Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και πάνω από ένα χρόνο έχω θέμα με τη γραμμή (απλή adsl) που παρουσιάζει αποσυνδέσεις, από αρκετές μέσα στην μέρα έως και 1-2 τη βδομάδα εκτός αν γίνονται και δεν τις αντιλαμβάνομαι. Πέρσι είχα επικοινωνήσει, εν τέλει είχε πήγε και έκανε μετρήσεις ο τεχνικός και βρήκε πρόβλημα στη γραμμη, μου είπε θα κλείσουμε ένα ραντεβού να το δει πράγμα που δεν έγινε ποτέ.

Μετά από 1+ χρόνο ξαναπήρα πριν λίγες μέρες λόγω πολλών αποσυνδέσεων και παρόλο που τους είπα το ιστορικό κάνανε "ρυθμίσεις" και να δούμε πως θα πάει, επικοινωνήσαμε 2η φορά - προφανώς δεν άλλαξε κάτι - και προωθήθηκε στο τεχνικό τμήμα όπου ξανακάνανε ρυθμίσεις (!) και το πρόβλημα φυσικά παρέμεινε. Καλώ πάλι και μου λένε πως είναι εντός των ορίων να υπάρχουν έως και 10 αποσυνδέσεις / 48 ώρες και η γραμμή μου λειτουργεί κανονικά και δε μπορεί να γίνει κάτι.

Καταρχήν ας μου πει κάποιος γνώστης μήπως είμαι υπερβολικός και έχουν δίκιο οι τεχνικοί, εμένα μου φαίνεται απαράδεκτη η αντιμετώπιση, επίσης κάθε φορά μιλούσανε υπερβολικά γρήγορα και βιάζονταν να κλείσουν τη γραμμή με συνοπτικές διαδικασίες.

Θα βρω ανταπόκριση σε άλλη εταιρία στο τεχνικό κομμάτι; Σημείωση πως έκαναν διακοπή παροχής υπηρεσιών λόγω ενός μοναδικού απλήρωτου (τακτοποιήθηκε άμεσα) λογαριασμού στα 2 χρόνια χωρίς προειδοποίηση και χρέωσαν τέλος ενεργοποίησης 7€...

Επεξ/σία από Stoyo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλυτερα να πας Cosmote να βρεις την υγεια σου. Η Wind στο τεχνικο κομματι (τεχνικη υποστηριξη εννοω) ειναι πολυ πισω και πρεπει και να συνεννοειται με τον ΟΤΕ για τις βλαβες. Εδω δε συνεννοουνται μεταξυ τους να μου πεις😂

Επεξ/σία από geoavlonitis
Δημοσ.
On 05/08/2022 at 03:59, Stoyo said:

Εδώ και πάνω από ένα χρόνο έχω θέμα με τη γραμμή (απλή adsl) που παρουσιάζει αποσυνδέσεις, από αρκετές μέσα στην μέρα έως και 1-2 τη βδομάδα εκτός αν γίνονται και δεν τις αντιλαμβάνομαι. Πέρσι είχα επικοινωνήσει, εν τέλει είχε πήγε και έκανε μετρήσεις ο τεχνικός και βρήκε πρόβλημα στη γραμμη, μου είπε θα κλείσουμε ένα ραντεβού να το δει πράγμα που δεν έγινε ποτέ.

Μετά από 1+ χρόνο ξαναπήρα πριν λίγες μέρες λόγω πολλών αποσυνδέσεων και παρόλο που τους είπα το ιστορικό κάνανε "ρυθμίσεις" και να δούμε πως θα πάει, επικοινωνήσαμε 2η φορά - προφανώς δεν άλλαξε κάτι - και προωθήθηκε στο τεχνικό τμήμα όπου ξανακάνανε ρυθμίσεις (!) και το πρόβλημα φυσικά παρέμεινε. Καλώ πάλι και μου λένε πως είναι εντός των ορίων να υπάρχουν έως και 10 αποσυνδέσεις / 48 ώρες και η γραμμή μου λειτουργεί κανονικά και δε μπορεί να γίνει κάτι.

Καταρχήν ας μου πει κάποιος γνώστης μήπως είμαι υπερβολικός και έχουν δίκιο οι τεχνικοί, εμένα μου φαίνεται απαράδεκτη η αντιμετώπιση, επίσης κάθε φορά μιλούσανε υπερβολικά γρήγορα και βιάζονταν να κλείσουν τη γραμμή με συνοπτικές διαδικασίες.

Θα βρω ανταπόκριση σε άλλη εταιρία στο τεχνικό κομμάτι; Σημείωση πως έκαναν διακοπή παροχής υπηρεσιών λόγω ενός μοναδικού απλήρωτου (τακτοποιήθηκε άμεσα) λογαριασμού στα 2 χρόνια χωρίς προειδοποίηση και χρέωσαν τέλος ενεργοποίησης 7€...

αν μπορεις να βαλεις vdsl βαλε.το adsl πεθανε.τοσο απλα δυστυχως

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κάνω ένα update, αφού πήρα για 3η φορά τηλέφωνο την περασμένη εβδομάδα, η βλάβη τελικά πέρασε σε τεχνικό ο οποίος ήρθε μόλις πριν λίγο και μέτρησε στην πρίζα και κατόπιν στο κουτί έξω. Τελικά είναι θέμα του δικτύου και όχι της οικίας οπότε θα ενημερώσει να έρθει τεχνικός του οτε.

Να πω την αλήθεια με αφορμή αυτό το πρόβλημα το σκεφτόμουν για αλλαγή σε οπτική αλλά για τη χρήση που κάνω είναι υπερβολή... είναι και το οικονομικό, κοντά στα 80-90€/χρόνο παραπάνω ουσιαστικά για το τίποτα.

Επεξ/σία από Stoyo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/8/2022 στις 3:59 ΠΜ, Stoyo είπε

Εδώ και πάνω από ένα χρόνο έχω θέμα με τη γραμμή (απλή adsl) που παρουσιάζει αποσυνδέσεις, από αρκετές μέσα στην μέρα έως και 1-2 τη βδομάδα εκτός αν γίνονται και δεν τις αντιλαμβάνομαι. Πέρσι είχα επικοινωνήσει, εν τέλει είχε πήγε και έκανε μετρήσεις ο τεχνικός και βρήκε πρόβλημα στη γραμμη, μου είπε θα κλείσουμε ένα ραντεβού να το δει πράγμα που δεν έγινε ποτέ.

Μετά από 1+ χρόνο ξαναπήρα πριν λίγες μέρες λόγω πολλών αποσυνδέσεων και παρόλο που τους είπα το ιστορικό κάνανε "ρυθμίσεις" και να δούμε πως θα πάει, επικοινωνήσαμε 2η φορά - προφανώς δεν άλλαξε κάτι - και προωθήθηκε στο τεχνικό τμήμα όπου ξανακάνανε ρυθμίσεις (!) και το πρόβλημα φυσικά παρέμεινε. Καλώ πάλι και μου λένε πως είναι εντός των ορίων να υπάρχουν έως και 10 αποσυνδέσεις / 48 ώρες και η γραμμή μου λειτουργεί κανονικά και δε μπορεί να γίνει κάτι.

Καταρχήν ας μου πει κάποιος γνώστης μήπως είμαι υπερβολικός και έχουν δίκιο οι τεχνικοί, εμένα μου φαίνεται απαράδεκτη η αντιμετώπιση, επίσης κάθε φορά μιλούσανε υπερβολικά γρήγορα και βιάζονταν να κλείσουν τη γραμμή με συνοπτικές διαδικασίες.

Θα βρω ανταπόκριση σε άλλη εταιρία στο τεχνικό κομμάτι; Σημείωση πως έκαναν διακοπή παροχής υπηρεσιών λόγω ενός μοναδικού απλήρωτου (τακτοποιήθηκε άμεσα) λογαριασμού στα 2 χρόνια χωρίς προειδοποίηση και χρέωσαν τέλος ενεργοποίησης 7€...

Δικος μου εισαι εσυ.
Καθε μερα την ωρα που δουλευω για μιση ωρα (καποιες φορες 5-10 λεπτα αλλες φορες μεχρι 1 ωρα...) επεφτε το ιντερνετ για 1.5 χρονο. στα 100 mbs vdsl. πριν παω στην wind ημουν καμια 10ετια (σε 2 διαφορετικα σπιτια, 8 σε αυτο που ειμαι τωρα) στον οτε μη μηδεν προβληματα.
περαν απο καντε ρισταρτ το ρουτερ, μηπως φταιει η εσωτερικη καλωδιωση (τεχνικος που ολο ερχοταν και ποτε δεν εβρισκε προβλημα με την γραμμη οποτε αυτοματα εριχναν το φταιξιμο σε εμενα , σε καινουριο σπιτι 10 ετιας που ποτε δεν ειχε προβλημα με αποσυνδεσεις πριν παω στην wind) , μηπως εχω φιλτρο στη γραμμη... τα κλασσικα. καθε μερα καμια ωρα στο τηλεφωνο μαζι τους για μηνες. 

Και σε εμενα τα ιδια ελεγαν για αποδεκτο οριο αποσυνδεσεων κτλ.. και τους λεω σας φαινεται νορμαλ να κανει καθε μερα απο 10-60 λεπτα αποσυνδεση ΠΑΝΤΑ την ιδια ωρα? δεν επαιρνα προφανως καμια απαντηση...
Ποτε δεν εκαναν τιποτα για να με βοηθησουν, απλα με πασαραν απο το ενα τμημα στο αλλο και εριχναν το φταιξιμο σε εμενα η απλα μου ελεγαν κομπλε ειναι μωρε φυσιολογικα πραγματα ειναι αυτα... Κ ετσι απλα ξαφνικα πριν κανα 4μηνο δεν ξανα εκανε αποσυνδεση.
Δεν θα ξαναδουν το ευρω μου.

Επεξ/σία από omghi2u
Δημοσ.
15 ώρες πριν, omghi2u είπε

Δεν θα ξαναδουν το ευρω μου.


Δυστυχώς μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει, όσο και να έψαξα δεν βρήκα τρόπο να κάνω αξιολόγηση για την επικοινωνία μου με το τηλεφωνικό τεχνικό τμήμα πράγμα που μάλλον σημαίνει πως δεν τους ενδιαφέρει καν η ποιότητα των υπηρεσιών, απλά θέλουν να "ξεμπερδεύουν" με τις βλάβες που δηλώνουν οι πελάτες. Όσοι είχανε παρόμοιο πρόβλημα γράφανε στη σελίδα τους στο facebook κάτω από μια διαφήμιση EON (γιατί μόνο εκεί απαντάνε όπως ανέφερε κάποιος) έλεγε ο καθένας τον πόνο του για να λάβει απάντηση "Ευχαριστούμε και συγνώμη και επικοινωνήστε μέσω messenger κτλ".

 Ήρθε ο τεχνικός, έκανε 2-3 μετρήσεις και σε λίγα λεπτά βρήκε το πρόβλημα, πόσο ζημιογόνο ήταν αυτό για την εταιρία και έπρεπε να τους πάρω τηλέφωνο 3 φορές... θα μου πεις γιατί τα λέω και αν θα αλλάξει κάτι, καταλήγουμε σε αυτό που ανέφερες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όπως είπε ο φίλος poulinos το ADSL έχει πεθάνει αν μπορείτε βάλτε VDSL ή FTTH

όλα τα προβλήματα ξεκινάνε από την διασύνδεση Α/Κ (κέντρου) με το ΚΑΦΑΟ/ΚΑΜΠΙΝΑ που συνδέει το ακίνητο και από την διασύνδεση του ΚΑΦΑΟ/ΚΑΜΠΙΝΑ με το ακίνητο και τέλος με την σύνδεση που έχει το ακίνητο από τον κατανεμητή του έως το διαμέρισμα του συνδρομητή και συνήθως επειδή είναι αδύνατο/δύσκολο να γίνει αλλαγή της καλωδίωσης σε π.χ. καλώδιο δικτύου CAT5-6 

οπότε επειδή λύση δεν θα βρεθεί γιατί ουδείς τεχνικός παρόχου παρά ελαχίστων περιπτώσεων θα ασχοληθεί καθώς ο χρόνος είναι χρήμα και δεν συμφέρει στις εταιρείες/παρόχους.

επίσης η επικοινωνία δεν βοηθάει καθώς είναι "εξωτερικές εταιρείες" που έχουν αναλάβει εξυπηρέτηση πελατών - κτλ.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
13 minutes ago, ant_ said:

Δεν τους εχουν βαλει ολους σε vdsl οπως εκανε αν θυμαμαι καλα ο οτε?

Μόνο ο ΟΤΕ το κάνει αυτό, και φυσικά όχι σε όλους.

Δημοσ.

Ενημέρωση: Ήρθε μόλις ο τεχνικός του οτε και μέτρησε το χαλκό, όπως μου είπε, τα βρήκε όλα καθαρά, δεν βρήκε κανένα πρόβλημα, λάθη κτλ, μου είπε συγχρονίζει στα 15 και να περιμένω ενημέρωση από τη μεριά της wind. Χθες ο τεχνικός της wind βρήκε πρόβλημα (λάθη αν θυμάμαι καλά)...

