Προς το περιεχόμενο

τι φάση αυτη η Nova?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Ο τεχνικός σίγουρα σου άφησε ένα χαρτί με της μετρήσεις που έκανε, λογικά μέτρησε μια στην είσοδο της οικοδομής, και μια πάνω στο σπίτι, έχεις το χαρτί μπορείς να δώσεις νούμερα?

Ο τεχνικός την δεύτερη φορά που λες πριν 2 μήνες ήρθε μήπως για να κάνει την "συνδεση"  επειδή έκανες αναβάθμιση σε 100αρα? Και απλά έφερε και σύνδεσε το ρουτερ η ήρθε επειδή δήλωσες βλάβη?

Ότο ήρθε τεχνικός πριν 3 χρόνια δεν μου λέει κάτι, με την ίδια λογική πριν 3 χρόνια πήγα τη μηχανή για σέρβις, τι σημαίνει αυτό ότι δεν θα ξανά χαλάσει?

Όσο υπάρχει χαλκός στο δυκτιο και περνάνε τα χρόνια τα προβλήματα θα πληθαίνουν ο χαλκός οξύνεται και θα δημιουργεί προβλήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

Ο τεχνικός σίγουρα σου άφησε ένα χαρτί με της μετρήσεις που έκανε, λογικά μέτρησε μια στην είσοδο της οικοδομής, και μια πάνω στο σπίτι, έχεις το χαρτί μπορείς να δώσεις νούμερα?

Ο τεχνικός την δεύτερη φορά που λες πριν 2 μήνες ήρθε μήπως για να κάνει την "συνδεση"  επειδή έκανες αναβάθμιση σε 100αρα? Και απλά έφερε και σύνδεσε το ρουτερ η ήρθε επειδή δήλωσες βλάβη?

Ότο ήρθε τεχνικός πριν 3 χρόνια δεν μου λέει κάτι, με την ίδια λογική πριν 3 χρόνια πήγα τη μηχανή για σέρβις, τι σημαίνει αυτό ότι δεν θα ξανά χαλάσει?

Όσο υπάρχει χαλκός στο δυκτιο και περνάνε τα χρόνια τα προβλήματα θα πληθαίνουν ο χαλκός οξύνεται και θα δημιουργεί προβλήματα

Μα και συ τώρα! Άμα πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς γιατί να έχει βλάβη; τστστστστς! (Αυτό το ακούω στο 90% των κλήσεων, πραγματικά τι όφελος έχει κανείς όταν το λέει αυτό; είναι κάτι που δεν πιάνω; Έχω και να πάω το σκούτερ για σέρβις, να τους λέω και γω πληρώνω την βενζίνη μου (100άρα μόνο) άρα γιατί θέλω σέρβις; ) 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Μα και συ τώρα! Άμα πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς γιατί να έχει βλάβη; τστστστστς! (Αυτό το ακούω στο 90% των κλήσεων, πραγματικά τι όφελος έχει κανείς όταν το λέει αυτό; είναι κάτι που δεν πιάνω; Έχω και να πάω το σκούτερ για σέρβις, να τους λέω και γω πληρώνω την βενζίνη μου (100άρα μόνο) άρα γιατί θέλω σέρβις; ) 

Αν και δεν έχω σχέση με τον κλάδο όταν διάβασα ήρθε τεχνικός πριν 3 χρόνια και πριν 2 μήνες, χωρίς να λέει τι έκανε ο τεχνικός, για πιο λόγο ήρθε ο τεχνικός

Τα ίδια άκουγα και όταν δούλευα στα Ανσανσερ, με πήραν τηλέφωνο έχουμε διακοπή και δεν δουλεύει το Ανσανσερ (όχι δεν είχε μείνει κάποιος μέσα) και όταν πήγα μας φώναζαν λες και φταίγαμε εμείς για την διακοπή, μια γιαγιά με ρώτησε δεν έχει καμία γεννήτρια με κάρβουνα να δουλεύει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, comfuzio είπε

Μα και συ τώρα! Άμα πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς γιατί να έχει βλάβη; τστστστστς! (Αυτό το ακούω στο 90% των κλήσεων, πραγματικά τι όφελος έχει κανείς όταν το λέει αυτό; είναι κάτι που δεν πιάνω; Έχω και να πάω το σκούτερ για σέρβις, να τους λέω και γω πληρώνω την βενζίνη μου (100άρα μόνο) άρα γιατί θέλω σέρβις; ) 

