Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, epir21 είπε

Βγήκε σήμερα ο τελικός ΕΛΙΝ για 26/07-17/08.

Από 17/08 είμαι στον Ήρων. Καθυστέρησε λίγο, από οτι βλέπω εδώ έιχε καθυστερήσει και σε άλλους.

σε ποιο πρόγραμμα ήσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, gvoi είπε

Μα αυτό θα στο δίνουν για όλη τη διάρκεια του συμβολαίου, ο φίλος παραπάνω είπε ότι θα πάει να ενεργοποιήσει το 8€ σε δεύτερο χρόνο, όχι εξ αρχής. Εκεί δεν βλέπω κανένα λόγο να το κάνουν αν το πρόγραμμα έχει συνεχίσει να υπάρχει και έχει ανέβει η εγγυημένη τιμή. Αν συνεχίζει να είναι 0,17 ναι θα μπορούσε να το πάρει και εκεί θα ξεκινούσε η κουβέντα αν θα μετράει το συμβόλαιο από τότε που το υπέγραψε ή ανανεώνει από την αρχή για άλλους 12 μήνες, αλλά αυτό είναι πολύ μακρινό μην το πιάσουμε από τώρα :lol:

το πιάνω απ τώρα γιατί θα παίξει μπέρδεμα και θα πρέπει ο καθένας ξεχωριστά να πάρει γραπτή (και μόνο γραπτή απάντηση) για το σενάριο ενεργοποίησης σε μετέπειτα φάση

απο τη στιγμή που υπογράφεις συγκεκριμένες τιμές δεν παίζει ρόλο πότε θα μπεις

το λέει και παρακάτω

Spoiler

image.png.d98e43916f782af40f7f6a57787229b5.png

για το αζημίως θα δούμε όταν βγάλει την αίτηση στο

https://www.heron.gr/xrhsima-entipa/

και τι θα γράφει στην περιγραφή του προγραμματος της αίτησης στην 1η σελίδα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

to guarantee μεχρι τωρα κανει τα παντα για να παμε σε αλλους παροχους για τον Οκτωβριο.

 

πηρα κι εγω πριν λιγο τον Ηρων, ουτε αυτοι ξερουν αν και ποτε θα μπει το guarantee στο econtract.

Επεξ/σία από razkal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, BrokenExe said:

Αλλαξες σε value ερχόμενος από άλλη εταιρία;

Πως μπορούν να ξεχωρίσουν τις κιλοβατώρες που ξοδεψες σε αυτούς από 22/09 (λογικά Σεπτεμβρίου θα εννοείς) μέχρι να γίνει το value εμπορικά διαθέσιμο; 

Από περιέργεια ρωταω. 

Εlpedison ήμουν στο green economy, μου έστειλαν στις 22/9 τη σύμβαση του Value και την αποδέχτηκα. Μου είπε η κοπέλα στο τηλέφωνο (στη προσκοπική της τιμής) πώς η τιμολόγηση στο value ξεκινάει από 1/10 και πως μέχρι 30/9 θα τιμολογηθώ με green economy.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, razkal είπε

σου ειπαν στο τσατ αν προκειται να μπει στο econtract αυτη τη βδομαδα?

δεν θα μπει καθολου αποτι μου ειπανε.

Πηγα ηδη σε simply generous για το 50αρι και μονο ξεκαθαρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σάββατο στην τηλεφωνική αίτηση για αλλαγή από green economy στο παλιό value και νυν economy plus μου είπαν θα με πάρουν τηλ τη Δευτέρα. Σήμερα αφού δεν με πήρε κανένας τους ξανακαλεσα μέσω chat και συμφωνήσαμε να στείλουν το νεο συμβόλαιο στο email μου. Τίποτα και εδώ προς το παρόν. Να κάνω κάτι άλλο η απλά να περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, thessalos_ said:

Σάββατο στην τηλεφωνική αίτηση για αλλαγή από green economy στο παλιό value και νυν economy plus μου είπαν θα με πάρουν τηλ τη Δευτέρα. Σήμερα αφού δεν με πήρε κανένας τους ξανακαλεσα μέσω chat και συμφωνήσαμε να στείλουν το νεο συμβόλαιο στο email μου. Τίποτα και εδώ προς το παρόν. Να κάνω κάτι άλλο η απλά να περιμένω;

περιμενεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, thessalos_ said:

Σάββατο στην τηλεφωνική αίτηση για αλλαγή από green economy στο παλιό value και νυν economy plus μου είπαν θα με πάρουν τηλ τη Δευτέρα. Σήμερα αφού δεν με πήρε κανένας τους ξανακαλεσα μέσω chat και συμφωνήσαμε να στείλουν το νεο συμβόλαιο στο email μου. Τίποτα και εδώ προς το παρόν. Να κάνω κάτι άλλο η απλά να περιμένω;

Εγω δεν περίμενα...κάλεσα και αμέσως μου έστειλαν σύμβαση στο μειλ την οποία επικυρώνεις άμεσα με κωδικό που σου στέλνουν. Παρε τηλ λοιπον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη για καποιον που θελει να παει τωρα Ηρων στο guarantee ερχόμενος απο αλλη εταιρία, μπορεί απλα να παει μεσω e-contract στο simply και μολις ολοκληρωθεί η αλλαγη, αλλάζει τηλεφωνικώς στο guarantee.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, apouxereis είπε

Μάλιστα...αλλαγή προγράμματος μέσα σε ένα μήνα,από ELPEDISON green σε value...

Δεν ξεκινήσαμε καλα

Δηλαδή?

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Εlpedison ήμουν στο green economy, μου έστειλαν στις 22/9 τη σύμβαση του Value και την αποδέχτηκα. Μου είπε η κοπέλα στο τηλέφωνο (στη προσκοπική της τιμής) πώς η τιμολόγηση στο value ξεκινάει από 1/10 και πως μέχρι 30/9 θα τιμολογηθώ με green economy.

Προφανώς, θα πάει αναλογικά.

Για αλλαγή σε value έστειλες φωτογραφία μετρητή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Έκανα κι εγώ αλλαγή εκπροσωπησης σε Elpedison (πρόγραμμα Value) μετά απο μια μάλλον άτυχή εμπειρία με την ELIN (πρόγραμμα  Power On! Home Bonus- ) όπου ήμουν απο τον Ιούνιο.

Η αίτηση προς elpedison έγινε σε φυσικό κατάστημα το πρωί του Σαββάτου και πήρα εγγράφως τόσο το bonus των 50 ευρώ όσο και την Edenred των 30 ευρώ (πάλι με έγγραφο που το πιστοποιεί). Ελπίζω ολα να πάνε καλά....

Η εμπειρία με την ELIN οριακά απαράδεκτη καθώς τα προβλήματα ξεκίνησαν απο Day One.

Χοντρικά:

1) Λάθος στην αρχική σύμβαση όπου με έβαλαν σε λάθος πρόγραμμα και την υπέβαλα εκ νεου

2) Αργούσαν να εκδωσουν πρώτο λογαριασμό και ύστερα απο δική μου επικοινωνία μου αποκαλυψαν οως είχαν θέμα να τιμολογησουν μια ημέρα της 31/5 για να 3κδωθει λογαριασμος (καθώς τελείωνε ο μήνας και ήμουν για μμτην τελευταία ημέρα του Μαίου Elin) και μου έστειλαν σύμβαση μιας ημέρας για να καταστεί δυνατή η έκδοση πρώτου λογαριασμού που ελαβα τέλη Ιουλίου

3) Έκανα πάγια εντολή για το θέμα εγγύησης και καθώς μου έλεγαν στο helpdesk πως αργεί να τη δει το σύστημα κ για να μην χάσω την έκπτωση της εμπροθεσμης πληρωμής αν την τελευταία ημέρα λήξης μέχρι τις 5 το απόγευμα δε δω να τραβήξει το ποσό να το καταβάλω μέσω e όπως και έκανα αφού δεν είχα καμία κίνηση σχετική μέχρι τις 19:30 της εν λόγω ημέρας). Το αποτέλεσμα ηταν πως ξύπνησα την επόμενη με διπλόπληρωμή του λογαριασμού.

4) Έκτοτε δεν εχω λάβει άλλον λογαριασμό καθώς η μηχανογράφηση τους εχει πρόβλημα και δεν περνάει την έκπτωση της εμπροθεσμης πληρωμής (όπως και πάλι μου ανάφεραν οι κοπέλες του helpdesk) και προσπαθούν να το λύσουν με τους υπεύθυνους του software.(Γι'αυτό και η γενική καθυστέρηση προς άπαντες συνδρομητές τους).

5) Μηνιαία εκκαθάριση με φωτογραφίες απο μέρους μου. Μέσω my elin ουδείς λόγος καθώς είναι μονίμως σε καθεστως αναβαθμισης(τόσο δύσκολο είναι πια!!)

Το μόνο που κρατάω από Elin είναι το φιλικό helpdesk (αλλά δεν ήμουν εκεί για να κάνω νεους φίλους).😁😁

 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...