Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

έχω κάνει αίτηση στη Vodafone για 100/10 γραμμή στις 12 Ιουλίου.

'εχω λάβει το παρακάτω σε sms:

ΛABAME THN AITHΣH ΣAΣ ME APIΘMO xxxxxxxxxx KAI THN ΠPOΩΘHΣAME ΣTIΣ 12/07/2022 ΓIA YΛOΠOIHΣH. ΓIA THN ENEPΓOΠOIHΣH THΣ ΣYNΔEΣHΣ ΘA XPEIAΣTOYN 2 EΠIΣKEΨEIΣ TEXNIKΩN, ΣTHN ΠPΩTH ΔEN AΠAITEITAI NA EIΣTE ΣTO XΩPO, ENΩ ΣTH ΔEYTEPH ΘA ΣAΣ KAΛEΣOYME ΓIA PANTEBOY. ENTOΣ TΩN EΠOMENΩN 12 HMEPΩN ΠPOBΛEΠETAI NA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME ME NEO SMS ΓIA THN HMEPOMHNIA THΣ ΠPΩTHΣ EΠIΣKEΨHΣ.   

 

Δυστυχώς ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα... 

Καλόντας στη Vodafone κάθε εβδομάδα για να μάθω περισσότερα, μου λένε διάφορα.... πχ, έχουν ένα συστημικό πρόβλημα, έχει καθυστερήσει ο ΟΤΕ για την κατασκευή του βρόχγου κτλ κτλ κτλ

Τι κάνω εκτός από υπομονή;

 

Δημοσ.

Τίποτα, μόνο υπομονή.
Πρέπει να τους παραδώσει πρώτα ο (π)ΟΤΕ βρόχο και όταν το κάνει αυτό θα περάσει τεχνικός της VF για να κάνει την ένωση με το σπίτι.
Και να ελπίζουμε ότι παρέδωσε ο (π)ΟΤΕ βρόχο σε καλή κατάσταση και να μην πρέπει να το δώσουν βλάβη

Δημοσ.
3 ώρες πριν, xakou είπε

Αν πάω στον ΟΤΕ η διαδικασία θα είναι πιο γρήγορη;

Πιστεύω ότι η διαδικασία θα είναι γρηγορότερη. Τώρα, το πόσο γρηγορότερη εξαρτάτε, γιατί μην ξεχνάς ότι ζεις στην Ελλάδα και είμαστε στα μέσα Αυγούστου.

Από προσωπική μου εμπειρία (που ήταν και η καμπίνα του ΟΤΕ) όλα γινόντουσαν εσθήτα γρηγορότερα σε σχέση με την Vodafone, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχαν καθυστερήσεις, ξανά, προσωπική εμπειρία αυτό.

Απλά πριν κάνεις οτιδήποτε, ξεκαθάρισε με την Vodafone ότι δεν θα σου ζητήσουν να πληρώσεις ρήτρα αποχώρησης. (που θεωρώ λογικό να μην πληρώσεις, αφου ο λόγος που φεύγεις είναι ότι δεν τηρούν τα χρονοδιαγράμματα τους).

Γενικά είναι μπλέξιμο οπότε σου εύχομαι κουράγιο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, xakou είπε

Αν πάω στον ΟΤΕ η διαδικασία θα είναι πιο γρήγορη;

Από την δικιά μου εμπειρία και από κλήσεις που λάμβανα από κόσμο που πηγαίναν ΟΤΕ γιατί εμείς αργούσαμε και τελικά δεν βγάζαν άκρη και ερχόντουσαν πάλι πίσω θα έλεγα πως όχι. Έχω κρατήσει αρκετά mail από κόσμο που με ευχαριστούσε που τους έλεγα την αλήθεια.

3 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

Πιστεύω ότι η διαδικασία θα είναι γρηγορότερη. Τώρα, το πόσο γρηγορότερη εξαρτάτε, γιατί μην ξεχνάς ότι ζεις στην Ελλάδα και είμαστε στα μέσα Αυγούστου.

Από προσωπική μου εμπειρία (που ήταν και η καμπίνα του ΟΤΕ) όλα γινόντουσαν εσθήτα γρηγορότερα σε σχέση με την Vodafone, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχαν καθυστερήσεις, ξανά, προσωπική εμπειρία αυτό.

Απλά πριν κάνεις οτιδήποτε, ξεκαθάρισε με την Vodafone ότι δεν θα σου ζητήσουν να πληρώσεις ρήτρα αποχώρησης. (που θεωρώ λογικό να μην πληρώσεις, αφου ο λόγος που φεύγεις είναι ότι δεν τηρούν τα χρονοδιαγράμματα τους).

Γενικά είναι μπλέξιμο οπότε σου εύχομαι κουράγιο.

Μπορεί απλά να έτυχε σε σένα ή ήταν ήδη προγραματισμένο να γίνει η κατασκευή και απλά πάτησαν στο ήδη υπάρχον αίτημα της VF.
Δεν μπορώ να μιλήσω για όλους αλλά από πάνω αυτό που είπα, έχω κρατήσει πολλά mails που με ευχαριστούσε κόσμος για το ότι τους έλεγα πως θα είναι η εμπειρία.
Ακόμα και τώρα που έχω φύγει 8,5 μήνες από VF είναι κόσμος που καλεί και με ψάχνει για τις συμβουλές που τους έδινα τότε!


Και ναι είναι σωστό να καλέσεις και να δεις τι παίζει από αποδέσμευση, κανονικά δεν πρέπει να έχεις ρήτρα κτλ γιατί δεν έχεις γίνει Κ5 για τιμολόγηση (ούτε καν Κ3.2).
Όπως είπα και στην αρχή, για μένα καλύτερα να περιμένεις. Κάλεσε να σου πουν ημερομηνία κατασκευής και απλά περίμενε

Δημοσ.
1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Μπορεί απλά να έτυχε σε σένα ή ήταν ήδη προγραματισμένο να γίνει η κατασκευή και απλά πάτησαν στο ήδη υπάρχον αίτημα της VF.
Δεν μπορώ να μιλήσω για όλους αλλά από πάνω αυτό που είπα, έχω κρατήσει πολλά mails που με ευχαριστούσε κόσμος για το ότι τους έλεγα πως θα είναι η εμπειρία.
Ακόμα και τώρα που έχω φύγει 8,5 μήνες από VF είναι κόσμος που καλεί και με ψάχνει για τις συμβουλές που τους έδινα τότε!

Στην περίπτωση μου το ότι άργησαν λίγο να με «συνδέσουν» δεν συγκρίνετε με το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν είχα ούτε internet ούτε τηλέφωνο για 3+ μήνες, μέχρι που αποχώρισα. Στο τέλος μάλιστα μου ζητούσαν πίσω κάποια πάγια και ρήτρα αποχώρισης.

Είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν όλοι τέτοιες εμπειρίες με την Vodafone, και ότι έχεις αφήσει ευχαριστημένους πελάτες.

Ακόμα, σέβομαι την άποψη σου μιας και μάλλον έχεις δει περισσότερα πράγματα από εμένα. Αλλά επέτρεψε μου να συνεχίσω να πιστεύω ότι όταν έρχεται η ώρα να δοθεί βλάβη στον ΟΤΕ (είτε για καμπίνα του, είτε για το υπόλοιπο δίκτυο του) ο πιο εύκολος τρόπος να βγάλεις άκρη είναι να είσαι συνδρομητής του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και ΟΤΕ λειτουργεί άψογα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Sudowoodo είπε

Στην περίπτωση μου το ότι άργησαν λίγο να με «συνδέσουν» δεν συγκρίνετε με το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν είχα ούτε internet ούτε τηλέφωνο για 3+ μήνες, μέχρι που αποχώρισα. Στο τέλος μάλιστα μου ζητούσαν πίσω κάποια πάγια και ρήτρα αποχώρισης.

Είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν όλοι τέτοιες εμπειρίες με την Vodafone, και ότι έχεις αφήσει ευχαριστημένους πελάτες.

Ακόμα, σέβομαι την άποψη σου μιας και μάλλον έχεις δει περισσότερα πράγματα από εμένα. Αλλά επέτρεψε μου να συνεχίσω να πιστεύω ότι όταν έρχεται η ώρα να δοθεί βλάβη στον ΟΤΕ (είτε για καμπίνα του, είτε για το υπόλοιπο δίκτυο του) ο πιο εύκολος τρόπος να βγάλεις άκρη είναι να είσαι συνδρομητής του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και ΟΤΕ λειτουργεί άψογα.

Κοίτα σίγουρα δεν ήταν ρόδινα τα πράγματα και εκεί, μην δημιουργηθεί καμία τέτοια λάθος εντύπωση!
Δεν ξέρω από συμβόλαια τι παίζει, δεν το είχαμε ούτε καν σαν εκπαίδευση, αλλά δεν γίνεται να σε τιμολογούν αν δεν πας κ3.2+ κατάσταση. Αν δεν έγινε ποτέ ο βρόχος = κ2 = δεν τιμολογούν.
Δεν γίνεται να ξέρω τι γίνεται σε κάθε περίπτωση, σίγουρα είχα και κόσμο που έφυγε και δεν γύρισε και δεν έστειλε mail αλλά συγκριτικά αυτοί που φύγαν να πάνε ΟΤΕ ή σε άλλο πάροχο και στείλανε mail με διάφορα καλούδια, κάνανε αναφορά σε αυτά που τους είπα και ήταν αρκετοί!
Χρόνια πριν και γω είχα εμπειρία με την vivodi, έφυγα από forthnet που είχα adsl in box και πήγα στην vivodi, 3-4 μήνες δεν μπήκε ποτέ! πήγα το κουτί πίσω το πλαίσιο, πήρα τα λεφτά μου και πήγα ξανά forthnet, σε 2 μέρες είχα adsl. Αλλά δεν είναι το ίδιο να περάσουν ένα splitter σε dslam με το να γίνει παράδοση νέας γραμμής!

Όσο για τον ΟΤΕ το βλέπεις καθαρά και μόνο ως πελάτης του ΟΤΕ vs πελάτης παρόχου. Από την άλλη μεριά (οι τεχνικοί) το βλέπουμε ότι έχουμε κάτι χιλιάδες γραμμές από τον ΟΤΕ, οπότε έχουμε την απαίτηση από τον ΟΤΕ να παρέχει μερικά πράγματα με το SLA που έχουν υπογράψει.
Εσύ τι θα έβαζες μπροστά; Αυτόν που σου φέρνει 25€ ή αυτόν που σου φέρνει μερικά εκ €; 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, comfuzio είπε

Δεν ξέρω από συμβόλαια τι παίζει, δεν το είχαμε ούτε καν σαν εκπαίδευση, αλλά δεν γίνεται να σε τιμολογούν αν δεν πας κ3.2+ κατάσταση. Αν δεν έγινε ποτέ ο βρόχος = κ2 = δεν τιμολογούν.

Με τιμολογούσαν κανονικά, γιατί ο βρόχος είχε γίνει. Τώρα, το ότι το router δεν συγχρόνισε ποτέ ουσιαστικά, και είχα 3,5 μήνες την ίδια βλαβή, δεν τους ένοιαζε 🙃. Αλλά δεν νομίζω ότι εχει νόημα να σπαμάρουμε περισσότερο το thread με την εμπειρία μου.

 

22 ώρες πριν, comfuzio είπε

Από την άλλη μεριά (οι τεχνικοί) το βλέπουμε ότι έχουμε κάτι χιλιάδες γραμμές από τον ΟΤΕ, οπότε έχουμε την απαίτηση από τον ΟΤΕ να παρέχει μερικά πράγματα με το SLA που έχουν υπογράψει.
Εσύ τι θα έβαζες μπροστά; Αυτόν που σου φέρνει 25€ ή αυτόν που σου φέρνει μερικά εκ €; 

Κατανοώ απόλυτα το σκεπτικό σου, και συμφωνώ ότι έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα. Αλλά υπάρχουν ουκ λίγες περιπτώσεις (και σε αυτό και σε άλλα forum) που ο ΟΤΕ αγνοεί/καθυστερεί αιτήματα άλλων παρόχων.

 

Για να γυρίσω στο θέμα του thread, ο xakou μπορεί να εχει ή και να μην εχει πέσει σε μια τέτοιά περίπτωση. Πάντως για να εχει φτάσει να περιμένει ένα μηνά, σίγουρα κάποιος δεν κάνει την δουλειά του, είτε η Vodafone, είτε ο ΟΤΕ. Όπως και να έχει εύχομαι να ξεμπερδέψει με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...