Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, logistoulis είπε

σε πωλήσεις μια χαρά το switch περνάει τους άλλους δύο και επειδή είναι και σάπιος ο συγκεκριμένος tegra πιστεύω ότι το περιθώριο κέρδους θα είναι και αρκετά μεγάλο

Παρόλο που δεν μου απάντησες σε αυτά που έθεσα, πχ τα περί "φούσκας" των PC gpus, θα διαφωνίσω και σε αυτά που γράφεις τώρα. Αναλυτικότερα:

Πωλήσεις Switch 108,45 εκ

Πωλήσεις PS4 116,90 εκ

Πωλήσεις PS5 21,7 εκ

Πωλήσεις Xbox Series X|S 21,45 εκ

Πωλήσεις XBOX one 50,53 εκ

Σύνολα: 108,45 εκ. Nvidia και  210,58 εκ. AMD

Συνολικά η AMD έχει βγάλει πολύ περισσότερα κομμάτια για κονσόλες από ότι η Nvidia.  To να γράφεις ότι επειδή ο tegra είναι "σάπιος" έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους είναι εντελώς παράλογο. Θα είχε κάποιο νόημα ΑΝ πωλούνταν στην ίδια τιμή με τα SOC της AMD και ΑΝ είχε την ίδια αρχιτεκτονική, ή έστω να είχε τον ίδιο προσανατολισμό στην αγορά, ώστε να υπάρχει κάποια σύγκριση. Από τη μία έχουμε ένα semi - custom, Χ86 τσιπάκι για χρήση σε συσκευή που μπαίνει στην πρίζα και από την άλλη ένα semi - custom, ARM τσιπάκι για χρήση σε φορητές συσκευές. Δεν υπάρχει κάποια άμεση σύγκριση. Προορίζονται για άλλη χρήση. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο Tegra του Switch είναι αρκετά παλιό τσιπάκι (πάνω από 5 ετών), για φορητές συσκευές τα πάει πάρα πολύ καλά. Γενικότερα, όμως, θέλει αναβάθμιση. Έχει βγει και καλύτερη έκδοση, αλλά οι γιαπωνέζοι βάζουν ακόμα την ίδια...

 

Πηγές:

https://www.vgchartz.com/article/454088/switch-vs-ps4-sales-comparison-may-2022/

https://www.playstationlifestyle.net/2022/07/29/ps5-sales-almost-22-million-june-2022/

https://www.vgchartz.com/article/454416/xbox-series-xs-vs-switch-sales-comparison-june-2022/

https://www.statista.com/statistics/1005418/xbox-one-console-unit-sales-country/

https://www.vgchartz.com/article/454360/xbox-series-xs-vs-xbox-one-sales-comparison-june-2022/

9 ώρες πριν, NickTG είπε

Πως ακριβώς θα συνέχιζε να βγάζει αν δεν έβγαζε κέρδος από αυτά? 

 

Η Sony γιατί βγάζει κινητά; Γιατί είναι θέμα στρατηγικής στην αγορά.

Παρόλα αυτά δεν έγραψα ότι δεν βγάζει καθόλου κέρδη.  Βγάζει κέρδη γιατί οι κονσόλες πουλάνε πάρα πολλά κομμάτια, λόγω χαμηλού αρχικού κόστους, δυνατοτήτων προς τιμή και ευκολίας στη χρήση. Οι υπολογιστές είναι πολυμηχανήματα που κάνουν ΚΑΙ gaming, οι κονσόλες είναι σχεδόν αποκλειστικά για gaming...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Thanks 1
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, Tlykog said:

Η Sony γιατί βγάζει κινητά; Γιατί είναι θέμα στρατηγικής στην αγορά.

Παρόλα αυτά δεν έγραψα ότι δεν βγάζει καθόλου κέρδη.  Βγάζει κέρδη γιατί οι κονσόλες πουλάνε πάρα πολλά κομμάτια.

Ξέρουμε από κάπου ότι ακολουθούν αντίστοιχη στρατηγική με τη Sony? Ποια στρατηγική είναι αυτή? 

 

Γιατί, έγραψα εγώ πουθενά πως έγραψες ότι δεν βγάζει κέρδη? Έγραψες όμως πως θα συνέχιζε ακόμα και αν δεν έβγαζε και πάνω σε αυτό ήταν η απάντηση μου. 

Άρα αφού βγάζει μια χαρά ενδιαφέρει η είδηση εμένα το μέσο καταναλωτή που θέλω να συνεχίσει να βγάζει για επόμενες κονσόλες ή και άλλες συσκευές κάποια στιγμή. 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Ιδίως η GTX470 ήταν κορυφή ……………..  🤣

Ναι ήταν κορυφή, τεράστιο τεχνολογικό άλμα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά gtx 2χχ. Η gtx 470 αν και 12 χρόνων υποστηρίζει dx12 και έπαιζε με αξιοπρέπεια και με γραφικά πάνω από medium σε 1080p παιχνίδια ακόμα και 5 χρόνια μετά το release της.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

ια της παιχνίδια εκτός από κανένα  smash Bros  δεν υποστηρίζει σε FPS  καλά. Revision  γρήγορα. Πάνε και μου βγάζουν με oled μόνο.

Γιαπωνέζοι....

παρόλα αυτά εγώ αγόρασα και Oled.. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Mythoplasths είπε

Σε μια αγορά που παίζει μπάλα μόνη της.. Δλδ πρέπει να είχε και χασούρα; 

Δεν παίζει μπάλα μόνη της. Υπάρχουν οι Intel και η Nvidia

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Kyro είπε

Δεν παίζει μπάλα μόνη της. Υπάρχουν οι Intel και η Nvidia

Βίντια ναι. Στο nintendo.. Ok. Και το σουίτς πάει γ@μιοντας στο δίνω. Η ιντελα που ακριβώς παίζει μπάλα στις φορητές; 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, logistoulis είπε

παρόλα αυτά εγώ αγόρασα και Oled.. 

Και εγώ το 2007 αγόρασα τον κώδικα ντα Βίντσι. Ήταν best seller. Είναι το hype της κάθε εποχής. Και εγώ το είχα το v2 αλλά μετά ξύπνησα το πούλησα σε ένα πιτσιρίκι να έχει να παίζει και με λίγα λεφτά σχετικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, NickTG είπε

Ξέρουμε από κάπου ότι ακολουθούν αντίστοιχη στρατηγική με τη Sony? Ποια στρατηγική είναι αυτή? 

 

Γιατί, έγραψα εγώ πουθενά πως έγραψες ότι δεν βγάζει κέρδη? Έγραψες όμως πως θα συνέχιζε ακόμα και αν δεν έβγαζε και πάνω σε αυτό ήταν η απάντηση μου. 

Άρα αφού βγάζει μια χαρά ενδιαφέρει η είδηση εμένα το μέσο καταναλωτή που θέλω να συνεχίσει να βγάζει για επόμενες κονσόλες ή και άλλες συσκευές κάποια στιγμή. 

Εδώ λένε το γιατί:

https://www.cnbc.com/2014/09/04/sony-ceo-why-we-need-to-stay-in-smartphones.html

“There will come a time, when markets are moving from smartphones, perhaps to wearables or some other way in which the folks are going to be using the device to communicate. And we believe that in order for us to bridge into that generation... we need to be in the smart phone business... so that we keep our relationship with our carriers, our suppliers,and obviously with our consumers”

Παρόμοια περίπτωση ήταν και η AMD. Η Nvidia κυριαρχούσε στην αγορά των gpus. Η AMD ήταν αναγκασμένη εκ των πραγμάτων να παράγει τα τσιπάκια τους. Έξυπνη και σωστή κινηση και της βγήκε. Λόγω των μεγάλων ποσοτήτων που πούλησαν και συνεχίζουν να πωλούν οι κονσόλες κερδίζει, πλέον, κάποια χρήματα.

Αν δεν έβγαζε αρκετά χρήματα και ήθελε να επιβιώσει δε θα είχε άλλη επιλογή να συνεχίσει να δίνει στη MS και Sony, αλλιώς οι τίτλοι παιχνιδιών θα έβγαιναν όλο και πιο προσαρμοσμένοι στις gpus της Nvidia. 

Θυμάσαι την περίπτωση της PowerVr με τις desktop gpus της, περίπου στο 2000; Είχε μία πολύ καλή και πρωτοποριακή ιδέα η gpu να μην καταναλώνει πόρους σχεδιάζοντας τα pixels που δεν φαίνονται στο οπτικό πεδίο του παίχτη μέσα στο παιχνίδι, τεχνολογία που θα επέτρεπε σε μέτριες gpus να αποδίδουν καλύτερα και σε high end να κερδίζουν πάρα πολλά fps. Λόγω software (drivers και υποστήριξη από τα παιχνίδια) πάτωσε και έκλεισε τελείως... Παρόμοια ιστορία και η 3DFX με το glide. 

Για να σταματήσει να βγάζει για κονσόλες θα πρέπει να πάει για κλείσιμο τελείως ή να έχει βρει εναλλακτικούς τρόπους να παίρνει έσοδα, ώστε να μην τη νοιάζει. Τα κέρδη από αυτή την κίνηση είναι bonus.

Επεξ/σία από Tlykog
Δημοσ.
9 hours ago, Tetrabitos said:

Ευτυχώς που υπάρχουν και κονσόλες. Pc gaming  στο competitive  είναι γεμάτο  hacks  και scripts. Επίσης για 500€ στην δίνουν τσάμπα (έχουν απώλεια) απλά τα βγάζουν από τις online υπηρεσίες, αγορές και γιατί όχι από τα skins για τους σκληρούς 11χρονους με την κάρτα του μπαμπά/μαμάς.

Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC

Τι μοχλοί και κουραφέξαλα. Σαν τον αρουραίο δεν έχει 

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC

Εννοούσα online  να παίζουμε εγώ κάθε σύ. Όχι επαγγελματικά.

Πολυ κλέψιμο...

Δημοσ.
10 ώρες πριν, logistoulis είπε

η nvdia πάντως δεν θα βγάζει και λίγα από τα switch 

Δεν ξέρω για Switch, πάντως ο Πέτσας ξίνιζε πολύ κάποτε:

https://www.extremetech.com/gaming/150892-nvidia-gave-amd-ps4-because-console-margins-are-terrible

Λέτε να το μετάνιωσε τελικά;

10 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Η Lisa Su μετέτρεψε την εταιρεία από στάχτη σε Φοίνιξ. Respect μόνο.

Προσωπικά την παραδέχομαι, γιατί το πέτυχε με το σπαθί της (meritocracy) και όχι παίζοντας το υπερατού χαρτί του δήθεν αδικημένου φύλου από την κακούργα κενωνία/Τοξική Πατριαρχία/Αρρενωπότητα που χρειάζεται gender quotas για λόγους «ισότητας».

Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για άλλες περιπτώσεις, αλλά φευ...

3 ώρες πριν, Tlykog είπε

Εδώ λένε το γιατί:

https://www.cnbc.com/2014/09/04/sony-ceo-why-we-need-to-stay-in-smartphones.html

“There will come a time, when markets are moving from smartphones, perhaps to wearables or some other way in which the folks are going to be using the device to communicate. And we believe that in order for us to bridge into that generation... we need to be in the smart phone business... so that we keep our relationship with our carriers, our suppliers,and obviously with our consumers”

Παρόμοια περίπτωση ήταν και η AMD. Η Nvidia κυριαρχούσε στην αγορά των gpus. Η AMD ήταν αναγκασμένη εκ των πραγμάτων να ανάπτυξη των τίτλων τους. Έξυπνη και σωστή κινηση και της βγήκε. Λόγω των μεγάλων ποσοτήτων που πούλησαν και συνεχίζουν να πωλούν οι κονσόλες κερδίζει, πλέον, κάποια χρήματα.

Αν δεν έβγαζε αρκετά χρήματα και ήθελε να επιβιώσει δε θα είχε άλλη επιλογή να συνεχίσει να δίνει στη MS και Sony, αλλιώς οι τίτλοι παιχνιδιών θα έβγαιναν όλο και πιο προσαρμοσμένοι στις gpus της Nvidia. 

Θυμάσαι την περίπτωση της PowerVr με τις desktop gpus της, περίπου στο 2000; Είχε μία πολύ καλή και πρωτοποριακή ιδέα η gpu να μην καταναλώνει πόρους σχεδιάζοντας τα pixels που δεν φαίνονται στο οπτικό πεδίο του παίχτη μέσα στο παιχνίδι, τεχνολογία που θα επέτρεπε σε μέτριες gpus να αποδίδουν καλύτερα και σε high end να κερδίζουν πάρα πολλά fps. Λόγω software (drivers και υποστήριξη από τα παιχνίδια) πάτωσε και έκλεισε τελείως... Παρόμοια ιστορία και η 3DFX με το glide. 

Για να σταματήσει να βγάζει για κονσόλες θα πρέπει να πάει για κλείσιμο τελείως ή να έχει βρει εναλλακτικούς τρόπους να παίρνει έσοδα, ώστε να μην τη νοιάζει. Τα κέρδη από αυτή την κίνηση είναι bonus.

Η PowerVR ζει και βασιλεύει στα κινητά (iPhone).

Προσανατολισμό άλλαξε από red ocean (PC/nVidia vs ATi) σε blue ocean (mobile SoCs) και της βγήκε, αφού σε PC δεν.

Επίσης η τεχνολογία που λες με τα pixels ζει και βασιλεύει παντού πλέον (Switch, PS5, XBOX Series), όχι μόνο στα κινητά. Γενικώς χαμένη δεν πήγε η PowerVR.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Mythoplasths είπε

Βίντια ναι. Στο nintendo.. Ok. Και το σουίτς πάει γ@μιοντας στο δίνω. Η ιντελα που ακριβώς παίζει μπάλα στις φορητές; 

Ήταν υποψήφιες και αυτές για τη θέση που έχει τώρα η amd. Αφού η amd λοιπόν τους κέρδισε και τους πέταξε έξω από το συγκεκριμένο κομμάτι απολαμβάνει τα κέρδη της. Έτσι απλά.

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Tetrabitos said:

Εννοούσα online  να παίζουμε εγώ κάθε σύ. Όχι επαγγελματικά.

Πολυ κλέψιμο...

Ε τι να σου πω τα παράπονα σε MS και Sony, ας βάλουν καλή υποστήριξη για Keyboard και Mouse να είναι επιλογή, οι μοχλοί είναι για συγκεκριμένα παιχνίδια και όχι για έστω λίγο σοβαρότερο από singleplayer παιχνίδι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, bedazzled είπε

Η PowerVR ζει και βασιλεύει στα κινητά (iPhone).

Προσανατολισμό άλλαξε από red ocean (PC/nVidia vs ATi) σε blue ocean (mobile SoCs) και της βγήκε, αφού σε PC δεν.

Επίσης η τεχνολογία που λες με τα pixels ζει και βασιλεύει παντού πλέον (Switch, PS5, XBOX Series), όχι μόνο στα κινητά. Γενικώς χαμένη δεν πήγε η PowerVR.

Ζει, αλλά δεν βασιλεύει. Η Apple εδώ και αρκετές γενιές iphones χρησιμοποιεί gpus δική της κατασκευής. Όχι της power VR. Μερικά low end gpus της έχω δει σε κάποια mediatek, όπως και σε κάποια λίγο παλιότερα μοντέλα της Unisoc. Έχει πέσει πάρα πολύ... Άρα το πρώτο που γράφεις δεν ισχύει.

Της βγήκε όσο συνεργάζονταν με την Apple. Μετά το χάος. Πιο συγκεκριμένα η συνεργασία τους τελείωσε το 2017. Από iphone 8 (2017, Α11) και μετά δε μπήκε σε κανένα iphone ξανά. Το τελευταίο SOC της Apple με powerVr ήταν το Α10Χ, στο ipad pro 2017. Μάλιστα θυμάμαι ότι διάβασα ένα άρθρο τότε που έγραφε ότι η αξία της εταιρείας έπεσε στο 60% περίπου, όταν διέκοψε τη συνεργασία με την Apple. Αυτό ήταν και το τεράστιο λάθος της: πόνταρε σχεδόν όλη της την παραγωγή σε ένα μόνο πελάτη. Οπότε η δεύτερη φράση είναι εν μέρει σωστή, αλλά όχι ακριβώς.

Η powerVr πήγε χαμένη, γιατί δεν εκμεταλλεύτηκε, τελικά, η ίδια την ιδέα αυτή, αλλά οι άλλοι. Οπότε αυτή έχασε και οι άλλοι κέρδισαν από την ιδέα της. 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...