Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή διαμέτρου ζάντας


vkokkalisA57

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, costas1973 είπε

εαν ειναι υδραυλικο  το τιμόνι και όχι ηλεκτρικο οπως τα καινουργια, θα ειναι πολυ βαρυ.

Η διαφορά με ένα νούμερο πιο πλατύ θα είναι μικρή σχετικά, πολύ βαρύ θα γίνει αν βάλεις 3-4 νούμερα πιο πλατύ.

Πχ κάποια απλά corolla του ίδιου έτους φορούσαν σιδερένιες με 175/70R14, αν σε ένα τέτοιο βάλεις 215/40R17 που και αυτό είναι επιτρεπόμενο από το εργοστάσιο τότε θα είναι πολύ βαρύ.

14 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εσύ μπορεις να μας πεις τι σχέση εχει η αλλαγη ζάντας με τα "λιωμένα φρένα και ελαστικα, διαλυμένα αμορτισέρ, τρύπια εξατμιση κλπ"

Τα "λιωμένα φρένα και ελαστικα, διαλυμένα αμορτισέρ, τρύπια εξατμιση κλπ" δεν έχουν σχέση με την αλλαγή ζάντας, έχουν σχέση με το "βάζεις μόνο βενζίνη και τίποτα άλλο" που ανέφερες εσύ, αν του βάζει μόνο βενζίνη και τίποτα άλλο έτσι θα καταλήξει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η διαφορά με ένα νούμερο πιο πλατύ θα είναι μικρή σχετικά, πολύ βαρύ θα γίνει αν βάλεις 3-4 νούμερα πιο πλατύ.

Πχ κάποια απλά corolla του ίδιου έτους φορούσαν σιδερένιες με 175/70R14, αν σε ένα τέτοιο βάλεις 215/40R17 που και αυτό είναι επιτρεπόμενο από το εργοστάσιο τότε θα είναι πολύ βαρύ.

Τα "λιωμένα φρένα και ελαστικα, διαλυμένα αμορτισέρ, τρύπια εξατμιση κλπ" δεν έχουν σχέση με την αλλαγή ζάντας, έχουν σχέση με το "βάζεις μόνο βενζίνη και τίποτα άλλο" που ανέφερες εσύ, αν του βάζει μόνο βενζίνη και τίποτα άλλο έτσι θα καταλήξει.

Μαλλον θα πρεπει να γραφω διο τρια κατέβασα για να καταλάβουν κάποιοι.

Το παρόν θέμα μιλα για περεμβασεις και καλοπισμο, δεν μιλα για συντήρηση, εσυ το πηγές εκτός θέματος και το τραβάς κιόλας

Καλη συνέχεια 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Δεν ξέρεις μάλλον ότι το 205 55 16 είναι απο τις πιο κοινές μαμα διαστάσεις αλουμινίου, για αυτοκίνητα μετά το 2010.

image.png.b352c61db8187ebd391d7cf1ae3ebea7.png

 Άμα σου αρέσει βλέπε το. Αηδία είναι. 

25 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Δεν ξέρεις μάλλον ότι το 205 55 16 είναι απο τις πιο κοινές μαμα διαστάσεις αλουμινίου, για αυτοκίνητα μετά το 2010.

image.png.b352c61db8187ebd391d7cf1ae3ebea7.png

 

Επεξ/σία από jimis_vts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μαλλον θα πρεπει να γραφω διο τρια κατέβασα για να καταλάβουν κάποιοι.

Το παρόν θέμα μιλα για περεμβασεις και καλοπισμο, δεν μιλα για συντήρηση, εσυ το πηγές εκτός θέματος και το τραβάς κιόλας

Καλη συνέχεια 

 

Ε ναι, πρέπει να γράφεις ακριβώς αυτό που εννοείς, μερικοί από μας δεν διαθέτουμε την ικανότητα να μυρίζουμε τα νύχια μας.

Καλή συνέχεια και σε σένα :)

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα έχεις διάμετρο 61.5 εκατοστά. 

Αν πας σε 205/55/16 θα έχεις 63. 2 εκατοστά. 

Σε 205/50/16 είσαι πολύ κοντά στα 61.1 και σε 215/50/16 ανεβαίνεις λίγο στα 62.1 εκατοστά. 

Γνώμη μου άσε τα 15αρια. 

Αν θέλεις να ανέβεις λίγο βάλε τα 205/55/16 που λαστιχα θα βρίσκεις με 250 και 300 €. 

Τα 17αρια είναι εκτός λογικής. 

Κατανάλωση τουλάχιστον 10% πάνω χωριά τις υπόλοιπες φθορές σε σύστημα αποσβέσεων και φρένων. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 45% των 19.5 εκατοστών είναι περίπου 8.8 εκατοστά. 

Πολύ πολύ λίγο. 

Μπορεί να φαίνεται όμορφο αλλά θα μετρήσεις σπονδυλους. 

Θα πατάς 2ευρο και θα το νιώθεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vkokkalisA57 είπε

Κατάλαβα.. δηλαδή σε 195/45/16 θα ήταν εντάξει ; Η θέλει μεγαλύτερο προφίλ ;

     Ότι θέλεις μπορείς να βάλεις ........ αρκεί να γνωρίζεις τις συνέπειες οι οποίες δεν είναι και λίγες και να είσαι αποφασισμένος να ζήσεις με αυτές .

    Αλλά πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη δες πρώτα αν χωράνε μέσα στους θόλους οι 17αρες κι' αν βρίσκουν από άκρη σε άκρη . Αν δεν βρίσκουν πουθενά δες αν πρέπει να φαγωθούν τα φτερά ώστε να μην βρίσκουν όταν τελειώνει η ανάρτηση .

   Είσαι αποφασισμένος η όχι ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, osalonikios1977 είπε

 

Αν θέλεις να ανέβεις λίγο βάλε τα 205/55/16 που λαστιχα θα βρίσκεις με 250 και 300 €. 

 

Μάλλον έχεις καιρό να δεις που έχουν πάει οι τιμές 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Μάλλον έχεις καιρό να δεις που έχουν πάει οι τιμές 😛

Γιατί, τα 16άρια που του αντιπροτείνει έγιναν ακριβότερα από τα 17άρια? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, vkokkalisA57 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα Corolla του 05 hatch με 15αρες ζάντες και λάστιχο 195/60/15. Αν βάλω 17αρα με 205/45/17 θα αλλάξει το αμάξι προς το καλό η το χειρότερο ; Από άποψη του πως θα στρίβει αν θα κοπανάει ; Επίσης μου είπαν ότι μπορεί να κόψει στην επιτάχυνση. Μιλάμε για κάτι αισθητό που μπορεί να δω διαφορά η ανεπαίσθητη μείωση επειδή θα είναι φαρδύ το βήμα ;

φιλε επειδη εχω το ιδιο αμαξι. ξεκινας απο επιβαρυνση σε σασμαν αμορτισερ και καταναλώση. πισω παιζει να σου βρισκουν οι θολοι στα πολλα χιλιομετρα σε λακουβα. αν θελεις εχω κατι 16αρες στις δινω 150 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Κωδικός   Διάμετρος  Περιφέρεια   50km/h   80km/h  100km/h   120km/h   Διαφορά

 

  • 195/60 R15  615 mm    1932 mm      50km/h   80km/h   100km/h  120km/h   0%     
  • 205/50 R16  611 mm    1920 mm      50km/h   80km/h   99km/h   119km/h  -0.59%        
  • 205/55 R16  632 mm    1985 mm      51km/h   82km/h   103km/h  123km/h   2.75%

*  : Ο κανόνας αλλαγής ελαστικών προτείνει η διαφορά να ειναι μικρότερη απο 3%

Ποιες οι επιπτώσεις από την αλλαγή διάστασης ελαστικών;

Εάν τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας ελαστικά με μεγαλύτερη συνολική διάμετρο και πέλμα, θεωρητικά, θα εξασφαλίσετε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο. Αυτό συνεπάγεται ελαφρά υψηλότερη τελική ταχύτητα και καλύτερη πρόσφυση, ταυτόχρονα όμως επιβαρύνει τις επιταχύνσεις, την κατανάλωση και, πιθανότατα, τα όρια υδρολίσθησης σε περίπτωση βροχής.

Εάν, αντίθετα, περιορίσετε τη διάμετρο των τροχών σας και το πλάτος του πέλματος, βελτιώνετε τις επιταχύνσεις και την κατανάλωση, σε βάρος όμως της τελικής ταχύτητας και των ορίων πρόσφυσης (ουσιαστικά της οδικής συμπεριφοράς).

Προσοχή:
Καλό θα είναι να ακολουθείτε πάντα τις συμβουλές του κατασκευαστή, καθώς και τις εναλλακτικές διαστάσεις που αυτός προτείνει για τον κάθε τύπο αυτοκινήτου. Έχετε υπόψη σας ότι, ακόμα και τηρώντας τα παραπάνω, πολλές φορές μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα σε διάφορες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα στην τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων. Να θυμόσαστε ότι ένα φαρδύτερο ελαστικό δεν είναι πάντα καλύτερο, ούτε και συμπεριφέρεται απαραίτητα όπως θα περίμενε κανείς.

Οι αναρτήσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων σχεδιάζονται με βάση συγκεκριμένα δεδομένα των τροχών (όπως οι διαστάσεις και το βάρος) οπότε στον τελικό υπολογισμό υπεισέρχονται δεκάδες παραμέτρων, που δεν μπορεί κανείς να υπολογίσει. Εάν, παρόλα αυτά, το έχετε αποφασίσει, ένας άγραφος κανόνας που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι να διατηρήσετε τη διάμετρο των τροχών όσο το δυνατόν αναλλοίωτη, με μία απόκλιση που δεν θα ξεπερνάει το 3-4% της διαμέτρου των ελαστικών που ήδη χρησιμοποιείτε.

Στην ουσια, με ενα νουμερο διασταση ζαντας μεγαλυτερο,  καλυτερο πατημα, φρεναρισμα, θυσιαζοντας λιγη ανεση.Αν κυκλοφορεις συχνα στην πολη δεν αξιζει, αν ταξιδευεις αξιζει.

Τωρα η αυξημενη καταναλωση, ειναι σχετικο. Εχει να κανει με τις επιταχυνσεις, που στην πολη θα ειναι πιο συχνες. Για το ταξιδι καμια διαφορα!

Αλλος παραγοντας ειναι και η ιπποδυναμη. Δεν ξερω ποση ισχυ εχει το οχημα, αν ειναι κατω απο 110 αλογα, μεινε με 15αρα. Αν ειναι 110 ή παραπανω και ταξιδευεις συχνα αξιζει.

Για 17αρα ουτε λογος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...