Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, souvlakomanis είπε

Καλησπέρα σας,

Δυστυχώς το αυτοκίνητο μου τα έπαιξε. Πράγμα πολύ παράξενο όμως. Skoda fabia 1.2 tdi 1ο χέρι από εμένα 6 χρόνων με 75.000 χλμ, τα έπαιξε το μοτέρ 

Σέρβις στην ώρα τους βλάβη καμία μέχρι στιγμής λάδια δεν έχανε ούτε είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι ποτέ. 

Ξαφνικά μπαίνω στο αμάξι να γυρίσω από δουλειά και οι στροφές έπαιζαν στην νεκρά χωρίς να κάνω τίποτα. Ξεκινάω κανω 2χλμ και όταν με πιάνει φανάρι και σταματάω το αμάξι πάει να σβήσει. Ανάβει πράσινο ξεκινάω και η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ σαν σπασμένο κάτι να χτυπάει δυνατά. Κάνω στο πλάι και παίρνω οδική. 

 

Πάω στο πρώτο συνεργείο το αυτοκίνητο και μου λέει δεν ακούγεται καλά το μοτέρ τα έφτυσε. Του λέω τι και πώς από πού και ως που. Δεν ήξερε μου λέει αλλά ακούγεται σαν να τα έπαιξε και δεν έχω χρόνο να το ανοίξω να δω κλείνω σε 2 μέρες για Αύγουστο. Καλά λέω θα έτυχε δεν θα ήθελε να ανοίξει εργασίες λόγω διακοπών. 

Το πάω σε δεύτερο συνεργείο όπου εκεί μου λένε πιο αναλυτικά το ίδιο πράγμα. Ότι έχουν ακριβώς μια άλλη ίδια περίπτωση αυτή την στιγμή και είναι η μηχανή από άλλη μάρκα με ίδιο μοτέρ όμως. Μου λένε ότι είναι ακριβώς το ίδιο και μου δίνουν δύο εναλλακτικές. 

1) Επισκευή κινητήρα και όπως είπε η μηχανή θα είναι σαν καινούργια μετά και θα θέλει στρώσιμο από την αρχή σαν να ξεκινάει με 0 χλμ. 

2) Αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα με όποιο ρίσκο έχει αυτό που δεν ξέρεις την κατάσταση του.

Έπεσε Αύγουστο που λείπουν όλοι και θα πάρει αρκετό καιρό. 

Τι πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο να κάνω; Έχετε ποτέ παρόμοια εμπειρία εσείς; Αξίζει να το φτιάξω και να το κρατήσω ή να αλλάξω μηχανή και να το πουλήσω μπας και να ψάξω για κάτι άλλο; 

Δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά δυστυχώς τι είναι καλύτερο. Από την μια είναι μια βλάβη σοβαρή που κακά τα ψέματα ανοίγει δρόμους για έξοδα τόσο άμεσα όσο και στο μέλλον από την άλλη μου είπε αυτός ότι θα είναι σαν καινούργια η μηχανή πολύ σίγουρος και το πρότεινε ως η καλύτερη λύση λέγοντας συγκεκριμένα ότι αν το στρώσιμο γίνει καλά από εμένα μετά και προσέχω με λάδια και πετρέλαιο λίγο παραπάνω δεν θα πάθει πάλι το ίδιο πράγμα ποτέ.

 

Ποια είναι η συμβουλή σας;

 

 

 

Το αυτοκίνητο το δουλεύεις σε εθνικές οδούς η μέσα στο λεκανοπέδιο με κίνηση?

Αν εισαι στην 2η κατηγορία πολύ πιθανό να μην προλαβαίνει να κάνει αναγέννηση το dpf,να ξεκινάει κρύο αναγέννηση και να σου έχουν περάσει πετρέλαια μέσα στο Κάρτερ και να έχει γεμίσει δημιουργώντας υδραυλική πίεση.

Κάνε κάτι απλό τραβά την μέτρηση του λαδιού και δες που είναι η στάθμη.

Πολύ φοβάμαι ότι εκεί κάτι έχει γίνει.

Φίλος με I20 diesel είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.

  • Like 1
  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, osalonikios1977 είπε

Καταρχήν δεν ξέρεις ούτε εσύ τι έχει. 

Άνθρωπος που προσέχει το όχημα του ξέρει τα πάντα. 

Αν έπρεπε να στοιχηματίσω τα λεφτά μου θα έλεγα πως αλλαγή λαδιών δεν έκανες ποτέ, δεν κοιτούσες στάθμη λαδιού και ψυκτικού υγρού και γενικότερα ήσουν της άποψης βάζω καύσιμο και πάει. 

