Προς το περιεχόμενο

Σας χάλασε ο δίσκος ;;; Κανένα πρόβλημα :)


dpolal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται απόδειξη. Ψάξε όλο το topic, σε κάποιο σημείο έχω τα link για τις εταιρίες.

Έλεγξε το δίσκο και μετά φτιάξε RMA.

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ήρθε και ο ένας δίσκος από την WD περίπου 1 μήνα μετά.

Σύμφωνα με e-mail που έστειλε η WD, η καθυστέρηση οφείλεται στο ότι άλλαξαν την τοποθεσία του Service τους.

 

Και σε αυτή την περίπτωση η συσκευασία είναι άπαιχτη.

Ο δίσκος έχει ημερομηνία λήξης εγγύησης την ημερομηνία του προηγούμενου καθώς και δυνατότητα αναβάθμισης της εγγύησης για 3 χρόνια ακόμα από σήμερα.

 

Αναμονή για έναν ακόμα δίσκο από την WD....

Δημοσ.

Δηλαδη τα κατ/τα μονο να πουλανε,και τιποτα αλλο,μονο εισπραξεις , ουτε εξυπηρετηση,ουτε υποχρεωση.....αυτα λετε? α για να εξυπηρετηθουμαι καλιτερα...α γι'αυτο....καλα

Δημοσ.

Χμ.... δεν είναι ακριβώς έτσι.

Να υποθέσουμε ότι εσύ αγόρασες ένα δίσκο ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ από έναν Insomniac.

Ο δίσκος σου χαλάει στον 2ο χρόνο ενώ έχει 3 χρόνια εγγύηση.

Ο Insomniac φεύγει για σπουδές στην Αγγλία και εσύ δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του για να μπορέσεις να κάνεις κάτι ώστε να γυρίσει ο δίσκος στο κατάστημα που αγοράστηκε για να αντικατασταθεί.

 

Τι κάνεις;

 

Έδωσα ένα απλό παράδειγμα για ποιό λόγο συμφέρει να στείλεις δίσκο στις εταιρίες.....

Δημοσ.
Να ρωτησω κάτι, όσοι εχετε στείλει σκληρό για επισκευή-αντικατάσταση στην εταιρεία, έχετε στείλει και αποδειξη αγορας μαζί; με λιγα λογια χρειάζεται; γιατι εχω 1 δίσκο wd που εχει εμφανίσει πρόβλημα, πρεπει να ειναι στην εγγύηση είχε 3χρόνια αλλά δεν βρίσκω την απόδειξη και την ζητά το κάτάστημα που τον ειχα αγοράσει αν δεν την ζητάνε οι εταιρείες τοτε να τον στείλω κατευθείαν και να μην ασχοληθώ αλλο με το μαγαζί άσε που και να την εβρισκα θα κανε ποσο καιρο μεχρι να τον παρω πισω...

 

Ο λόγος που τα καταστήματα ζητάνε αποδείξεις είναι γιατί μπορεί να μην έχει αγοραστεί ο δίσκος από εκεί άρα θέλουν να εξασφαλιστούν, οι περισσότεροι δεν κρατάνε τα s/n αυτών που πουλάνε με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να ξέρουν αν όντως τον πούλησαν αυτοί ή όχι...

 

Οι εταιρείες κατασκευής τώρα τί να την κάνουν την απόδειξη;;;

Αρκεί να είναι σε εγγύηση... :)

Δημοσ.

Ο λόγος που τα καταστήματα ζητάνε αποδείξεις είναι γιατί μπορεί να μην έχει αγοραστεί ο δίσκος από εκεί άρα θέλουν να εξασφαλιστούν' date=' οι περισσότεροι δεν κρατάνε τα s/n αυτών που πουλάνε με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να ξέρουν αν όντως τον πούλησαν αυτοί ή όχι...[/quote']

 

Η τουλάχιστον έτσι λένε στον καταναλωτή. Τα καινούρια hw κομμάτια που πουλούνται στην Ελλάδα, πουλούνται όλα με s/n στα τιμολόγια από τις εισαγωγικές εταιρείες, στις εταιρείες λιανικής.

 

Αν δηλ έχεις εσύ μαγαζί λιανικής κ στείλεις πίσω στην X εταιρεία χοντρικής 5 hd (έστω κ με τιμολόγια), πώς αυτή ξέρει ότι όντως αγοράστηκαν από εκείνη;;;

Παντού, σε όλα τα τιμολόγια υπάρχει s/n των προιόντων κατά κανόνα. Απλά είναι κομματάκι δύσκολο να απασχολείται προσωπικό ψάχνοντας σε τιμολόγια 3+ χρόνων για να βρεθεί το τιμολόγιο ώστε να γυρίσει πίσω το προϊόν. Σε αυτή τη διαδικασία παίζεται όλο το παιχνίδι του after sales service.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

Προσωπική εμπειρία

'Εστειλα στις 13 Σεπτεμβρίου έναν 40gb Western Digital στο service στη Γερμανία. Το έστειλα με ΕΛΤΑ συστημένο και express. Το συνολικό κόστος ήταν 11 ευρώ.

Στις 30 Σεπτεμβρίου έλαβα e-mail που με ενημέρωνε ότι μια μέρα πρίν μου είχαν στείλει νέο δίσκο.

Σήμερα παρέλαβα το νέο δίσκο σε άψογη συσκευασία με UPS :D

Δημοσ.

k ego perimeno enan disko 200ari apo wd ;)

Eixa stilei piso 120ari alla mou estilan piso 200ari (opos leei toulaxiston to RMA)

k logika autes tis meres tha erthei..

 

Btw xerete me poies eteries courier sinergazontai?

Δημοσ.
k ego perimeno enan disko 200ari apo wd ;)

Eixa stilei piso 120ari alla mou estilan piso 200ari (opos leei toulaxiston to RMA)

k logika autes tis meres tha erthei..

 

Btw xerete me poies eteries courier sinergazontai?

 

Φαντάζομαι μόνο με UPS

Δημοσ.

Ναι και η Maxtor αλλά και η WD μόνο με την UPS συνεργάζονται.

Η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα γίνεται από την Interattica και μέχρι τώρα δεν είχω κάποιο πρόβλημα μαζί τους.

Εμένα έρχεται και ο τελευταίος μου WD. Έφυγε στις 07/10 και σε 3-4 ημέρες θα ειναι εδώ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...