Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γρήγορη ερώτηση, που δεν βρίσκω πουθενά ξεκάθαρη απάντηση...

Παραγγελία TV ηλεκτρονικά (απο site καταστήματος) και στη συνέχεια πληρωμή / παραλαβή απο το κατάστημα.

Μπορώ να προχωρήσω σε υπαναχώρηση ή όχι ?

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Προφανώς και δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα, αλλά η TV είναι μέσα σε αυτά που μπορείς να επιστρέψεις.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, kirmis είπε

Γρήγορη ερώτηση, που δεν βρίσκω πουθενά ξεκάθαρη απάντηση...

Παραγγελία TV ηλεκτρονικά (απο site καταστήματος) και στη συνέχεια πληρωμή / παραλαβή απο το κατάστημα.

Μπορώ να προχωρήσω σε υπαναχώρηση ή όχι ?

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά πολλά καταστήματα έχουν στους όρους τους το παρακάτω:

  1. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά πολλά καταστήματα έχουν στους όρους τους το παρακάτω:

  1. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Σε αυτή την περίπτωση ακριβώς έχω πέσει, σ ευχαριστώ πολύ! 

Επεξ/σία από kirmis
Δημοσ.

Εχεις παραλάβει;

Αν όχι δεν νομιζω να μπορουν να κανουν κατι, εκτος βεβαια της νομικής οδου, που αμφιβάλω αν θα ακολουθήσουν.

Εγω το εχω κανει και δεν που ειπαν τίποτα οι άνθρωποι, οχι ομως για τβ

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εχεις παραλάβει;

Αν όχι δεν νομιζω να μπορουν να κανουν κατι, εκτος βεβαια της νομικής οδου, που αμφιβάλω αν θα ακολουθήσουν.

Εγω το εχω κανει και δεν που ειπαν τίποτα οι άνθρωποι, οχι ομως για τβ

Ναι, την πλήρωσα και την παρέλαβα πριν 3 ημέρες απο το κατάστημα και ο λόγος που θέλω να την επιστρέψω είναι ο παρακάτω:

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά πολλά καταστήματα έχουν στους όρους τους το παρακάτω:

  1. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Η υπαναχωρηση από την αγορά δεν είναι μόνο για πωλήσεις εξ απόστασης. Εάν πάρεις ένα ζευγάρι παπούτσια και τα επιστρέψεις πίσω, δεν θα σου πιστωσουν τα χρήματα; 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, james01gr είπε

Η υπαναχωρηση από την αγορά δεν είναι μόνο για πωλήσεις εξ απόστασης. Εάν πάρεις ένα ζευγάρι παπούτσια και τα επιστρέψεις πίσω, δεν θα σου πιστωσουν τα χρήματα; 

Άλλα μαγαζιά μπορεί αλλά όχι. 

Το πιθανότερο είναι όχι 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kirmis είπε

Σε αυτή την περίπτωση ακριβώς έχω πέσει, σ ευχαριστώ πολύ! 

Δες και το παρακάτω:

"4. Συμβάσεις από απόσταση

4.1. Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα προϊόν που διαφήμιζε μια εταιρεία στην τηλεόραση. Αυτή η συναλλαγή μου είναι σύμβαση από απόσταση ;

Ναι, γιατί συνάφθηκε στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση, με αποκλειστική χρήση μέσων επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή."

Δικαίωμα υπαναχώρησης (www.gov.gr)

Από το παραπάνω και μόνο, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον, η δική σου περίπτωση δεν θεωρείται σύμβαση από απόσταση γιατί η αγορά έγινε με φυσική  παρουσία.

13 λεπτά πριν, james01gr είπε

Η υπαναχωρηση από την αγορά δεν είναι μόνο για πωλήσεις εξ απόστασης. Εάν πάρεις ένα ζευγάρι παπούτσια και τα επιστρέψεις πίσω, δεν θα σου πιστωσουν τα χρήματα; 

Κάτσε γιατί μπερδεύτηκες, εδώ δεν λέμε γενικώς τι σημαίνει υπαναχώρηση αγοράς, αλλά σε ποιες ακριβώς περιπτώσεις έχει ο καταναλωτής δικαίωμα υπαναχώρησης.

Στην περίπτωση των παπουτσιών που περιγράφεις ίσως το κατάστημα να τα πάρει πίσω και να σου δώσει τα χρήματα επειδή τέτοια έχει τέτοια πολιτική (χαρακτηριστικό παράδειγμα τα lidl) ή επειδή σου κάνει χάρη, υποχρέωση από τον νόμο όμως να κάνει κάτι τέτοιο ΔΕΝ έχει.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, james01gr είπε

Η υπαναχωρηση από την αγορά δεν είναι μόνο για πωλήσεις εξ απόστασης. Εάν πάρεις ένα ζευγάρι παπούτσια και τα επιστρέψεις πίσω, δεν θα σου πιστωσουν τα χρήματα; 

Ειναι μονο για πωλησεις εξ αποστασεως. Τωρα οκ, αρκετα καταστηματα φανταζομαι δεν θα εχουν θεμα να επιστρεψεις ενα ζευγαρι παπουτσι, ειδικα αν δεν ηταν για εσενα και πχ για παιδι κτλ. Αλλα γενικα ειναι στην κριση του καταστηματος αυτο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ειναι μονο για πωλησεις εξ αποστασεως. Τωρα οκ, αρκετα καταστηματα φανταζομαι δεν θα εχουν θεμα να επιστρεψεις ενα ζευγαρι παπουτσι, ειδικα αν δεν ηταν για εσενα και πχ για παιδι κτλ. Αλλα γενικα ειναι στην κριση του καταστηματος αυτο.

Τα καταστήματα ρούχων/παπουτσιών πάντως κατά κανόνα έχουν πολιτική μη επιστροφής χρημάτων, αυτό που δέχονται είναι να κάνεις αλλαγή με οτιδήποτε άλλο θέλεις ή αν δεν θέλεις κάτι εκείνη τη στιγμή να σου κόψουν πιστωτικό για να το χρησιμοποιήσεις κάποια στιγμή στο μέλλον.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Τα καταστήματα ρούχων/παπουτσιών πάντως κατά κανόνα έχουν πολιτική μη επιστροφής χρημάτων, αυτό που δέχονται είναι να κάνεις αλλαγή με οτιδήποτε άλλο θέλεις ή αν δεν θέλεις κάτι εκείνη τη στιγμή να σου κόψουν πιστωτικό για να το χρησιμοποιήσεις κάποια στιγμή στο μέλλον.

Φανταζομαι αναφερεσαι σε αγορα με φυσικη παρουσια, γιατι οι ηλεκτρονικες αγορες μια χαρα επιστρεφονται. Προσωπικα δεν εχει τυχει να επιστρεψω κατι μετα απο αγορα με φυσικη παρουσια, οποτε δεν ξερω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Φανταζομαι αναφερεσαι σε αγορα με φυσικη παρουσια, γιατι οι ηλεκτρονικες αγορες μια χαρα επιστρεφονται. Προσωπικα δεν εχει τυχει να επιστρεψω κατι μετα απο αγορα με φυσικη παρουσια, οποτε δεν ξερω. 

Ε ναι, εννοείται αγορά με φυσική παρουσία, σε αγορά με σύμβαση από απόσταση το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να πάρει πίσω το αγαθό και να σου επιστρέψει τα χρήματα.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, fredd0 είπε

αν δεν κανω λαθος το 11 ειναι κωδικος πολωνιας (η Ελλαδα ειναι 14) οποτε δε πρεπει να εχει προβλημα η LG με την εγγυηση. Μηπως να ξαναμιλαγες με LG? Η να δοκιμαζες την επεκταση εγγυησης -> https://www.service-lg.com/lg/Welcome?l=el-GR

Έχω μιλήσει 2 φορές με LG Hellas και με ενημέρωσαν πως εαν η εισαγωγή έχει γίνει απο χώρα εκτός Ε.Ε, η επέκταση εγγύησης δεν θα ισχύει και ενώ θα την έχω ήδη πληρώσει (!)

Απο το κατάστημα έχω πάρει απάντηση του τύπου "Η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι τα προϊόντα μας είναι εισαγωγής από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η εγγύηση που παρέχεται είναι 2 έτη.", αλλα δεν μου απαντάνε συγκεκριμένα για το δικό μου s/n 🤯

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...