Είτε φτιάξεις τον κινητήρα είτε τον αλλάξεις αν δεν ανοίγεις το καπό μια φορά τη βδομάδα ή έστω τον μήνα για να δεις κάποια πράγματα ίσως είναι καλύτερα να αφήσεις το αυτοκίνητο στην άκρη και να κυκλοφορείς με ταξί. 

Οικονομικοτερα θα σου βγαίνει. 

Άνθρωπος που προσέχει το όχημα του γίνεται αυτόματα και μηχανικώς αυτοκινήτων και ξέρει τι βλάβη έπαθε η μηχανή; Αν διάβασες τι γράφω λάδια πάντα υπήρχαν τα κοιτούσα και σέρβις πάντα στην ώρα τους. 

Τώρα αν εσύ θες να το παίξεις ιστορία για να νιώσεις λίγο καλύτερα είναι άλλο θέμα. 

Η λύση σου δηλαδή είναι να παίρνω ταξί. Αλήθεια τώρα;; Πραγματικά είσαι πολυ μίζερος. 

 

 

 

Επεξ/σία από souvlakomanis
  • Like 3
Δημοσ.

Μιλάμε για έναν κινητήρα αποτυχία. Όσους ξέρω με αυτόν τον κινητήρα έχουν γίνει ειδικοί στα diesel με τα θέματα που βγάζει.

Προφανώς το να πας σε σοβαρό εξειδικευμένο είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για το vw σου. Αν είναι να πας σε κλασσικό συνεργείο της γειτονίας τότε καλύτερα μέινει στην αντιπροσωπεία και χρυσο-πλήρωνε τις μέτριες παροχές της.

11 λεπτά πριν, davarisx είπε

Αν εισαι στην 2η κατηγορία πολύ πιθανό να μην προλαβαίνει να κάνει αναγέννηση το dpf,να ξεκινάει κρύο αναγέννηση και να σου έχουν περάσει πετρέλαια μέσα στο Κάρτερ και να έχει γεμίσει δημιουργώντας υδραυλική πίεση.

Οταν λες υδραυλική, εννοεις diesel runaway;

Δημοσ.

Εμμανουήλ Τατούρης AMG Specialist , Μιχαήλ Μωραΐτη 7, Ψυχικό.Εγώ εκεί θα το πήγαινα για να βγάλω άκρη τι φταίει.Ο άνθρωπος είναι επαγγεματίας και ειλικρινής πράγμα σπάνιο για μηχανικό αυτοκινήτων στις μέρες μας.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Οταν λες υδραυλική, εννοεις diesel runaway;

Hydrolock - hydraulic lock -υδραυλικό κλείδωμα λέγεται

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bomber-21 είπε

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Το δικο μου που ειναι 15ετιας παιρνει 5-30 που βλέπεις το περίεργο για τα νεα.

Υπάρχει πάντως τρόπος να καταλάβεις αν τα εχει παίξει το μοτερ.

Μπορεις με την βοηθεια του μηχανικού σου να προσπαθήσετε να γυρίσετε κάποιες στροφές το μοτέρ, αν γυρίζει δεν εχεις και μεγάλο πρόβλημα, αν δεν γυρίζει και κάπου κοντράρει γμτα

Αυτο μπορεί να γίνει και με σπρώξιμο

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Θα σου φέρω για ένα γρήγορο παράδειγμα το Auris / Yaris 1.33 (1nr-fe) που βγαίνει απο το 2009 και μετά και απο τότε έχει καθιερώσει αποκλειστικά αυτό τον τύπο λαδιού και είναι χαρακτηριστικό δείγμα που έχει πουλήσει άπειρα κομμάτια αυτός ο κινητήρας και ΔΕΝ ειναι Hybrid, που ούτως ή αλλως ειναι αυτονόητο το 0-20. 

To ακόλουθο είναι απο το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που δίνει μαζί με το όχημα. 

image.png.2083c1879bf3da37e0d836c6b80ae5fe.png

Σε ευχαριστώ, δεν το γνώριζα. Σε επιβεβαιώνει και το site της castrol.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, souvlakomanis είπε

Καλησπέρα σας,

Δυστυχώς το αυτοκίνητο μου τα έπαιξε. Πράγμα πολύ παράξενο όμως. Skoda fabia 1.2 tdi 1ο χέρι από εμένα 6 χρόνων με 75.000 χλμ, τα έπαιξε το μοτέρ 

Σέρβις στην ώρα τους βλάβη καμία μέχρι στιγμής λάδια δεν έχανε ούτε είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι ποτέ. 

Ξαφνικά μπαίνω στο αμάξι να γυρίσω από δουλειά και οι στροφές έπαιζαν στην νεκρά χωρίς να κάνω τίποτα. Ξεκινάω κανω 2χλμ και όταν με πιάνει φανάρι και σταματάω το αμάξι πάει να σβήσει. Ανάβει πράσινο ξεκινάω και η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ σαν σπασμένο κάτι να χτυπάει δυνατά. Κάνω στο πλάι και παίρνω οδική. 

 

Πάω στο πρώτο συνεργείο το αυτοκίνητο και μου λέει δεν ακούγεται καλά το μοτέρ τα έφτυσε. Του λέω τι και πώς από πού και ως που. Δεν ήξερε μου λέει αλλά ακούγεται σαν να τα έπαιξε και δεν έχω χρόνο να το ανοίξω να δω κλείνω σε 2 μέρες για Αύγουστο. Καλά λέω θα έτυχε δεν θα ήθελε να ανοίξει εργασίες λόγω διακοπών. 

Το πάω σε δεύτερο συνεργείο όπου εκεί μου λένε πιο αναλυτικά το ίδιο πράγμα. Ότι έχουν ακριβώς μια άλλη ίδια περίπτωση αυτή την στιγμή και είναι η μηχανή από άλλη μάρκα με ίδιο μοτέρ όμως. Μου λένε ότι είναι ακριβώς το ίδιο και μου δίνουν δύο εναλλακτικές. 

1) Επισκευή κινητήρα και όπως είπε η μηχανή θα είναι σαν καινούργια μετά και θα θέλει στρώσιμο από την αρχή σαν να ξεκινάει με 0 χλμ. 

2) Αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα με όποιο ρίσκο έχει αυτό που δεν ξέρεις την κατάσταση του.

Έπεσε Αύγουστο που λείπουν όλοι και θα πάρει αρκετό καιρό. 

Τι πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο να κάνω; Έχετε ποτέ παρόμοια εμπειρία εσείς; Αξίζει να το φτιάξω και να το κρατήσω ή να αλλάξω μηχανή και να το πουλήσω μπας και να ψάξω για κάτι άλλο; 

Δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά δυστυχώς τι είναι καλύτερο. Από την μια είναι μια βλάβη σοβαρή που κακά τα ψέματα ανοίγει δρόμους για έξοδα τόσο άμεσα όσο και στο μέλλον από την άλλη μου είπε αυτός ότι θα είναι σαν καινούργια η μηχανή πολύ σίγουρος και το πρότεινε ως η καλύτερη λύση λέγοντας συγκεκριμένα ότι αν το στρώσιμο γίνει καλά από εμένα μετά και προσέχω με λάδια και πετρέλαιο λίγο παραπάνω δεν θα πάθει πάλι το ίδιο πράγμα ποτέ.

 

Ποια είναι η συμβουλή σας;

 

 

 

Δεν πρέπει να αγοράζουμε diesel με κάτω από 1500κυβικα, τα ιδανικά είναι 1800 με 2000. Οτιδήποτε κάτω από τα 1500 είναι με ημερομηνία λήξης .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε συνάδερφο του έτυχε το εξής: ενώ έκανε χρόνια το service του σε αντιπροσωπεία, αποφάσισε για καθαρά λόγους κόστους να πάει αλλού. Το αποτέλεσμα: του ανάβει λαμπάκι πίεσης λαδιού στην Α.Ο. κάνει δεξιά σβήνει και τέλος. Απεφάνθει ότι είχαν ξεχάσει να του αλλάξουν λάδια. 

Με αυτό δεν θέλω να πω ότι είμαι υπέρ ή όχι της αντιπροσωπείας. Απλά το έχω σαν νόμο εδώ και 30 χρόνια και στο αυτοκίνητό μου αλλά και στης γυναίκας μου να είμαι μπροστά όταν του κάνουν service. Επίσης τα λάδια τα πάω εγώ πάντα. Μου έλεγαν μπούρδες για 10W-40 (στην αντιπροσωπεία) ενώ για το CR-V του 2009  το manual συνιστούσε 0W-20. Βάζω Eneos 0W-20 από την αρχή, το αυτοκίνητο έχει 220.000km και πάει ρολόι (φτου-φτου). Προ-πανδημίας έκανε ~20.000 τον χρόνο με το 80% εξ' αυτών σε A.O. Η Honda πρότεινε αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 σε αυτές τις συνθήκες και το τηρούσα ευλαβικά. Σε διαφορετική περίπτωση π.χ οδήγηση κυρίως σε κίνηση, το service κατέβαινε στους 6 μήνες και 10.000km. Τα παρατηρεί κανείς αυτά;

Επεξ/σία από npapanik70
Δημοσ.
5 hours ago, sphinxgr said:

Ποτέ δεν αλλάζουμε λάδια σύμφωνα με την πρόταση της αντιπροσωπείας, αλλά σημαντικά νωρίτερα και ποτέ πάνω απο 10.000χμ. Βάζουμε μόνο το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής

Πως γίνεται ο κατασκευαστής να ξέρει το ιξώδες που θέλει αλλά όχι το κάθε πότε θέλει αλλαγή? 

Εγώ θα έβαζα ένα δικό μου και σίγουρα διαφορετικό από του κατασκευαστή. 

7 minutes ago, costas1973 said:

Δεν πρέπει να αγοράζουμε diesel με κάτω από 1500κυβικα, τα ιδανικά είναι 1800 με 2000. Οτιδήποτε κάτω από τα 1500 είναι με ημερομηνία λήξης .

Πότε είναι αυτή η ημερομηνία? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, NickTG είπε

Πως γίνεται ο κατασκευαστής να ξέρει το ιξώδες που θέλει αλλά όχι το κάθε πότε θέλει αλλαγή? 

Πανεύκολη η ερώτηση σου.

  • Το ιξώδες το ξέρει γιατί ξέρει κ την παραμικρή λεπτομέρεια του κινητήρα και τι ιξώδες χρειάζεται για να δουλέψει σωστά γιατί αυτός τον κατασκεύασε.
  • Το διάστημα αλλαγών το ξέρει αλλά δεν στο λέει. Γιατί δεν τον συμφέρει να στο πει. Ο κατασκευαστής απλά θέλει να βγάλεις τα χρόνια της εγγύησης και με κατανάλωση λαδιού που δεν καλύπτει η εγγύηση έως και 1λ/1000χμ. Γιατί δεν στο λέει όμως? Γιατί οι συχνές αλλαγές λαδιών αυξάνουν το κόστος συντήρησης. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρίες leasing δεν θα μπορούν να πουλάνε φθηνά οπότε δεν θα πουλάνε τα αυτοκίνητα των ειλικρινών κατασκευαστών. Έτσι όλοι ζητάνε απο 15.000χμ αλλαγή λαδιών. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κατασκευαστές που προβλέπουν αλλαγή ανά 35.000χμ ή 2 έτη. Γιατί? Για να φανερώνουν χαμηλό κόστος συντήρησης και να είναι ανταγωνιστικοί. Αν δεν έχεις εσύ αμάξι όμως σε 5 χρόνια, δεν τους απασχολεί καθόλου. Ούτως ή αλλως στην Ελλάδα κρατάμε τα αυτοκίνητα 300 χρόνια και μόνο εμείς μένουμε με τους κινητήρες στο χέρι. Σε άλλες χωρες δεν τους απασχολεί, απλά τα πετάνε. 
43 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Σε ευχαριστώ, δεν το γνώριζα. Σε επιβεβαιώνει και το site της castrol.

Με επιβεβαιώνει και το θέμα με τους άπειρους κινητήρες που πήραν στο χέρι γιατί δεν έβαλαν 0-20 και παράλληλα ακολούθησαν το 15.000χμ ανα αλλαγή λαδιών και ήμουν ο μόνος που βρήκα λύση και πλέον εφαρμόζεται και γλιτώνει ο κόσμος αρκετές χιλιάδες €.

https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
Δημοσ.

Η ουσία είναι ότι πρώτα πρέπει να ανοιχθεί το μοτέρ, να δεις τι έχει, να βγει κοστολόγιο και έπειτα θα αποφασίσεις γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα. 

Τώρα ότι και να λέμε είναι να χαμε να λέγαμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Δεν πρέπει να αγοράζουμε diesel με κάτω από 1500κυβικα, τα ιδανικά είναι 1800 με 2000. Οτιδήποτε κάτω από τα 1500 είναι με ημερομηνία λήξης .

Πες τα γιατι εχουμε παει στο άλλο άκρο πλετον 800αρι disel😂😂😂

Δημοσ.

Στον μανωλη  τατουρη πηγαινε το που στο τελος θα το δυναμομετρησει και θα σου δωσει και εγγυηση επισκευης..Βεβαια δεν ειναι  και ο πιο φτηνος αλλα θα εχεις το κεφάλι σου ησυχο...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Στον μανωλη  τατουρη πηγαινε το που στο τελος θα το δυναμομετρησει και θα σου δωσει και εγγυηση επισκευης..Βεβαια δεν ειναι  και ο πιο φτηνος αλλα θα εχεις το κεφάλι σου ησυχο...

Καλός πρέπει να είναι αλλά θα του το αναλάβει; Πρέπει να έχει μεγάλη αναμονή για τον εν λόγω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...