Προς το περιεχόμενο

Intel 13th +14th Gen Core, Raptor-Lake & Z790 (2022) [LGA1700]


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Zergoulini είπε

Ωραια αν οντως εχεις την μητρικη της υπογραφης σου, τοτε εχεις flashback. Δοκιμασε το!

Το έχω κάνει και αυτό. Επίσης η Ζ790 είναι για τους 13ης γενιάς ούτως ή άλλως :P 

 

9 ώρες πριν, this.is.elia είπε

Αυτό είναι γενικά το εκνευριστικό με τις μητρικές, ανάβει το led του επεξεργατή, μπορεί να κάνει κάνα πάνω-κάτω αλλά δεν σου δίνει σαφή ένδειξη για το πρόβλημα. Εάν έχεις ηχειάκι, κάρφωσέ το στη μητρική μπας και κάνει κάνα μπιπ και δώσει κάποια ορθότερη ένδειξη... Ένα πράγμα που εκτιμώ στην Asrock είναι ότι βάζει debug displays ακόμα και στις value μητρικές, βλέπεις ένα 00 και ξέρεις ότι τζούφιασε το motherboard. Μακάρι να αρχίσουν να βάζουν όλοι μικρά lcd displays σε όλες τις μητρικές, το κόστος τους είναι ασήμαντο.

Να βάλω και το beeper να δω τι θα κάνει τι να πω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν έχεις κανέναν άσχετο με υπολογιστές στο περιβάλλον σου, λύσε το μηχάνημα, κάτσε πάνω απο το κεφάλι του και δείξε του χωρίς να ακουμπάς τα εξαρτήματα, πως να το συναρμολογήσει. Κατα 99% θα λυθεί το πρόβλημα. Είναι πάντα κωλόφαρδοι... :)

 

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Eloy είπε

Aν έχεις κανέναν άσχετο με υπολογιστές στο περιβάλλον σου, λύσε το μηχάνημα, κάτσε πάνω απο το κεφάλι του και δείξε του χωρίς να ακουμπάς τα εξαρτήματα, πως να το συναρμολογήσει. Κατα 99% θα λυθεί το πρόβλημα. Είναι πάντα κωλόφαρδοι... :)

 

Αστα να πάνε. Στο μεταξύ το κατάστημα μου λεεί εισαι εκτος DOA (χθες ηταν η 7η μερα τους εστειλα και μέιλ χθες το βράδυ σχετικα με αυτό), δε δέχονται υπαναχώρηση (προφανώς) και μου λένε για 2 μήνες αναμονή για την εγγύηση. Τρέχα γύρευε. Αυτά για το CPU.

Η μητρική είναι στο DOA δεν απαντάνε όμως σε mail και τηλέφωνα από το multicopter :)

Μπλέξιμο γενικότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Αστα να πάνε. Στο μεταξύ το κατάστημα μου λεεί εισαι εκτος DOA (χθες ηταν η 7η μερα τους εστειλα και μέιλ χθες το βράδυ σχετικα με αυτό), δε δέχονται υπαναχώρηση (προφανώς) και μου λένε για 2 μήνες αναμονή για την εγγύηση. Τρέχα γύρευε. Αυτά για το CPU.

Η μητρική είναι στο DOA δεν απαντάνε όμως σε mail και τηλέφωνα από το multicopter :)

Μπλέξιμο γενικότερα. 

Εν το μεταξύ δεν ξέρεις αν το θέμα είναι η μητρική η το cpu.  Κανονικά εφόσον έστειλες το mail εντός τον 7 ημερών που γραφεις είναι το χρονικό περιθώριο για doa θα έπρεπε να το δεχτούν.

Στείλε ξανά email και ζητα τους αιτιολογία που δεν δέχονται doa από την στιγμή που είναι μέσα στα χρονικά πλαίσια να δούμε τι θα απαντήσουν.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύμφωνα με τα γεγονότα και τις ενδείξεις που είχε πριν κλείσει το μηχάνημα (το οποίο και δεν ξανάνοιξε), το πρόβλημα - αν υπάρχει - είναι στην μητρική. Η καλύτερη λύση είναι να λύσει τα πάντα, να αφαιρέσει την μητρική, να τα απλώσει πάνω σε ένα τραπέζι και ν'αρχίσει την συναρμολόγηση έτσι εκτός κουτιού απο την αρχή, συνδέοντας μόνο mobo-cpu-ram-psu--ψύκτρα (απλά ακουμπώντας την πάνω στην cpu), πληκτρολόγιο και οθόνη.

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εν το μεταξύ δεν ξέρεις αν το θέμα είναι η μητρική η το cpu.  Κανονικά εφόσον έστειλες το mail εντός τον 7 ημερών που γραφεις είναι το χρονικό περιθώριο για doa θα έπρεπε να το δεχτούν.

Στείλε ξανά email και ζητα τους αιτιολογία που δεν δέχονται doa από την στιγμή που είναι μέσα στα χρονικά πλαίσια να δούμε τι θα απαντήσουν.

 

image.png.18d93bf74dfd75bb6e8fd97d36666b87.pngΑυτή ηταν η απάντησή τους. Γενικα το καταστημα ειναι για 50 καταγγελιες για διαφορετικα πραγματα. Σε περίπτωση καταγγελίας θα έβρισκα δίκιο αλλά θα έχανα άπειρο χρονο μέχρι να τη δει η ΓΓΚ κοκ. Μίλησα και μαζί τους, λενε κανε υπαναχώρηση και ασε τους να σκουζουν για τα περι ανοιχτης συσκευασιας αλλα παλι +1 μηνας με καταγγελιες κλπ για πληρη επιστροφη του ποσου. 

12 λεπτά πριν, Eloy είπε

Σύμφωνα με τα γεγονότα και τις ενδείξεις που είχε πριν κλείσει το μηχάνημα (το οποίο και δεν ξανάνοιξε), το πρόβλημα - αν υπάρχει - είναι στην μητρική. Η καλύτερη λύση είναι να λύσει τα πάντα, να αφαιρέσει την μητρική, να τα απλώσει πάνω σε ένα τραπέζι και ν'αρχίσει την συναρμολόγηση έτσι εκτός κουτιού απο την αρχή, συνδέοντας μόνο mobo-cpu-ram-psu--ψύκτρα (απλά ακουμπώντας την πάνω στην cpu), πληκτρολόγιο και οθόνη.

Θα πάω σε έναν φίλο μου το CPU να το βάλουμε στη B660 του (φοράει έναν 13600ΚF) και θα δούμε τι θα γίνει εκεί. 

Επικοινώνησα ήδη και με Intel να κανω το RMA μέσω αυτών μπας και γλιτώσω χρόνο με τους κατσαπλιάδες. Η AMD με ειχε εξυπηρετήσει άμεσα και σε 6 μέρες ειχαν new cpu πάντως. Δε ξερω αν ειναι στο ιδιο επίπεδο το support της Intel. 

Το κατάστημα της μητρικής απάντησε εν τέλει και ζήτησε φώτο απο το σοκετ (λογικό) και ποιο CPU του φοράω. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Αστα να πάνε. Στο μεταξύ το κατάστημα μου λεεί εισαι εκτος DOA (χθες ηταν η 7η μερα τους εστειλα και μέιλ χθες το βράδυ σχετικα με αυτό), δε δέχονται υπαναχώρηση (προφανώς) και μου λένε για 2 μήνες αναμονή για την εγγύηση. Τρέχα γύρευε.

Mε κίνδυνο να γίνω κουραστικός, ξαναλέω οτι αυτός είναι ο λόγος που εξαρτήματα με πολλά υποσυστήματα και  ΜΕΓΑΛΕΣ πιθανότητες βλάβης όπως μητρική ή ram, αγοράζω μόνο απο μαγαζιά που μπορώ μετά να πάω να τους το πετάξω στα μούτρα, να το στείλουν στα κεντρικά τους και σε μια εβδομάδα να έχω απάντηση. Εγώ πάντως, μητρική και μνήμες μόνο απο το γνωστό μαγαζί κι ας είναι 5-10 ευρώ ακριβότερο...

Επεξ/σία από Eloy
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σημαντικά περισσότερες οι πιθανότητες να είναι m/b. Μακάρι να μπορέσεις να δοκιμάσεις το cpu ώστε ιδανικά να βγει απ' την εξίσωση. Ποιο μαγαζί είναι που αγόρασες το cpu, έτσι για να τους έχουμε στα υπόψην... 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Θα πάω σε έναν φίλο μου το CPU να το βάλουμε στη B660 του (φοράει έναν 13600ΚF) και θα δούμε τι θα γίνει εκεί. 

Ο επεξεργαστής δεν έχει τίποτα αφού δούλευε μέχρι την στιγμή που έκλεισες το μηχάνημα για να κάνεις την δουλειά που έκανες. Είναι πολύ δύσκολο να χαλάσεις έναν επεξεργαστή χωρίς σφυρί και ηλεκτροκόλληση...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Είναι σημαντικά περισσότερες οι πιθανότητες να είναι m/b. Μακάρι να μπορέσεις να δοκιμάσεις το cpu ώστε ιδανικά να βγει απ' την εξίσωση. Ποιο μαγαζί είναι που αγόρασες το cpu, έτσι για να τους έχουμε στα υπόψην... 

Το Kavatza (μέσω Bestprice) από Skroutz έχει πάρει πόδι νομίζω. Μίλησα και με έναν φίλο μου που δουλεύει στη BestPrice να ενημέρωσει τα αφεντικά του για τις μαγκιές τους μιας και έχουν άριστες σχέσεις (ο φίλος μου με τα αφεντικά του :P

5 λεπτά πριν, Eloy είπε

Ο επεξεργαστής δεν έχει τίποτα αφού δούλευε μέχρι την στιγμή που έκλεισες το μηχάνημα για να κάνεις; την δουλειά που έκανες. Είναι πολύ δύσκολο να χαλάσεις έναν επεξεργαστή χωρίς σφυρί και ηλεκτροκόλληση...

Κατά 99% ναι, αν και είχε ασυνίθηστα ψηλά temps αλλά αν βγει και αυτό από την εξίσωση μένει μόνο η μητρική. Γενικά έχω κακή ρέντα με τις μητρικές. Όταν είχα έναν FX8350 ειχα μια Gigabyte, χάλασε ακριβώς 1-2 μήνες μετα τη ληξη της εγγύησης. 

Μετά έστησα ένα συστημα με Z370 ROG-F, ήρθε με καμμένο ram slot, ωστόσο προς τιμήν του μαγαζιού μου πρότειναν υπαναχώρηση από μόνη τους παρότι στον τεχνικό τους έπαιζε κανονικά (δεν είδε οτι το 1 ραμ σλοτ ειναι burnt ή έβαζε τη ραμ σε αλλο σλοτ, δε ξερω τι ελεγχο εκαναν). Μετά πήρα την Aorus Master Z370 ήταν κομπλέ, μετά άλλαξα σε Maximus Hero ήταν κομπλε μέχρι που εβαλα 9900Κ και εβγαλε coin whine στα VRM, την έστειλα στην Info Quest, μου έστειλαν refurbished με στραβωμένο socket (ναι ειναι αληθεια), την εστειλα πισω μου εδωσαν πιστωτικο πηρα την Z390 Master που ήταν εξίσου άψογη, και τώρα η Ζ790 :P 

10 λεπτά πριν, Eloy είπε

Mε κίνδυνο να γίνω κουραστικός, ξαναλέω οτι αυτός είναι ο λόγος που εξαρτήματα με πολλά υποσυστήματα ή. Μητρική και  ΜΕΓΑΛΕΣ πιθανότητες βλάβης αγοράξω μόνο απο μαγαζιά που μπορώ μετά να πάω να τους το πετάξω στα μούτρα, να το στείλουν στα κεντρικά τους και σε μια εβδομάδα να έχω απάντηση. Εγώ πάντως, μητρική και μνήμες μόνο απο το γνωστό μαγαζί κι ας είναι 5-10 ευρώ ακριβότερο...

Γενικά προτιμώ το Msystems, περισσότερο και από το Πλ..σιο ωστόσο δεν είχε τη μητρική που ήθελα (νομίζω) και το CPU ειχε σημαντικη διαφορά. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Γενικά προτιμώ το Msystems, περισσότερο και από το Πλ..σιο ωστόσο δεν είχε τη μητρική που ήθελα (νομίζω) και το CPU ειχε σημαντικη διαφορά. 

+1 Για το msystems και cosmodata να προσθέσω, όσες φορές έχω χρειαστεί aftersales κι απ΄ τους δύο έχω βγάλει άκρη.

multicopter ενώ γενικά ψωνίζω δεν έχω χρειαστεί ποτέ κάτι, απλά τους κατατάσσω στους γουρλήδες😁

Με το αΠαίσιο είχα βλαστημήσει με έναν 5900x που ψηνότανε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ λόγω γεωγραφίας εξυπηρετούμαι άμεσα απο  κοντινό shop-point (πρατήριο παράδοσης-παραλαβής) του μεγάλου κίτρινου και μέχρι τώρα έχουν σταθεί στο ύψος τους απο εγγυήσεις μέχρι και για λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να με χρεώσουν.

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

+1 Για το msystems και cosmodata να προσθέσω, όσες φορές έχω χρειαστεί aftersales κι απ΄ τους δύο έχω βγάλει άκρη.

multicopter ενώ γενικά ψωνίζω δεν έχω χρειαστεί ποτέ κάτι, απλά τους κατατάσσω στους γουρλήδες😁

Με το αΠαίσιο είχα βλαστημήσει με έναν 5900x που ψηνότανε. 

Μου ειπαν να το στειλω με δικα τους εξοδα για αρχη και ανάλογα το τι θα βρει ο freelancer (φανταζομαι) τεχνικος που θα τη δώσουν, θα προχωρήσουν σε επιστροφή χρημάτων. Σε τέτοιο ενδεχόμενο δεν εχω κανενα προβλημα να τους τα ξανα αφησω με νεα παραγγελια :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...