Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios Η επιδότηση για Σεπτέμβριο είναι στα 0,639 αν διαβάζω σωστά? Χρειάζεται διόρθωση στο excel? (έχεις 0,637).

 

Επίσης να διευκρινίσω για ΕΛΤΑ ενέργεια, ότι η έκπτωση συνέπειας 10% (ήδη μέσα στο excel σου) υπολογίζεται σε εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και αποδίδεται αναδρομικά στον επόμενο λογαριασμό.

Επεξ/σία από balarinio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έκανα τελικά αίτηση στον ΗΡΩΝ για το νεο σπιτι. Έχει κανείς ιδέα για το πόσος καιρός χρειάζεται?

Τωρα θελω να κάνω αίτηση διακοπής σε αυτό που είμαι τώρα, αλλα στο site της Elpedison που εχει την αίτηση, λέει να βάλω ημερομηνια διακοπής που δεν γίνεται να είναι μικροτερη απο 30 μέρες.
Είχα την εντυπωση πως η διακοπή γίνεται σχετικά γρήγορα, εχει αλλάξει κάτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alexdjx είπε

6 εργασιμες (!!) μετα την μετρηση του δεδδηε ακομα να γυρισει η παροχη σε αυτους

Δηλαδή πλέον για την αλλαγή προμηθευτή, μεσολαβεί μέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ; Και αν ναι, τι νόημα έχει η ένδειξη που μας ζητούν οι νέοι προμηθευτές για την αλλαγή;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alexdjx είπε

στην δικη μου αιτηση για εκπροσωπηση στον ηρων απο ελπεντισον και αφου ολοκληρωθηκε επιτυχως η διαδικασια των δικιολογητικων, 6 εργασιμες (!!) μετα την μετρηση του δεδδηε ακομα να γυρισει η παροχη σε αυτους. οποτε μαλλον δεν ξεκινησαμε και πολυ καλα. προβλεπω καθυστερησεις γενικα και στους λογαριασμος. τι να πω

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Κοίτα εδώ αν έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο, τότε έχει γίνει η αλλαγή.

Συχνός λόγος που κολλάνε οι αιτήσεις... Αν η μέτρηση που πήρε ο ΔΕΔΔΗΕ ήταν προγραμματισμένη 4μήνου, και το αίτημα εκπροσώπησης έφτασε αργότερα... τότε η ένδειξη που αναγράφεται στην αίτηση είναι ετεροχρονισμένη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Nikosgiann είπε

Έκανα τελικά αίτηση στον ΗΡΩΝ για το νεο σπιτι. Έχει κανείς ιδέα για το πόσος καιρός χρειάζεται?

Τωρα θελω να κάνω αίτηση διακοπής σε αυτό που είμαι τώρα, αλλα στο site της Elpedison που εχει την αίτηση, λέει να βάλω ημερομηνια διακοπής που δεν γίνεται να είναι μικροτερη απο 30 μέρες.
Είχα την εντυπωση πως η διακοπή γίνεται σχετικά γρήγορα, εχει αλλάξει κάτι?

Καλησπέρα.. Θα κάνεις αίτηση διακοπής κανονικά.. Ασε τι λένε εκεί.. Αν την δώσουν στον Δεδδηε εκτελείται εντός 2-3 ημερών.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα και καλο μηνα σε ολους,

 

Εχθες εδωσα την τελευταια μου μετρηση στην protergia, μια και εχθες εληξε το ετησιο σταθερο  συμβολαιο μου.

Απο τις 22/8 εχω στειλει στην weenergy ολα τα δικαιολογητικα που μου ζητησαν στο τηλεφωνο.

Ποτε δεν ελαβα καποια απαντηση εστω οτι παρελαβαν τα δικαιολογητικα και οτι π.χ. θα προχωρησει το αιτημα μου.. Εκτοτε εχω στειλει 3 ακομα email που φυσικα δεν ελαβα καμια απαντηση..

Επισης εχω παρει 2 φορες τηλεφωνο και σημερα που αλλαξε και ο μηνας πηρα για ακομα μια φορα.

Η απαντηση ηταν η ιδια με τις 2 προηγουμενες.. Μεγαλος ογκος αιτησεων.. Και να κανω υπομονη..

Ετσι αποφασισα  να προσπαθησω να "πιεσω" λιγο και ζητησα αν μπορουν να μου πουν αν η αιτηση μου προχωραει..Αφου εδωσα τα στοιχεια μου μου ειπαν οτι ειναι ακομα "υπο ελεγχο".. Αλλα... Οτι μεσα στην επομενη εβδομαδα θα προχωρησει και θα ερθει και email. Και μεσα στο πρωτο 10 ημερο θα εχει γινει η μετάβαση..

Δεν ξερω γιατι, αλλα εχω την αισθηση οτι ισως το μετανιωσω.. Η τζαμπα αγχωνομαι??

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Δηλαδή πλέον για την αλλαγή προμηθευτή, μεσολαβεί μέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ; Και αν ναι, τι νόημα έχει η ένδειξη που μας ζητούν οι νέοι προμηθευτές για την αλλαγή;

Σε πολλές  μεγάλες περιοχές  του Δεδδηε εκτελείται η καταμέτρηση από τον Δεδδηε.. Δεν αργουν να περασουν αν έχει δοθεί η εντολή απο τον παροχο..Έτσι κάνουν οι παροχοι.. 

3 λεπτά πριν, ppetros είπε

Καλημερα και καλο μηνα σε ολους,

 

Εχθες εδωσα την τελευταια μου μετρηση στην protergia, μια και εχθες εληξε το ετησιο σταθερο  συμβολαιο μου.

Απο τις 22/8 εχω στειλει στην weenergy ολα τα δικαιολογητικα που μου ζητησαν στο τηλεφωνο.

Ποτε δεν ελαβα καποια απαντηση εστω οτι παρελαβαν τα δικαιολογητικα και οτι π.χ. θα προχωρησει το αιτημα μου.. Εκτοτε εχω στειλει 3 ακομα email που φυσικα δεν ελαβα καμια απαντηση..

Επισης εχω παρει 2 φορες τηλεφωνο και σημερα που αλλαξε και ο μηνας πηρα για ακομα μια φορα.

Η απαντηση ηταν η ιδια με τις 2 προηγουμενες.. Μεγαλος ογκος αιτησεων.. Και να κανω υπομονη..

Ετσι αποφασισα  να προσπαθησω να "πιεσω" λιγο και ζητησα αν μπορουν να μου πουν αν η αιτηση μου προχωραει..Αφου εδωσα τα στοιχεια μου μου ειπαν οτι ειναι ακομα "υπο ελεγχο".. Αλλα... Οτι μεσα στην επομενη εβδομαδα θα προχωρησει και θα ερθει και email. Και μεσα στο πρωτο 10 ημερο θα εχει γινει η μετάβαση..

Δεν ξερω γιατι, αλλα εχω την αισθηση οτι ισως το μετανιωσω.. Η τζαμπα αγχωνομαι??

 

Για κοίταξε τις πίσω σελίδες.. Κάποιος έγραψε ότι μάλλον καθυστερούν πολύ.. Ίσως να μην θέλουν και  άλλους πελατες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ekrepali είπε

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Κοίτα εδώ αν έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο, τότε έχει γίνει η αλλαγή.

Συχνός λόγος που κολλάνε οι αιτήσεις... Αν η μέτρηση που πήρε ο ΔΕΔΔΗΕ ήταν προγραμματισμένη 4μήνου, και το αίτημα εκπροσώπησης έφτασε αργότερα... τότε η ένδειξη που αναγράφεται στην αίτηση είναι ετεροχρονισμένη.

