Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και εγώ άκουσα για 4 προγράμματα, αυτά που με ενδιαφέρουν είναι το σταθερό και το κυμαινόμενο...

κάθε μήνα νέα τιμή το κυμαινόμενο, ο πελάτης θα είναι υποχρεωμένος να κάθεται 1 μήνα το λιγότερο....

ενώ το σταθερό μέχρι λήξης του συμβολαίου (πόσο θα είναι αυτό??)

ερώτηση: της ηρων το γκαραντι είναι και σταθερό και κυμαινόμενο άρα από 1-1-24 λογικά δεν θα υφίσταται έτσι???🤔

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχετικά με τα δώρα από elpedison:

1) που δηλώνουμε το iban/κάρτα που θα πιστωθούν οι πόντοι; Τα έχει πάρει κανείς;

2) που δηλώνουμε αυτόν που μας σύστησε για να πάρει δωροεπιταγή; Γίνεται μέσω econtract;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, kokos23 είπε

ενώ το σταθερό μέχρι λήξης του συμβολαίου (πόσο θα είναι αυτό??)

ερώτηση: της ηρων το γκαραντι είναι και σταθερό και κυμαινόμενο άρα από 1-1-24 λογικά δεν θα υφίσταται έτσι???🤔

Λογικα 12μηνο.Για το γκαραντί θα δούμε είναι νωρίς ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα έκανα πρόσφατα αίτηση στην elpedison σε γνωστό μου που δουλεύει σε συνεργάτη της elpe. Για τα 50 ευρώ στην εθνική δίνεις τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας όταν κάνεις την αίτηση, εγώ την έκανα τηλεφωνικά. Τα 50 ευρώ θα μπουν μετά από 1 μήνα μου είπαν. @SofoS@

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, korakios είπε

είμαι σίγουρος οτι οι πάροχοι πρσπαθούν με νύχια και δόντια να περάσουν εκκαθάριση ρήτρας

πάντως να λέμε την αλήθεια δεν είναι και σωστό να βγαίνει η τιμή απο προηγούμενη εκκαθάριση του ΑΔΜΗΕ

δλδ , με τον ενιαίο τρόπο υπολογισμού ρήτρας και δημοσίευση τιμών βάσει ιστορικού ακριβώς κάτω απο την τιμή περιθωρίου κέρδους στο site του προγράμματος πιστεύω θα ήταν κομπλέ

(φυσικά με κατάργηση συνδρομών , επιστροφών εκπτώσεων/δώρων , κυμαινόμενων τιμών βάσει κατανάλωσης κτλ)

https://www.sofokleousin.gr/odigos-ston-lavyrintho-ton-neon-timologion-reymatos

Αναφορά σε κείμενο

Κάθε μήνα θα γίνεται μια αναπροσαρμογή για τον επόμενο μήνα, με βάση ένα μηχανισμό διακύμανσης, ο οποίος σήμερα δεν είναι γνωστός, αφού στη νομοθετική ρύθμιση που κατατέθηκε προβλέπεται ότι οι «λεπτομέρειες» θα καθορισθούν με υπουργική απόφαση.

Ουσιαστικά, ο πάροχος θα έχει τη δυνατότητα να διορθώνει την τιμολόγηση όχι στον λογαριασμό που έχει ήδη εκδοθεί, αλλά σε επόμενο λογαριασμό, ώστε να μην βγαίνει χαμένος αν δεν έχει προβλέψει σωστά τις τιμές χονδρικής και τα άλλα βασικά στοιχεία κόστους του ρεύματος.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το κυμαινόμενο δεν το κάνουν με τη μορφή ΜΤΑ (Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς) + markup παρόχου όπως δουλεύουν βιομηχανίες. Έτσι κάθε πάροχος ανακοινώνει πόσο markup μπορεί να δίνει και ο καταναλωτής διαλέγει τον πάροχο με το χαμηλότερο markup. Ο  ΑΔΜΗΕ κάθε τέλος μήνα ανακοινώνει την ΜΤΑ και τελείωσε η υπόθεση. Ούτε Ex ante ούτε ανοησίες. Ξεκάθαρα πράγματα. Μα τι σκέφτονται στο υπουργείο!

Ο καταναλωτής από τη μια έχει την επιλογή για κυμαινόμενο και από την άλλη αν δε θέλει να είναι εκτεθειμένος στην αγορά, μπορεί να επιλέξει σταθερό το οποίο έχει κι αυτό το ρίσκο του και το κόστος του Hedging. Οι πάροχοι δε χρειάζεται να είναι εκτεθειμένοι με τις Ex ante τιμές.

Ποιός έχει επαφές στο υπουργείο να το προτείνει;

Επεξ/σία από isidorosss
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοκληρωθηκε και εμενα η μεταφορα μου στην elpedison, βγηκε εκπροσωπηση απο 27/10, γραφτηκα στο myelpe, βγηκε τελικος απο ΔΕΗ, ολα οκ. Οποιος λαβει τους ποντους απο Εθνικη ας ενημερωσει, απ'οτι φαινεται παιρνει χρονο δυστυχως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ειχα κάνει αιτηση στην volton  και εγινε η αλλαγη παροχου σε 3 ημερες. Μια βδομαδα περασε και ακομη δεν μπορω να κανω login στο my volton. Λάθος ΑΦΜ λεει ή αριθμός παροχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, tsigpan said:

 Ειχα κάνει αιτηση στην volton  και εγινε η αλλαγη παροχου σε 3 ημερες. Μια βδομαδα περασε και ακομη δεν μπορω να κανω login στο my volton. Λάθος ΑΦΜ λεει ή αριθμός παροχής.

Είχες παλιό account ή κανεις 1η φορά εγγραφή; Επίσης... έλαβες το sms απ'τη Volton ή όχι ακόμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, tsigpan said:

 Ειχα κάνει αιτηση στην volton  και εγινε η αλλαγη παροχου σε 3 ημερες. Μια βδομαδα περασε και ακομη δεν μπορω να κανω login στο my volton. Λάθος ΑΦΜ λεει ή αριθμός παροχής.

Εμεις καναμε αιτηση αλλαγης απο W+V σε Volton, μας ηρθε μνμ στο viber την 4η μερα οτι ενεργοποιηθηκε η συνδεση και μετα μπορεσαμε και καναμε Login στo Site της Volton με ΑΦΜ & αριθμο παροχης. Μεχρι τοτε μας εβγαζε οτι ειναι λαθος. Εχεις λαβει μνμ οτι ολοκληρωθηκε η μεταφορα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ashaman είπε

Εμεις καναμε αιτηση αλλαγης απο W+V σε Volton, μας ηρθε μνμ στο viber την 4η μερα οτι ενεργοποιηθηκε η συνδεση και μετα μπορεσαμε και καναμε Login στo Site της Volton με ΑΦΜ & αριθμο παροχης. Μεχρι τοτε μας εβγαζε οτι ειναι λαθος. Εχεις λαβει μνμ οτι ολοκληρωθηκε η μεταφορα? 

Πρώτη φορά σε volton.Μου εστειλαν στο viber απο τις 30/10 πως ενεργοποιηθηκε η παροχή. Κοιταξτε τι περιεργο γινεται και τα διαπιστωσα τωρα. Οταν μπαινω να κάνω login απο το συνδεσμο που μου εστειλαν απο την volton https://www.k-en.gr/myken/ μπορώ να μπω κανονικά, Οταν προσπαθω να κανω login απευθειας απο το https://volton.gr/ μου βγαζει λαθος ΑΦΜ/Αριθμό παροχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsigpan είπε

Πρώτη φορά σε volton.Μου εστειλαν στο viber απο τις 30/10 πως ενεργοποιηθηκε η παροχή. Κοιταξτε τι περιεργο γινεται και τα διαπιστωσα τωρα. Οταν μπαινω να κάνω login απο το συνδεσμο που μου εστειλαν απο την volton https://www.k-en.gr/myken/ μπορώ να μπω κανονικά, Οταν προσπαθω να κανω login απευθειας απο το https://volton.gr/ μου βγαζει λαθος ΑΦΜ/Αριθμό παροχής.

για δείτε το συμβόλαιο , λέει μήπως οτι η υπηρεσία παρέχεται απο την ΚΕΝ ?

(volton , efanergy, KEN , nova είναι συνεργάτες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Christosg94 said:

Καλημέρα έκανα πρόσφατα αίτηση στην elpedison σε γνωστό μου που δουλεύει σε συνεργάτη της elpe. Για τα 50 ευρώ στην εθνική δίνεις τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας όταν κάνεις την αίτηση, εγώ την έκανα τηλεφωνικά. Τα 50 ευρώ θα μπουν μετά από 1 μήνα μου είπαν. @SofoS@

Αν η κάρτα GO4MORE είναι άλλου πρέπει να δώσεις Ονοματεπώνυμο κατόχου, ΑΦΜ, 4 τελευταία ψηφία της κάρτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, korakios είπε

για δείτε το συμβόλαιο , λέει μήπως οτι η υπηρεσία παρέχεται απο την ΚΕΝ ?

(volton , efanergy, KEN , nova είναι συνεργάτες)

Ναι απο την ΚΕΝ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...