Το συμβόλαιο λήγει τον Οκτώβριο, θα ψάξω τότε ποια προγράμματα συμφέρουν αν και το adsl με καλύπτει. Για FTTH, απ'ότι διάβασα σε άλλο θέμα εδώ, θα πρέπει να γίνουν εργασίες που σημαίνει - για τη χρήση που κάνω - περιττά έξοδα, για VDSL δε γνωρίζω τι χρειάζεται αλλά αν είναι με το ίδιο καλώδιο-γραμμή πάλι δεν θα έχω πρόβλημα;

Δημοσ.
1 minute ago, Stoyo said:

Για FTTH, απ'ότι διάβασα σε άλλο θέμα εδώ, θα πρέπει να γίνουν εργασίες που σημαίνει - για τη χρήση που κάνω - περιττά έξοδα

Δεν πληρώνεις κάτι για τις εργασίες. Άντε το πολύ 2€ ενεργοποίηση με το κουπόνι sfbb.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
On 09/08/2022 at 13:54, Stoyo said:

Να κάνω ένα update, αφού πήρα για 3η φορά τηλέφωνο την περασμένη εβδομάδα, η βλάβη τελικά πέρασε σε τεχνικό ο οποίος ήρθε μόλις πριν λίγο και μέτρησε στην πρίζα και κατόπιν στο κουτί έξω. Τελικά είναι θέμα του δικτύου και όχι της οικίας οπότε θα ενημερώσει να έρθει τεχνικός του οτε.

Να πω την αλήθεια με αφορμή αυτό το πρόβλημα το σκεφτόμουν για αλλαγή σε οπτική αλλά για τη χρήση που κάνω είναι υπερβολή... είναι και το οικονομικό, κοντά στα 80-90€/χρόνο παραπάνω ουσιαστικά για το τίποτα.

θα πληρωνεις ενα παραπανω ποσο για την πνευματικη σου ηρεμια. χρησιμοποιοω λιγο την 100αρα vdsl μου γραμμη.εχω ιντερνετ στην δουλεια εχω απεριοριστα data στο κινητο.την εβαλα την vdsl γιατι εχω καμπινα ουτε στα 50 μετρα αρα καλυτερη ταχυτητα,μικροτερη πιθανοτητα βλαβης αφου αντι για 2,2 km χαλκο εχω 50 μετρα και για την ταχυτητα αν την χρειαστω καμια φορα. οποτε στην θεση σου καταλαβαινω οτι ειναι εξοδο αλλα η adsl παει στα ταρταρα. και στο vdsl εχουν πεσει και κατι δωρεαν διπλασιασμοι.

On 09/08/2022 at 18:40, omghi2u said:

Δικος μου εισαι εσυ.
Καθε μερα την ωρα που δουλευω για μιση ωρα (καποιες φορες 5-10 λεπτα αλλες φορες μεχρι 1 ωρα...) επεφτε το ιντερνετ για 1.5 χρονο. στα 100 mbs vdsl. πριν παω στην wind ημουν καμια 10ετια (σε 2 διαφορετικα σπιτια, 8 σε αυτο που ειμαι τωρα) στον οτε μη μηδεν προβληματα.
περαν απο καντε ρισταρτ το ρουτερ, μηπως φταιει η εσωτερικη καλωδιωση (τεχνικος που ολο ερχοταν και ποτε δεν εβρισκε προβλημα με την γραμμη οποτε αυτοματα εριχναν το φταιξιμο σε εμενα , σε καινουριο σπιτι 10 ετιας που ποτε δεν ειχε προβλημα με αποσυνδεσεις πριν παω στην wind) , μηπως εχω φιλτρο στη γραμμη... τα κλασσικα. καθε μερα καμια ωρα στο τηλεφωνο μαζι τους για μηνες. 

Και σε εμενα τα ιδια ελεγαν για αποδεκτο οριο αποσυνδεσεων κτλ.. και τους λεω σας φαινεται νορμαλ να κανει καθε μερα απο 10-60 λεπτα αποσυνδεση ΠΑΝΤΑ την ιδια ωρα? δεν επαιρνα προφανως καμια απαντηση...
Ποτε δεν εκαναν τιποτα για να με βοηθησουν, απλα με πασαραν απο το ενα τμημα στο αλλο και εριχναν το φταιξιμο σε εμενα η απλα μου ελεγαν κομπλε ειναι μωρε φυσιολογικα πραγματα ειναι αυτα... Κ ετσι απλα ξαφνικα πριν κανα 4μηνο δεν ξανα εκανε αποσυνδεση.
Δεν θα ξαναδουν το ευρω μου.

ειτε παιζεις τωρα ειτε οχι ειναι must αυτο

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

On 10/08/2022 at 12:05, ant_ said:

Δεν τους εχουν βαλει ολους σε vdsl οπως εκανε αν θυμαμαι καλα ο οτε?

ο οτε βαζει οσους ειναι δικοι του πελατες και μονο σε περιοχες με δικα του kv. θεωρητικα το αντιστοιχο θα μπορουσε να κανει η wind στα δικα της kv και αντιστοιχα η vodafone στα δικα της.αλλα δεν το κανουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...