η μέτρηση έγινε μέσα στο προγραμματισμένο 4μηνο. κατόπιν επικοινωνίας που είχα μαζί τους μου είπαν οτι είναι συστημικό το πρόβλημα και δεν έχει ακόμη γίνει η αλλαγή. τι να πω. την προηγούμενη φορά που άλλαξα πάροχο από την στιγμή που μέτρησε ο δεδδηε η αλλαγή έγινε μέσα σε 1 ημέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ppetros είπε

Καλημερα και καλο μηνα σε ολους,

 

Εχθες εδωσα την τελευταια μου μετρηση στην protergia, μια και εχθες εληξε το ετησιο σταθερο  συμβολαιο μου.

Απο τις 22/8 εχω στειλει στην weenergy ολα τα δικαιολογητικα που μου ζητησαν στο τηλεφωνο.

Ποτε δεν ελαβα καποια απαντηση εστω οτι παρελαβαν τα δικαιολογητικα και οτι π.χ. θα προχωρησει το αιτημα μου.. Εκτοτε εχω στειλει 3 ακομα email που φυσικα δεν ελαβα καμια απαντηση..

Επισης εχω παρει 2 φορες τηλεφωνο και σημερα που αλλαξε και ο μηνας πηρα για ακομα μια φορα.

Η απαντηση ηταν η ιδια με τις 2 προηγουμενες.. Μεγαλος ογκος αιτησεων.. Και να κανω υπομονη..

Ετσι αποφασισα  να προσπαθησω να "πιεσω" λιγο και ζητησα αν μπορουν να μου πουν αν η αιτηση μου προχωραει..Αφου εδωσα τα στοιχεια μου μου ειπαν οτι ειναι ακομα "υπο ελεγχο".. Αλλα... Οτι μεσα στην επομενη εβδομαδα θα προχωρησει και θα ερθει και email. Και μεσα στο πρωτο 10 ημερο θα εχει γινει η μετάβαση..

Δεν ξερω γιατι, αλλα εχω την αισθηση οτι ισως το μετανιωσω.. Η τζαμπα αγχωνομαι??

 

Για κοίταξε τις πίσω σελίδες.. Κάποιος έγραψε ότι μάλλον καθυστερούν πολύ.. Ίσως να μην θέλουν και  άλλους πελατες.. 

Μόλις τώρα, alexdjx είπε

η μέτρηση έγινε μέσα στο προγραμματισμένο 4μηνο. κατόπιν επικοινωνίας που είχα μαζί τους μου είπαν οτι είναι συστημικό το πρόβλημα και δεν έχει ακόμη γίνει η αλλαγή. τι να πω. την προηγούμενη φορά που άλλαξα πάροχο από την στιγμή που μέτρησε ο δεδδηε η αλλαγή έγινε μέσα σε 1 ημέρα

Είπαμε μπορεί να πάρει μια δυο μέρες.. Υπομονή.. Τόσο βιαστικό είναι.. Θα περασουν να παρουν την ένδειξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Για κοίταξε τις πίσω σελίδες.. Κάποιος έγραψε ότι μάλλον καθυστερούν πολύ.. Ίσως να μην θέλουν και  άλλους πελατες.. 

Είπαμε μπορεί να πάρει μια δυο μέρες.. Υπομονή.. Τόσο βιαστικό είναι.. Θα περασουν να παρουν την ένδειξη

μα έχουν περάσει από τις 26/8 να πάρουν την μέτρηση αυτό εννοώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, παιδιά!

Ενώ ήμουν στην Volton σε σταθερό πρόγραμμα (Unique Flat N) για 9 μήνες, στις 5 Αυγούστου στέλνει το παρακάτω μήνυμα:

«Όπως έχετε ενημερωθεί με μήνυμα στο λογαριασμό σας, οι χρεώσεις του σταθερού προγράμματος σας, θα ανατιμηθούν (βλ. περισσότερα www.volton.gr/timokatalogoifixed). Τα σταθερά προγράμματα δεν επωφελούνται από την κρατική επιδότηση που παρέχεται από πόρους του Ειδικού Λογαριασμού «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» (αρ.61 παρ.3 του Ν.4839/2021). Σας προτείνουμε να μεταβείτε στο νέο κυλιόμενο πρόγραμμα μας Volton Home (https://volton.gr/volton-home/) στο οποίο επωφελείστε από την κρατική επιδότηση η οποία ορίζεται στα 0,337€/ΚWh για τον Αύγουστο. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 11300.»

Θεωρώντας πως η Volton άλλαξε μονομερώς τους όρους του συμβολαίου, και έχοντας διαβάσει και όλα αυτά περί αποχώρησης αζημίως από την 1η Αυγούστου, στις 8 Αυγούστου υπογράφω στη ΔΕΗ (Γ1Ν).

Εχθές, όμως, έλαβα τον Τελικό Εκκαθαριστικό λογαριασμό, με αυξημένες τιμές KWh, όπου μου ζητάει να πληρώσω και Ρήτρα Αποχώρησης 120€!

Λογικά, δεν πρέπει να πληρώσω το πέναλτι…έτσι δεν είναι;

Μπορώ να πληρώσω το ποσό που αναλογεί στο λογαριασμό ρεύματος χωρίς τη ρήτρα αποχώρησης, ώστε να μη θεωρηθεί ότι αποφεύγω την πληρωμή;

Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε, τί πρέπει να κάνω…πού να απευθυνθώ;

Επεξ/σία από Itera
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, alexdjx είπε

μα έχουν περάσει από τις 26/8 να πάρουν την μέτρηση αυτό εννοώ

Προγραμματισμένη 4μήνου ή έκτακτη; Αν ήταν προγραμματισμένη 4μήνου και η αίτηση του παρόχου έφτασε στον ΔΕΔΔΗΕ αργότερα, τότε η ένδειξη που αναγράφεται στην αίτηση είναι ετεροχρονισμένη.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Itera είπε

 

Θεωρώντας πως η Volton άλλαξε μονομερώς τους όρους του συμβολαίου, στις 8 Αυγούστου υπογράφω στη ΔΕΗ (Γ1Ν).

 

Αρχικά έπρεπε να ρωτήσεις εγγράφως τη VOLTON τι εννοούν με τον όρο σας "προτείνουμε να μεταβείτε". Δε γράφει ξεκάθαρα αζήμια αποχώρηση όπως θα έπρεπε ούτε δίνει περιθώριο ανταπόκρισης.

Θεωρώ ότι ήθελαν να πουν με το δικό τους τρόπο ότι στη λήξη του συμβολαίου σου μπορείς να έρθεις στο κυμαινόμενό μας.

νομίζω βιάστηκες να κάνεις την αλλαγή, είναι γνωστό κενό νομοθεσίας ότι δεν έχεις περιθώριο να διακόψεις σταθερό πριν την τελευταία ημέρα του.

επικοινώνησε μαζί τους -εγγράφως πάντα- για διευκρινήσεις επί του λογαριασμού και του πέναλτυ και αναλόγως την απάντησή τους ανοίγεις myrae ή όχι.

 

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, geodimis είπε

Αρχικά έπρεπε να ρωτήσεις εγγράφως τη VOLTON τι εννοούν με τον όρο σας "προτείνουμε να μεταβείτε". Δε γράφει ξεκάθαρα αζήμια αποχώρηση όπως θα έπρεπε ούτε δίνει περιθώριο ανταπόκρισης.

επικοινώνησε μαζί τους -εγγράφως πάντα- για διευκρινήσεις επί του λογαριασμού και του πέναλτυ και αναλόγως την απάντησή τους ανοίγεις myrae ή όχι.

 

Επειδή δεν φαίνεται στο απόσπασμα που έγραψα στην παραπάνω ανάρτηση…είχε 2 links που όταν τα πατούσες, σε έβγαζε σε σελίδα με τις νέες υπέρ-αυξημένες τιμές!

Οποτε κι εγώ θεώρησα ότι ενημερώθηκα για τις νέες τους τιμές και έτσι αποφάσισα ότι με συμφέρει να πάω στη ΔΕΗ.

Επεξ/σία από Itera
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...