Tlykog Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, logistoulis είπε σε πωλήσεις μια χαρά το switch περνάει τους άλλους δύο και επειδή είναι και σάπιος ο συγκεκριμένος tegra πιστεύω ότι το περιθώριο κέρδους θα είναι και αρκετά μεγάλο Παρόλο που δεν μου απάντησες σε αυτά που έθεσα, πχ τα περί "φούσκας" των PC gpus, θα διαφωνίσω και σε αυτά που γράφεις τώρα. Αναλυτικότερα: Πωλήσεις Switch 108,45 εκ Πωλήσεις PS4 116,90 εκ Πωλήσεις PS5 21,7 εκ Πωλήσεις Xbox Series X|S 21,45 εκ Πωλήσεις XBOX one 50,53 εκ Σύνολα: 108,45 εκ. Nvidia και 210,58 εκ. AMD Συνολικά η AMD έχει βγάλει πολύ περισσότερα κομμάτια για κονσόλες από ότι η Nvidia. To να γράφεις ότι επειδή ο tegra είναι "σάπιος" έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους είναι εντελώς παράλογο. Θα είχε κάποιο νόημα ΑΝ πωλούνταν στην ίδια τιμή με τα SOC της AMD και ΑΝ είχε την ίδια αρχιτεκτονική, ή έστω να είχε τον ίδιο προσανατολισμό στην αγορά, ώστε να υπάρχει κάποια σύγκριση. Από τη μία έχουμε ένα semi - custom, Χ86 τσιπάκι για χρήση σε συσκευή που μπαίνει στην πρίζα και από την άλλη ένα semi - custom, ARM τσιπάκι για χρήση σε φορητές συσκευές. Δεν υπάρχει κάποια άμεση σύγκριση. Προορίζονται για άλλη χρήση. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο Tegra του Switch είναι αρκετά παλιό τσιπάκι (πάνω από 5 ετών), για φορητές συσκευές τα πάει πάρα πολύ καλά. Γενικότερα, όμως, θέλει αναβάθμιση. Έχει βγει και καλύτερη έκδοση, αλλά οι γιαπωνέζοι βάζουν ακόμα την ίδια... Πηγές: https://www.vgchartz.com/article/454088/switch-vs-ps4-sales-comparison-may-2022/ https://www.playstationlifestyle.net/2022/07/29/ps5-sales-almost-22-million-june-2022/ https://www.vgchartz.com/article/454416/xbox-series-xs-vs-switch-sales-comparison-june-2022/ https://www.statista.com/statistics/1005418/xbox-one-console-unit-sales-country/ https://www.vgchartz.com/article/454360/xbox-series-xs-vs-xbox-one-sales-comparison-june-2022/ 9 ώρες πριν, NickTG είπε Πως ακριβώς θα συνέχιζε να βγάζει αν δεν έβγαζε κέρδος από αυτά? Η Sony γιατί βγάζει κινητά; Γιατί είναι θέμα στρατηγικής στην αγορά. Παρόλα αυτά δεν έγραψα ότι δεν βγάζει καθόλου κέρδη. Βγάζει κέρδη γιατί οι κονσόλες πουλάνε πάρα πολλά κομμάτια, λόγω χαμηλού αρχικού κόστους, δυνατοτήτων προς τιμή και ευκολίας στη χρήση. Οι υπολογιστές είναι πολυμηχανήματα που κάνουν ΚΑΙ gaming, οι κονσόλες είναι σχεδόν αποκλειστικά για gaming... Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2022 από Tlykog 1
NickTG Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, Tlykog said: Η Sony γιατί βγάζει κινητά; Γιατί είναι θέμα στρατηγικής στην αγορά. Παρόλα αυτά δεν έγραψα ότι δεν βγάζει καθόλου κέρδη. Βγάζει κέρδη γιατί οι κονσόλες πουλάνε πάρα πολλά κομμάτια. Ξέρουμε από κάπου ότι ακολουθούν αντίστοιχη στρατηγική με τη Sony? Ποια στρατηγική είναι αυτή? Γιατί, έγραψα εγώ πουθενά πως έγραψες ότι δεν βγάζει κέρδη? Έγραψες όμως πως θα συνέχιζε ακόμα και αν δεν έβγαζε και πάνω σε αυτό ήταν η απάντηση μου. Άρα αφού βγάζει μια χαρά ενδιαφέρει η είδηση εμένα το μέσο καταναλωτή που θέλω να συνεχίσει να βγάζει για επόμενες κονσόλες ή και άλλες συσκευές κάποια στιγμή. Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2022 από NickTG
SkaL- Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, Aten-Ra είπε Ιδίως η GTX470 ήταν κορυφή …………….. 🤣 Ναι ήταν κορυφή, τεράστιο τεχνολογικό άλμα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά gtx 2χχ. Η gtx 470 αν και 12 χρόνων υποστηρίζει dx12 και έπαιζε με αξιοπρέπεια και με γραφικά πάνω από medium σε 1080p παιχνίδια ακόμα και 5 χρόνια μετά το release της.
logistoulis Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 4 ώρες πριν, Tetrabitos είπε ια της παιχνίδια εκτός από κανένα smash Bros δεν υποστηρίζει σε FPS καλά. Revision γρήγορα. Πάνε και μου βγάζουν με oled μόνο. Γιαπωνέζοι.... παρόλα αυτά εγώ αγόρασα και Oled..
Kyro Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 5 ώρες πριν, Mythoplasths είπε Σε μια αγορά που παίζει μπάλα μόνη της.. Δλδ πρέπει να είχε και χασούρα; Δεν παίζει μπάλα μόνη της. Υπάρχουν οι Intel και η Nvidia 1
Mythoplasths Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 3 λεπτά πριν, Kyro είπε Δεν παίζει μπάλα μόνη της. Υπάρχουν οι Intel και η Nvidia Βίντια ναι. Στο nintendo.. Ok. Και το σουίτς πάει γ@μιοντας στο δίνω. Η ιντελα που ακριβώς παίζει μπάλα στις φορητές; 1
Tetrabitos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 7 λεπτά πριν, logistoulis είπε παρόλα αυτά εγώ αγόρασα και Oled.. Και εγώ το 2007 αγόρασα τον κώδικα ντα Βίντσι. Ήταν best seller. Είναι το hype της κάθε εποχής. Και εγώ το είχα το v2 αλλά μετά ξύπνησα το πούλησα σε ένα πιτσιρίκι να έχει να παίζει και με λίγα λεφτά σχετικά.
Tlykog Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, NickTG είπε Ξέρουμε από κάπου ότι ακολουθούν αντίστοιχη στρατηγική με τη Sony? Ποια στρατηγική είναι αυτή? Γιατί, έγραψα εγώ πουθενά πως έγραψες ότι δεν βγάζει κέρδη? Έγραψες όμως πως θα συνέχιζε ακόμα και αν δεν έβγαζε και πάνω σε αυτό ήταν η απάντηση μου. Άρα αφού βγάζει μια χαρά ενδιαφέρει η είδηση εμένα το μέσο καταναλωτή που θέλω να συνεχίσει να βγάζει για επόμενες κονσόλες ή και άλλες συσκευές κάποια στιγμή. Εδώ λένε το γιατί: https://www.cnbc.com/2014/09/04/sony-ceo-why-we-need-to-stay-in-smartphones.html “There will come a time, when markets are moving from smartphones, perhaps to wearables or some other way in which the folks are going to be using the device to communicate. And we believe that in order for us to bridge into that generation... we need to be in the smart phone business... so that we keep our relationship with our carriers, our suppliers,and obviously with our consumers” Παρόμοια περίπτωση ήταν και η AMD. Η Nvidia κυριαρχούσε στην αγορά των gpus. Η AMD ήταν αναγκασμένη εκ των πραγμάτων να παράγει τα τσιπάκια τους. Έξυπνη και σωστή κινηση και της βγήκε. Λόγω των μεγάλων ποσοτήτων που πούλησαν και συνεχίζουν να πωλούν οι κονσόλες κερδίζει, πλέον, κάποια χρήματα. Αν δεν έβγαζε αρκετά χρήματα και ήθελε να επιβιώσει δε θα είχε άλλη επιλογή να συνεχίσει να δίνει στη MS και Sony, αλλιώς οι τίτλοι παιχνιδιών θα έβγαιναν όλο και πιο προσαρμοσμένοι στις gpus της Nvidia. Θυμάσαι την περίπτωση της PowerVr με τις desktop gpus της, περίπου στο 2000; Είχε μία πολύ καλή και πρωτοποριακή ιδέα η gpu να μην καταναλώνει πόρους σχεδιάζοντας τα pixels που δεν φαίνονται στο οπτικό πεδίο του παίχτη μέσα στο παιχνίδι, τεχνολογία που θα επέτρεπε σε μέτριες gpus να αποδίδουν καλύτερα και σε high end να κερδίζουν πάρα πολλά fps. Λόγω software (drivers και υποστήριξη από τα παιχνίδια) πάτωσε και έκλεισε τελείως... Παρόμοια ιστορία και η 3DFX με το glide. Για να σταματήσει να βγάζει για κονσόλες θα πρέπει να πάει για κλείσιμο τελείως ή να έχει βρει εναλλακτικούς τρόπους να παίρνει έσοδα, ώστε να μην τη νοιάζει. Τα κέρδη από αυτή την κίνηση είναι bonus. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2022 από Tlykog
Hacker?pcs Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 9 hours ago, Tetrabitos said: Ευτυχώς που υπάρχουν και κονσόλες. Pc gaming στο competitive είναι γεμάτο hacks και scripts. Επίσης για 500€ στην δίνουν τσάμπα (έχουν απώλεια) απλά τα βγάζουν από τις online υπηρεσίες, αγορές και γιατί όχι από τα skins για τους σκληρούς 11χρονους με την κάρτα του μπαμπά/μαμάς. Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC 2
Mythoplasths Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 13 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC Τι μοχλοί και κουραφέξαλα. Σαν τον αρουραίο δεν έχει 1
Tetrabitos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 17 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Στις κονσόλες δεν γίνεται να υπάρξει competitive και δεν έχει υπάρξει λόγω των μοχλών που είναι αστείοι για competitive επίπεδο, τα esports και competitive παιχνίδια είναι όλα για PC Εννοούσα online να παίζουμε εγώ κάθε σύ. Όχι επαγγελματικά. Πολυ κλέψιμο...
bedazzled Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2022 10 ώρες πριν, logistoulis είπε η nvdia πάντως δεν θα βγάζει και λίγα από τα switch Δεν ξέρω για Switch, πάντως ο Πέτσας ξίνιζε πολύ κάποτε: https://www.extremetech.com/gaming/150892-nvidia-gave-amd-ps4-because-console-margins-are-terrible Λέτε να το μετάνιωσε τελικά; 10 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε Η Lisa Su μετέτρεψε την εταιρεία από στάχτη σε Φοίνιξ. Respect μόνο. Προσωπικά την παραδέχομαι, γιατί το πέτυχε με το σπαθί της (meritocracy) και όχι παίζοντας το υπερατού χαρτί του δήθεν αδικημένου φύλου από την κακούργα κενωνία/Τοξική Πατριαρχία/Αρρενωπότητα που χρειάζεται gender quotas για λόγους «ισότητας». Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για άλλες περιπτώσεις, αλλά φευ... 3 ώρες πριν, Tlykog είπε Εδώ λένε το γιατί: https://www.cnbc.com/2014/09/04/sony-ceo-why-we-need-to-stay-in-smartphones.html “There will come a time, when markets are moving from smartphones, perhaps to wearables or some other way in which the folks are going to be using the device to communicate. And we believe that in order for us to bridge into that generation... we need to be in the smart phone business... so that we keep our relationship with our carriers, our suppliers,and obviously with our consumers” Παρόμοια περίπτωση ήταν και η AMD. Η Nvidia κυριαρχούσε στην αγορά των gpus. Η AMD ήταν αναγκασμένη εκ των πραγμάτων να ανάπτυξη των τίτλων τους. Έξυπνη και σωστή κινηση και της βγήκε. Λόγω των μεγάλων ποσοτήτων που πούλησαν και συνεχίζουν να πωλούν οι κονσόλες κερδίζει, πλέον, κάποια χρήματα. Αν δεν έβγαζε αρκετά χρήματα και ήθελε να επιβιώσει δε θα είχε άλλη επιλογή να συνεχίσει να δίνει στη MS και Sony, αλλιώς οι τίτλοι παιχνιδιών θα έβγαιναν όλο και πιο προσαρμοσμένοι στις gpus της Nvidia. Θυμάσαι την περίπτωση της PowerVr με τις desktop gpus της, περίπου στο 2000; Είχε μία πολύ καλή και πρωτοποριακή ιδέα η gpu να μην καταναλώνει πόρους σχεδιάζοντας τα pixels που δεν φαίνονται στο οπτικό πεδίο του παίχτη μέσα στο παιχνίδι, τεχνολογία που θα επέτρεπε σε μέτριες gpus να αποδίδουν καλύτερα και σε high end να κερδίζουν πάρα πολλά fps. Λόγω software (drivers και υποστήριξη από τα παιχνίδια) πάτωσε και έκλεισε τελείως... Παρόμοια ιστορία και η 3DFX με το glide. Για να σταματήσει να βγάζει για κονσόλες θα πρέπει να πάει για κλείσιμο τελείως ή να έχει βρει εναλλακτικούς τρόπους να παίρνει έσοδα, ώστε να μην τη νοιάζει. Τα κέρδη από αυτή την κίνηση είναι bonus. Η PowerVR ζει και βασιλεύει στα κινητά (iPhone). Προσανατολισμό άλλαξε από red ocean (PC/nVidia vs ATi) σε blue ocean (mobile SoCs) και της βγήκε, αφού σε PC δεν. Επίσης η τεχνολογία που λες με τα pixels ζει και βασιλεύει παντού πλέον (Switch, PS5, XBOX Series), όχι μόνο στα κινητά. Γενικώς χαμένη δεν πήγε η PowerVR.
Kyro Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 5 ώρες πριν, Mythoplasths είπε Βίντια ναι. Στο nintendo.. Ok. Και το σουίτς πάει γ@μιοντας στο δίνω. Η ιντελα που ακριβώς παίζει μπάλα στις φορητές; Ήταν υποψήφιες και αυτές για τη θέση που έχει τώρα η amd. Αφού η amd λοιπόν τους κέρδισε και τους πέταξε έξω από το συγκεκριμένο κομμάτι απολαμβάνει τα κέρδη της. Έτσι απλά. 1
Hacker?pcs Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 3 hours ago, Tetrabitos said: Εννοούσα online να παίζουμε εγώ κάθε σύ. Όχι επαγγελματικά. Πολυ κλέψιμο... Ε τι να σου πω τα παράπονα σε MS και Sony, ας βάλουν καλή υποστήριξη για Keyboard και Mouse να είναι επιλογή, οι μοχλοί είναι για συγκεκριμένα παιχνίδια και όχι για έστω λίγο σοβαρότερο από singleplayer παιχνίδι 1
Tlykog Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, bedazzled είπε Η PowerVR ζει και βασιλεύει στα κινητά (iPhone). Προσανατολισμό άλλαξε από red ocean (PC/nVidia vs ATi) σε blue ocean (mobile SoCs) και της βγήκε, αφού σε PC δεν. Επίσης η τεχνολογία που λες με τα pixels ζει και βασιλεύει παντού πλέον (Switch, PS5, XBOX Series), όχι μόνο στα κινητά. Γενικώς χαμένη δεν πήγε η PowerVR. Ζει, αλλά δεν βασιλεύει. Η Apple εδώ και αρκετές γενιές iphones χρησιμοποιεί gpus δική της κατασκευής. Όχι της power VR. Μερικά low end gpus της έχω δει σε κάποια mediatek, όπως και σε κάποια λίγο παλιότερα μοντέλα της Unisoc. Έχει πέσει πάρα πολύ... Άρα το πρώτο που γράφεις δεν ισχύει. Της βγήκε όσο συνεργάζονταν με την Apple. Μετά το χάος. Πιο συγκεκριμένα η συνεργασία τους τελείωσε το 2017. Από iphone 8 (2017, Α11) και μετά δε μπήκε σε κανένα iphone ξανά. Το τελευταίο SOC της Apple με powerVr ήταν το Α10Χ, στο ipad pro 2017. Μάλιστα θυμάμαι ότι διάβασα ένα άρθρο τότε που έγραφε ότι η αξία της εταιρείας έπεσε στο 60% περίπου, όταν διέκοψε τη συνεργασία με την Apple. Αυτό ήταν και το τεράστιο λάθος της: πόνταρε σχεδόν όλη της την παραγωγή σε ένα μόνο πελάτη. Οπότε η δεύτερη φράση είναι εν μέρει σωστή, αλλά όχι ακριβώς. Η powerVr πήγε χαμένη, γιατί δεν εκμεταλλεύτηκε, τελικά, η ίδια την ιδέα αυτή, αλλά οι άλλοι. Οπότε αυτή έχασε και οι άλλοι κέρδισαν από την ιδέα της. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2022 από Tlykog 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα