Προς το περιεχόμενο

Δεν κρατάει θερμοκρασία


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όποιος διάβασε τα προηγούμενα θέματα, θα θυμόταν ότι έχω΄ενα Nissan Almera του 98 1400 κυβικά, το οποίο είχε ρήγμα στο καπάκι, αντλία νερού, θερμοστάτη, βουλομένο ψυγείο και ψυγείο καλοριφέρ, φλάτζα κεφαλής καμμένη και ρουφούσε τα ψυκτικό υγρό, με αποτέλεσμα να ρίχνω νερό.  Έδωσα 420 ευρώ σε μάστορα και μου λέει το αμάξι είναι σαν καινούργιο. 

όντως η μηχανή είναι καθαρισμένη, έβαλε καινούργιο ψυγείο, δεν έχει καμιά διαρροή απολύτως, και δεν ρουφάει σε 100 χιλιόμετρα που έχω κάνει μέχρι τώρα, καθόλου ψυκτικό υγρό. τώρα αν είναι καινούργιο κεφαλάρι όπως μου λέει δεν γνωρίζω, ωστόσο έχει θέμα πάλι το αμάξι.

Σε ελαφριά κατηφόρα, πολύ ελαφριά που να διατηρεί με 5η ταχύτητα και 2.000 στροφές 80-90km/h σταθερά, χωρίς γκάζι δηλαδή, δηλάδή χωρίς να το ζορίζω καθόλου, αν ανάψω το καλοριφέρ στο τέρμα ζεστό, η θερμοκρασία πέφτει στο χώμα, στην άσπρη τη γραμμή, βασικά λίγο πάνω από την άσπρη, στην οποία βρίσκεται όταν το ανάβεις το πρωί. Επιπλέον, το καλοριφέρ σε εκείνο το στάδιο είναι εντελώς χλιαρό. 

Τον πήρα τηλέφωνο και του λέω μήπως έχεις ξαχάσει να βάλει θερμοστάτη, μου λέει όχι, έχω βάλει, αλλά πολύ μικρότερο, να ανοίγει σε χαμηλή θερμοκρασία. 'Άλλωστε μας συμφέρει να κατεβαίνει τόσο η θερμοκρασία, το αντίθετο δεν θέλουμε. Έλα μου λέει το Σεπτέμβρη να αλλάξουμε θερμοστάτη αν θέλεις να έχεις καλύτερο καλοριφέρ το χειμώνα. Είναι σοβαρή απάντηση αυτή ρε παιδιά? Μια φωτογραφία σημερινή, όπως το παρέλαβα. 

Το αμάξι, όλα τα χρόνια του ήταν στο μέσο η θερμοκρασία και ακόμη και καταχείμωνο σε κατηφόρα είχε πολύ καλό καλοριφέρ και η θερμοκρασία δεν έπεφτε. Μόλις το πήρα από το συνεργέίο παρουσιάζει το προαναφερθέν πρόβλημα,  όταν κάθεται, η θερμοκρασία κάπου στο μέσο και μετά ανάβει το βιτιλαντερ και σβήνει. Σε κίνηση χωρίς να ανάχω καλοριφέρ πάλι με 5η και 2000 στροφές χωρίς ζόρισμα πέφτει πάλι κάτω από τη μέση, αλλά όχι τόσο όταν ανάβω το καλοριφέρ. 

Είναι ασφαλές να κινηθεί; για τον κινητήρα;

296605782_395223135933769_5008883832393847391_n (1).jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Klausx είπε

Άλλος ένας μηχανικός για ξύλο. Κακή εξαέρωση ή κολλημένος / μη αλλαγμένος θερμοστάτης.

θερμοστάτη είχε κολλημένο εξ αρχής. Πριν το πάω στο συνεργείο, τον άλλαξα μόνος μου με καινούργιο που είχα αγοράσει γιατί πολύ απλά δεν είχα χρήματα και λέω μήπως φτιάχτεί έτσι. 

του έχω δώσει 420 ήδη και θέλει άλλα 70 ευρώ. επειδή δεν εχω άλλα χρήματα να δώσω αυτόν τον μήνα, υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω εγώ?

επίσης όταν του είπα αν έκανε εξαέρωση, μου λέει αυτά τα αυτοκίνητα κάνουν μόνα τους εξαέρωση. Άλλος μηχανικός πάλι μου είπε ότι τα nissan έχουν ειδική βαλβίδα που την ξεβιδώνεις και φεύγει από εκεί ο αέρας. τι από τα δυο να ισχύει; τέλος σε video του chrisfix λεει ανοίγεις την τάπας του ψυγείου και βαζεις το καλοριφέρ στο τέρμα, αλλά 3ος μηχανικός μου είπε, ότι δεν μπορεί να βγάλει τον αέρα έτσι και θέλει να ξεβιδώσεις βαλβίδα.

είναι συγχωριανός του πατέρα μου. Θα τον είχα βρίσει στις αξιολογήσεις στο google σε διαφορετική περίπτωση.

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, etheo είπε

Είχα αντίστοιχο πρόβλημα με golf 4 2001 και έφταιγε το περίβλημα θερμοστάτη. Θερμοστάτη έβαλε γνήσιο ? 

εννοείται πως όχι. aftermarket σίγουρα, άλλωστε το βιτιλαντερ σε ρελαντι ανάβει λίγο παραπάνω από το μέσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι ο κινητήρας να πιάσει την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας (όχι ο κρύος κινητήρας δεν είναι κάτι το καλό) έχει ανεβασμένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια και λιπαντικό που για να ζεσταθεί πρεπει να φτάσεις Λονδίνο. 

Πήγαινε το πίσω και απαίτησε να βάλει θερμοστάτη ίδιας θερμοκρασίας με το εργοστασιακό. 

Αλίμονο αν ο καθένας βάζει ότι θερμοστάτη βρει μπροστά του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδιο πρόβλημα σε astra g με καινούριο θερμοστάτη (after market). Τελικά αποδείχτηκε ελαττωματικός. Το συνεργείο μου τον άλλαξε δωρεάν (εντός εγγύησης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντελως τυχαία και σε συνδυασμό με κουβέντα που έκανα τηλεφωνικά με το μάστορα.

λέτε να φταίει η τσιμούχα που δεν έχει ο δικός μου ο καινούργιος που έβαλε?

σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για το χρόνο. ο δικός μου δεν έχει την τσιμούχα αυτή που φαίνεται στη φωτό. 

νισσαν.JPG

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον πήρα πάλι τηλέφωνο χθες και του ζήτησα ήρεμα και όμορφα κάνοντας εντελώς τον ανήξερο γιατί δεν κρατάει θερμοκρασία.

Γυρνάει και μου λέει το συζήτησα με τους τεχνικούς και μάλλον δεν πρέπει να έχουν βάλει θερμοστάτη. Άστο έτσι μου λέει, το μοτέρ πρέπει να ψύχεται καλά τώρα το καλοκαίρι και ΄θα το αλλάξουμε τον χειμώνα για να έχεις καλύτερο καλοριφέρ.

Επειδή είμαι στην τσίτα και θέλω 15 Αυγουστο να φύγω για μια μίνι εκδρομή, κατά την άποψή σας το επηρεάζουν τα χιλιόμετρα χωρίς θερμοστάτη;

εν ολίγοις τι έχει αλλάξει στο αμάξι:

φλάτζα κεφαλής, επιδιορθωση ρωγμής στο κεφαλάρι, φλάτζα πολλαπλής, πλανάρισμα σε ρεκτιφιε το κεφαλάρι, αντλία νερού, ψυγείο, ιμάντες και ξεβούλωμα ψυγείου καλοριφέρ

επειδή δεν μου περισσεύουν να βγάζει ζημιές, ο κινητήρας είναι καινούργιος μου είπε και όντως κρατάει ρελαντί που δεν κρατούσε, δουλεύουν ρολόι όλα μέχρι στιγμής, θα πάθε τίποτα αν το αφήσω έτσι μέχρι το χειμώνα?

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Υπάρχει λόγος που έχει θερμοστάτη. Αυτά που σου λέει είναι βλακείες 

εκτός από το να καίει βενζίνη τι αλλο πρόβλημα μπορεί να βγαλει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...