Titos301 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 κλασσικα λαμογια τσιμπανε τα λεφτα και μετα δεν ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις τους οτχχχ 3
ekrepali Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 13 λεπτά πριν, MariaLog είπε επισης ερωτηση. τελικα το σκρουτζ εχει δικη του μεταφορικη η απλα συνεργαζεται με καποια? και αν ναι, με πια? γιατι τοσο δουλεμα πια σε ολους τους τομεις στην κοινωνια? τοση σαπιλα απο το κακο στο χειροτερο παμε, τπτ δε διορθωνεται Με τη diakinisis συνεργάζονται στα ογκώδη, το last mile το αναλαμβάνουν τοπικές μεταφορικές που συνεργάζονται με τη diakinisis (από εκείνο το σημείο χάνεται και το tracking). Tα ράντεβου για pickup κλείνονται με τον ίδιο τρόπο, όπως τα μικροδεματα με acs,speedex κλπ Δηλαδή μόλις το κατάστημα αποδεχτεί τη παραγγελία στο skroutz, ανοίγει παράθυρο επιλογής πότε να περάσει να το παραλάβει η μεταφορική. Δε φταίει το κατάστημα λοιπόν αν το ραντεβού ειναι μετά από 5 μέρες. Το skroutz φταίει που στη προσπάθεια να κλείσει συμβάσεις για φτηνά μεταφορικά, έχει αποδεχτεί παραδόσεις ως και 10 εργάσιμες. Βέβαια αν οι παραγγελίες έρχονταν πιο γρήγορα και τα μεταφορικά ήταν ακριβότερα,πάλι θα γκρινιαζαμε.
greekfragma Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Είπα να δοκιμάσω και γω αυτό το Skroutz last mile μιας και είχα 5λεπτά από το σπίτι σημείο με ηλεκτρονική θυρίδα παραλαβής. Προφανώς και το κατάστημα παρέδωσε κανονικά και σήμερα ήρθε μήνυμα αποτυχίας παράδοσης στο skroutz point και να ορίσω νέα ημερομηνία. Όχι αυριανή όμως...Μετά τις 16 Αυγούστου. Θα πάρω πίσω το 5ευρω μεταφορικών έτσι για το γαμώτο.
greekfragma Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 τελικά αφού έστειλα ένα ξεγυρισμένο email θα μου το φέρουν αύριο στο χώρο μου γιατί λέει δε χώραγε στο ντουλάπι του skroutz point. 🤔
Aniwthos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Γενικά υπάρχει πρόβλημα με την Diakinisis μεταφορική. Το λέω εκ πείρας επειδή συνεργαζόμαστε μαζί τους. Δεν ενημερώνουν ότι δεν θα πάνε να πάρουν, αν δεν βρίσκουν την περιοχή φεύγουν χωρίς ενημέρωση, ακυρώνουν μόνοι τους και προσδιορίζουν νέα ημερομηνία παραλαβής κτλ. Ένας κακός χαμός. Πολλές ακυρώσεις στις παραγγελίες προϊόντων επειδή χάθηκε η ημερομηνία και η μεταφορική απλά δεν πρόλαβε να πάει να παραλάβει. Σίγουρα στην Ελλάδα οι μεταφορικές χωλαίνουν αλλά εφόσον θέλεις να στήσεις κάτι σωστά και θέλεις να κάνεις την διαφορά σαν skroutz υπάρχουν μεταφορικές με vouchers, gps στα οχήματα τους και online tracking, με ενημέρωση προς τον πελάτη με sms/email ότι θα γίνει παράδοση σύντομα, οργανωμένοι, με κέντρο ελέγχου για όλη την διανομή. Ακόμα και παραδόσεις σε 2τες μεταφορικές για δυσπρόσιτες περιοχές ή περιοχές που δεν αναλαμβάνει η κεντρική μεταφορική αναλαμβάνει όλη την κατάσταση η κεντρική μεταφορική με μοναδική ενημέρωση από αυτούς. Ναι, με πιο ακριβό κόστος διακίνησης αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Τουλάχιστον εφόσον θεωρείς ότι είσαι πρωτοπόρος σε κάποια πράγματα σαν skroutz πρέπει να το φτιάξεις, αν δεν το φτιάξεις είσαι ακόμα ένα markeplace σαν τα υπόλοιπα 10 εκεί έξω που συνεργάζεται με μια μεταφορική. Το θέμα των ημερών