Ggmpn9 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Πολύ διαφωτιστική απάντηση, τώρα κατάλαβα το λάθος μου.να σαι καλά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Οι ταμπέλες μια χαρά είναι. Αν σε κίνηση, κολλάς πίσω από φορτηγό δεν σου φταίει κανείς. Όπως και να έχει, από πριν σου λέει ότι για Λαμία πιάνεις δεξιά λωρίδα (είναι δεξιά στην αρχική ταμπέλα της εξόδου). Άρα θα πιάσεις και την δεξιά λωρίδα από τις 2. Στο επόμενο κομμάτι, αν έχει κίνηση και έχεις φορτηγό μπροστά σου, πάτε τόσο αργά που έχεις χρόνο να δεις τις 2 επόμενες ταμπέλες και να κόψεις δεξιά. Αν είσαι από αυτούς που μένουν αριστερή λωρίδα και κόβουν τελευταία στιγμή, δεν σου φταίει η πινακίδα. Παρόμοια περίπτωση στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης για Τούμπα, και βασικά χειρότερα. Γτ τα έχει σε λίστα, και δεν ξέρω πολλούς που να γνωρίζουν ότι το πιο χαμηλό είναι ο 1ος κόμβος που συναντάς. Πχ δεν μπορούσαν να έχουν την Τούμπα τέρμα πάνω, αφού στον επόμενο κόμβο είναι η στροφή για εκεί. Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2022 από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 4 hours ago, Ggmpn9 said: Αν συνέβαινε οποιοδήποτε απ' όσα αναφέρονται ανωτέρω, δεν θα υπήρχε αυτό το thread τώρα. Το thread υπάρχει γιατί κάποιος δεν ξέρει να οδηγεί και όχι επειδή είναι επικίνδυνο το σημείο. 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, Ggmpn9 είπε @bilya ανατρέξετε παραπάνω. Αναφέρομαι στο σημείο που ενώ η έξοδος διαθέτει δύο λωρίδες, μία προς κάθε κατεύθυνση, Λαμία δεξιά, Πειραιάς αριστερά, ο μόνος τρόπος να πας προς Λαμία είναι από την επόμενη λωρίδα που ξεκινάει στα μισά της εξόδου. Προς το παρόν αμφισβητούνται μόνο ικανότητες οδήγησης, ασυνήθιστο. Έχω καταλάβει για πιο σημείο λες κ εχω φυγει καταλάθος προς Πειραιά αρκετές φορές γιατί δεν προσεχα ή μπήκα τελευταία στιγμή. Το θέμα ειναι δεν μας είπες ακόμη τι έγινε κ νιώθεις οτι ειναι επικίνδυνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Το πρόβλημα είναι οι ουρές και πολλοί χώνονται στο τέλος για να περάσουν την ουρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Μα ποτέ κανείς να μην κοιτάει στον καθρέφτη και να φασκελώσει τον...εαυτό του!!! Για ότι μας "θέσει σε κίνδυνο" πάντα φταίει ο άλλος. Οδηγός, δρόμος, πλανήτης. Πρέπει να είναι πολύ μοναχικά για κάποιους (τέλειους) ανθρώπους να περιστοιχίζονται από τόσα λάθη, σε ανθρώπους και καταστάσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Απο τις φωτογραφίες φαίνεται πως δεν υπάρχει αρκετή απόσταση απο την έναρξη της διχοτόμησης μέχρι την έναρξη του διαχωριστικού. Θα έπρεπε η συγκεκριμένη έξοδος να ξεκινάει πολύ νωρίτερα και να δίνει τον απαραίτητο χρόνο και απόσταση στους οδηγούς. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Έχει πολλά λάθη το σημείο. Με πρώτο και σημαντικότερο μια λωρίδα για έξοδο στην εθνική οδό. Αναρωτιέμαι αν την έβαλαν τελευταία στιγμή στο σχέδιο. Η μεγαλύτερη ροή είναι προς εθνική οδό... Όπως λέει ο @zx1234r θέλει περισσότερο χώρο. Η χάραξη είναι απότομη και όχι ομαλή, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολλοί περιορισμοί. Καλά η ΑΟ έχει και το θέμα με τα parking, που δεν έχει... Παθαίνεις κάτι και πρέπει να βγεις στην έξοδο, δεν έχει κάπου να σταματήσεις... ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Το όποιο λάθος δεν ειναι στην έξοδο αλλα στο merge που γίνεται παραπάνω. Εκει μπουκωνει γιατι πανε ολοι κομμάτια ερχόμενοι απο δυτικά. Οταν το οριο ειναι 100 κ οι περισσότεροι πανε 150+ ε δεν φταίει ο δρόμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 4 λεπτά πριν, bilya είπε Το όποιο λάθος δεν ειναι στην έξοδο αλλα στο merge που γίνεται παραπάνω. Εκει μπουκωνει γιατι πανε ολοι κομμάτια ερχόμενοι απο δυτικά. Οταν το οριο ειναι 100 κ οι περισσότεροι πανε 150+ ε δεν φταίει ο δρόμος. Αυτό δυστυχώς δεν είναι πρόβλημα του δρόμου, αλλά είναι το πρόβλημα των χρηστών. Γενικά ακόμα και τώρα με 2€ το πετρέλαιο και 2,4€ η βενζίνη (καλά τώρα έπεσε λίγο) κομμάτια πάνε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasanton Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Αν και για όλους υπάρχει η πρώτη φορά, αυτή η έξοδος παίζει να είναι η πιο γνωστή και χιλιοτραγουδισμένη της Αττικής οδού. Κυρίως για τις ουρές της και το γεγονός ότι πολλοί νεοέλληνες προσπερνούν τους άλλους και τελευταία στιγμή χώνονται δεξιά. Το χειρότερο σημείο της Αττικής οδού είναι στον περιφερειακό (όπως έρχεσαι από Καρέα), μετά από μια μεγάλη "τυφλή" στροφή μέσα στο τούνελ, που ξαφνικά πρέπει να κάνεις αριστερά για Ελευσίνα ή φεύγεις ίσια για αεροδρόμιο. Νομίζω παλιά είχε σκοτωθεί κάποιος οδηγός εκεί και - επίσης νομίζω - ότι βελτίωσαν την παράκαμψη λίγο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Συγνώμη αλλα πάλι διαφωνώ γιατί κ σε αυτό το κομμάτι έχει πολλαπλή σήμανση κ το οριο σταδιακα πεφτει απο τα 80 στα 70 σε αυτό το κομμάτι. Αν πηγαίνεις με 150 δεν φταίει κανένας. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gx2 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 10 ώρες πριν, Ggmpn9 είπε Αν συνέβαινε οποιοδήποτε απ' όσα αναφέρονται ανωτέρω, δεν θα υπήρχε αυτό το thread τώρα. Δηλαδή εσύ πως θα πρότεινες να είναι μια έξοδος που βγάζει σε εθνική οδό και προς τις δύο κατευθύνσεις; Σε όλες τις εξόδους εκεί που ξεκινάει η έξοδος υπάρχει νησίδα. Απλά στη συγκεκριμένη η έξοδος είναι διπλή μία προς Πειραιά και μια προς Λαμία. Το μόνο που θα μπορούσε να είχε γίνει, είναι να ήταν δύο οι λουρίδες προς Λαμία, αλλά τότε θα μειωνόταν κατά μία λωρίδα το ρεύμα της Εθνικής προς Λαμία σε εκείνο το ύψος και θα δημιουργούσε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στον ήδη επιβαρυμένο δρόμο. Οπότε προσέχουμε όταν οδηγούμε, ειδικά σε δρόμους που δε γνωρίζουμε, πάμε αργά, και δεν κολλάμε πίσω από φορτηγά όταν ψάχνουμε την έξοδο μας. Έτσι δεν κινδυνεύει κάνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Εκεί είναι μια χαρά. Στο τέρμα της Συγγρού, που σε βάζει δεξιά να πας για Γλυφάδα και αριστερά για Πειραιά, που γεωγραφικά είναι αντίθετα, είναι λίγο πρόβλημα για όποιον δεν το ξέρει και παθαίνει την ώρα που το βλέπει ένα εργονομικό κοκομπλόκο. 5 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 13 λεπτά πριν, mechpanos είπε Εκεί είναι μια χαρά. Στο τέρμα της Συγγρού, που σε βάζει δεξιά να πας για Γλυφάδα και αριστερά για Πειραιά, που γεωγραφικά είναι αντίθετα, είναι λίγο πρόβλημα για όποιον δεν το ξέρει και παθαίνει την ώρα που το βλέπει ένα εργονομικό κοκομπλόκο. Όντως. Χρόνια περνάω από εκεί και εξακολουθεί να μου είναι περίεργο. Αλλά είναι όπως η είσοδος στο parking πλοίου. Αφήνεις στην άκρη τι σου λέει η λογική σου και ακολουθείς τα σήματα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα