Highlander Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 1. Όσο αφορά την courier μπορείς να κάνεις παράπονα. Μου φαίνεται χαζό το ότι καθυστέρησαν τόσο. Μπορείς επίσης να διαμαρτυρηθείς και στην WD. 2. Φυσικά ο δίσκος έχει εγγύηση περίπου μέχρι την ημερομηνία λήξης του πρώτου. Αν το ψάξεις λίγο θα δεις ότι μπορείς να κάνεις επέκταση της εγγύησης σε 2 ή 3 χρόνια ακόμα με ελάχιστη χρέωση. Μακάρι να ήταν και άλλες εταιρίες σαν την WD στο θέμα του support.
polaki Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Επίσης να ρωτήσω και το εξής:Γιατί ενώ ο χαλασμένος δίσκος είχε εγγύηση κάποια χρόνια ακόμα τώρα ο καινούριος έχει εγγύηση μέχρι 13/8/2005? Δηλαδή έτσι και μας χαλάσει κάτι και μας το φτιάξουν πρέπει να την πληρώσουμε θυσιάζοντας το support? Τουλάχιστον ας είχε εγγύηση μέχρι εκεί που είχε και ο χαλασμένος δίσκος. Μήπως πρέπει τους δίσκους να τους στέλνουμε για service λίγο πριν τη λήξη της εγγύησης τους? Το λέω αυτό γιατί έτσι θα μας στέλνουν και κανένα καλύτερο μοντέλο αφού μετά από 3 χρόνια όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας είναι αναβαθμισμένα και σε χωρητικότητα και επιδόσεις. Κοιτά ειχα σκεφτει και γω να το κάνω αυτό αλλα πριν 3 χρόνια ακριβως είχα πάρει εναν 40αρι... 40άριδες υπάρχουν ακόμα, οπότε ακόμα και να τον έστελνα το πολύ πολύ να έπαιρνα εναν καινούριο 40άρι.. Τσάμπα κόπος δηλαδή γιατί για 40giga δε νομίζω ότι αξίζει να ταλαιπωρηθείς..
Zoltanrap Δημοσ. 29 Απριλίου 2005 Δημοσ. 29 Απριλίου 2005 Pragmatika einai aksio aporeias....Poios o logos na krathseis enan arxaio skliro enw thn idia stigmh mporeis na pareis ena polu pio grhgora kai megalutero.........Tespa Carpe Diem
telcomfreak Δημοσ. 4 Μαΐου 2005 Δημοσ. 4 Μαΐου 2005 Επειδή βλέπω πολλούς να αγχώνονται όταν έχουν πρόβλημα με τους δίσκους τους είπα να σας περιγράψω μια ωραία και γρήγορη διαδικασία που ακολουθώ εγώ. Τα παρακάτω τα έχω δοκιμάσει για δίσκους Μaxtor & WD. Καταρχήν από τα site των εταιρειών μπορείς να δείς αμέσως αν ο δίσκος σου έχει εγγύηση και πόση είναι αυτή. Απλά εισάγωντας τον σειριακό αριθμό του η πληροφορία είναι άμεση. Αν ο δίσκος έχει παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα οι δύο εταιρείες σου δίνουν την δυνατότητα να ανοίξεις online RMA. Καταχωρείς τα στοιχεία σου' date=' τα στοιχεία του δίσκου, περιγράφεις το πρόβλημα και αυτό ήταν. Το επόμενο βήμα είναι να κάνεις ένα ωραιότατο καλό δεματάκι τον δίσκο και να τον στείλεις. (Οι διευθύνσεις καθώς και οι οδηγίες πακεταρίσματος περιγράφονται αναλυτικά από κάθε εταιρεία). Σαν τρόπος αποστολής προτείνεται βέβαια το courier ΑΛΛΑ επειδή η απλή αποστολή κοστίζει όσο και ένας καινούργιος δίσκος ο καλύτερος τρόπος είναι με συστημένη αποστολή από τα ΕΛΤΑ. Για μεγαλύτερη ασφάλεια αν θέλετε μπορείτε να ασφαλίσεται το πακέτο για ότι ποσό θέλετε (με κάποια παραπάνω έξοδα βέβαια). Σε μία με μιάμιση εβδομάδα θα έχετε πίσω έναν νέο δίσκο που θα σας έρθει με κούριερ στην πόρτα σας. (μερικές φορές μπορεί να είναι και κάποιος επισκευασμένος αλλά προσωπικά δεν μου έχει τύχει μέχρι τώρα). Τα παραπάνω τα έχω δοκιμάσει 5 φορές στην Maxtor και 1 σε WD χωρίς κανένα πρόβλημα. Εννοείτε βέβαια ότι ο δίσκος πρέπει να είναι σε κάποια αξιοπρεπή κατάσταση (όχι σπασμένες άκρες ή άλλα κτυπήματα) αλλά και πάλι αν είναι έτσι δεν χάνεται τίποτα να δοκιμάσετε εκτός από τον χαλασμένο δίσκο που μάλλον δεν θα σας τον στείλουν πίσω. Θεωρώ ότι αυτός ο τρόπος είναι ταχύτερος από τα ελληνικά services που ούτως ή άλλως ακριβώς ίδιες διαδικασίες ακολουθούν αλλά συνήθως περιμένουν να μαζέψουν κάποια ποσότητα χαλασμένων δίσκων για να τους στείλουν μαζικά. Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.[/quote'] Μια ερωτησουλα , πως μπορω να μαθω αν ο δισκος μου ειναι σε εγγυηση, την αποδειξη την εχω χασει και δεν θυμαμαι ποτε τον αγορασα. Μιλαω για εναν wd 20gb .
gerontas Δημοσ. 5 Μαΐου 2005 Δημοσ. 5 Μαΐου 2005 Μια ερωτησουλα , πως μπορω να μαθω αν ο δισκος μου ειναι σε εγγυηση, την αποδειξη την εχω χασει και δεν θυμαμαι ποτε τον αγορασα.Στη δεύτερη σελίδα αυτού του thread (post #27) o Highlander έχει συγκεντρώσει τα links για Warranty Check των βασικών κατασκευαστών.
dpolal Δημοσ. 5 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2005 Έχω κάποιες απορίες. Χρησιμοποίησα την επιλογή Advanced RMA της Western Digital. Το RMA δημιουργήθηκε 6/3/05 (με λήξη 6/4/05) στην Western Digital. Μετά από 10 μέρες (16/3/05) μου στέλνουν μήνυμα και μου λένε ότι ταχυδρόμησαν εκείνη τη μέρα το νέο δίσκο από Γερμανία με UPS. Παραλαμβάνω το νέο δίσκο στην Κρήτη που μένω μετά από 12 μέρες δηλαδή 28/3/05!!!!!!(Αν δεν κάνω λάθος η UPS είναι ταχυμεταφορική). Στέλνω το χαλασμένο δίσκο την επομένη 29/3/05 και πρέπει να βρίσκεται Γερμανία έως 6/4/05 για να μη χρεωθώ στην πιστωτική το νέο δίσκο. Ερωτώ εγώ τώρα. Γιατί τόσο δούλεμα? Έγινε τόση καθυστέρηση για να πληρώσω εγώ την αργοπορία τους? Εμένα ποιος μου εγγυάται ότι ο δίσκος θα είναι Γερμανία σε 8 μέρες με ΕΛΤΑ όταν μια UPS κάνει 12 μέρες να μου τον φέρει σπίτι από Γερμανία?Τώρα εγώ καλά κάνω και ανησυχώ ή να αρχίσω να παρακολουθώ την πιστωτική μου και να ετοιμάζω το παραδάκι για την τράπεζα? Κανονικά θα τσεκάρουν πότε τον έστειλες οπότε λογικά δεν θά έχεις πρόβλημα. Για καλύτερα όμως στείλε τους και ένα mail παραπόνων και περίμενε να δεις τί θα γίνει. (σε ευγενικό πάντα ύφος) Σε αυτά είναι πολύ ευαίσθητοι στο εξωτερικό.
puntakias Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 exw ena 80ari samsung sata xtupimeno.exei eguhsh merxi to 2007! mpika sto site ths samsung gia na parw RMA alla den katafera kati! to site pou edeine einai auto http://www.fesvc.com/. exei sthlei kaneis kanena disko samsung?
aGka8l Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2005 παιδία δεν ξέρω αν το έχετε πει αλλα να πώ οτι στους WD δίσκους υπάρχουνε 2 είδη οι jb που εχουνε 3 χρονια εγγύηση και οι ββ πού έχουν 1 χρονο εγγύηση
mikemoisi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙΑ.... ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑΝ Hd ΤΗΣ Wb 200gb ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΦΤΥΣΕ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.....
DJJordan Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 ξέρει κανεις αν ύπάρχει δυνατότητα να σωθούν αρχεία απο δίσκο ο οποίος έχει κάψει απο υπέρταση την εξωτερική πλακέτα του (εκεί που κουμπώνει το ρεύμα και το serial ata) ή αν μπορεί να επισκευασθεί; ή ακόμα αν μπορώ να βρώ πλακέτα με ίδιο bar code; έχω δοκμάσει βιδόνωντας πλακέτα απο ίδιο δισκο αλλά με διαφορά 1χρόνο και άλο code με αποτέλεσμα να μή δουλεύει σωστα. σκοπός μου είναι να παρω τα (σχετικά) χρήσιμα αρχεια που έχει μέσα.
DJJordan Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 χρειαζομαι τα αρχεία. δεν υάρχουν πουθενά αλου
DJJordan Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 Δημοσ. 30 Απριλίου 2006 νομίζω οτι αμα καταφερω να βρω ακριβώς την ίδια πλακέτα, οτι θα λειτουργήσει. Ενοείται οτι αμα παω να μου το φτιάξουν οτι θα χαθούν τα αρχεια και χρήμα. γιαυτό την ψάχνω μόνος μου.
Highlander Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Νομίζω πως WD 20άρης και Serial ΑΤΑ δεν γίνεται. Δώσε ακριβώς τα στοιχεία του δίσκου και της πλακέτας και αν κάποιος έχει ίδια, μπορεί να σε βοηθήσει.
paketas Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 ρε παιδια καλα τα λετε εσισ αλλα το rma τι ειναι.και αν αφορα τον σκλιρο που το γραφει?
dpolal Δημοσ. 5 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2006 ρε παιδια καλα τα λετε εσισ αλλα το rma τι ειναι.και αν αφορα τον σκλιρο που το γραφει? RMA = Return Material Authorization Το πρώτο μου πόστ στην σελίδα 1 το διάβασες;;;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.