στα προϊόντα που εμφανίζει το skroutz, έχει αλλάξει λόγω όγκου προϊόντων, όταν ξεκίνησε το marketplace εμφάνιζε μόνο προϊόντα τα οποία ήταν άμεσα διαθέσιμα στους προμηθευτές, δηλαδή από 24-48 ώρες παράδοση στον πελάτη. Αφού είδε ότι αυτό προχωρούσε αποφάσισε να μεγαλώσει τη γκάμα του (φυσικά και το κέρδος τους μιας και μιλάμε για % επί το κόστος πώλησης ανά παραγγελία) για να πιάσει μεγαλύτερο ποσοστό κοινού και προϊόντων φυσικά έβαλε προϊόντα που έχουν ως χρόνο παράδοσης τις 10 ημέρες από τους προμηθευτές. Τελευταία προσθήκη είναι και προϊόντα με χρόνο παράδοσης έως και 30 ημέρες! Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2022 από Aniwthos 2
oneiricocelot Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Κακή εμπειρία με την υπηρεσία last mile αλλά μόνο θετικά για την εξυπηρέτηση εκ μέρους της εταιρείας. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2022 από oneiricocelot
Bornz0r Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Έπειτα απο 2+ χρόνια αγορών μέσω του Skroutz καλαθιού και αποστολές μέσω τις Skroutz Last Mile, ήρθε η στιγμή να πω τέλος και να επιστρέψω στην χρήση του Skroutz για να βρω σε ποιό κοντινότερο μαγαζί βρίσκεται κάτι που θέλω και να πάω να το πάρω ο ίδιος. Εδώ και 2+ χρόνια βασανίζομαι να παραλάβω τα δέματα μου, να λαμβάνω SMS οτι σε 10 λεπτά θα είναι ο οδηγός στην διευθυνσή μου και μετά απο 10 λεπτά να λαμβάνω SMS ότι δυστυχώς δεν τα καταφέραμε και να κάνω επαναδρομολόγηση. Με αποτέλεσμα και την επόμενη ημέρα να γίνει το ίδιο οπότε να παραλάβω εν ολλίγης την 3η εργασίμη. Που δε, εάν είναι Παρασκευή σε αφήνουν να κάνεις επαναδρομολόγηση για Σάββατο και 2 χρόνια χρήση της υπηρεσίας, δεν έχω λάβει καν SMS οτι η παραγγελία σου είναι προγραματισμένη να περάσει σήμερα κλπ κλπ, δεν μπαίνει καν στον κόπο να γίνει παράδοση το Σάββατο, πάει απο Δευτέρα. Πίστευα οτι η αιτία αυτής της ταλαιπωρίας είναι το γεγονοός οτι υπάρχει η ακριβώς ίδια διεύθυνση με την δικία μου στην Κοκκινιά ενω εγώ είμαι απο τον Ρέντη. Και πάντα έγραφα στα σχόλια προσοχή στον ΤΚ γιατί ακόμα και Google Maps να την βάλεις σου πετάει της Κοκκινιάς απο πάνω. Παρόλα αυτά, και με σχόλια, δεν έβλεπα κάποια αλλαγή στο πως δουλευει η Skroutz Last Mile. Πριν απο 1 μήνα σχεδόν, έφτασα στα όρια μου γιατί περίμενα αντικείμενο ΔΩΡΟ και όπως το πήγαινε η Skroutz Last Mile θα το λάμβανα αφού είχαν περάσει τα γενέθλια στο άτομο που ήθελα να το δώσω. Οπότε κάλεσα το τηλέφωνο τους να τους πω ρε παιδία, 2 χρόνια πάνε σε λάθος διεύθυνση και προς την έκπληξη μου, τα δέματα δεν πάνε σε λάθος διευθυνσή γιατί η αποστολή βγαίνει απο το σύστημα του Skroutz όταν κάνεις την αγορά, εάν εχω βαλει την σωστή διευθυνση τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να πανε στις Κοκκινιας, με διαβεβαίωσε η δεσποινις στο τηλεφωνο. Άρα, πως γίνεται να λαμβάνω SMS οτι στα επομενα 10, 7, 5 λεπτα θα περασει ο διανομεας και δεν εμφανιζεται καποιος; Και εδώ εμαθα την πληροφορια που με σοκαρε... Το SMS το στελνει το συστημα του Skroutz αυτοματα επειδη ο διανομεας ειναι ΚΟΝΤΑ στην διευθυνση μου επειδη το GPS του οδηγου ειναι σε επικοινωνία με το Skroutz. Αρα 2 χρονια+ ο διανομεας ειναι 10 λεπτα απο εμενα, ειμαι ο επομενος στο δρομολογιο και τι, με σκιπάρει; Και μου λεει η δεσποινις οτι λογικα δεν προλαβαινει ολα τα δρομολογια και το ακυρωνει. Μα συγνωμη, ειμαι χαζος; Το ραντεβου λεει 14:10 με 17:10 πχ, και μου ερχεται μηνυμα στις 14:00 και λεει στα επομενα 10 λεπτα ειμαστε σε εσενα και μετα δεν περναει, γιατι το υπολοιπο ραντεβου υπαρχει στο χρονικο διαστημα; Εφοσον δεν προλαβαινει να το φερεις στις 14:10 δια λογους, γιατι δεν περναει μετα; 3 ωρες διαστημα εχει! Εννοειται η δεσποινις στο τηλεφωνο δεν εχει καποια απαντηση και απλα ζηταει συγγνωμη εις βαρος αλλων ατομων, επειδη εχω δουλεψει και εγω σε τηλεφωνικο κεντρο δεν προκειται να βγαλω κακια σε εναν υπαλληλο που η δουλεια του ειναι να απανταει τηλεφωνα για 8 ωρες. Και ερχομαστε στην τελικη σταγονα της υποθεσης. Πριν απο 1 εβδομαδα, μου χαλασε το κινητο και κοιταγα να αγορασω ενα αλλο, ημέρα Τετάρτη. Επειδή ειμαι μαζοχας, μπαινω στο Skroutz και ενω χαζευα προσεξα ενα "κανε την αγορα σου στην επομενη 1 ωρα και θα το εχεις αυριο με express delivery" λεω οκ, για να δουμε. Το αγοραζω, πληρωνω και οντως μεσα στα επομενα 10 λεπτα ελαβα email οτι ο διανομεας Skroutz Last Mile ειχε παραλαβει ηδη το δεμα. Ερχομαστε στην αυριανη ημερα, λαμβανω το μηνυμα οτι θα περασουμε 14:10 με 17:10, θα λειπεις; Οχι εννοειται, εδω θα ειμαι περιμενω το δεμα μου λεμε! Σκαει μηνυμα οτι στα επομενα 10 λεπτα θα ειμαστε εκει και καπακι "δυστυχως... δεν τα καταφεραμε". Μου γυριζει λιγο το ματι, και καλω το τηλεφωνο του Skroutz. Απανταει μια κοπελα παλι, της λεω λιγο γρηγορα την ιστορια και της εξηγω πως δεν θελω να μιλησω με εναν απλο υπαλληλο να μου πει συγγνωμη, θελω να μιλησω με εναν υπευθυνο βαρδιας ή κατι που να μπορει να κανει κατι γιατι τωρα ο φιλος μας εχει το κινητο που πληρωσα με Express Delivery ταχα μου και το κανει βολτα στην Αττικη, και ηταν κοντα και απλα δεν ηρθε. Μου λεει θα σας συνδεσω, με συνδεει δεν ξερω που και 20 λεπτα αναμονη, κλεινει η γραμμη. Παιρνω παλι πισω, πετυχαινω αλλη κοπελα και ξεκιναει τα συγγνωμη κυριε και καταλαβαινω- δεν με ενδιαφερει να με καταλαβει κανενας και δεν με ενδιαφερει να ακουσω συγγνωμη απο ενα ατομο που δεν φταιει για αυτη την συμπεριφορα των couriers, τι διαφορα εχει η Express Delivery εαν θα θελει 3 εργασιμες παλι; Μου λεει η υπαλληλος οτι και η Express Delivery 1-3 ημερες θελει κανονικα, α αρα παιζουμε με τις λεξεις, express delivery σε 1-3 ημερες οπως και η κανονικη δηλαδη παραγγελια; lol; Στο τελος ζητησα να μιλησω με καποιον ανωτερο απο εκεινη γιατι δεν ηθελα να της χαλασω την υπολοιπη βαρδια και μου ειπε οτι δεν υπαρχει καποιος ανωτερος και οτι δεν εχω καλεσει ουτε καν Skroutz αλλα ενα call center που απανταει στις κλησεις του Skroutz και πως πριν προσπαθησαν να με συνδεσουν με Skroutz αλλα εχουν πολυ δουλεια και επεσε η γραμμη. Ωραια, αρα εχουν ενα τηλεφωνο που δεν μπορουν να κανουν τιποτα περα απο το να ορισουν επαναδρομολογηση, κατι που μπορω να κανω και μονος και να ακουνε φωνες για κατι που δεν μπορουν να αλλαξουν μιας και ο courier ειναι ο τελικος αφεντης που θα παρει την αποφαση εαν θα φερει το δεμα που ειναι διπλα σε εμενα βαση GPS ή οχι. Αναλογα πως του γυαλισε. Ρε, παμε με τα καλα μας; Ακυρωσα την παραγγελια, πηρα τα λεφτα μου πισω και την επομενη ημερα με καλεσε παλι υπαλληλος απο call center να ζητησει συγγνωμη για την εμπειρία. Αυτα τα λογια δεν μου λενε τιποτα και οι συγγνωμες ειναι αδειες. Ευτυχως εληξε το Skroutz plus μου και δεν χρειαζεται να πληρωνω για μια υπηρεσια που ειναι αθλοια. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2023 από Bornz0r 1
pbernalis Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 16 Οκτωβρίου 2023, υπέβαλα αίτημα επιστροφής για έναν monitor, καθώς παρουσίαζε ελαττωματικό ψηφιακό σήμα. Δεν έπαιζε καθόλου. Και για να μου επιστρέψει η Skroutz τα χρήματα πρέπει να το παραλάβει και να το ελέγξει. Η ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος αναφέρθηκε ως η 19η Οκτωβρίου 2023, ωστόσο ο κούριερ δεν εμφανίστηκε ποτέ στη διεύθυνσή μου για την παραλαβή του. Και το Skroutz το επαναπρογραμματισε για τις 23 Οκτωβρίου 2023 Στις 23 Οκτωβρίου 2023, επανεπικοινωνήσαμε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Skroutz, όπου μας ενημερώθηκε ότι η παραλαβή του προϊόντος θα πρέπει να επαναπρογραμματιστεί. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που αντιμετωπίζουμε αυτό το ζήτημα, με σημαντικές αναστατώσεις στην καθημερινότητά μας. Καθώς ενημερώθηκα ότι απαιτείται και τρίτη προγραμματισμένη επιστροφή, δεν μπορώ να είμαι βέβαιος για την επιτυχία της. Αυτό το θέμα δεν θα έπρεπε να είναι ευθύνη του πελάτη, αλλά της εταιρίας παράδοσης Skroutz που επιλέξαμε. Οπότε Μακρια!! Σε όλες τις περιπτώσεις εγώ προσπάθησα να επικοινωνίας με το Skroutz το οποίο συνεχώς πρότεινε νέα ημερομηνία με δέσμευση του ποσού που είχα πληρώσει. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2023 από pbernalis
thanos--- Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Τραγική Εμπειρία. Αφορά την παραγγελία 241204-3909844. Αφού ορίσαν 4ωρο χρονικό ευρος παράδοσης, το μεταθέσαν για το επόμενο 2ωρο και τελικά δεν παρέδωσαν. Να σημειωθεί ότι κανείς δεν τους πίεσε για την ημέρα και ώρα παράδοσης, μόνοι τους ορισαν ημέρα και διάστημα, και ωστόσο κατάφεραν να μην παραδώσουν. Ειδοποίησαν δε ότι δεν θα ερθουν 2 ώρες!!! μετά το πέρας της καθορισμένης ώρας. Κανένας σεβασμός για τη ζωή και τις υποχρεώσεις του πελάτη.
Charismo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 10 hours ago, thanos--- said: Τραγική Εμπειρία. Αφορά την παραγγελία 241204-3909844. Αφού ορίσαν 4ωρο χρονικό ευρος παράδοσης, το μεταθέσαν για το επόμενο 2ωρο και τελικά δεν παρέδωσαν. Να σημειωθεί ότι κανείς δεν τους πίεσε για την ημέρα και ώρα παράδοσης, μόνοι τους ορισαν ημέρα και διάστημα, και ωστόσο κατάφεραν να μην παραδώσουν. Ειδοποίησαν δε ότι δεν θα ερθουν 2 ώρες!!! μετά το πέρας της καθορισμένης ώρας. Κανένας σεβασμός για τη ζωή και τις υποχρεώσεις του πελάτη. Αυτό πλέον είναι δυστυχώς πολύ συχνό φαινόμενο της Last Mile. Αν δεν έχετε σκοπό από την αρχή να παραδώσετε, ορίστε την επόμενη ημέρα για να ξέρει ο άλλος να κανονίσει το πρόγραμμα του. Αν δεις ώρα παράδοσης μετά τις 17:00, 8 στις 10 φορές θα πάει για την επομένη. Πλέον σχεδόν αποκλειστικά σε lockers παραλαμβάνω. Αν δεν υπάρχει επιλογή για locker οποιασδήποτε εταιρίας το σκέφτομαι διπλά να παραγγείλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα