Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Γειά σας Το χειριστήριο έχει θέμα στο LB όπου δεν πετιέται και το RT όπου όταν το πατάς μένει πατημένο για κάνα δευτερόλεπτο. Το πήγα στο Γερμανό στο μαγαζί και μου είπε (με γνωστό υφακι τα ξέρω όλα) ότι αφού έγινε η αγορά από το eShop θα πρέπει να απευθυνθώ στο eShop service πήγα σπίτι πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι η εγγύηση είναι 1 χρόνος από την Microsoft στα περιφερειακά. Είπα ότι λόγο Ε.Ε. είναι 2 στην Ελλάδα και μου λέει ότι και η Apple έχει 1 χρόνο έχει (δεν ξέρω που κολλάει αυτή η απάντηση) μετά είπε ότι θα μεταφέρει την αίτηση εγγύησης στα κεντρικά για να δουν αν την εγκρίνουν και θα με καλέσουν την επόμενη εργάσιμη , 5 μέρες πέρασαν δεν με πήραν καν τηλ. Αύριο θα τους ξαναπάρω τηλ αλλά τι να κάνω ξέρει κάποιος όπου έχει βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση κάποια συμβουλή σχετικά με την εγγύηση η κάτι άλλο? Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2022 από Dark_Beast_John_Gr
Dr_Pepper Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε Γειά σας Το χειριστήριο έχει θέμα στο LB όπου δεν πετιέται και το RT όπου όταν το πατάς μένει πατημένο για κάνα δευτερόλεπτο. Το πήγα στο Γερμανό στο μαγαζί και μου είπαν ότι αφού έγινε η αγορά από το eShop θα πρέπει να απευθυνθώ στο eShop service πήγα σπίτι πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι η εγγύηση είναι 1 χρόνος από την Microsoft στα περιφερειακά. Είπα ότι λόγο Ε.Ε. είναι 2 στην Ελλάδα και μου λέει ότι και η Apple έχει 1 χρόνο έχει (δεν ξέρω που κολλάει αυτή η απάντηση) μετά είπε ότι θα μεταφέρει την αίτηση εγγύησης στα κεντρικά για να δουν αν την εγκρίνουν και θα με καλέσουν την επόμενη εργάσιμη , 5 μέρες πέρασαν δεν με πήραν καν τηλ. Αύριο θα τους ξαναπάρω τηλ αλλά τι να κάνω ξέρει κάποιος όπου έχει βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση κάποια συμβουλή σχετικά με την εγγύηση η κάτι άλλο? Πες τους στα σου τι δίνει η microsoft εσύ δεν το αγόρασες απο την microsoft αλλά απο τον γερμανό που ειναι o retailer/πωλητής στην ελλάδα και η ελλάδα ανήκει στην ΕΕ και όλοι οι πωλητές στην ΕΕ είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν 2ετής εγγύηση στα εμπορεύματα τους ανεξαρτήτως απο που τα προμηθεύονται οι ίδιοι. https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31985L0374&from=EN https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31999L0044&from=EN Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2022 από Dr_Pepper 2
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 19 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Πες τους στα σου τι δίνει η microsoft εσύ δεν το αγόρασες απο την microsoft αλλά απο τον γερμανό που ειναι o retailer/πωλητής στην ελλάδα και η ελλάδα ανήκει στην ΕΕ και όλοι οι πωλητές στην ΕΕ είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν 2ετής εγγύηση στα εμπορεύματα τους ανεξαρτήτως απο που τα προμηθεύονται οι ίδιοι. https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31985L0374&from=EN https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31999L0044&from=EN ευχαριστώ φίλε κ για τα λινκς
Nik1239 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 11 ώρες πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε ευχαριστώ φίλε κ για τα λινκς Φίλε και εγώ που έχω αγοράσει ένα από πλαίσιο μου είπαν ότι δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν/φτιάξουν αυτοί και να το στείλω στην Microsoft . Το έστειλα και σε μια βδομάδα είχα ένα refurbished πίσω. Μην κάθεσαι να μπλέξεις με Γερμανό κλπ γιατί δεν θα βγάλεις άκρη. 1
nemesiskp Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Μίλα κατευθέιαν με Microsoft. https://support.xbox.com/el-GR/help/hardware-network/warranty-service/getting-your-product-serviced Έχει και τηλεφωνικό κέντρο κανονικά με Ελληνικά και θα σε κατευθύνουν από εκεί. 2
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Δηλαδή να καλέσω Microsoft καλύτερα από τον Γερμανό ? Αύριο έχω ρεπό τότε θα κάνω τα τηλέφωνα
Mr_Terror Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 τωρα θα παρεις αν μπορεις.Μεχρι τις 5 δουλευουν https://www.microsoft.com/el-gr/contact.aspx
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) αφού βρήκα χρόνο , μετά από πολλά τηλέφωνα στον Γερμανό μου είπαν ότι αύριο θα περάσει το κούριερ για να παραλάβει το χειριστήριο αλλά μου είπαν να του δώσω σε πακέτο με την αρχική συσκευασία μαζί και την κοσνολα και όλα τα παρελκόμενα. Όταν είπα ότι δεν χρειάζεται η κοσνολα μου λένε έτσι πρέπει αλλιώς δεν θα έρθουμε..... ακούστε τι λένε για να αποφύγουν την εγγύηση αφήστε που με άφηναν αναμονή κάθε φορά που έπαιρνα τηλ και καλά πρέπει να το ρωτήσω αυτο και δεν επέτρεψε ποτέ. Στις 31/7/2022 στις 8:32 ΜΜ, Dark_Beast_John_Gr είπε ευχαριστώ φίλε κ για τα λινκς Στις 31/7/2022 στις 8:11 ΜΜ, Dr_Pepper είπε Πες τους στα σου τι δίνει η microsoft εσύ δεν το αγόρασες απο την microsoft αλλά απο τον γερμανό που ειναι o retailer/πωλητής στην ελλάδα και η ελλάδα ανήκει στην ΕΕ και όλοι οι πωλητές στην ΕΕ είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν 2ετής εγγύηση στα εμπορεύματα τους ανεξαρτήτως απο που τα προμηθεύονται οι ίδιοι. https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31985L0374&from=EN https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31999L0044&from=EN Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2022 από Dark_Beast_John_Gr
SabotazNic Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 12 λεπτά πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε αφού βρήκα χρόνο , μετά από πολλά τηλέφωνα στον Γερμανό μου είπαν ότι αύριο θα περάσει το κούριερ για να παραλάβει το χειριστήριο αλλά μου είπαν να του δώσω σε πακέτο με την αρχική συσκευασία μαζί και την κοσνολα και όλα τα παρελκόμενα. Όταν είπα ότι δεν χρειάζεται η κοσνολα μου λένε έτσι πρέπει αλλιώς δεν θα έρθουμε..... ακούστε τι λένε για να αποφύγουν την εγγύηση αφήστε που με άφηναν αναμονή κάθε φορά που έπαιρνα τηλ και καλά πρέπει να το ρωτήσω αυτο και δεν επέτρεψε ποτέ. Αφού έχει περάσει ο 1ος χρόνος που μπορούσες να στείλεις στην ms το controller, η επιστροφή σε κατάστημα μπορεί να γίνει κανονικά με ολόκληρη την κονσόλα. Οπως δηλαδή παρέλαβες. Η εξαίρεση είναι κάποιο κατάστημα να δεχτεί μόνο το controller.
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αφού έχει περάσει ο 1ος χρόνος που μπορούσες να στείλεις στην ms το controller, η επιστροφή σε κατάστημα μπορεί να γίνει κανονικά με ολόκληρη την κονσόλα. Οπως δηλαδή παρέλαβες. Η εξαίρεση είναι κάποιο κατάστημα να δεχτεί μόνο το controller. Γιατί χρειάζεται η κοσνολα? το κοντολερ ήταν λειτουργικό μέχρι που άνοιξα το θέμα Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2022 από Dark_Beast_John_Gr
SabotazNic Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 53 λεπτά πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε Γιατί χρειάζεται η κοσνολα? το κοντολερ ήταν λειτουργικό μέχρι που άνοιξα το θέμα Ήταν πακέτο με την κονσόλα. Αν είχες πάρει ξεχωριστό κοντρολλερ, και χαλούσε εκείνο, θα μπορούσες προφανώς να το επιστρέψεις σκέτο. Μπορείς ωστόσο να ξανά πάρεις τηλ, ή μέσω chat μπας και.
Dr_Pepper Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, SabotazNic είπε Ήταν πακέτο με την κονσόλα. Αν είχες πάρει ξεχωριστό κοντρολλερ, και χαλούσε εκείνο, θα μπορούσες προφανώς να το επιστρέψεις σκέτο. Δεν θα μπορούσε δηλαδή να πάρει ξεχωριστό controller (που να έχει χαλάσει) και να το βάλει πακέτο μαζί με την κονσόλα ; Έχουν σειριακούς έτσι και αλλιώς δηλαδή αυτός του controller πρέπει να ταιριάζει με την κονσόλα νομίζω. τεσπα. Είναι απλά η "γραφειοκρατία" της κουτοπονηριάς στην χώρα μας που μόνο εμποδίζει και δεν βοηθά σε τίποτα, αυτό που είπα στον @poulinos (σε βάζω tag γιατί ανέφερα μερικά παραδείγματα αλλά αυτό που συνέβη στον TS δεν το σκέφτηκα και σαν αυτό ειναι χιλιάδες άλλα γιαυτό δεν πάμε μπροστά :P) για ένα άσχετο θέμα περι όπλων. Σε κάθε περίπτωση ειναι κακό customer support και το πιο ακραίο που ηθικά θα δεχόμουν ειναι να πάω με την κονσόλα και το χειριστήριο στο κατάστημα να το δούνε και εφόσον διαπιστώσουν ότι χάλασε να πάρω πίσω την κονσόλα και να περιμένω να μου αλλάξουν το χειριστήριο (και πάλι δεν θα ήμουν ευχαριστημένος απο την συμπεριφορά αλλά θα το "κατάπινα" ) Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2022 από Dr_Pepper 1
SabotazNic Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε Δεν θα μπορούσε δηλαδή να πάρει ξεχωριστό controller (που να έχει χαλάσει) και να το βάλει πακέτο μαζί με την κονσόλα ; Οχι γιατι το κουτι και το controller δεν θα συμφωνουσαν στον σειριακο αριθμο.
Dr_Pepper Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Μόλις τώρα, SabotazNic είπε Οχι γιατι το κουτι και το controller δεν θα συμφωνουσαν στον σειριακο αριθμο. άρα δεν χρειάζεται η κονσόλα γιατί το χειριστήριο της κονσόλας συμφωνεί με τον σειριακό και άρα το επιχείρημα του να στείλει ένα άλλο δεν κολλάει
SabotazNic Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε άρα δεν χρειάζεται η κονσόλα γιατί το χειριστήριο της κονσόλας συμφωνεί με τον σειριακό και άρα το επιχείρημα του να στείλει ένα άλλο δεν κολλάει Λεω οτι ο σειριακος του κουτιου του νεου χειριστηριου δεν συμφωνει με τον σειριακο του προβληματικου χειριστηριου. Αν και εχω ps5, αν δεν κανω λαθος πανω στο κουτι υπαρχουν ξεχωριστοι σειριακοι που αντιστοιχουν σε καθε παρελκομενου του κουτιου (επιβεβαιωσα ηδη οτι οι σειριακοι του χειριστηριου με την κονσολα δεν ειναι ιδιοι. Στο μεν ξεκιναει με το γραμμα G, στο δεν με το F
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα