Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή κινητήρα ή επισκευή;


souvlakomanis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, souvlakomanis είπε

Καλησπέρα σας,

Δυστυχώς το αυτοκίνητο μου τα έπαιξε. Πράγμα πολύ παράξενο όμως. Skoda fabia 1.2 tdi 1ο χέρι από εμένα 6 χρόνων με 75.000 χλμ, τα έπαιξε το μοτέρ 

Σέρβις στην ώρα τους βλάβη καμία μέχρι στιγμής λάδια δεν έχανε ούτε είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι ποτέ. 

Ξαφνικά μπαίνω στο αμάξι να γυρίσω από δουλειά και οι στροφές έπαιζαν στην νεκρά χωρίς να κάνω τίποτα. Ξεκινάω κανω 2χλμ και όταν με πιάνει φανάρι και σταματάω το αμάξι πάει να σβήσει. Ανάβει πράσινο ξεκινάω και η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ σαν σπασμένο κάτι να χτυπάει δυνατά. Κάνω στο πλάι και παίρνω οδική. 

 

Πάω στο πρώτο συνεργείο το αυτοκίνητο και μου λέει δεν ακούγεται καλά το μοτέρ τα έφτυσε. Του λέω τι και πώς από πού και ως που. Δεν ήξερε μου λέει αλλά ακούγεται σαν να τα έπαιξε και δεν έχω χρόνο να το ανοίξω να δω κλείνω σε 2 μέρες για Αύγουστο. Καλά λέω θα έτυχε δεν θα ήθελε να ανοίξει εργασίες λόγω διακοπών. 

Το πάω σε δεύτερο συνεργείο όπου εκεί μου λένε πιο αναλυτικά το ίδιο πράγμα. Ότι έχουν ακριβώς μια άλλη ίδια περίπτωση αυτή την στιγμή και είναι η μηχανή από άλλη μάρκα με ίδιο μοτέρ όμως. Μου λένε ότι είναι ακριβώς το ίδιο και μου δίνουν δύο εναλλακτικές. 

1) Επισκευή κινητήρα και όπως είπε η μηχανή θα είναι σαν καινούργια μετά και θα θέλει στρώσιμο από την αρχή σαν να ξεκινάει με 0 χλμ. 

2) Αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα με όποιο ρίσκο έχει αυτό που δεν ξέρεις την κατάσταση του.

Έπεσε Αύγουστο που λείπουν όλοι και θα πάρει αρκετό καιρό. 

Τι πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο να κάνω; Έχετε ποτέ παρόμοια εμπειρία εσείς; Αξίζει να το φτιάξω και να το κρατήσω ή να αλλάξω μηχανή και να το πουλήσω μπας και να ψάξω για κάτι άλλο; 

Δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά δυστυχώς τι είναι καλύτερο. Από την μια είναι μια βλάβη σοβαρή που κακά τα ψέματα ανοίγει δρόμους για έξοδα τόσο άμεσα όσο και στο μέλλον από την άλλη μου είπε αυτός ότι θα είναι σαν καινούργια η μηχανή πολύ σίγουρος και το πρότεινε ως η καλύτερη λύση λέγοντας συγκεκριμένα ότι αν το στρώσιμο γίνει καλά από εμένα μετά και προσέχω με λάδια και πετρέλαιο λίγο παραπάνω δεν θα πάθει πάλι το ίδιο πράγμα ποτέ.

 

Ποια είναι η συμβουλή σας;

 

 

 

Κλασική περίπτωση βλάβης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, sphinxgr said:

Πανεύκολη η ερώτηση σου.

  • Το ιξώδες το ξέρει γιατί ξέρει κ την παραμικρή λεπτομέρεια του κινητήρα και τι ιξώδες χρειάζεται για να δουλέψει σωστά γιατί αυτός τον κατασκεύασε.
  • Το διάστημα αλλαγών το ξέρει αλλά δεν στο λέει. Γιατί δεν τον συμφέρει να στο πει. Ο κατασκευαστής απλά θέλει να βγάλεις τα χρόνια της εγγύησης και με κατανάλωση λαδιού που δεν καλύπτει η εγγύηση έως και 1λ/1000χμ. Γιατί δεν στο λέει όμως? Γιατί οι συχνές αλλαγές λαδιών αυξάνουν το κόστος συντήρησης. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρίες leasing δεν θα μπορούν να πουλάνε φθηνά οπότε δεν θα πουλάνε τα αυτοκίνητα των ειλικρινών κατασκευαστών. Έτσι όλοι ζητάνε απο 15.000χμ αλλαγή λαδιών. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κατασκευαστές που προβλέπουν αλλαγή ανά 35.000χμ ή 2 έτη. Γιατί? Για να φανερώνουν χαμηλό κόστος συντήρησης και να είναι ανταγωνιστικοί. Αν δεν έχεις εσύ αμάξι όμως σε 5 χρόνια, δεν τους απασχολεί καθόλου. Ούτως ή αλλως στην Ελλάδα κρατάμε τα αυτοκίνητα 300 χρόνια και μόνο εμείς μένουμε με τους κινητήρες στο χέρι. Σε άλλες χωρες δεν τους απασχολεί, απλά τα πετάνε. 

Με επιβεβαιώνει και το θέμα με τους άπειρους κινητήρες που πήραν στο χέρι γιατί δεν έβαλαν 0-20 και παράλληλα ακολούθησαν το 15.000χμ ανα αλλαγή λαδιών και ήμουν ο μόνος που βρήκα λύση και πλέον εφαρμόζεται και γλιτώνει ο κόσμος αρκετές χιλιάδες €.

https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795

Οι κατασκευαστές, τουλάχιστον σε όσα αυτοκίνητα έχουν περάσει στην οικογένεια, δεν δίνουν ένα σκέτο νούμερο. Στο δικό μου για παράδειγμα λέει κάθε 15 χιλιάδες χιλιόμετρα εκτός αν κινείσαι συχνά σε πόλη, σε κίνηση κλπ. 

Τώρα αν κάποιος μένει μόνο στο 15 που διάβασε στην αρχή και δεν δίνει σημασία σε τίποτα άλλο ΟΚ. 

Πάντως έχοντας περάσει 200000χλμ με 6 διαφορετικά αυτοκίνητα και ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή δεν είχαμε κάποιο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Το διάστημα αλλαγών το ξέρει αλλά δεν στο λέει. Γιατί δεν τον συμφέρει να στο πει. Ο κατασκευαστής απλά θέλει να βγάλεις τα χρόνια της εγγύησης και με κατανάλωση λαδιού που δεν καλύπτει η εγγύηση έως και 1λ/1000χμ. Γιατί δεν στο λέει όμως? Γιατί οι συχνές αλλαγές λαδιών αυξάνουν το κόστος συντήρησης. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρίες leasing δεν θα μπορούν να πουλάνε φθηνά οπότε δεν θα πουλάνε τα αυτοκίνητα των ειλικρινών κατασκευαστών. Έτσι όλοι ζητάνε απο 15.000χμ αλλαγή λαδιών. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κατασκευαστές που προβλέπουν αλλαγή ανά 35.000χμ ή 2 έτη. Γιατί? Για να φανερώνουν χαμηλό κόστος συντήρησης και να είναι ανταγωνιστικοί. Αν δεν έχεις εσύ αμάξι όμως σε 5 χρόνια, δεν τους απασχολεί καθόλου. Ούτως ή αλλως στην Ελλάδα κρατάμε τα αυτοκίνητα 300 χρόνια και μόνο εμείς μένουμε με τους κινητήρες στο χέρι. Σε άλλες χωρες δεν τους απασχολεί, απλά τα πετάνε. 

Ποιες ειναι αυτες οι χώρες; 

Ωραίες οι θεωρίες συνομωσιας σου. Ίσως να ισχύουν για κουβαδες τύπου Yaris, για αυτοκίνητα όχι. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Ωραίες οι θεωρίες συνομωσιας σου. Ίσως να ισχύουν για κουβαδες τύπου Yaris, για αυτοκίνητα όχι. 

Γράψε στο Ferrari club να χαρίσεις γνώση τότε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατι χτυπαει στο μοτερ μαλλον το πηρες στα χερια 

Πριν παρεις αποφαση για το τι θα κανεις πρεπει να λυθει για να δεις τι ζημια εχει ακριβως και γιατι προκληθηκε 

Ασ πουμε οτι βαζεις ενα μεταχειρισμενο μοτερ πανω κουμπωνεις μπεκ μπομπα δικια σου και σε 2 μερες ξανα τα ιδια επειδη μπορει να κατουρουσε ενα μπεκ και να ανοιξει τρυπα στο πιστονι 

Ανεφερα ενα απλο παραδειγμα το τι μπορει να γινει 

Πανε το αμαξι σε ενα τιμιο μηχανικο που γνωριζει απο τα συγκεκριμενα μοτορακια και βλεπωντας και κανωντας 

Φιλικα 

Και καλα ξεμπερδεματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με τα γραφόμενα σου δεν ξέρεις ακριβώς τι έχει ο κινητήρας σου. Έγραψες κάποια στιγμή ότι ίσως να πήδηξε δόντι η καδένα ή ιμάντας (δεν ξέρω τι από τα δύο έχει).

Σε κάθε περίπτωση, η άποψη μου είναι να πας σε ένα σοβαρό συνεργείο και όχι σε κάποιον που θα σου πει έτσι απλά με μια ματιά "το μοτέρ τα έπαιξε". Αν είναι πετρέλαιο με 75.000χλμ, το μοτέρ είναι καινούριο. Σκέψου ότι τα πετρέλαια απαιτούν συντήρηση στη μηχανή μετά από 1.000.000 χλμ και βάλε.

Πιστεύω σαν πιο πιθανό να έχεις θέμα με την τροφοδοσία. Η κάποια μπεκ σου δεν ψεκάσουν καλά (σύνηθες γιατί το βιοκαύσιμο που αναμιγνύουν με το πετρέλαιο-βάσει οδηγίας ΕΕ-προκαλεί προβλήματα στα μπεκ). Αν δεν είναι μπεκ και δεν προκύψει θέμα και με την αντλία πετρελαίου σου και το πρόβλημα προκλήθηκε από δόντι στην καδένα (δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό, αντίθετα είναι πολύ σπάνιο), τότε το πολύ πολύ να χρειαστείς ένα σετ βαλβίδες, φλάντζα κεφαλής, ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι και καδένα και είσαι οκ. Δηλ μιλάμε για ένα κόστος της τάξης των 500€. Ο κινητήρας σου θα είναι μια χαρά και θα ξέρεις τι έχεις κάτω από το καπώ σου.

Μην πας σε αλλαγή κινητήρα, το κόστος είναι πολύ υψηλό και δεν συντρέχουν λόγοι. Αν έκαιγε λάδια, θα σου έλεγα να πας σε αλλαγή και όχι σε επισκευή, έτσι όπως τα λες, είναι καινούριο το μοτέρ σου και η επισκευή, αφού δεις βέβαια τι έχει πρώτα, πιστεύω πως είναι η καλύτερη λύση.

Όσο για την περίπτωση να το φτιάξεις και να το δώσεις, πιστεύω πως απλά θα χάσεις αρκετά χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Θα τα γράψω απλά και σύντομα

  • Με 12.000χμ το χρόνο ΔΕΝ αγοράζουμε πετρέλαιο. Πετρέλαιο αγοράζουμε όταν κάνουμε αποστάσεις πάνω 20.000χμ το χρόνο και αυτά σε εθνικούς δρόμους. Αλλιώς θα τα πληρώσουμε σε βλάβες λόγω βιοντίζελ και DPF που θα βουλώνει κάθε τόσο. 
  • Ποτέ δεν αλλάζουμε λάδια σύμφωνα με την πρόταση της αντιπροσωπείας, αλλά σημαντικά νωρίτερα και ποτέ πάνω απο 10.000χμ. Βάζουμε μόνο το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής και όχι τα φθηνά που προτείνουν τα συνεργεία. Τα συνεργεία βάζουν το πιο φθηνό ιξώδες γιατί οι άσχετοι οδηγοί, αν πληρώσουν το σωστό ιξώδες, θα λένε το συνεργείο ότι είναι κλέφτες. Ο οδηγός πρέπει να έχει ελάχιστες γνώσεις απαραίτητα. Πχ στα νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20. Τα συνεργεία βάζουν 10-40 γιατί είναι πιο φθηνά. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το αφήνουν και 15-35.000χμ. Ένα λάδι που ειναι για 3000-5000χμ. Ε μετά το αυτοκίνητο ΦΥΣΙΚΑ θα το πάρεις στο χέρι.
  • Καύσιμο βάζουμε μόνο απο πρατήριο που έχει δεκάδες θετικές κριτικές στο Google. Πολλοί βάζουν καύσιμα και μετά βλέπουν ότι άπειροι την έχουν πάθει απο το συγκεκριμένο πρατήριο. ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΒΑΣΕΙ ΤΙΜΗΣ. Μόνο βάσει ποιότητας

Και τέλος, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ το "ακούγεται σαν να τα έπαιξε". Η μόνη συμβουλή σε τέτοια διάγνωση, είναι να το κάνετε καλό καλό, μπας και φτιαξει. 

*Δεν ξέρω, αλλά κάτι μου μυρίζει που έχει σχέση με λάδια στο συγκεκριμένο θέμα. Τι λάδια έβαζαν και κάθε ποτε γίνονταν οι αλλαγές? Τα μέτραγε κανείς τα λάδια τακτικά ή γέμισε με αντιψυκτικό και τα έσπασε ολα?!

Με 200.000 χλμ το 116D 2014 σε 8 χρονια με αλλαγη λαδιων ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια και παντα αντιπροσωπεια. Oυτε σταγονα δεν καιει....

Με αυτα που γραφει ο φιλος, κανα 1500-1800 ευρω θα του παει. Ασε τους μεταχειρισμενους. Κανε την επισκευη σε μαστορα diesel.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, costas1973 είπε

Δεν πρέπει να αγοράζουμε diesel με κάτω από 1500κυβικα, τα ιδανικά είναι 1800 με 2000. Οτιδήποτε κάτω από τα 1500 είναι με ημερομηνία λήξης .

Σοβαρή και αιτιολογημένη τοποθέτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Σοβαρή και αιτιολογημένη τοποθέτηση.

Απλή και to the point! Τα μικρά diesel είναι αναλώσιμα και για περιορισμένη χρήση !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Απλή και to the point! Τα μικρά diesel είναι αναλώσιμα και για περιορισμένη χρήση !!!!!

Θα συμφωνήσω. Γιατί σοβαρή και αιτιολογημένη δεν τη λες με τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Γράψε στο Ferrari club να χαρίσεις γνώση τότε. 

 

2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Γράψε στο Ferrari club να χαρίσεις γνώση τότε. 

Χαρίζεις εσύ εδώ, στο Ferrari club δεν ασχολούνται με forum

4 ώρες πριν, NT1G είπε

Κεντρικό βόρεια Ευρώπη;

10 χρόνια είναι Γερμανία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, athasbill είπε

Σύμφωνα με τα γραφόμενα σου δεν ξέρεις ακριβώς τι έχει ο κινητήρας σου. Έγραψες κάποια στιγμή ότι ίσως να πήδηξε δόντι η καδένα ή ιμάντας (δεν ξέρω τι από τα δύο έχει).

Σε κάθε περίπτωση, η άποψη μου είναι να πας σε ένα σοβαρό συνεργείο και όχι σε κάποιον που θα σου πει έτσι απλά με μια ματιά "το μοτέρ τα έπαιξε". Αν είναι πετρέλαιο με 75.000χλμ, το μοτέρ είναι καινούριο. Σκέψου ότι τα πετρέλαια απαιτούν συντήρηση στη μηχανή μετά από 1.000.000 χλμ και βάλε.

Πιστεύω σαν πιο πιθανό να έχεις θέμα με την τροφοδοσία. Η κάποια μπεκ σου δεν ψεκάσουν καλά (σύνηθες γιατί το βιοκαύσιμο που αναμιγνύουν με το πετρέλαιο-βάσει οδηγίας ΕΕ-προκαλεί προβλήματα στα μπεκ). Αν δεν είναι μπεκ και δεν προκύψει θέμα και με την αντλία πετρελαίου σου και το πρόβλημα προκλήθηκε από δόντι στην καδένα (δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό, αντίθετα είναι πολύ σπάνιο), τότε το πολύ πολύ να χρειαστείς ένα σετ βαλβίδες, φλάντζα κεφαλής, ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι και καδένα και είσαι οκ. Δηλ μιλάμε για ένα κόστος της τάξης των 500€. Ο κινητήρας σου θα είναι μια χαρά και θα ξέρεις τι έχεις κάτω από το καπώ σου.

Μην πας σε αλλαγή κινητήρα, το κόστος είναι πολύ υψηλό και δεν συντρέχουν λόγοι. Αν έκαιγε λάδια, θα σου έλεγα να πας σε αλλαγή και όχι σε επισκευή, έτσι όπως τα λες, είναι καινούριο το μοτέρ σου και η επισκευή, αφού δεις βέβαια τι έχει πρώτα, πιστεύω πως είναι η καλύτερη λύση.

Όσο για την περίπτωση να το φτιάξεις και να το δώσεις, πιστεύω πως απλά θα χάσεις αρκετά χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

Σε ευχαριστώ πολύ. Ίσως η πιο κατατοπιστική απάντηση σε αυτό που ρωτάω. Περιμένω να ανοίξουν το μοτέρ και να μου πουν ακριβώς τι και πώς.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, osalonikios1977 είπε

Καταρχήν δεν ξέρεις ούτε εσύ τι έχει. 

Άνθρωπος που προσέχει το όχημα του ξέρει τα πάντα. 

Αν έπρεπε να στοιχηματίσω τα λεφτά μου θα έλεγα πως αλλαγή λαδιών δεν έκανες ποτέ, δεν κοιτούσες στάθμη λαδιού και ψυκτικού υγρού και γενικότερα ήσουν της άποψης βάζω καύσιμο και πάει. 

Είτε φτιάξεις τον κινητήρα είτε τον αλλάξεις αν δεν ανοίγεις το καπό μια φορά τη βδομάδα ή έστω τον μήνα για να δεις κάποια πράγματα ίσως είναι καλύτερα να αφήσεις το αυτοκίνητο στην άκρη και να κυκλοφορείς με ταξί. 

Οικονομικοτερα θα σου βγαίνει. 

Δεν γίνεται να γνωρίζουν όλοι τα πάντα,δεν το ξέρεις αυτό;;;Μας λές δηλαδή οτι εσυ μία φορά τον μήνα κοίτας τα φιλτράκια της βρύσης που πίνεις νερό ή οτι κάνεις έλεγχο στην γραμμή(παροχή-καλώδιο)που παίρνει ρεύμα το σπίτι που κατοικείς;;;Και πολλά άλλα,μην σε ρωτήσω τώρα....Στο θέμα λοιπόν για τον φίλο μας,Ρώτα όποιον γνωστό μπορείς αν έχει συνεργείο που να ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ την γνώμη του μηχανικού!Αν οχι πιστεψέ με,παλικαρια απο το skodaclub  θα ξέρουν να σε κατευθύνου πολύ περισότερο!Στο αν πρέπει τωρα να προβείς σε αλλαγή ή αντ/ση κινητήρα θα το μάθεις ΜΟΝΟ όταν πας σε σοβαρό μηχανικό και το πιθανότερο αφού ανοιχτεί και ο κινητήρας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, costas1973 είπε

Δεν πρέπει να αγοράζουμε diesel με κάτω από 1500κυβικα, τα ιδανικά είναι 1800 με 2000. Οτιδήποτε κάτω από τα 1500 είναι με ημερομηνία λήξης .

image.png.2b529aa4e185856158a291f0f0024a3d.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...