Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Παρηγγειλα ένα προϊόν από το Amazon warehouse (.de) στις 29 του περασμένου μήνα και μέχρι σήμερα δεν έχει αποσταλεί. Σε επικοινωνία μου χθες μαζί τους, ένας εκπρόσωπος τους με ενημέρωσε ότι το προϊόν ήταν σε άλλη αποθήκη και έπρεπε να παραδοθεί σε άλλη που κάνει διεθνής αποστολές ώστε να αποσταλεί Ελλάδα και ότι είχε φτάσει στη συγκεκριμένη αποθήκη και θα το έστελναν το συντομότερο δυνατό.

Σήμερα επικοινώνησα ξανά μαζί τους και ο εκπρόσωπος τους με ενημέρωσε πως το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο (όντως δεν είναι τώρα που μιλάμε αλλά παρόλα αυτά είναι αρκετά used) και ότι περιμένουν νέο απόθεμα στις 30 του μηνός (Αυγούστου). Τον πληροφόρησα πως το προϊόν που παρήγγειλα είναι χρησιμοποιημένο και τον ρώτησα πως γίνεται να μην είναι διαθέσιμο από τη στιγμή που μιλάμε για χρησιμοποιημένο προϊόν στο οποίο αναγράφεται αρκετά συγκεκριμένα η κατάσταση του και πως ακριβώς θα μου το έστελναν όταν έβρισκαν απόθεμα (θα έστειλαν καινούργιο, άλλο χρησιμοποιημένο στην ίδια κατάσταση... ; ). Δε μου απάντησε εν τέλη ποτέ συγκεκριμένα!

Μου είπε ότι θα ζητήσει έρευνα για να διαπιστωθεί ακριβώς τι συμβαίνει από το ανάλογο τμήμα και ότι θα με ενημερώσει.

Εγώ τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Περιμένω και ο θεός βοηθός; 
Αν δεν είναι διαθέσιμο τι δικαιώματα έχω; Αφήνω την παραγγελίας και ας κόψουν το κεφάλι τους εφόσον το προϊόν ήταν σε αρκετά καλή προσφορά κιόλας και στην ουσία καινούργιο (μόνο ταλαιπωρημένη συσκευασία αναγράφουν πως έχει); Να σημειώσω πως έχουν τραβήξει κανονικά τα χρήματα και δεν τα έχουν δεσμεύσει!

Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ και ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον ασχοληθεί!

Δημοσ.
Στις 4/8/2022 στις 9:17 ΠΜ, ulb είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Παρηγγειλα ένα προϊόν από το Amazon warehouse (.de) στις 29 του περασμένου μήνα και μέχρι σήμερα δεν έχει αποσταλεί. Σε επικοινωνία μου χθες μαζί τους, ένας εκπρόσωπος τους με ενημέρωσε ότι το προϊόν ήταν σε άλλη αποθήκη και έπρεπε να παραδοθεί σε άλλη που κάνει διεθνής αποστολές ώστε να αποσταλεί Ελλάδα και ότι είχε φτάσει στη συγκεκριμένη αποθήκη και θα το έστελναν το συντομότερο δυνατό.

Σήμερα επικοινώνησα ξανά μαζί τους και ο εκπρόσωπος τους με ενημέρωσε πως το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο (όντως δεν είναι τώρα που μιλάμε αλλά παρόλα αυτά είναι αρκετά used) και ότι περιμένουν νέο απόθεμα στις 30 του μηνός (Αυγούστου). Τον πληροφόρησα πως το προϊόν που παρήγγειλα είναι χρησιμοποιημένο και τον ρώτησα πως γίνεται να μην είναι διαθέσιμο από τη στιγμή που μιλάμε για χρησιμοποιημένο προϊόν στο οποίο αναγράφεται αρκετά συγκεκριμένα η κατάσταση του και πως ακριβώς θα μου το έστελναν όταν έβρισκαν απόθεμα (θα έστειλαν καινούργιο, άλλο χρησιμοποιημένο στην ίδια κατάσταση... ; ). Δε μου απάντησε εν τέλη ποτέ συγκεκριμένα!

Μου είπε ότι θα ζητήσει έρευνα για να διαπιστωθεί ακριβώς τι συμβαίνει από το ανάλογο τμήμα και ότι θα με ενημερώσει.

Εγώ τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Περιμένω και ο θεός βοηθός; 
Αν δεν είναι διαθέσιμο τι δικαιώματα έχω; Αφήνω την παραγγελίας και ας κόψουν το κεφάλι τους εφόσον το προϊόν ήταν σε αρκετά καλή προσφορά κιόλας και στην ουσία καινούργιο (μόνο ταλαιπωρημένη συσκευασία αναγράφουν πως έχει); Να σημειώσω πως έχουν τραβήξει κανονικά τα χρήματα και δεν τα έχουν δεσμεύσει!

Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ και ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον ασχοληθεί!

Σε πρώτη φάση αναμένεις να σε ενημερώσουν.

Τώρα το να σκέφτεσαι "να κόψουν το κεφάλι τους" ενώ λες ότι "έχουν τραβήξει κανονικά τα χρήματα" τι να πω?

Εμένα σαφώς θα με προβλημάτιζε η υπόθεση αλλά σίγουρα θα ανέμενα μια επιπλέον ενέργεια τους εφόσον ανέφεραν ότι θα το δουν.

 

Μφχ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...