Προς το περιεχόμενο

τι φάση αυτη η Nova?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

μενω 7 χλμ απο αστικό κέντρο

και ολο μου κανει διακοπες

ειδικα αν κανει κακο καιρο,με μια ψιχαλα και κοβεται η συνδεση

 

συνηθως παιρνω τηλ και μου κανουν μια επανεκκίνηση της γραμμής και συγχρονίζει

σήμερα ο τυπάς σπ τηλέφωνο δεν μου ηθελε να μου κανει επανεκκίνηση και επέμεινε να στειλει τεχνικο

τεχνικος ειχε ερθει πριν 3 χρονια και δε βρήκε κατι

επισης ηρθε πριν 2 μηνες και μας αλλαξαν ρουτερ για 100αρα ταχύτητα

και μερικες φορες ειχε ερθει απο τον Οτε

 

η ερωτηση μου ειναι αν υπάρχει η οδηγια προς τους τηλεφωνητες να πιεζουν προς την κατευθυνηση να ρθει τεχνικος ωστε να χρεωθεις το 20αρικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

η ερωτηση μου ειναι αν υπάρχει η οδηγια προς τους τηλεφωνητες να πιεζουν προς την κατευθυνηση να ρθει τεχνικος ωστε να χρεωθεις το 20αρικο

Τελευταία φορά που ήμουν στην NOVA, πλήρωνες τον τεχνικό μόνο αν το πρόβλημα ήταν στην εσωτερική ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού σου, η οποία ανικεί σε έσενα, και υπεύθυνος για την καλή λειτουργία της είσαι εσύ. Σε διαφορετική περίπτωση (αν φταιεί ο ΟΤΕ ή η NOVA) δεν πλήρωνες τίποτα, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και τώρα.

2 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

επισης ηρθε πριν 2 μηνες και μας αλλαξαν ρουτερ για 100αρα ταχύτητα

Επίσης αν έχεις 100ρα μάλλον δεν εχει σημασία που είναι το αστικό κέντρο γιατί παίρνεις VDSL από την κοντινότερη καμπίνα (ή FTTH)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

μενω 7 χλμ απο αστικό κέντρο

και ολο μου κανει διακοπες

ειδικα αν κανει κακο καιρο,με μια ψιχαλα και κοβεται η συνδεση

 

συνηθως παιρνω τηλ και μου κανουν μια επανεκκίνηση της γραμμής και συγχρονίζει

σήμερα ο τυπάς σπ τηλέφωνο δεν μου ηθελε να μου κανει επανεκκίνηση και επέμεινε να στειλει τεχνικο

τεχνικος ειχε ερθει πριν 3 χρονια και δε βρήκε κατι

επισης ηρθε πριν 2 μηνες και μας αλλαξαν ρουτερ για 100αρα ταχύτητα

και μερικες φορες ειχε ερθει απο τον Οτε

 

η ερωτηση μου ειναι αν υπάρχει η οδηγια προς τους τηλεφωνητες να πιεζουν προς την κατευθυνηση να ρθει τεχνικος ωστε να χρεωθεις το 20αρικο

σαν τεχνικός στην Nova εδώ και λίγο καιρό, όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Υπόθεση να κάνω μπορώ μόνο, θα είδε ο τεχνικός από τηλ. μεγάλο ιστορικό, ίσως και μερικές περίεργες μετρήσεις και είπε να στο λύσει.
Τελικά τι έχεις; VDSL 100mbps ή adsl με 7χλμ απόσταση από Α/Κ; Σορρυ αλλά σε έχασα κάπου. Σου φέραν το Η288Α για VDSL ενώ έχεις ADSL;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/8/2022 στις 12:34 ΠΜ, Sudowoodo είπε

Τελευταία φορά που ήμουν στην NOVA, πλήρωνες τον τεχνικό μόνο αν το πρόβλημα ήταν στην εσωτερική ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού σου, η οποία ανικεί σε έσενα, και υπεύθυνος για την καλή λειτουργία της είσαι εσύ. Σε διαφορετική περίπτωση (αν φταιεί ο ΟΤΕ ή η NOVA) δεν πλήρωνες τίποτα, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και τώρα.

Επίσης αν έχεις 100ρα μάλλον δεν εχει σημασία που είναι το αστικό κέντρο γιατί παίρνεις VDSL από την κοντινότερη καμπίνα (ή FTTH)

και τώρα έτσι είναι

ερχεται τεχνικός και αν εχει προβλήμα το σπίτι σου πληρώνες εσύ

έχει έρθει στο παρελθόν και τον πληρώσα,δε θυμάμαι λεπτομέρειες

μετά ήρθε τεχνικος απ τον οτε  και είπε ότι το σπίτι έχει παλιά καλωδίωση

αυτό παλιά με adsl ακόμα

 

το πρόβλημα τώρα είναι πως δε χάνεται ο συγχρονισμός,ειδικά αμα χαλάσει έστω και λίγο ο καιρος

στο τηλεφωνο μου είπε ο υπαλληλος της Νοβα ότι είχα και 50 αποσυνδέσεις σε μια μέρα και μου πρότεινε να στείλει τεχνικό

του είπα ότι έχει έρθει τεχνικός ΄και απο νοβα και απο οτε και οτι θα πρέπει να εχει ήδη τα  στοιχεία 

κάπου εκεί μαλώσαμε και το έκλεισα επειδή αρνούνταν να μου κάνει επανεκκίνηση στην γραμμή 

πλέον οταν δε συγχρονίζει κλείνω το ρουτερ και μόλις το ανοίξω συγχρονίζει 

 

Στις 14/8/2022 στις 12:53 ΠΜ, comfuzio είπε

σαν τεχνικός στην Nova εδώ και λίγο καιρό, όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Υπόθεση να κάνω μπορώ μόνο, θα είδε ο τεχνικός από τηλ. μεγάλο ιστορικό, ίσως και μερικές περίεργες μετρήσεις και είπε να στο λύσει.
Τελικά τι έχεις; VDSL 100mbps ή adsl με 7χλμ απόσταση από Α/Κ; Σορρυ αλλά σε έχασα κάπου. Σου φέραν το Η288Α για VDSL ενώ έχεις ADSL;

vdsl 

επεκτάθηκε εδώ και λίγα χρόνια σε ακτίνα 10χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ptolemaios1 είπε

και τώρα έτσι είναι

ερχεται τεχνικός και αν εχει προβλήμα το σπίτι σου πληρώνες εσύ

έχει έρθει στο παρελθόν και τον πληρώσα,δε θυμάμαι λεπτομέρειες

μετά ήρθε τεχνικος απ τον οτε  και είπε ότι το σπίτι έχει παλιά καλωδίωση

αυτό παλιά με adsl ακόμα

 

το πρόβλημα τώρα είναι πως δε χάνεται ο συγχρονισμός,ειδικά αμα χαλάσει έστω και λίγο ο καιρος

στο τηλεφωνο μου είπε ο υπαλληλος της Νοβα ότι είχα και 50 αποσυνδέσεις σε μια μέρα και μου πρότεινε να στείλει τεχνικό

του είπα ότι έχει έρθει τεχνικός ΄και απο νοβα και απο οτε και οτι θα πρέπει να εχει ήδη τα  στοιχεία 

κάπου εκεί μαλώσαμε και το έκλεισα επειδή αρνούνταν να μου κάνει επανεκκίνηση στην γραμμή 

πλέον οταν δε συγχρονίζει κλείνω το ρουτερ και μόλις το ανοίξω συγχρονίζει 

 

vdsl 

επεκτάθηκε εδώ και λίγα χρόνια σε ακτίνα 10χλμ

Ερώτηση. Αναφέρεις ότι έχουν έρθει 2 τεχνικοί οι οποίοι εντόπισαν πρόβλημα στον χώρο σου. Τον χώρο σου τον έχεις επιδιορθώσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dkmaster είπε

Ερώτηση. Αναφέρεις ότι έχουν έρθει 2 τεχνικοί οι οποίοι εντόπισαν πρόβλημα στον χώρο σου. Τον χώρο σου τον έχεις επιδιορθώσει;

δε διόρθωσε κάτι

μου είπε μόνο ότι έχει παλιά καλωδίωση ο τεχνικος της νοβα

 δε θυμάμαι να διόρθωσε κάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχει πρόβλημα η καλωδίωση του σπιτιού, τότε είναι δικό σου πρόβλημα/χρέωση. Αν το πρόβλημα είνα εκτός σπιτιού τότε είναι δικό τους.

 

Been there, done that.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

και τώρα έτσι είναι

ερχεται τεχνικός και αν εχει προβλήμα το σπίτι σου πληρώνες εσύ

έχει έρθει στο παρελθόν και τον πληρώσα,δε θυμάμαι λεπτομέρειες

μετά ήρθε τεχνικος απ τον οτε  και είπε ότι το σπίτι έχει παλιά καλωδίωση

αυτό παλιά με adsl ακόμα

 

το πρόβλημα τώρα είναι πως δε χάνεται ο συγχρονισμός,ειδικά αμα χαλάσει έστω και λίγο ο καιρος

στο τηλεφωνο μου είπε ο υπαλληλος της Νοβα ότι είχα και 50 αποσυνδέσεις σε μια μέρα και μου πρότεινε να στείλει τεχνικό

του είπα ότι έχει έρθει τεχνικός ΄και απο νοβα και απο οτε και οτι θα πρέπει να εχει ήδη τα  στοιχεία 

κάπου εκεί μαλώσαμε και το έκλεισα επειδή αρνούνταν να μου κάνει επανεκκίνηση στην γραμμή 

πλέον οταν δε συγχρονίζει κλείνω το ρουτερ και μόλις το ανοίξω συγχρονίζει 

 

vdsl 

επεκτάθηκε εδώ και λίγα χρόνια σε ακτίνα 10χλμ

Σε VDSL δεν υπάρχει επανεκκίνηση γραμμής όπως στο ADSL, δεν έχουμε τέτοια εργαλεία. Μόνο αν είσαι πχ vodafone με καμπίνα vodafone, δεν δίνει σε 3ους πρόσβαση στις καμπίνες κανείς. Δεν ήταν ότι το αρνούνταν όπως λες, απλά δεν υπάρχει σαν επιλογή.

VDSL θα πιάνει μαξ στα 500 μέτρα, τώρα 10χλμ με την καμία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Ptolemaios1 είπε

δε διόρθωσε κάτι

μου είπε μόνο ότι έχει παλιά καλωδίωση ο τεχνικος της νοβα

 δε θυμάμαι να διόρθωσε κάτι

Εσύ τον επιδιόρθωσες; Δική σου ευθύνη είναι όχι του παρόχου για να στο επιδιορθώσει ο τεχνικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Εσύ τον επιδιόρθωσες; Δική σου ευθύνη είναι όχι του παρόχου για να στο επιδιορθώσει ο τεχνικός.

Επειδή λέει για τεχνικό της Nova, δεν ξέρω αν το κάνει και η VF τώρα -τουλάχιστον δεν το έκανε ως 31/12/2021 που ήμουν εκεί- στην Nova όταν στέλνεις τεχνικό, και ενημερώσεις φυσικά τον πελάτη για ενδεχόμενο χρεώσεις κτλ, του πάει και ένα viber sms με ένα pdf με τιμοκατάλογο ηλεκτρολογικών χρεώσεων.
Ο τεχνικός αν είδε όντως πρόβλημα κάθετης/οριζόντιας κτλ έπρεπε να του το πει και να του πει αν θέλει να κάνει ο ίδιος την εργασία και θα κοστίσει τόσο.
Δεν το κάνει την ίδια ώρα/μέρα αλλά σε νέο ραντεβού. Ο πελάτης βέβαια μπορεί να πει ότι "οκ, κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, θα το φτιάξω μόνος ή έχω φίλο/γνωστό που θα το κάνει πιο φθηνά" και να λήξει εκεί το θέμα.

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που έχω εγώ στο κέντρο -και όταν ήμουν VF και τώρα στην Nova- είναι αυτό, πάει ο τεχνικός, λέει το πρόβλημα είναι το τάδε, φτιάξτε το με ηλεκτρολόγο ή αν θέλετε από εμάς με τάδε κόστος, ο πελάτης λέει όχι ή φέρνει κάνα ηλεκτρολόγο μαϊμού που βγάζει ότι "όλα καλά, είναι το router" και τρώω εγώ 20' κλήσεις να εξηγώ όλα τα παραπάνω. Απορία μου είναι, εκεί είναι ο τεχνικός, μέσα στο σπίτι, γιατί δεν τον ρωτάει ο κόσμος αν δεν καταλαβαίνει κάτι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, comfuzio είπε

Επειδή λέει για τεχνικό της Nova, δεν ξέρω αν το κάνει και η VF τώρα -τουλάχιστον δεν το έκανε ως 31/12/2021 που ήμουν εκεί- στην Nova όταν στέλνεις τεχνικό, και ενημερώσεις φυσικά τον πελάτη για ενδεχόμενο χρεώσεις κτλ, του πάει και ένα viber sms με ένα pdf με τιμοκατάλογο ηλεκτρολογικών χρεώσεων.
Ο τεχνικός αν είδε όντως πρόβλημα κάθετης/οριζόντιας κτλ έπρεπε να του το πει και να του πει αν θέλει να κάνει ο ίδιος την εργασία και θα κοστίσει τόσο.
Δεν το κάνει την ίδια ώρα/μέρα αλλά σε νέο ραντεβού. Ο πελάτης βέβαια μπορεί να πει ότι "οκ, κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, θα το φτιάξω μόνος ή έχω φίλο/γνωστό που θα το κάνει πιο φθηνά" και να λήξει εκεί το θέμα.

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που έχω εγώ στο κέντρο -και όταν ήμουν VF και τώρα στην Nova- είναι αυτό, πάει ο τεχνικός, λέει το πρόβλημα είναι το τάδε, φτιάξτε το με ηλεκτρολόγο ή αν θέλετε από εμάς με τάδε κόστος, ο πελάτης λέει όχι ή φέρνει κάνα ηλεκτρολόγο μαϊμού που βγάζει ότι "όλα καλά, είναι το router" και τρώω εγώ 20' κλήσεις να εξηγώ όλα τα παραπάνω. Απορία μου είναι, εκεί είναι ο τεχνικός, μέσα στο σπίτι, γιατί δεν τον ρωτάει ο κόσμος αν δεν καταλαβαίνει κάτι;

 

Οκ, ισχύει αυτό αλλά ο OP λέει ότι ο τεχνικός δεν έκανε τίποτα, άρα δεν παίζει να του ζήτησε ο OP να κάνει την εργασία και να μην την έκανε. Είτε λοιπόν δεν συμφώνησε να γίνει εργασία εσωτερικά ή δεν κατάλαβε τι του είπε ο τεχνικός ή ήταν παλαιότερη επίσκεψη όπου δεν έκαναν εργασίες εσωτερικά. Σε κάθε περίπτωση από τα λεγόμενα του OP φαίνεται ότι δεν έχει κάνει κάποια ενέργεια και απλά περιμένει να φτιαχτεί το πρόβλημα με έναν τρόπο μαγικό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήρθαν τεχνικοί και νοβα και οτε

πληρωσα τον τεχνικο της νοβα

ξαναηρθαν

μας κοψαν το ιντερνετ για 2 εβδομαδες,έκαναν κάτι επισκευές 

με πολλά ευτράπελα στη συνεννόηση

και το αποτέλεσμα σήμερα μην έχω ίντενετ όταν χαλάει λίγο ο καιρός

ο υπάλληλος σας είπα με ενημέρωσε για 50 αποσυνδέσεις σε μια μέρα 

και εκεί θύμωσα με το τύπο στο τηλέφωνο,του είπα πως είναι δυνατόν να μη φαίνεται μετά από όλα αυτά στο ιστορικό μου που είναι το πρόβλημα

 

23 ώρες πριν, comfuzio είπε

Σε VDSL δεν υπάρχει επανεκκίνηση γραμμής όπως στο ADSL, δεν έχουμε τέτοια εργαλεία. Μόνο αν είσαι πχ vodafone με καμπίνα vodafone, δεν δίνει σε 3ους πρόσβαση στις καμπίνες κανείς. Δεν ήταν ότι το αρνούνταν όπως λες, απλά δεν υπάρχει σαν επιλογή.

VDSL θα πιάνει μαξ στα 500 μέτρα, τώρα 10χλμ με την καμία 

 

όταν χάνεται η σύνδεση καλώ την εξυπηρέτηση πελατών

τους ενημερώνω, πατάν κάτι κουμπιά και η σύνδεση επανέρχεται

ο όρος επανεκκίνηση είναι λάθος?

έτσι μου είχε ένας στο τηλέφωνο, ότι δημιουργείται ένας βρόγχος και τον ξεμπλοκάρουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ptolemaios1 είπε

όταν χάνεται η σύνδεση καλώ την εξυπηρέτηση πελατών

τους ενημερώνω, πατάν κάτι κουμπιά και η σύνδεση επανέρχεται

ο όρος επανεκκίνηση είναι λάθος?

έτσι μου είχε ένας στο τηλέφωνο, ότι δημιουργείται ένας βρόγχος και τον ξεμπλοκάρουν

Αυτό είναι μόνο στις ADSL, δεν υπάρχει reset port/restart γραμμής στα VDSL, ίσως να αλλάξει αυτό όταν γίνει η ένωση με την wind και θα έχουμε λογικά πρόσβαση στις καμπίνες τους, αλλά αν είσαι από καμπίνα ΟΤΕ/Vodafone και πάλι δεν θα έχουμε εργαλείο.
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι σου κάνουν remote στο router restart ή reset 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, dkmaster είπε

Εσύ τον επιδιόρθωσες; Δική σου ευθύνη είναι όχι του παρόχου για να στο επιδιορθώσει ο τεχνικός.

Δεν απάντησες εδώ τι έχεις κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...