Ghost_Man2329 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Έχω συμβόλαιο εδώ και 1,5 χρόνο και τον τελευταίο μισό χρόνο έχω αδυναμία σύνδεσης στον Ίντερνετ σε διαφορά σημεία σε τυχαίες στιγμές ενώ έχω κανονικά σήμα 4G έχω αλλάξει 2 συσκευές όποτε δεν είναι θέμα κινητού μίλησα με την εταιρία με είπαν ότι κάνουν κάποιες εργασίες και είπαν να περιμένω μέχρι 22 Αυγούστου τους ρώτησα ποτέ ξεκίνησαν αυτές η εργασίες με είπαν πριν μερικές μέρες τους λέω ότι το αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα τουλάχιστον 6 μήνες σιωπή εκείνη την ώρα με είπαν απλά να περιμένω παρεπιπτόντως με τόνισε οτι υπήρχε ένα πρόβλημα αυτές της μέρες γιαυτο κάνουν εργασίες συντήρησης αλλά το θέμα δεν είναι από αυτό μίλησα με έναν γνωστό μου που δουλεύει στην Vodafone και με πρότεινε να στείλω μαιλ στον συνήγορο του καταναλωτή εσείς τι με προτείνετε να κάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Λύση pluss Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Λύση Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Αρχικά, κάνε λίγη ακόμα υπομονή μήπως τελικά επιλυθεί το θέμα μέχρι την ημερομηνία που σου έδωσαν. Εάν το πρόβλημα συνεχιστεί, και στις περιοχές που κινείσαι η Vodafone ή η Wind λειτουργούν απροβλημάτιστα, τότε ζήτησε από την Cosmote να φύγεις από το δίκτυό της αζημίως και εφόσον το δεχτεί, τότε προχώρησε σε φορητότητα. Αν όμως αρνηθεί, τότε κλιμάκωσε την αντίδρασή σου αναλόγως (π.χ. κάνοντας καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή τον ΣτΚ). Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2022 από pluss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα