Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

το νου σας γιατί η ελπέ έχει κάνει το κορυφαίο να πάρει προηγούμενη μέτρηση ΔΕΔΔΗΕ , με πιστωτικό τελικό απο προηγούμενο πάροχο και φουσκωμένο τον 1ο λογαριασμό της ελπέ (πήγαν όλες οι κιλοβατώρες εκεί)

οι περιπτώσεις που θυμάμαι , συμπτωματικά ήταν σε κατάστημα (τότε υπήρχε και θέμα δε δεχόταν τις μετρήσεις ο υπάλληλος και δεν τις περνούσε στην αίτηση)

Παίζει να θυμάσαι εμένα 😅

  • Like 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τελικα ολα γινονται αμα εχεις γνωστο!!! Εκανα 3 παροχες στην ελπεντισον τον Σεπτεμβριο στο green economy , κατοχυρωσα το 80αρι (ηρθε ηδη ο ενας λογαριασμος) κ σημερα εκανα μεταβαση στο economy plus και για τις 3 παροχες.....οι 30αρες θα αργησουν μου ειπε αλλα αυριο θα παραλαβω τις δωρκεπιταγες Σκλαβενιτη!! Οποτε οσοι λενε καταργηθηκαν οι δωροεπιταγες , δε γινεται η μεταβαση κτλ λενε αλλα λογια να αγαπιομαστε!!

Δημοσ.
38 minutes ago, favou2000 said:

Πολύ φοβάμαι πως από το νέο έτος θα αναπολούμε όλη την κατάσταση που ζήσαμε το τελευταίο 16μηνο που φεύγαμε οπότε θέλαμε που περνάμε τα δωράκια μας και μας βγήκε αυτός ο χρόνος με τη μισή τιμή κατά μέσο όρο που θα χουμε του χρόνου.Μακαρι να πέσω έξω.

Το τελευταίο 16μηνο ήταν ένα καλό ζέσταμα για τον ενεργειακό τουρισμό αφού είδαμε ποιες εταιρίες «οδηγούν» τη χαμηλότερη τιμή, τα τρικ με τις αλλαγές ονομασίας προγραμμάτων των παροχών κάθε μήνα, την ταχύτητα ανταπόκρισης κάθε παρόχου στα αιτήματα αλλαγής ακόμα και την εκάστοτε ταχύτητα του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ κλπ.
Δυστυχώς όμως υπάρχουν ακόμα παρά πολλοί καταναλωτές που έχουν μείνει ακόμα στο γνωστό «ποια εταιρία είναι η φθηνότερη, εγώ είμαι στην τάδε». 
 

  • Like 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, geodimis είπε

Δυστυχώς όμως υπάρχουν ακόμα παρά πολλοί καταναλωτές που έχουν μείνει ακόμα στο γνωστό «ποια εταιρία είναι η φθηνότερη, εγώ είμαι στην τάδε».

Αυτοί θα υπάρχουν πάντα γιατί δεν θέλουν να ασχοληθούν ιδιαίτερα.Ακομα και τώρα η ΔΕΗ έχει το 74% των παροχών αν δεν κάνω λαθος.Το θέμα είναι εμείς που θέλουμε να ασχοληθούμε με το νέο καθεστώς να είμαστε κερδισμένοι όπως αυτό το 16εξάμηνο.

Δημοσ.
4 minutes ago, favou2000 said:

Αυτοί θα υπάρχουν πάντα γιατί δεν θέλουν να ασχοληθούν ιδιαίτερα

Kαποιοι ισως αλλα η πλειοψηφια επειδη δεν γνωριζει πως να το κανει και η πλειοψηφια  απο αυτους που γνωριζουν απλα επειδη δεν εχουν χρονο να το κανουν...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, korakios said:

εκτός τώρα που το σκέφτομαι αν τυχαίνει και είναι τώρα η προγραμματισμένη του ΔΕΔΔΗΕ που κάτι παίζει και δε θυμάμαι ακριβώς , το έχει αναφέρει ο @ekrepali κατα καιρούς

@Dimitris156 @CHRISpros

Ο πιο κοινός λόγος απόρριψης είναι για παράδειγμα αν κάνετε αίτηση στις 29/9, έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη καταμέτρηση στις 30/9... και στις 2/10 ανέβει το αίτημα εκπροσώπησης στο Θαλή με την ένδειξη που είχατε δώσει στις 29/9. Τότε η ένδειξη σας είναι εκτός ορίων και το αίτημα εκπροσώπησης απορρίπτεται. Επίσης τώρα με τις κακοκαιρίες παρατηρήθηκε το φαινόμενο να καταχωρεί ο ΔΕΔΔΗΕ τις καταμετρήσεις μερικές μέρες νωρίτερα απ'ότι έγιναν. Πχ εγώ στο μαγαζί κανονικά περίμενα για καταμέτρηση στις 25-26 Σεπτεμβρίου... τελικά ήρθαν στις 3/10 και καταχώρησαν την ένδειξη με ημερομηνία 25/9! Ό,τι να'ναι πραγματικά.

Αν δε συμπέφτει περίοδος καταμέτρησης και το αίτημα εκπροσώπησης έχει απορριφτεί, τότε κάποια πατάτα έχει κάνει ο πάροχος. Για elpedison ειδικά, πιθανόν να φταίει ότι υπάρχει μόνο ένα κουτάκι ένδειξης στην αίτηση... κι ίσως ο ΔΕΔΔΗΕ να μη κάνει δεκτό το αίτημα αν λείπει η νυχτερινή ένδειξη.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@Dimitris156 @CHRISpros

Ο πιο κοινός λόγος απόρριψης είναι για παράδειγμα αν κάνετε αίτηση στις 29/9, έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη καταμέτρηση στις 30/9... και στις 2/10 ανέβει το αίτημα εκπροσώπησης στο Θαλή με την ένδειξη που είχατε δώσει στις 29/9. Τότε η ένδειξη σας είναι εκτός ορίων και το αίτημα εκπροσώπησης απορρίπτεται. Επίσης τώρα με τις κακοκαιρίες παρατηρήθηκε το φαινόμενο να καταχωρεί ο ΔΕΔΔΗΕ τις καταμετρήσεις μερικές μέρες νωρίτερα απ'ότι έγιναν. Πχ εγώ στο μαγαζί κανονικά περίμενα για καταμέτρηση στις 25-26 Σεπτεμβρίου... τελικά ήρθαν στις 3/10 και καταχώρησαν την ένδειξη με ημερομηνία 25/9! Ό,τι να'ναι πραγματικά.

Αν δε συμπέφτει περίοδος καταμέτρησης και το αίτημα εκπροσώπησης έχει απορριφτεί, τότε κάποια πατάτα έχει κάνει ο πάροχος. Για elpedison ειδικά, πιθανόν να φταίει ότι υπάρχει μόνο ένα κουτάκι ένδειξης στην αίτηση... κι ίσως ο ΔΕΔΔΗΕ να μη κάνει δεκτό το αίτημα αν λείπει η νυχτερινή ένδειξη.

Σίγουρα φταίει Elpedison αφού το ίδιο είχε γίνει και το Μάρτιο. Πολύ πιθανο να ισχύει το τελευταίο που είπες, καθώς είχα ολόκληρη συζήτηση με τον ασχετο στο κατάστημα. Στελνω κανονικά 2 ενδείξεις, βλέπει όμως στον έναντι του Ήρωνα ότι χρεώνουν μια τιμή και λέει ο δεδδηε σας έχει περασμενο σαν ημερήσιο μετρητή. Του λέω αυτό γίνεται γιατί υπάρχει μια τιμή μέρα/νυχτα, στις ρυθμιζόμενες όμως φαίνεται ότι σπάνε κανονικά και επίσης ότι δε γίνεται αυτό περι δεδδηε γιατί έχω κανονικά νυχτερινές χρεώσεις 2 χρόνια τώρα. Αφού του μάθαινα τη δουλειά του, μου λέει προχωράω την αίτηση με βάση αυτά που είπατε. Από ότι φαίνεται όμως σκατά στα μούτρα του. 

Δημοσ.
21 minutes ago, Dimitris156 said:

βλέπει όμως στον έναντι του Ήρωνα ότι χρεώνουν μια τιμή και λέει ο δεδδηε σας έχει περασμενο σαν ημερήσιο μετρητή.

Στη 3η σελίδα του ΗΡΩΝ λέει "Δυνατότητα μέτρησης: Ημερήσια/ Νυχτερινή". Θα μπορούσες να πας και φώτο του μετρητή και screenshot απ'την εφαρμογή mydeddie (κατανάλωση -> ιστορικό ενδείξεων)

Δημοσ.

Επειδή απ ότι φαίνεται ο ΗΡΩΝ δεν πρόκειται να βάλει το Guarantee στο econtract, μπορεί κάποιος να κάνει αίτηση για το simply generous και μετά τηλεφωνικά να αλλάξει σε guarantee; Για να πάρει όμως το 50€ θα πρέπει να περιμένει να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός πριν κάνει την αλλαγή ή αυτό δεν παίζει ρόλο;

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 

Μόλις τσέκαρα και έχει αλλάξει το ψηφίο (χθες βράδυ δεν ειχε αλλάξει), συνεπώς προχώρησε κανονικά η αλλαγή από ΕΛΙΝ σε Elpedison σήμερα (αίτηση από 29.9 σε κατάστημα). 

Δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε από ΕΛΙΝ (αντιπρόταση να μείνω), ούτε από Elpedison (μήνυμα με καλωσόρισμα). 

Kαταχώρησα το ΑΦΜ μου στο Myelpedison και με βρήκε. Moυ έστειλε κωδικό επιβεβαίωσης εγγραφής (αρα είναι περασμένο σωστά και το email μου), αλλά η εγγραφή απέτυχε. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 

Μόλις τσέκαρα και έχει αλλάξει το ψηφίο (χθες βράδυ δεν ειχε αλλάξει), συνεπώς προχώρησε κανονικά η αλλαγή από ΕΛΙΝ σε Elpedison σήμερα (αίτηση από 29.9 σε κατάστημα). 

Δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε από ΕΛΙΝ (αντιπρόταση να μείνω), ούτε από Elpedison (μήνυμα με καλωσόρισμα). 

Kαταχώρησα το ΑΦΜ μου στο Myelpedison και με βρήκε. Moυ έστειλε κωδικό επιβεβαίωσης εγγραφής (αρα είναι περασμένο σωστά και το email μου), αλλά η εγγραφή απέτυχε.

Δεν έχει ολοκληρωθεί η ενημερωση των συστημάτων της ΕΛΠΕ ακόμα Πιστεύω από βδομάδα θα είναι όλα οκ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...