Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή κινητήρα ή επισκευή;


souvlakomanis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, liopyr είπε

Βάση της περιγραφής μπορεί να είναι κάτι εντελώς απλό, π.χ πολλαπλασιαστής με αστείο κόστος αλλαγής. Αν και οι θόρυβοι είναι ανησυχητικοί. Αν είσαι Αθήνα και θες vag συνεργείο έχω να σου προτείνω ένα.

Είναι ντίζελ .

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια διάγνωση ο μάστορας "τα έφτυσε το μοτέρ". 

Σαν τις άλλες ανοησίες που ακούστηκαν πιο πάνω ότι τα skoda βαράνε στεγνά μοτέρ και ότι ποτέ δεν αλλάζουμε λάδια σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αλλά σύμφωνα με τις δικές μας γνώσεις και εμπειρίες. 

Προς TS, βρες ένα σωστό συνεργείο με επαγγελματία μέσα που να γνωρίζει από μηχανές αυτοκινήτων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιά όταν χάλαγαν οι τηλεοράσεις η διάγνωση ήταν χάλασε ο εγκέφαλος.Κάτι τέτοιο μου θυμίζει η διάγνωσγ στο αυτοκίνητο. Τα έφτυσε η μηχανή. Δηλαδή τι...???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανότατα αφού δεν άναψε ποτέ κανένα λαμπάκι και άρχισε τις αρρυθμίες ο κινητήρας είναι από μπεκ που κολλησε και "κατουρουσε" η ψεκαζε λιγότερο..Αν ήταν τεντωτηρας θα διάβαζε ο αισθητήρας στροφαλου λάθος βήμα και θα είχε ανάψει κάτι σίγουρα..καλα ξεμπερδεματα και να ξέρεις ότι ο κινητήρας σου είναι πολύ προβληματικός γενικότερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αν ήμουν στη θέση σου και το μοτέρ του αυτοκινήτου μου τα έπαιζε, μάλλον αποδεδειγμένα τα έπαιξε η λύση θα ήταν μονόδρομος για άλλο μοτέρ αν ήθελα να κρατήσω το αμάξι. 

Αν από το εργοστάσιο έβγαλε 75000 και τέλος δε θα ήμουν ήσυχος πως μετά από επισκευή θα βγάλει περισσότερα κμ απροβληματιστα. 

@sphinxgr

Ίσως να είμαι εξαίρεση αλλά έχω πετρελαιοκινητο αμάξι 7.5 χρόνια και κάνω 7000-8000 κμ το χρόνο και μέχρι στιγμής είναι μια χαρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Εγώ αν ήμουν στη θέση σου και το μοτέρ του αυτοκινήτου μου τα έπαιζε, μάλλον αποδεδειγμένα τα έπαιξε η λύση θα ήταν μονόδρομος για άλλο μοτέρ αν ήθελα να κρατήσω το αμάξι. 

Αν από το εργοστάσιο έβγαλε 75000 και τέλος δε θα ήμουν ήσυχος πως μετά από επισκευή θα βγάλει περισσότερα κμ απροβληματιστα. 

@sphinxgr

Ίσως να είμαι εξαίρεση αλλά έχω πετρελαιοκινητο αμάξι 7.5 χρόνια και κάνω 7000-8000 κμ το χρόνο και μέχρι στιγμής είναι μια χαρά. 

Δεν ειναι και πολλα τα χλμ που κανεις .Να βαλει αλλο μοτερ αν αυτο που ειχε και ηταν καινουργιο  αντεξε τοσο το αλλο ποσο θα αντεξει ?Εκτος και εννοεις απο αλλου τυπου αμαξι αν γινεται βεβαια 

Μόνο ειδικός δεν είμαι αλλά ένα μοτέρ έστω προβληματικό που διάβασα θεωρώ πολύ δύσκολο να τα έπαιξε έτσι απλά εκτός και δεν είχε καμία συντήρηση. 

Κοίτα για άλλο μάστορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ειναι και πολλα τα χλμ που κανεις .Να βαλει αλλο μοτερ αν αυτο που ειχε και ηταν καινουργιο  αντεξε τοσο το αλλο ποσο θα αντεξει ?Εκτος και εννοεις απο αλλου τυπου αμαξι αν γινεται βεβαια 

Όχι εννοώ πως θα θεωρούσα πως αυτό το μοτέρ είχε κάποιο πρόβλημα και δεν κράτησε πολύ και αν έβαζα κάποιο νέο θεωρητικά δε θα είχα το ίδιο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ωραια διάγνωση ο μάστορας "τα έφτυσε το μοτέρ". 

Σαν τις άλλες ανοησίες που ακούστηκαν πιο πάνω ότι τα skoda βαράνε στεγνά μοτέρ και ότι ποτέ δεν αλλάζουμε λάδια σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αλλά σύμφωνα με τις δικές μας γνώσεις και εμπειρίες. 

Προς TS, βρες ένα σωστό συνεργείο με επαγγελματία μέσα που να γνωρίζει από μηχανές αυτοκινήτων. 

Βαράνε στεγνά μοτέρ. Σε εταιρεία οδηγούσαμε Skoda fabia καινούργια και στις 30000 παίρναμε σασμάν στο χέρι και στην πλειοψηφία βαράγανε μοτέρ. Το αν το πρόσεχε είναι άλλο θέμα. Το θέμα είναι ότι έχουν πρόβλημα είναι δεδομένο. Και μην ξεχνάμε ότι πάντα μιλάμε για vag 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 

Επεξ/σία από Bomber-21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Θα σου φέρω για ένα γρήγορο παράδειγμα το Auris / Yaris 1.33 (1nr-fe) που βγαίνει απο το 2009 και μετά και απο τότε έχει καθιερώσει αποκλειστικά αυτό τον τύπο λαδιού και είναι χαρακτηριστικό δείγμα που έχει πουλήσει άπειρα κομμάτια αυτός ο κινητήρας και ΔΕΝ ειναι Hybrid, που ούτως ή αλλως ειναι αυτονόητο το 0-20. 

To ακόλουθο είναι απο το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που δίνει μαζί με το όχημα. 

image.png.2083c1879bf3da37e0d836c6b80ae5fe.png

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Σε ποιά νέα αυτοκίνητα απαιτείται μόνο 0-20;

 

Στα αυτοκίνητα με Τούρμπο επειδή πρέπει να πιάνει γρήγορα θερμοκρασία, το έχουν γυρίσει σε 0-20.

 

 

Αν το παλικάρι θέλει κάτι αξιόπιστο από μένα μόνο αντιπροσωπεία. Αυτοί θα σας κατευθύνουν. Όταν είχαμε το Tiguan 5N 2.0 tsi πήγαμε σε ένα συνεργείο στην περιοχή μας. Το σφάλμα που έβγαζε ήταν oil pressure engine και δεν ανέβαζε στροφές καθόλου. Σημειωτέον! Όλα τα σέρβις γινόντουσαν μέχρι πρότινος αντιπροσωπεία από τότε που πρώτο αγοράσαμε  το αμάξι. Μας έπιασε όμως η λαλακία ενός οικογενειακού φίλου ότι η αντιπροσωπεία μας κλέβει να πάμε σε εξωτερικό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη. Το πήγαμε και η απάντηση του αφού το μεταφέραμε με γερανό ήταν η εξής:  
«Νομίζω ή τάπα λαδιού θέλει ή ρεκτιφιέ η μηχανή» 

Επειδή τυγχάνω να κάνω ένα επάγγελμα που η διάγνωση είναι κεφαλαιώδους σημασία τον είπα ότι είναι άσχετος γιατί αυτό δεν είναι διάγνωση ή θα ζήσεις ή θα πεθάνεις.

Το φόρτωσα πάλι γερανό και το πήγα στην γνωστή λύση. Αντιπροσωπεία. Ξέραμε ότι θα πληρώναμε ένα 500ρικο επάνω αλλά πραγματικά δεν γινόταν κάτι άλλο θέλαμε μια βέβαιη απάντηση. Έσπασε η καδένα αλλά ευτυχώς δεν είχε αρπάξει η μηχανή. Κόστος 2300-2500 και επειδή συνέβαινε 12 Αυγούστου παραλαβή μετά τις 28 Αυγούστου. Μας δάνεισαν και άλλο αμάξι. Δεν θυμάμαι ακριβώς το κόστος . Τα δώσαμε και μετά από 20 μέρες ελέω προβλημάτων του αμαξιού το πουλήσαμε και ηρεμήσαμε. Από μένα όμως μόνο αντιπροσωπεία. Δυστυχώς το 5Ν ήταν ένα προβληματικό αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δικό μου (T-ROC 1.0) με 0W-20 δουλεύει. Κάποιοι βάζουν και 5W-30 (παλιότερα ακόμα και σε αντιπροσωπείες) αλλά δε το θεωρώ σωστό. 

Παρόλα αυτά, βρείτε ΚΑΛΟ μάστορα, που να'ναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ στο αμάξι. Αντιπροσωπείες *συνήθως* κάνουν ό,τι να'ναι, με εξαιρέσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...