Highlander Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 polaki, Αν κάνεις κλικ λέει ότι ο WD έχει αγοραστεί πιθανόν εκτός Ελλάδος και γι'αυτό δεν μπορείς να τον κάνεις RMA. Ή ότι ο δίσκος είναι από System Builder και καλύπτεται μόνο από αυτόν. Δεν νομίζω πως μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω....
username Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Geia sas k apo mena.Kainourios k sto insomnia alla k sth diadikasia RMA klp.Loipon etoimazomai na steilw ena WD sth Germania.Pira RMA # ola kala.Eida pws o highlander grafei pws esteile to disko k to packing list.Prepei na to typwsw k na to ypograpsw?Einai anagaio?K Kati akoma,otan leei ESD bag ennoei ekeino to grizo plastiko to opoio kalypte to disko otan ton agorasa?Ka8ws eimai teleiws asxetos apo ayta,ka8e boh8eia 8a ektimh8ei.
Highlander Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Για το Packing List έκανα ότι έγραφε. Το υπέγραψα και το έβαλα μέσα στο κουτί. ΤΟ ESD bag το θέλει οπωσδήποτε. Αν είσαι Πάτρα μπορώ να σου δώσω...
username Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 He,eyxaristw alla den eimai Patra.Exw to bag sto opoio htan o diskos otan ton agorasa.Aplws einai skismeno sthn koryfh gia na ton bgalw apo th syskeyasia.Fantazomai pws an to kleisw me seloteip den 8a yparxei problhma.
Highlander Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Κανένα πρόβλημα.... Και εγώ έτσι τους έστειλα...
dimitris74 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 akoma kalitera einai na kanete to advance rma, den sou xreonei tin pistotiki kai sou stelnoun aytoi prota ton disko opote exeis etoimi tin siskevasia gia na ton steileis piso. einai o tritos pou kano rma me ayton ton tropo kai pano apo 10 meres apo to request tou rma den exei argisei o skliros parolo pou exoun allaksei kai dieythinsi. meta apostoli me elta kai katharises.
poulinos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δεν επισκευάζονται δίσκοι εκτός εγγύησης. Πιο πολύ θα στοιχίσει από το να πάρεις καινούριο. ektos eggiisis tous ftiaxnoun as to poume tous ftiaxnoun mono otan theloun ta dedomena apo mesa.to plironeis bebea panakribo na epanafereis dedomena apo kameno skliro.
poulinos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2004 gia ton tropo siskeuasias entaxei ton theloun peripoiiimeno.ama den exeis sakoulitsa idiki bale fenizol bale oti thes arkei na fenetai oti den tha pathei kati.kai ego pantos pou exei tixei na exo stilei pragmata sto exoteriko exo meinei poli euxaristimenos dioti stin ellada ixa faei to super geioma.
gerontas Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Ισως η ερώτηση θα έπρεπε να πάει στο topic "Πόση εγγύηση δίνουν τελικά οι εταιρείες", αλλά μεταξύ μας έψαχνα αφορμή να φέρω αυτό το θέμα στον αφρό. Σε ένα Maxtor DiamondMax Plus 9 (60 Gb) γράφει στο label "Mfg.Date: 14JAN2003". Ημουν βέβαιος ότι αυτή είναι η ημερομηνία κατασκευής και μπήκα αμέριμνος να δημιουργήσω το RMA. Ομως το Warranty Status επέστρεψε "Out of Warranty" και "Expiration Date 17-3-2004". Αν μπορεί κανείς να δώσει τα φώτα του θα ήμουν υποχρεωμένος.
Highlander Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Είναι από τους μ@λ@κισμένους δίσκους που έβγαλε κάποια στιγμή η Maxtor με 1 χρόνο ( μόνο !!! ) εγγύηση....
gerontas Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Είναι από τους μ@λ@κισμένους δίσκους που έβγαλε κάποια στιγμή η Maxtor με 1 χρόνο ( μόνο !!! ) εγγύηση....Το φοβόμουν...Ετσι κι αλλιώς ευχαριστώ για την απάντηση και -κυρίως- για τα συγκεντρωμένα links της δεύτερης σελίδας.
GiannisKr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2005 Για το Packing List έκανα ότι έγραφε. Το υπέγραψα και το έβαλα μέσα στο κουτί.ΤΟ ESD bag το θέλει οπωσδήποτε. Αν είσαι Πάτρα μπορώ να σου δώσω... Ποιό είναι το Packing List? Από ότι κατάλαβα είναι μόνο για όσους μένουν εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και χρειάζεται να το περάσουν από τελωνείο. Δε λέει πουθενά ότι πρέπει να το στείλω υποχρεωτικά.
Highlander Δημοσ. 29 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2005 Είναι ένα έντυπο που γράφει στο πάνω μέρος "Packing List" και στο κάτω μέρος έχει χώρο για υπογραφή.
GiannisKr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 Έχω κάποιες απορίες. Χρησιμοποίησα την επιλογή Advanced RMA της Western Digital. Το RMA δημιουργήθηκε 6/3/05 (με λήξη 6/4/05) στην Western Digital. Μετά από 10 μέρες (16/3/05) μου στέλνουν μήνυμα και μου λένε ότι ταχυδρόμησαν εκείνη τη μέρα το νέο δίσκο από Γερμανία με UPS. Παραλαμβάνω το νέο δίσκο στην Κρήτη που μένω μετά από 12 μέρες δηλαδή 28/3/05!!!!!!(Αν δεν κάνω λάθος η UPS είναι ταχυμεταφορική). Στέλνω το χαλασμένο δίσκο την επομένη 29/3/05 και πρέπει να βρίσκεται Γερμανία έως 6/4/05 για να μη χρεωθώ στην πιστωτική το νέο δίσκο. Ερωτώ εγώ τώρα. Γιατί τόσο δούλεμα? Έγινε τόση καθυστέρηση για να πληρώσω εγώ την αργοπορία τους? Εμένα ποιος μου εγγυάται ότι ο δίσκος θα είναι Γερμανία σε 8 μέρες με ΕΛΤΑ όταν μια UPS κάνει 12 μέρες να μου τον φέρει σπίτι από Γερμανία? Τώρα εγώ καλά κάνω και ανησυχώ ή να αρχίσω να παρακολουθώ την πιστωτική μου και να ετοιμάζω το παραδάκι για την τράπεζα?
GiannisKr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2005 Επίσης να ρωτήσω και το εξής: Γιατί ενώ ο χαλασμένος δίσκος είχε εγγύηση κάποια χρόνια ακόμα τώρα ο καινούριος έχει εγγύηση μέχρι 13/8/2005? Δηλαδή έτσι και μας χαλάσει κάτι και μας το φτιάξουν πρέπει να την πληρώσουμε θυσιάζοντας το support? Τουλάχιστον ας είχε εγγύηση μέχρι εκεί που είχε και ο χαλασμένος δίσκος. Μήπως πρέπει τους δίσκους να τους στέλνουμε για service λίγο πριν τη λήξη της εγγύησης τους? Το λέω αυτό γιατί έτσι θα μας στέλνουν και κανένα καλύτερο μοντέλο αφού μετά από 3 χρόνια όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας είναι αναβαθμισμένα και σε χωρητικότητα και επιδόσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.