Κλασσικά εικονογραφημένα.
-Θα φύγω, όλο κόβεται το Internet
-Έχετε μιλήσει με τεχνικό;
-Ναι δεν έκαναν τίποτα, έφτιαξε τότε αλλά ξαναχάλασε μετά.
(τελευταίο ΤΤ 9 μήνες πριν)
 

Επεξ/σία από hln3
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, hln3 είπε

Κλασσικά εικονογραφημένα.
-Θα φύγω, όλο κόβεται το Internet
-Έχετε μιλήσει με τεχνικό;
-Ναι δεν έκαναν τίποτα, έφτιαξε τότε αλλά ξαναχάλασε μετά.
(τελευταίο ΤΤ 9 μήνες πριν)
 

Είχα ένα τέτοιο χθες, κοιτάω τελευταίο τίκετ 17/3/2020, αναφέρει συνεχόμενες αποσυνδέσεις και πολύ συχνές επικοινωνίες και επισκέψεις τεχνικών.

Κοιτάω στα διαχειριστικά που βγάζουν αποσυνδέσεις, 30 μέρες ιστορικό κρατάνε, είχε 1 στης 2/8/2022 από διακοπή ρεύματος. Από 21/7/2022 ως 21/8/2022 είχε μόνο 1 από διακοπή ρεύματος.

Router του εμπορίου και άρα δεν έχω axiros για να δω κανάλια κτλ.

Προσπάθησα να εξηγήσω ότι μάλλον είναι ασύρματες αποσυνδέσεις και θα πρέπει να το δει είτε με κάποιον πιο έμπειρο γνωστό της χωρίς λεφτά, είτε για κάποιον άλλο εξοπλισμό που να καλύπτει αυτά που θέλει αλλά θα κοστίσει.
Αλλά όχι! Περνάνε συνέχεια τεχνικοί και φταίει το internet! Τώρα εγώ δεν νομίζω ότι το περνάνε συνέχεια τεχνικοί ότι είναι φανταστικό, για να το λέει κάτι θα έχει δει.
Απλά αμφισβητώ ότι πάνε στο σπίτι της για συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει η ίδια. Πρέπει να μετράει σαν τεχνικούς και αυτούς του ΟΤΕ που πάνε στις καμπίνες αλλά το ότι περνάνε γενικά τεχνικοί δεν πάει να πει ότι έρχονται για μας...

Αυτό το θα φύγουν πάλι...οκ το κατανοώ σε ορισμένες περιπτώσεις που φταίει ο πάροχος, αλλά στο 99% που το λένε...θα ήθελα να απαντήσω "οκ, στο καλό" και να τερματίσω την κλήση 🤣

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, comfuzio είπε

Είχα ένα τέτοιο χθες, κοιτάω τελευταίο τίκετ 17/3/2020, αναφέρει συνεχόμενες αποσυνδέσεις και πολύ συχνές επικοινωνίες και επισκέψεις τεχνικών.

Κοιτάω στα διαχειριστικά που βγάζουν αποσυνδέσεις, 30 μέρες ιστορικό κρατάνε, είχε 1 στης 2/8/2022 από διακοπή ρεύματος. Από 21/7/2022 ως 21/8/2022 είχε μόνο 1 από διακοπή ρεύματος.

Router του εμπορίου και άρα δεν έχω axiros για να δω κανάλια κτλ.

Προσπάθησα να εξηγήσω ότι μάλλον είναι ασύρματες αποσυνδέσεις και θα πρέπει να το δει είτε με κάποιον πιο έμπειρο γνωστό της χωρίς λεφτά, είτε για κάποιον άλλο εξοπλισμό που να καλύπτει αυτά που θέλει αλλά θα κοστίσει.
Αλλά όχι! Περνάνε συνέχεια τεχνικοί και φταίει το internet! Τώρα εγώ δεν νομίζω ότι το περνάνε συνέχεια τεχνικοί ότι είναι φανταστικό, για να το λέει κάτι θα έχει δει.
Απλά αμφισβητώ ότι πάνε στο σπίτι της για συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει η ίδια. Πρέπει να μετράει σαν τεχνικούς και αυτούς του ΟΤΕ που πάνε στις καμπίνες αλλά το ότι περνάνε γενικά τεχνικοί δεν πάει να πει ότι έρχονται για μας...

