Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, ο ανιψιός μου κλείδωσε το iPhone του. Δεν ξέρω τι του έκανε ακριβώς πάντως το iCloud και ο κωδικός είμαι σωστός αλλά δεν ανοίγει. Λέει ότι ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας. Δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έχουμε τα σωστά credentials τα οποία τα δέχεται στο iCloud.com να επιμένει να απαντήσουμε από ένα email το οποίο έχει καταργηθεί. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε καθόλου. Ζητάει να στείλουμε την απόδειξη η οποία πετάχτηκε μετά από 5 χρόνια που έχουν τη συσκευή. Φαντάζομαι ότι έχουμε μια άχρηστη συσκευή πλέον; Είναι άδικο πάντως. Να μην είχαμε το iCloud και τον κωδικό κα πω εντάξει αλλά αφού τα έχουμε γιατί να μας μπλοκάρουν;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gherudos είπε

Καλησπέρα παίδες, ο ανιψιός μου κλείδωσε το iPhone του. Δεν ξέρω τι του έκανε ακριβώς πάντως το iCloud και ο κωδικός είμαι σωστός αλλά δεν ανοίγει. Λέει ότι ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας. Δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έχουμε τα σωστά credentials τα οποία τα δέχεται στο iCloud.com να επιμένει να απαντήσουμε από ένα email το οποίο έχει καταργηθεί. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε καθόλου. Ζητάει να στείλουμε την απόδειξη η οποία πετάχτηκε μετά από 5 χρόνια που έχουν τη συσκευή. Φαντάζομαι ότι έχουμε μια άχρηστη συσκευή πλέον; Είναι άδικο πάντως. Να μην είχαμε το iCloud και τον κωδικό κα πω εντάξει αλλά αφού τα έχουμε γιατί να μας μπλοκάρουν;

Καλησπέρα,

Και πολύ σωστά κάνουν αφού ζητάνε αυτά τα στοιχεία για την πιστοποίηση ότι είστε ο κύριος κάτοχος.

Όφειλε να έχει αλλάξει τα στοιχεία στο κομμάτι της ασφάλειας αν και εφόσον είχαν καταργηθεί οι εναλλακτικοί τρόποι ανάκτησης.

Μφχ

Δημοσ.
5 ώρες πριν, gherudos είπε

Καλησπέρα παίδες, ο ανιψιός μου κλείδωσε το iPhone του. Δεν ξέρω τι του έκανε ακριβώς πάντως το iCloud και ο κωδικός είμαι σωστός αλλά δεν ανοίγει. Λέει ότι ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας. Δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έχουμε τα σωστά credentials τα οποία τα δέχεται στο iCloud.com να επιμένει να απαντήσουμε από ένα email το οποίο έχει καταργηθεί. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε καθόλου. Ζητάει να στείλουμε την απόδειξη η οποία πετάχτηκε μετά από 5 χρόνια που έχουν τη συσκευή. Φαντάζομαι ότι έχουμε μια άχρηστη συσκευή πλέον; Είναι άδικο πάντως. Να μην είχαμε το iCloud και τον κωδικό κα πω εντάξει αλλά αφού τα έχουμε γιατί να μας μπλοκάρουν;

Υπάρχει μήπως ακόμα το κατάστημα που κάνατε την αγορά; Ενδέχεται αν έγινε ονομαστικά η αγορά να μπορεί το κατάστημα να σας εκτυπώσει πάλι την απόδειξη, ή να μπορεί να την αναζητήσει μέσω του Serial Number του κινητού. Ίσως μια επίσκεψη και σε κάποιο κατάστημα Apple (iStorm, iSystem κλπ) να βοηθήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Δώρο του το έκανε κάποιος θείος του, του το έδωσε ξεκλείδωτο, το έφτιαξα εγώ τότε το iCloud του και το δούλευε μέχρι και πριν λίγες ημέρες. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gherudos είπε

Δώρο του το έκανε κάποιος θείος του, του το έδωσε ξεκλείδωτο, το έφτιαξα εγώ τότε το iCloud του και το δούλευε μέχρι και πριν λίγες ημέρες. 

Στο συρτάρι για ενθύμιο...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Κλειδωσε με passcode ή icloud? 

 

Στις 11/8/2022 στις 8:13 ΜΜ, gherudos είπε

……Λέει ότι ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας…….

 

Δημοσ.

