Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε ολη την παρέα. Ήμουν ελπέντισον για οκτωβρη,.σκέφτομαι νοέμβρη να παω ηρων guaranty home που έχει και 50 ευρώ δώρο με econtract. Ο ηρων όσον αφορα τους λογαριασμούς τους βγαζει στον μήνα; τον επομενο αν θέλω να φυγω θα πρέπει να ζητήσω βεβαίωση εκπροσώπησης; και αν μπορώ να γλυτώσω εγγύηση με παγία;

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, prefuse είπε

Για ΗΡΩΝ εχει κατι αντιστοιχο;

το μονο που βρηκα ειναι το απρακατω, που δεν εμπιστευομαι να στειλω στοιχεια καρτας, ταχυδρομικα ή με μαιλ..

https://www.heron.gr/media/vjvfphdi/αίτησηενεργοποίησηςπε-εξόφλησηςλογαριασμούμεπιστωτική.pdf

Για τον ΗΡΩΝ μέσα από το myheron:

"Την επιλογή ενεργοποίησης θα την βρεις στην ανάλυση του λογαριασμού σου, όπου θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία της κάρτας σου και θα πραγματοποιηθεί μία μηδενική συναλλαγή από την τράπεζα για επιβεβαίωση των στοιχείων αυτών."

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jason13 είπε

Ερωτηση. Για υπαρχοντες πελατες στην NRG , δεν μπορουν να μπουν στο προγραμμα Pass ;;

Η nrg πάντα το έκανε αυτό και δεν πρόκειται να αλλάξουν πολιτική.Μόνο αν αλλάξεις εταιρεία και ξαναπάς δέχονται να σε πάνε σε καινούργιο πρόγραμμα. 

Τουλάχιστον η ζενίθ αλλάζει πρόγραμμα στους υπάρχοντες πελάτες :P

Δημοσ.
2 hours ago, prefuse said:

Χθες μου ηρθε και ο πρωτος λογαριασμος (που ειναι για καταναλωση 6 ημερων) απο ELPE Economy plus for Business, χρεωνουν ομως 100 ευρω εγγύηση, ποτε επρεπε να ενεργοποιησω την παγια εντολη για να μην χρεωνοταν; Στην Heron εβαζες παγια εντολή οταν εκανες την αιτηση, στην elpedison δεν ειχε καποιο πεδιο για παγια εντολη..

Αν καταχωρήσεις τη κάρτα σου στο myelpedison, θα βγει σύντομα έναντι που θα σου επιστρέφουν την εγγύηση.

1 hour ago, TasosPk said:

Προσπαθησα πανω απο 5 φορές να κάνω νεα συνδεση μεσω econtract σημερα και στο τελευταίο βήμα μου εβγαζε οτι το προγραμμα δεν ειναι συμβατο με τον τυπο της παροχής μου(!!!).

Τελικά πήρα τηλέφωνο και με εξυπηρέτησε μια κοπέλα η οποία εκανε αυτή την αιτήση για εμένα και μου εστειλε με mail την σύμβαση και μου ζήτησε να στείλω με mail ταυτοτητα/μισθωτηριο.

Θα το χάσεις το 50άρικο.

27 minutes ago, gkaram said:

Καλησπέρα σε ολη την παρέα. Ήμουν ελπέντισον για οκτωβρη,.σκέφτομαι νοέμβρη να παω ηρων guaranty home που έχει και 50 ευρώ δώρο με econtract. Ο ηρων όσον αφορα τους λογαριασμούς τους βγαζει στον μήνα; τον επομενο αν θέλω να φυγω θα πρέπει να ζητήσω βεβαίωση εκπροσώπησης; και αν μπορώ να γλυτώσω εγγύηση με παγία;

Παραδόξως ο ΗΡΩΝ πρόσφατα στο οικιακό, μού έβγαλε έναντι μετά από 20 μέρες. Αν δε βγει λογαριασμός έγκαιρα, πας στο myheron, πατάς "Ξεκίνα νέο αίτημα", "Βεβαίωση εκπροσώπησης". Στην εφαρμογή του κινητού δε δουλεύει καμιά φορά, αλλά μέσω της ιστοσελίδας δουλεύει. Η καταχώρηση πάγιας εντολής σε μένα, εμφανίστηκε μετά την έκδοση 1ου λογαριασμού.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Θα το χάσεις το 50άρικο.

Μια χαρά υπάρχει το 50άρικο στο συμβόλαιο που μου έστειλαν.

Δημοσ.
2 hours ago, mdendrin said:

Δεν υπάρχει υπαναχώρηση όπως στις εταιρείες κινητής. Όταν μία εταιρία κάνει αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για να εκπροσωπήσει την παροχή, η αίτηση δεν μπορεί να ακυρωθεί σε κάμια περίπτωση! Θα πας κανονικά στην Volton και μετά καπάκι στην Πρωτέργια. Το έμαθα πρόσφατα από υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ.

 

1 hour ago, GREGORYMO said:

δεν ισχύει η υπαναχώρηση των 14 ημέρων ?

Υπάρχει υπαναχώρηση και στο ρεύμα... αλλά όλες οι εταιρίες με εξαίρεση τη Volton δεν αναγράφουν τίποτα στις συμβάσεις.

Κανονικά ο πελάτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ:

α) Να σταλεί το αίτημα εκπροσώπησης στον ΔΕΔΔΗΕ 14 μέρες μετά την υπογραφή, ώστε να διατηρήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή

β) Να σταλεί άμεσα το αίτημα εκπροσώπησης στον ΔΕΔΔΗΕ, όπου σε αυτή τη περίπτωση χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Προφανώς κανείς δε θέλει να περιμένει 14 μέρες (χώρια το μπάχαλο που θα δημιουργηθεί με την ετεροχρονισμένη ένδειξη σε περίπτωση που δεν έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για επιτόπια), οπότε όλοι πάροχοι ακολουθούν το "β" για να κλειδώσουν τους πελάτες άμεσα.

Επαναλαμβάνω η Volton είναι η εξαίρεση... για να γίνει άμεσα η αλλαγή παρόχου πρέπει οπωσδήποτε να τικαριστεί το κουτάκι ΣΤ.

Spoiler

3.jpg.735a66f3e94a84346a065d077569a003.jpg

 

9 minutes ago, TasosPk said:

Μια χαρά υπάρχει το 50άρικο στο συμβόλαιο που μου έστειλαν.

Αναφέρθηκε πρόσφατα από συμφορουμήτη πως έχασε το 50άρικο επειδή τον βοήθησε υπάλληλος να κάνει την αίτηση... δε θυμάμαι λεπτομέρειες.

  • Like 1
Δημοσ.
25 minutes ago, TasosPk said:

Μια χαρά υπάρχει το 50άρικο στο συμβόλαιο που μου έστειλαν.

Το επιβεβαιώνω και σε μενα....κανονικά αναγράφεται το 50ευρω.

Δημοσ.

προς ενημερωση οσων ηρθαν προσφατα τον προηγουμενο μηνα  στην Ζενιθ απο αλλο παροχο, οπως εγω.

μετακομισα ευκολα με ενα τηλεφωνημα απο το Zenith  Power Home For All στο Power Now

ενω δεν εχω ουτε μηνα που ηρθα σ αυτους, και χωρις να χασω τα οποια προνομια ειχα (καρτα υγειας κτλ)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Αν καταχωρήσεις τη κάρτα σου στο myelpedison, θα βγει σύντομα έναντι που θα σου επιστρέφουν την εγγύηση.

Θα το χάσεις το 50άρικο.

Παραδόξως ο ΗΡΩΝ πρόσφατα στο οικιακό, μού έβγαλε έναντι μετά από 20 μέρες. Αν δε βγει λογαριασμός έγκαιρα, πας στο myheron, πατάς "Ξεκίνα νέο αίτημα", "Βεβαίωση εκπροσώπησης". Στην εφαρμογή του κινητού δε δουλεύει καμιά φορά, αλλά μέσω της ιστοσελίδας δουλεύει. Η καταχώρηση πάγιας εντολής σε μένα, εμφανίστηκε μετά την έκδοση 1ου λογαριασμού.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Σήμερα που έκλεισα με βολτον για το επόμενο διάστημα, μου είπαν κάτι περίεργα για την πάγια εντολή. Εγώ ήξερα ότι την ενεργοποιώ από την σελίδα της εκάστοτε εταιρίας. Αυτοί μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός για να πάρω το rf και να δημιουργήσω πάγια εντολή. Δήθεν το κάνουν για ασφάλεια αυτοί. Έχει κάποιος άποψη πάνω σε αυτό; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

Σήμερα που έκλεισα με βολτον για το επόμενο διάστημα, μου είπαν κάτι περίεργα για την πάγια εντολή. Εγώ ήξερα ότι την ενεργοποιώ από την σελίδα της εκάστοτε εταιρίας. Αυτοί μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός για να πάρω το rf και να δημιουργήσω πάγια εντολή. Δήθεν το κάνουν για ασφάλεια αυτοί. Έχει κάποιος άποψη πάνω σε αυτό; 

τα ιδια ακριβως μου ειπαν και στην Ζενιθ

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Nnoutas είπε

Στην εφαρμογή myηρων στο econtract δεν υπάρχει το πρόγραμμα generous guarantee. Μέσω του σαιτ υπάρχει κανονικά. Τι γίνεται; 

Υπάρχει και στο myheron app πλέον 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

Σήμερα που έκλεισα με βολτον για το επόμενο διάστημα, μου είπαν κάτι περίεργα για την πάγια εντολή. Εγώ ήξερα ότι την ενεργοποιώ από την σελίδα της εκάστοτε εταιρίας. Αυτοί μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός για να πάρω το rf και να δημιουργήσω πάγια εντολή. Δήθεν το κάνουν για ασφάλεια αυτοί. Έχει κάποιος άποψη πάνω σε αυτό; 

Ισχύει, κάποιες εταιρείες δεν θέλουν να μπλέξουν μέσω του site τους και το αφήνουν να το κάνεις μέσω τράπεζας.

Επεξ/σία από favou2000
  • Thanks 1
Δημοσ.

προσπαθώντας πριν λίγο και γω να κάνω αίτηση μεσω econtrast για το generous guarantee μου έβγαζε στο τέλος 

''ανεπιτυχής ολοκλήρωση.Το πρόγραμμα που έχεις επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο για τον τύπο της παροχής σου''

Από την εξυπηρέτηση με ενημέρωσαν πως δεν διατίθεται η προσφορά για των 50 ευρώ για το συγκεκριμένο.

Nα  περιμένω μήπως το προσθέσουν κι αυτό ή να πάω προς volton;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...