Αυτό το θα φύγουν πάλι...οκ το κατανοώ σε ορισμένες περιπτώσεις που φταίει ο πάροχος, αλλά στο 99% που το λένε...θα ήθελα να απαντήσω "οκ, στο καλό" και να τερματίσω την κλήση 🤣

 

Λυπάμαι, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει το δικηγόρο του διαβόλου.

- Είμαι στον ΟΤΕ πάντα: α) Το σπίτι μου είναι κοντά στο κτήριο του ΟΤΕ και μεταξύ μας είναι ένα καφέ που συχνάζουμε όλοι. Την τελευταία 15ετία δήλωσα βλάβη 3 φορές, τη μια από αυτές χρειάστηκε να τους ξανακαλέσω για να διορθωθεί ενώ την τρίτη και τελευταία φορά για να επισκευαστεί η βλάβη (σε ADSL2+) χρειάστηκε να κάνω αναφορά παραπόνων. β) Ενώ ο ΟΤΕ αποδεχόταν ως κατώτερη αποδεκτή ταχύτητα συγχρονισμού (στη γειτονιά μου) τα 12500 kbps και εγώ είχα πάνω από 15000 kbps ο τεχνικός προσπάθησε να με πείσει από το τηλέφωνο να μπω σε 8άρι προφίλ. Μάλιστα είχε το θράσος να μου δηλώσει ότι «δεν έχει πολλές θέσεις» και θα χάσω την ευκαιρία αν δεν ζητήσω να μπω σε 8άρι προφίλ εδώ και τώρα, γιατί αργότερα μπορεί να μην γίνεται… Όταν τον ξαναέστειλε η υπηρεσία, έκανε τον έλεγχο από το τραπεζάκι του καφέ που σας προείπα και φτάσαμε στην αναφορά παραπόνων.

- Προ 12-15 ετών, ενώ ο ΟΤΕ έδινε 2-3 διαφορετικά modem/router μου δήλωσαν ότι έχουν μόνο της Huawei που αποδείχτηκε ότι συγχρόνιζε (σε ADSL2+) τουλάχιστον 2000-2500 kbps κάτω από τα άλλα δύο και από τα modem που έδιναν οι άλλοι πάροχοι, οι τεχνικοί αρνήθηκαν ότι μπορεί να συμβαίνει και οι άλλοι υπάλληλοι δεν το άλλαξαν. Όταν πήρα VDSL έως 50 μου έστειλαν το Entry 2i, που έδιναν τότε σε συνδέσεις έως 30 και αρνήθηκαν-πάλι μετά την παρέμβαση τεχνικού που συμβουλεύτηκαν- να στείλουν το Plus όταν το ζήτησα λίγες μέρες μετά. Το Entry 2i συγχρονίζει σήμερα στη σύνδεσή μου στα 27232 kbps με Noise Margin 7.9 και το Plus (που αγόρασα από άλλο χρήστη) στα 33660 με Noise Margin 9. Παλαιότερα οι διαφορές ήταν μεγαλύτερες γιατί με το Plus η γραμμή σχεδόν τερμάτιζε (τερμάτιζε με Fritz+Tweak). Ευτυχώς έχω 2 συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και στη μια πήγα σε FTTH και ησύχασα από τους τεχνικούς και τις σοφίες τους, για την ώρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, filipN είπε

Λυπάμαι, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει το δικηγόρο του διαβόλου.

- Είμαι στον ΟΤΕ πάντα: α) Το σπίτι μου είναι κοντά στο κτήριο του ΟΤΕ και μεταξύ μας είναι ένα καφέ που συχνάζουμε όλοι. Την τελευταία 15ετία δήλωσα βλάβη 3 φορές, τη μια από αυτές χρειάστηκε να τους ξανακαλέσω για να διορθωθεί ενώ την τρίτη και τελευταία φορά για να επισκευαστεί η βλάβη (σε ADSL2+) χρειάστηκε να κάνω αναφορά παραπόνων. β) Ενώ ο ΟΤΕ αποδεχόταν ως κατώτερη αποδεκτή ταχύτητα συγχρονισμού (στη γειτονιά μου) τα 12500 kbps και εγώ είχα πάνω από 15000 kbps ο τεχνικός προσπάθησε να με πείσει από το τηλέφωνο να μπω σε 8άρι προφίλ. Μάλιστα είχε το θράσος να μου δηλώσει ότι «δεν έχει πολλές θέσεις» και θα χάσω την ευκαιρία αν δεν ζητήσω να μπω σε 8άρι προφίλ εδώ και τώρα, γιατί αργότερα μπορεί να μην γίνεται… Όταν τον ξαναέστειλε η υπηρεσία, έκανε τον έλεγχο από το τραπεζάκι του καφέ που σας προείπα και φτάσαμε στην αναφορά παραπόνων.

- Προ 12-15 ετών, ενώ ο ΟΤΕ έδινε 2-3 διαφορετικά modem/router μου δήλωσαν ότι έχουν μόνο της Huawei που αποδείχτηκε ότι συγχρόνιζε (σε ADSL2+) τουλάχιστον 2000-2500 kbps κάτω από τα άλλα δύο και από τα modem που έδιναν οι άλλοι πάροχοι, οι τεχνικοί αρνήθηκαν ότι μπορεί να συμβαίνει και οι άλλοι υπάλληλοι δεν το άλλαξαν. Όταν πήρα VDSL έως 50 μου έστειλαν το Entry 2i, που έδιναν τότε σε συνδέσεις έως 30 και αρνήθηκαν-πάλι μετά την παρέμβαση τεχνικού που συμβουλεύτηκαν- να στείλουν το Plus όταν το ζήτησα λίγες μέρες μετά. Το Entry 2i συγχρονίζει σήμερα στη σύνδεσή μου στα 27232 kbps με Noise Margin 7.9 και το Plus (που αγόρασα από άλλο χρήστη) στα 33660 με Noise Margin 9. Παλαιότερα οι διαφορές ήταν μεγαλύτερες γιατί με το Plus η γραμμή σχεδόν τερμάτιζε (τερμάτιζε με Fritz+Tweak). Ευτυχώς έχω 2 συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και στη μια πήγα σε FTTH και ησύχασα από τους τεχνικούς και τις σοφίες τους, για την ώρα.

 

Δεν σε πιάνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Δεν σε πιάνω 

- Αν το «δεν σε πιάνω» = I do not understand you,

τότε για να καταλαβαινόμαστε είναι μάλλον καλύτερα στις απαντήσεις μας να περιοριζόμαστε στα ερωτήματα και τις απορίες των μελών.

- Γιατί αν ένα μέλος του forum, με την απάντησή του επιχειρεί να γράψει αφήγημα εμπνευσμένο από την καθημερινή του εργασία, στο οποίο λοιδορεί-εκ του ασφαλούς-τους πελάτες της εταιρίας τηλεπικοινωνιών που εργάζεται, τότε μπορεί και ένας πελάτης αυτών των εταιριών να παρουσιάσει στο ίδιο κοινό την «ιστορία» της τηλεπικοινωνιακής του ζωής για να αναδείξει την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά μερικών τεχνικών, στον τομέα των τηλεπικοινωνιών… Και οι δύο πλευρές βέβαια, είναι εκτός θέματος.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, filipN είπε

- Αν το «δεν σε πιάνω» = I do not understand you,

τότε για να καταλαβαινόμαστε είναι μάλλον καλύτερα στις απαντήσεις μας να περιοριζόμαστε στα ερωτήματα και τις απορίες των μελών.

- Γιατί αν ένα μέλος του forum, με την απάντησή του επιχειρεί να γράψει αφήγημα εμπνευσμένο από την καθημερινή του εργασία, στο οποίο λοιδορεί-εκ του ασφαλούς-τους πελάτες της εταιρίας τηλεπικοινωνιών που εργάζεται, τότε μπορεί και ένας πελάτης αυτών των εταιριών να παρουσιάσει στο ίδιο κοινό την «ιστορία» της τηλεπικοινωνιακής του ζωής για να αναδείξει την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά μερικών τεχνικών, στον τομέα των τηλεπικοινωνιών… Και οι δύο πλευρές βέβαια, είναι εκτός θέματος.

 

Συμφωνώ ότι και οι 2 πλευρές είναι εκτός θέματος αλλά και στο ότι και πελάτης των εταιριών αυτών μπορεί να πει τις εμπειρίες του. Έχω και γω πολλά να πω από λάθος διαχειρίσεις και δικές μου και άλλων φυσικά. Το εκ του ασφαλούς βέβαια δεν το καταλαβαίνω. Ότι και καλά πίσω από την ανωνυμία λέω ότι θέλω; Μια χαρά με ξέρουν αρκετά μέλη και από κοντά και από DM και φίλοι στο FB γίναμε, πίστεψε με και από κοντά αυτό που θέλω να πω θα το πω, το τελευταίο που θα με ενδιαφέρει είναι το "ασφαλούς". Σε αυτό διαφωνώ μόνο στα άλλα οκ, μαζί σου!
και ναι με το δεν σε πιάνω εννοώ δεν σε καταλαβαίνω, αλλά το διάβασα μετα από Υ/Ω και δεν έχω μυαλό καθαρό. Είχα 4 φορές από 35΄ να προσπαθώ να βάλω κωδικούς σε wifi...σχόραμε! Τώρα που το διάβασα έχωντας πάρει μια ανάσα το κατάλαβα το τι έγραψες!
Να πω ότι ούτε εδώ στην Nova δεν κάνουν αλλαγές έτσι router ούτε στην VF(με εξαίρεση τον chosen one) με λίγα λόγια αν μου έλεγες άλλαξε μου CPE γιατί δεν πιάνω καλό sync θα σου είχα στείλει τεχνικό αν δεν μπορούσα με προφίλ/retrain-reset port να το ανεβάσω και όχι αντικατάσταση, βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θα σου έβαζα 8άρι...εκτός και αν έχεις τρελούς αποσυγχρονισμούς και ήταν υποχρεωτικό αλλά και μόνο για την διάρκεια της βλάβης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο θέμα με αποσυνδέσεις είχα και εγώ αλλά στον ΟΤΕ. Το θέμα εν μέρει οφείλονταν στο δίκτυο που ανήκει στη Vodafone και όλη η γειτονιά αντιμετώπιζε παρόμοια θέματα. Εν μέρει ωστόσο οφείλονταν στην κεντρική μονάδα του κλιματιστικού του από κάτω σπιτιού. Τυχαία παρατήρησα μια μέρα ότι κάθε φορά που εκκινούσε η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού κόβονταν η σύνδεση. Αλλά κάθε φορά. Επομένως πλέον παρακαλάω τον ιδιώτη τεχνικό πότε θα δεήσει να έρθει να κάνουμε παράκαμψη το καλώδιο από το μπουτόν της εισόδου μέχρι το μόντεμ προκειμένου να δούμε αν θα υπάρξει διαφορά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, moumos είπε

Παρόμοιο θέμα με αποσυνδέσεις είχα και εγώ αλλά στον ΟΤΕ. Το θέμα εν μέρει οφείλονταν στο δίκτυο που ανήκει στη Vodafone και όλη η γειτονιά αντιμετώπιζε παρόμοια θέματα. Εν μέρει ωστόσο οφείλονταν στην κεντρική μονάδα του κλιματιστικού του από κάτω σπιτιού. Τυχαία παρατήρησα μια μέρα ότι κάθε φορά που εκκινούσε η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού κόβονταν η σύνδεση. Αλλά κάθε φορά. Επομένως πλέον παρακαλάω τον ιδιώτη τεχνικό πότε θα δεήσει να έρθει να κάνουμε παράκαμψη το καλώδιο από το μπουτόν της εισόδου μέχρι το μόντεμ προκειμένου να δούμε αν θα υπάρξει διαφορά. 

Και γω κάποια στιγμή που έμενα 'Ανω Γλυφάδα είχα κάθε βράδυ στις 23:00 με 23:45 αποσυγχρονισμό και τελικά έκανα μια βόλτα στην γειτονιά και είδα ότι η καμπίνα του ΟΤΕ ήταν σε κάποιο πάρκο το οποίο έβαζε αυτόματο ποτιστικό κάθε βράδυ και πέταγε νερό από κάτω μέσα στις χαραμάδες εξαερισμού. Το πρωί ήταν καλά και όταν έδινα βλάβη που τα συνεργεία ερχόντουσαν το πρωί ως μεσημέρι δεν το έβρισκαν με τίποτα. Βρίκα τον τεχνικό του ΟΤΕ στο άσχετο που είχε πάει στην καμπινα και του το είπα, το μόνοσαν κάπως και από τότε δεν είχα αποσυγχρονισμούς.