Το iCloud email και password είναι σωστό καθώς μπαίνει στο iCloud.com και μετά εμφανίζει μήνυμα ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας και να μπούμε στο email που δηλώσανε για να κάνουμε επαναφορά. Το θέμα είναι ότι δεν μας λέει πιο email είναι ώστε να μπούμε. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gherudos είπε

Το iCloud email και password είναι σωστό καθώς μπαίνει στο iCloud.com και μετά εμφανίζει μήνυμα ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας και να μπούμε στο email που δηλώσανε για να κάνουμε επαναφορά. Το θέμα είναι ότι δεν μας λέει πιο email είναι ώστε να μπούμε. 

Δλδ φτιαξατε icloud λογαριασμο με καποιο email αλλα δεν ξερετε με ποιο;

Η συσκευη ανοιγει; Μεχρι που φτανει οταν την ανοιξεις;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Κλειδωσε με passcode ή icloud? 

Για κάποιο λόγο που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν τους έχει κλειδώσει η Apple το iCloud λογαριασμό...

 

15 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Και μετα λεει πως στο icloud μπαινει

Έλα ντε....

 

13 ώρες πριν, gherudos είπε

Το iCloud email και password είναι σωστό καθώς μπαίνει στο iCloud.com και μετά εμφανίζει μήνυμα ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας και να μπούμε στο email που δηλώσανε για να κάνουμε επαναφορά. Το θέμα είναι ότι δεν μας λέει πιο email είναι ώστε να μπούμε. 

Το Privacy της Apple δεν προσπερνάει με απλές διαδικασίες. Ούτε σου κοινοποιούν στοιχεία που βλέπουν. Αυτό μπορεί να γίνει μετά από διαδικασίες αφού προσκομίσεις το παραστατικό αγοράς και με ελέγχους πιστοποιηθεί ότι είσαι ο κύριος κάτοχος.

Τώρα σε ποιό email πρέπει να μπεις αυτό το έχεις δηλώσει ως κάτοχος, άρα πρέπει να γνωρίζεις τον εναλλακτικό λογαριασμό για ξεκλείδωμα λογαριασμού. Επίσης αν θυμάμαι καλά σου δίνει εναλλακτικό τρόπο να στείλει και στον τηλεφωνικό αριθμό που είναι "ζευγαρομένος" με το λογαρισμό και sms για τη διαδικασία ξεκλειδώματος όπου μπορεί να πάρει έως και 10+ ημέρες...(αναμονής)

 

11 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Δλδ φτιαξατε icloud λογαριασμο με καποιο email αλλα δεν ξερετε με ποιο;

Η συσκευη ανοιγει; Μεχρι που φτανει οταν την ανοιξεις;

Με τα συμφραζόμενα κάπως έτσι...

 

Μφχ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/8/2022 στις 8:13 ΜΜ, gherudos είπε

Καλησπέρα παίδες, ο ανιψιός μου κλείδωσε το iPhone του. Δεν ξέρω τι του έκανε ακριβώς πάντως το iCloud και ο κωδικός είμαι σωστός αλλά δεν ανοίγει. Λέει ότι ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας. Δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έχουμε τα σωστά credentials τα οποία τα δέχεται στο iCloud.com να επιμένει να απαντήσουμε από ένα email το οποίο έχει καταργηθεί. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε καθόλου. Ζητάει να στείλουμε την απόδειξη η οποία πετάχτηκε μετά από 5 χρόνια που έχουν τη συσκευή. Φαντάζομαι ότι έχουμε μια άχρηστη συσκευή πλέον; Είναι άδικο πάντως. Να μην είχαμε το iCloud και τον κωδικό κα πω εντάξει αλλά αφού τα έχουμε γιατί να μας μπλοκάρουν;

Το συγκεκριμένο μήνυμα εμφανίζεται κατά καιρούς, αν ο λογ/σμός π.χ. ήταν αρκετό καιρό σε αδράνεια.

Δεν έκανε κάτι ο ανηψιός σου.

Απο 'κει και πέρα, το Support σε τέτοια ζητήματα (αναμενόμενα) ζητάει την απόδειξη αγοράς.

Μπορείς να μιλήσεις με το κατάστημα που είχε γίνει η αγορά να σου κάνουν επανεκτύπωση, ή να στη στείλουν στο Mail σου. Αν θα την έχουν αρχείο βέβαια μετά απο τόσα χρόνια είναι μια άλλη ιστορία.

Γι' αυτό και ο,τι αγοράζω, σκανάρισμα η απόδειξη και iCloud μαζεμένες.

Επεξ/σία από nikosgnr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...