι σίγουρος για την εσωτερική σου ότι είσαι 100% οκ; έχεις δοκιμάσει με το router μόνο του στην γραμμή χωρίς σταθερό και το splitter πχ για ένα 24ώρο;
Υπάρχει κάποιο άλλο router για δοκιμή για ένα 24ώρο;
Για την Nova ως 2 αποσυνδέσεις το 24ώρο είναι νορμάλ. Για την Vodafone ή 3 ή 4 και για τον ΟΤΕ για να δώσουμε βλάβη εκεί πρέπει να είναι 10+ σε ένα 24ώρο αλλιώς το γυρίζει πίσω "δεν βρέθηκε πρόβλημα, καλώς, υπαιτιότητα παρόχου".

 

Δεν είμαι σίγουρος για τίποτα

δεν έχω δοκιμάσει τόσες ώρες να αφήσω το ρουτερ μόνο του

να τους πάρω μήπως να κάνουν καμια μέτρηση?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ptolemaios1 είπε

 

Δεν είμαι σίγουρος για τίποτα

δεν έχω δοκιμάσει τόσες ώρες να αφήσω το ρουτερ μόνο του

να τους πάρω μήπως να κάνουν καμια μέτρηση?

Για μένα κάνε το εξής, πάρε στο 13731 και πες να ανοίξουν μια βλάβη και να την πάνε στο 2nd για επανέλεγχο αύριο και ότι θα βγάλεις το splitter και το σταθερό και θα είναι το router μόνο του. Να δουν πόσες αποσυνδέσεις θα κάνει μόνο του.
Άσε ένα κινητό για να σε πάρουν από το 2nd και να δουν τι πρέπει να γίνει.
Πάντως αν έχεις θέμα εσωτερικής, μην πεις ναι σε τεχνικό καθώς θα σε χρεώσει για άσκοπη μετάβαση. Ζήτα ηλεκτρολογική εργασία, θα σου στείλουν τιμοκατάλογο -να είναι ενημερωμένο το SMS Phone- να ξέρεις πόσο θα πάει περίπου, και θα σου έρθει τεχνικός nova να σου κάνει την καλωδίωση. Δεν είναι δωρεάν να το τονίσω

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

 Λοιπόν οι αποσυνδέσεις συνεχίζονται, κυρίως όταν χαλάει ο καιρός, έστω και λίγο

και η σύνδεση επανέρχεται αν ανοιγοκλείσω το ρουτερ.

 

Ο  υπάλληλος στο τηλέφωνο της Νοβα επέμεινε να στείλει τεχνικό 

δε θέλω να ρισκάρω να πληρώσω

τι μπορώ να ρωτήσω,

δεδομένου ότι έχουν έρθει τεχνικοί και υπάρχει,φαντάζομαι,φάκελος με το ιστορικό μου,

ώστε να δω εκ των προτέρων αν είναι πρόβλημα του σπιτιού ή όχι?

Για να σου χαλαει η συνδεση οποτε βρεχει σημαινει οτι καπου υπαρχει θεμα με την υγρασια/νερο. Το πιθανοτερο εξω απο το σπιτι σου και οχι εντος.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Για να σου χαλαει η συνδεση οποτε βρεχει σημαινει οτι καπου υπαρχει θεμα με την υγρασια/νερο. Το πιθανοτερο εξω απο το σπιτι σου και οχι εντος.

Επίσης αν δεν ανεβάσει στατιστικά από το ρούτερ δεν μπορούμε να ξέρουμε τι παίζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...