Είναι κάτι που το λέω στον κόσμο όταν με καλούν, αν έχουν δει να μπαίνει κάποια συσκευή σε λειτουργεία περίπου την ώρα που έχουν αποσυγχρονισμούς (πχ φωτεινές επιγραφές) αλλά ως τώρα δεν μου έτυχε από κάποιον να μου πει ότι όντως είδε κάτι τέτοιο να είναι η αιτία. Τώρα βέβαια δεν γίνεται όλοι να έχουν την ίδια πρόσβαση παντού, ακόμα και κάτι τέτοιο να είναι θέλει πολύ καλό "μάτι" για να δει κανείς.

Και αυτό που ζητάω είναι να μπει pet καλώδιο, από όσο ξέρω δεν είναι πολύ ακριβότερο από το από stp το οποίο βέβαια είναι και αυτό καλύτερο από το από utp

Επεξ/σία από comfuzio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/8/2022 στις 6:03 ΜΜ, Ptolemaios1 είπε

ήρθαν τεχνικοί και νοβα και οτε

πληρωσα τον τεχνικο της νοβα

ξαναηρθαν

μας κοψαν το ιντερνετ για 2 εβδομαδες,έκαναν κάτι επισκευές 

με πολλά ευτράπελα στη συνεννόηση

και το αποτέλεσμα σήμερα μην έχω ίντενετ όταν χαλάει λίγο ο καιρός

ο υπάλληλος σας είπα με ενημέρωσε για 50 αποσυνδέσεις σε μια μέρα 

και εκεί θύμωσα με το τύπο στο τηλέφωνο,του είπα πως είναι δυνατόν να μη φαίνεται μετά από όλα αυτά στο ιστορικό μου που είναι το πρόβλημα

 

 

όταν χάνεται η σύνδεση καλώ την εξυπηρέτηση πελατών

τους ενημερώνω, πατάν κάτι κουμπιά και η σύνδεση επανέρχεται

ο όρος επανεκκίνηση είναι λάθος?

έτσι μου είχε ένας στο τηλέφωνο, ότι δημιουργείται ένας βρόγχος και τον ξεμπλοκάρουν

Ο άνθρωπος σου είπε να σου στείλει τεχνικό γιατί έχεις 50 αποσυνδέσεις την ημέρα και εσυ του το έκλεισες. 
 

Κάθε συζήτηση σταματάει εκει. Από ένα φορουμ δε γίνεται να σου δώσει κανεις λύση. 
 

Μας λες ότι είσαι σε VDSL αλλά μπλέκεις το ADSL. Δε γίνεται να είσαι σε VDSL και να μην παίρνεις Ίντερνετ από καμπινα. 
 

Δέξου τον τεχνικό να δει τη γραμμή. 

Στις 21/8/2022 στις 10:44 ΜΜ, comfuzio είπε

Μα και συ τώρα! Άμα πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς γιατί να έχει βλάβη; τστστστστς! (Αυτό το ακούω στο 90% των κλήσεων, πραγματικά τι όφελος έχει κανείς όταν το λέει αυτό; είναι κάτι που δεν πιάνω; Έχω και να πάω το σκούτερ για σέρβις, να τους λέω και γω πληρώνω την βενζίνη μου (100άρα μόνο) άρα γιατί θέλω σέρβις; ) 

Δίκαιο έχει, ο καταναλωτής πληρώνει στην ώρα του τους λογαριασμούς, ο πάροχος έχει την ευθύνη η υπηρεσία να δουλεύει στο ακέραιο. 

Στις 22/8/2022 στις 12:51 ΜΜ, filipN είπε

Λυπάμαι, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει το δικηγόρο του διαβόλου.

- Είμαι στον ΟΤΕ πάντα: α) Το σπίτι μου είναι κοντά στο κτήριο του ΟΤΕ και μεταξύ μας είναι ένα καφέ που συχνάζουμε όλοι. Την τελευταία 15ετία δήλωσα βλάβη 3 φορές, τη μια από αυτές χρειάστηκε να τους ξανακαλέσω για να διορθωθεί ενώ την τρίτη και τελευταία φορά για να επισκευαστεί η βλάβη (σε ADSL2+) χρειάστηκε να κάνω αναφορά παραπόνων. β) Ενώ ο ΟΤΕ αποδεχόταν ως κατώτερη αποδεκτή ταχύτητα συγχρονισμού (στη γειτονιά μου) τα 12500 kbps και εγώ είχα πάνω από 15000 kbps ο τεχνικός προσπάθησε να με πείσει από το τηλέφωνο να μπω σε 8άρι προφίλ. Μάλιστα είχε το θράσος να μου δηλώσει ότι «δεν έχει πολλές θέσεις» και θα χάσω την ευκαιρία αν δεν ζητήσω να μπω σε 8άρι προφίλ εδώ και τώρα, γιατί αργότερα μπορεί να μην γίνεται… Όταν τον ξαναέστειλε η υπηρεσία, έκανε τον έλεγχο από το τραπεζάκι του καφέ που σας προείπα και φτάσαμε στην αναφορά παραπόνων.

- Προ 12-15 ετών, ενώ ο ΟΤΕ έδινε 2-3 διαφορετικά modem/router μου δήλωσαν ότι έχουν μόνο της Huawei που αποδείχτηκε ότι συγχρόνιζε (σε ADSL2+) τουλάχιστον 2000-2500 kbps κάτω από τα άλλα δύο και από τα modem που έδιναν οι άλλοι πάροχοι, οι τεχνικοί αρνήθηκαν ότι μπορεί να συμβαίνει και οι άλλοι υπάλληλοι δεν το άλλαξαν. Όταν πήρα VDSL έως 50 μου έστειλαν το Entry 2i, που έδιναν τότε σε συνδέσεις έως 30 και αρνήθηκαν-πάλι μετά την παρέμβαση τεχνικού που συμβουλεύτηκαν- να στείλουν το Plus όταν το ζήτησα λίγες μέρες μετά. Το Entry 2i συγχρονίζει σήμερα στη σύνδεσή μου στα 27232 kbps με Noise Margin 7.9 και το Plus (που αγόρασα από άλλο χρήστη) στα 33660 με Noise Margin 9. Παλαιότερα οι διαφορές ήταν μεγαλύτερες γιατί με το Plus η γραμμή σχεδόν τερμάτιζε (τερμάτιζε με Fritz+Tweak). Ευτυχώς έχω 2 συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και στη μια πήγα σε FTTH και ησύχασα από τους τεχνικούς και τις σοφίες τους, για την ώρα.

 

Έβαλα Εντρυ 2ι σε 50αρι και την τερμάτιζε, και νομίζω την έβαλα και στο 100αρι για να δω attainable και πάλι δεν είχα θέμα αν θυμαμαι καλά 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2022 στις 2:10 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

 Ο άνθρωπος σου είπε να σου στείλει τεχνικό γιατί έχεις 50 αποσυνδέσεις την ημέρα και εσυ του το έκλεισες. 
 

Κάθε συζήτηση σταματάει εκει. Από ένα φορουμ δε γίνεται να σου δώσει κανεις λύση. 
 

Μας λες ότι είσαι σε VDSL αλλά μπλέκεις το ADSL. Δε γίνεται να είσαι σε VDSL και να μην παίρνεις Ίντερνετ από καμπινα. 

1) Δεν ανέφερα τπτ για ADSL

2) θύμωσα με τον τεχνικό που πρότεινε τεχνικό αντί να κάνει κάτι από κει για να επανέλθει η σύνδεση

έχουν έρθει τεχνικοί 4-5 φορές,έχουν αλλάξει ότι γινοταν να αλλάξει μέσα και έξω απ το σπίτι

έχω μείνει 2 βδομάδες χωρίς δίκτυο για επισκευές που έκαναν

θεωρώ ότι πρέπει να ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Ptolemaios1 είπε

1) Δεν ανέφερα τπτ για ADSL

2) θύμωσα με τον τεχνικό που πρότεινε τεχνικό αντί να κάνει κάτι από κει για να επανέλθει η σύνδεση

έχουν έρθει τεχνικοί 4-5 φορές,έχουν αλλάξει ότι γινοταν να αλλάξει μέσα και έξω απ το σπίτι

έχω μείνει 2 βδομάδες χωρίς δίκτυο για επισκευές που έκαναν

θεωρώ ότι πρέπει να ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει

Ανέφερες όταν έμπλεξες το ΑΚ. Προφανώς και ξέρουν, το θέμα είναι τι έχουν πει σε εσένα. Ανέβασε μια φωτογραφία από τα στατιστικά του ρουτερ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Ανέφερες όταν έμπλεξες το ΑΚ. Προφανώς και ξέρουν, το θέμα είναι τι έχουν πει σε εσένα. Ανέβασε μια φωτογραφία από τα στατιστικά του ρουτερ. 

που μπορώ να τα βρω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...