Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου: Euro 5 η οπωσδήποτε euro 6;


borealisnor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, Έχει ξεμείνει σε πώληση ένα αυτοκίνητο euro 5 (γλυτωσε το χαράτσι των 1000 ευρώ πρόλαβε την αλλαγή).

Αξίζει να το αγοράσει ο φίλος η πρέπει οπωσδήποτε να βρει κάποιο euro 6 και μάλιστα euro 6c;

Γνωρίζει κανείς;σαν ρύπους δεν έχει πολλούς αλλά με την κατηγοριοποίηση που είχε γίνει έμπαινε στην κλάση euro 5.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν μιλάς γι' Αθήνα (άρα δακτύλιο) πας για Euro-6 και < 120 gr/km. Τώρα αν δε σε νοιάζει αυτό, δε νομίζω ότι ενοχλεί κάπου αλλού.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθόλου Αθήνα.Μόνο Θεσσαλονίκη αν τύχει. ξέρετε αν έχει δακτύλιο κ εκεί;

Όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας το πολύ πολύ να αυξηθούν υπάρχει άλλο μέτωπο που πρέπει να τον κάνει να διστάσει;

Για να βάλανε χαράτσι 1000 ευρώ στα εισαγόμενα euro 5;!

(Είναι πετρέλαιο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο στα τέλη θα έχει μια μικρή διαφορά φαντάζομαι λόγω περισσότερων ρύπων.

Το 1000αρικο μπήκε για να σταματήσουν να εισάγονται αυτοκίνητα 10ετίας. Για μια 5ετία προσωπικά δε βλέπω κατάργηση των Euro 5 σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στην υπόλοιπη Ελλάδα κυκλοφορούν ακόμα diesel 20ετίας άρα δε σε νοιάζει.

Αυτό που έχει σημασία είναι η λεπτομέρεια που γράφεις ότι το αυτοκίνητο γλίτωσε το χαράτσι. Άρα μιλάς για εισαγωγή diesel 6-7 ετών τουλάχιστον από εξωτερικό. Άρα μιλάμε για 300 χιλιάδες χλμ χαλαρά. Αυτό να φοβάσαι και τίποτα άλλο

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, borealisnor είπε

Καλησπέρα, Έχει ξεμείνει σε πώληση ένα αυτοκίνητο euro 5 (γλυτωσε το χαράτσι των 1000 ευρώ πρόλαβε την αλλαγή).

Αξίζει να το αγοράσει ο φίλος η πρέπει οπωσδήποτε να βρει κάποιο euro 6 και μάλιστα euro 6c;

Γνωρίζει κανείς;σαν ρύπους δεν έχει πολλούς αλλά με την κατηγοριοποίηση που είχε γίνει έμπαινε στην κλάση euro 5.

 

Δεν αξίζει, οπωσδήποτε euro6, αλλιώς θα το βρει μπροστά του……

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μπορεί να πάει σε euro 6 αλλιώς και με euro 5 θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του!

Πάντως ακόμα κυκλοφορούν αρκετοί με euro 4 σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη και δεν τους έχουν πάρει πρέφα...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατοικος Αθηνας και κινουμαι με euro 5. Πριν ειχα free pass, και εμπαινα μια φορα το μηνα. Τωρα παλι μια φορα το μηνα περναω.

Πειτε μου εναν που δουλευει κεντρο Αθηνα και θα πρεπει να περασει απο δακτυλιο....Θες parking, θες, θες...

Ο δακτυλιος ειναι σκετη κολαση στην Αθηνα.  

Εuro 5 ειναι οτι καλυτερο, γλυτωνεις και το ad blue! (σε diesel)

Επεξ/σία από SeriesX
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια δεν είναι κ φτηνή επιλογή αλλά έχει τρέλα με αυτό το αμάξι κ τον εξοπλισμό.clio 120 μου είπε αν θυμάμαι καλά 

Η άλλη επιλογή είναι peugeot 308.

Έχει κανείς 308 να πει μια γνώμη; Αυτό αν κ παλιότερο είναι euro 6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Αν μπορεί να πάει σε euro 6 αλλιώς και με euro 5 θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του!

Πάντως ακόμα κυκλοφορούν αρκετοί με euro 4 σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη και δεν τους έχουν πάρει πρέφα...

Τι εννοείς δεν τους έχουν πάρει πρέφα; Με μόνα/ζυγά στο δακτύλιο μια χαρά μπαίνουν όλα στο δακτυλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, iordanis78 είπε

Τα euro4 απαγορεύεται Αθήνα σίγουρα για Θεσσαλονίκη δεν ξέρω 

Για τον μικρό "πράσινο" δακτύλιο λες; Κι εκεί δεν επιτρέπονται τα οχήματα Euro4 εφόσον έχουν ρύπους <140γ/χλμ;

Θεσσαλονίκη δεν γνωρίζω να απαγορεύεται κανένα επιβατηγό ΙΧ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με Euro4 κ στη Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να μπεις.μαλλον σταδιακά θα γίνει κ για τα euro 5.

Αδικος ο διαχωρισμός από ότι βλέπω γιατί πολλά euro 5 έχουν ακόμη κ κάτω από 90 ρύπους.!?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, definitio είπε

Για τον μικρό "πράσινο" δακτύλιο λες; Κι εκεί δεν επιτρέπονται τα οχήματα Euro4 εφόσον έχουν ρύπους <140γ/χλμ;

Θεσσαλονίκη δεν γνωρίζω να απαγορεύεται κανένα επιβατηγό ΙΧ

Όλα τα diesel euro 4 και παλιότερα απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το γράφει και στην άδεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στις βρυξελλες που ειμαι εχουν ανακοινωση- βασει του στοχου ΕΕ για 2035 μονο ηλεκτρικα - ποια μοντελα απογερευονται ανα ετος. πηγη: https://lez.brussels/mytax/en/practical?tab=Agenda


φανταζομαι κατι αναλογο μπορει να ισχυει για αθηνα, θεσνικη. 

 

 

bxl_cars.JPG

Επεξ/σία από ask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...