Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Υπάρχει και στο myheron app πλέον 

Το ίδιο δεν είναι;

10 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Έβγαλε update το app του myheron και πλέον μπήκε μέσα και το guarantee 

Ναι αλλά και πάλι στο τελευταίο βήμα βγάζει σφάλμα "Ο τύπος παροχής σας δεν είναι συμβατός" ή κάτι τέτοιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Το ίδιο δεν είναι;

Ναι αλλά και πάλι στο τελευταίο βήμα βγάζει σφάλμα "Ο τύπος παροχής σας δεν είναι συμβατός" ή κάτι τέτοιο

Εμένα πάντως που πάτησα αλλαγή προγράμματος από simply σε guarantee ολοκληρώθηκε επιτυχώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, favou2000 said:

Ισχύει, κάποιες εταιρείες δεν θέλουν να μπλέξουν μέσω του site τους και το αφήνουν να το κάνεις μέσω τράπεζας.

Ευχαριστώ φίλος. Το άλλο κουλό ήταν ότι η πρώτη κυρία που μίλησα μου είπε για μηδενική εγγύηση έτσι κι αλλιώς λόγο συνέπειας ήδη στην ΔΕΗ και η επόμενη για την επαλήθευση μου είπε μόνο λόγο πάγιας εντολής. Εγώ έτσι και αλλιώς θα βάλω πάγια, οπότε δεν έχω θέμα απλά μου φάνηκε παράξενο 

9 minutes ago, favou2000 said:

 

9 minutes ago, favou2000 said:

 

 

Επεξ/σία από Lewnidas1995
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Lewnidas1995 said:

Σήμερα που έκλεισα με βολτον για το επόμενο διάστημα, μου είπαν κάτι περίεργα για την πάγια εντολή. Εγώ ήξερα ότι την ενεργοποιώ από την σελίδα της εκάστοτε εταιρίας. Αυτοί μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός για να πάρω το rf και να δημιουργήσω πάγια εντολή. Δήθεν το κάνουν για ασφάλεια αυτοί. Έχει κάποιος άποψη πάνω σε αυτό; 

Δεν υπάρχει καταχώρηση πάγιας κάρτας στο myvolton... θα πρέπει όντως να περιμένεις λογαριασμό για να βάλεις πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού με το RF. Eγώ όταν είχα υπογράψει το energy control πριν μερικούς μήνες μου είχαν βάλει μηδενική εγγύηση στο 1ο λογαριασμό επειδή είχα εξοφλήσει τον προηγούμενο πάροχο. Τώρα που έκανα αίτηση για το Free ξέχασα να το αναφέρω αν γίνεται να μου βάλουν πάλι μηδενική, κι έγραψαν 100ευρώ στη σύμβαση (για επαγγελματικό Γ21). Τέσπα, μικρό το κακό.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Εμένα πάντως που πάτησα αλλαγή προγράμματος από simply σε guarantee ολοκληρώθηκε επιτυχώς. 

Ίσως έχει κάποιο bug ακόμη για νέους πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mdendrin είπε

Δεν υπάρχει υπαναχώρηση όπως στις εταιρείες κινητής. Όταν μία εταιρία κάνει αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για να εκπροσωπήσει την παροχή, η αίτηση δεν μπορεί να ακυρωθεί σε κάμια περίπτωση! Θα πας κανονικά στην Volton και μετά καπάκι στην Πρωτέργια. Το έμαθα πρόσφατα από υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ.

μπορείς να κάνεις αίτηση υπαναχώρησης μέσα σε 14 μερες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, sosias said:

μπορείς να κάνεις αίτηση υπαναχώρησης μέσα σε 14 μερες

Δε μπορείς αν έχεις αιτηθεί η αλλαγή παρόχου να γίνει άμεσα (εντός του παραθύρου υπαναχώρησης). Εξήγησα αναλυτικά πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, sosias είπε

μπορείς να κάνεις αίτηση υπαναχώρησης μέσα σε 14 μερες

για να το καταλάβεις καλύτερα :

έχεις παροχή που τελειώνει σε 00 και είσαι στον Χ πάροχο σε καλό πρόγραμμα που έκλεισες πριν καιρό και δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο

έστω οτι υπογράφεις σταθερό στον Ψ με δέσμευση αλλά τελικά είχε κάποια κρυφή χρέωση

μπορείς να φύγεις απο τον Ψ λόγω υπαναχώρησης 14 ημερών (αν δεν επιλέξεις άμεση εκπροσώπηση όπως αναφέρθηκε έχει η volton και θυμήθηκα και την efaenrgy)

αλλά ο ΔΕΔΔΗΕ δεν προβλέπει τέτοια διαδικασία και υπάρχει κενό  στη νομοθεσία , η παροχή σου είναι ήδη στον Ψ με 01

όταν πας πίσω στον Χ , θα σου πει καλώς τον 02 , δεν παίζει να μπεις στο καταργημένο πρόγραμμα διάλεξε ένα απο αυτά που έχω τώρα

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Ίσως έχει κάποιο bug ακόμη για νέους πελάτες.

Ναι ίσως, το πιο πιθανό, πάντως αν βιάζεσαι τους παίρνεις τηλέφωνο αύριο τους αναφέρεις το σφάλμα και σου στέλνουν αυτοί το συμβόλαιο αλλά προσοχή τους λες να σου βάλουν το μπόνους των 50€ , να αναγράφετε δλδ στο συμβόλαιο που θα σου στείλουν και ξεμπερδεύεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Δε μπορείς αν έχεις αιτηθεί η αλλαγή παρόχου να γίνει άμεσα (εντός του παραθύρου υπαναχώρησης). Εξήγησα αναλυτικά πριν.

πιστεύω το ίδιο λέμε

Δεν έχει προβλεφτεί πραγματικό δικαίωμα υπαναχώρησης με ΔΕΔΔΗΕ να επαναφέρει το νούμερο παροχής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «GENEROUS GUARANTEE HOME»


Άρθρο Ε2: Διάρκεια
E2.1 Η διάρκεια ισχύος του Εμπορικού Προγράμματος «GENEROUS GUARANTEE HOME» ορίζεται σε δώδεκα (12)
συμβατικούς μήνες και τίθεται σε ισχύ κατά την Ημερομηνία Έναρξης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας στο εν
θέματι Εμπορικό Πρόγραμμα του Προμηθευτή, ως αυτή ειδικότερα ορίζεται στο Άρθρο 12 των Γενικών Όρων της
Συμβάσεως. Μετά την πάροδο των δώδεκα (12) συμβατικών μηνών, η διάρκεια ισχύος του εν θέματι Εμπορικού
Προγράμματος δύναται να ανανεώνεται αυτόματα για δώδεκα (12) συμβατικούς μήνες κάθε φορά, εκτός εάν ο
Πελάτης, ένα (1) μήνα πριν από την λήξη της αρχικής διάρκειας ή της εκάστοτε διάρκειας ανανέωσης αυτού δεν
προβεί, αζημίως ως έχει δικαίωμα προς τούτο, είτε στην επιλογή οιουδήποτε άλλου εκ των διαθέσιμων και
προσφερόμενων εμπορικών προγραμμάτων του Προμηθευτή είτε στην αλλαγή προμηθευτή.

 

Τελικά δεν είναι αορίστου το guarantee ή εγώ δεν διαβάζω καλά?

Επεξ/σία από tselassos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχαστηκα αυτο το μηνα και εχασα επεισοδια 

Εμεις που ειμασταν Ηρων το Σεπτεμβριο και πηγαμε Ελπε Οκτωβριο τι κανουμε ?

Μου ηρθε απο ελπε ενας λογαριασμος 3,15ε για 11 μερες με -50 αλλα βλεπω εχουν βαλει και την μιση εγγυηση 25ε

Πρεπει να κανω παγια και να φυγω και θα ερθει τελικος μετα ?

image.png.6b5e8870afd0a1c057699e90cb0b9578.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tselassos είπε

Τελικά δεν είναι αορίστου το guarantee ή εγώ δεν διαβάζω καλά?

όχι φυσικά , 12μηνο είναι αφού το γράφει (άλλο διάρκεια άλλο δέσμευση)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, tselassos said:

 

Τελικά δεν είναι αορίστου το guarantee ή εγώ δεν διαβάζω καλά?

Άλλο η διάρκεια κι άλλο η δέσμευση.

Οι όροι που έχεις υπογράψει θα ισχύουν για 12 μήνες, εκτός κι αν γίνει τροποποίηση όρων με ενημέρωση.

Η δέσμευση δεν υπάρχει, είναι αορίστου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...