Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 minutes ago, takoulou said:

Από τη μια λέω καλά μας κάνουν γιατί αυτοι οι μάγκες με την νοοτροπία των ανεξόφλητων λογαριασμών μας έχουν καταντήσει εν μέρη έτσι όπως είμαστε...

Από την άλλη πάλι, σε μια καταγγελία που έκανα στον συνήγορο για την Protergia, ενώ ο συνήγορος με δικαίωσε και έδωσε οδηγία στην Protergia να μου επιστρέψει κάποια χρήματα, η εταιρεία ουδέποτε ανταποκρίθηκε.

Βλέποντας την ατιμωρησία σε αυτή τη χώρα, πραγματικά αναγκάζεσαι να γίνεις και εσύ έτσι... 

Από ένα θύμα που δεν χρωστάει ευρώ πουθενά και νιώθει πολύ μ****** βλέποντας αυτά που γίνονται γύρω του.

  • Like 6
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Oι χρεώσεις για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας του Οκτωβρίου θα κινηθούν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με τα τιμολόγια ρεύματος Σεπτεμβρίου.

Επιπλέον, η πρόταση του ΕΣΠΕΝ προβλέπει πως δεν θα υπάρχει κανένας φραγμός στην αλλαγή προμηθευτή, για τα νοικοκυριά και επιχειρήσεις που έχουν οφειλές στον υφιστάμενο παρόχό τους. Ωστόσο, ο «παλιός» (πλέον) πάροχος θα διατηρεί το δικαίωμα δυνατότητα να εκδώσει προς τον ΔΕΔΔΗΕ εντολή αποκοπής του πρώην πελάτη του για χρονικό διάστημα έως και 120 ημερών μετά τη «μετακίνησή» του σε νέα εταιρεία. Προϋπόθεση για την εντολή θα είναι ο πρώην πελάτης να μην έχει αποπληρώσει στο μεταξύ τις οφειλές του, ή να μην τις έχει διακανονίσει. 

Με χρονική αφετηρία τη μετακίνηση σε νέο προμηθευτή, ο «παλιός» πάροχος θα ενημερώνει καταρχάς τον πρώην πελάτη του για το οριστικό ποσό που αυτός χρωστά, αφότου πρώτα εκδοθεί ο τελικός εκκαθαριστικός λογαριασμός του καταναλωτή. Ο πρώην πελάτης θα μπορεί τότε είτε να αποπληρώσει το σύνολο του ποσού ή, εναλλακτικά, να προχωρήσει σε διακανονισμό του. 

Αν ο καταναλωτής δεν ανταποκριθεί στις «κρούσεις» της προηγούμενης εταιρείας του (είτε για εφάπαξ εξόφληση είτε για ρύθμιση), τότε αυτή θα έχει το δικαίωμα να εκδώσει εντολή αποκοπής στον ΔΕΔΔΗΕ. Ωστόσο, αν έχουν περάσει 120 ημέρες από την αλλαγή παρόχου, και ο «παλιός» προμηθευτής δεν έχει εκδώσει την εντολή, τότε θα χάνει αυτό το δικαίωμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Πάντως μια καλή λύση θα ήταν ο νέος πάροχος να αναλαμβάνει και το χρέος προς τον παλιό.

Επεξ/σία από vali
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
14 minutes ago, zacharias99 said:

Από τη μια λέω καλά μας κάνουν γιατί αυτοι οι μάγκες με την νοοτροπία των ανεξόφλητων λογαριασμών μας έχουν καταντήσει εν μέρη έτσι όπως είμαστε...

Από την άλλη πάλι, σε μια καταγγελία που έκανα στον συνήγορο για την Protergia, ενώ ο συνήγορος με δικαίωσε και έδωσε οδηγία στην Protergia να μου επιστρέψει κάποια χρήματα, η εταιρεία ουδέποτε ανταποκρίθηκε.

Βλέποντας την ατιμωρησία σε αυτή τη χώρα, πραγματικά αναγκάζεσαι να γίνεις και εσύ έτσι... 

Από ένα θύμα που δεν χρωστάει ευρώ πουθενά και νιώθει πολύ μ****** βλέποντας αυτά που γίνονται γύρω του.

Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο! Ξέρω πολλά άτομα που δεν πληρώνουν και μόλις τους το κόψουν κλαίγονται και πάνε κάτω στο ρολόι και το ανάβουν. Είμαστε κι εμείς που δεν χρωστάμε λεπτό σε πάροχο και μέχρι πρότινος τους πληρώναμε κιόλας μέσω της εισφορά αλληλεγγύης. Δυστυχώς παραμένουμε Ελλαδιστάν σε αρκετά θέματα!

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, yazidis είπε

Οι πάροχοι έχουν την υποχρέωση μέχρι τις 20 κάθε μήνα να ανακοινώνουν τις τιμές του επόμενου. Επειδή όμως είναι μεγάλες κουφάλες, περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή και ανακοινώνονται μετά τις 12 το βράδυ οπότε απ΄αύριο θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα για να δούμε αν θα εξακολουθήσει να έχει η elpedison το φθηνότερο ρεύμα.

Ποντάρω πως τελικά θα κρατήσει και τον Οκτώβριο χαμηλή τιμή για να τραβήξει πάρα πολύ κόσμο με το 80άρι. Βλέπω συνεχίστηκε πάρα πολύ ο κόσμος να πηγαίνει εκεί. Από Νοέμβριο όμως που θα σφίξουν τα γάλατα θα προτείνω να έχετε όλοι προσοχή.

Αφου το 80€ ισχύει τουλάχιστον ΜΕΧΡΙ 30 Σεπτεμβρίου, δεν βλέπω να έχουμε έκπληξεις Αυτό τον μήνα στην τιμή 

Δημοσ.

Όποτε για μας που λήγει το συμβόλαιο 25/09 το πιο φθηνό και αυτό που συμφέρει περισσότερο  αυτή την στιγμή είναι η ελπεντισον ;

Δημοσ.
Just now, lafkostas said:

Όποτε για μας που λήγει το συμβόλαιο 25/09 το πιο φθηνό και αυτό που συμφέρει περισσότερο  αυτή την στιγμή είναι η ελπεντισον ;

θα φανει αυριο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, lafkostas είπε

Όποτε για μας που λήγει το συμβόλαιο 25/09 το πιο φθηνό και αυτό που συμφέρει περισσότερο  αυτή την στιγμή είναι η ελπεντισον ;

Περίμενε μέχρι αύριο το πρωί που θα έχουν ανακοινώσει όλοι οι πάροχοι τιμές Οκτωβρίου 

Επεξ/σία από favou2000
Δημοσ.

Ισχύει ότι για να μπορέσω να γραφτώ στο myelpedison πρέπει να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός; Αυτό μου απάντησαν σε επικοινωνία μου αλλά από εδώ βλέπω πως οι περισσότεροι έχουν γραφτεί μέσα σε 1-2 εβδομάδες.

Έχει αλλάξει το νούμερο της παροχής από 01/09 κι έχει εκδοθεί τελικός από τον προηγούμενο πάροχο (πολύ γρήγοροι!) αλλά ακόμα ενώ βρίσκει το ΑΦΜ δεν ολοκληρώνεται η εγγραφή.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SofoS@ είπε

Έχει αλλάξει το νούμερο της παροχής από 01/09 κι έχει εκδοθεί τελικός από τον προηγούμενο πάροχο (πολύ γρήγοροι!) αλλά ακόμα ενώ βρίσκει το ΑΦΜ δεν ολοκληρώνεται η εγγραφή.

σε μένα και σε ένα άλλο μέλος ολοκληρώθηκε η εγγραφή μόνο μετά απο τη λήψη sms

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

σε μένα και σε ένα άλλο μέλος ολοκληρώθηκε η εγγραφή μόνο μετά απο τη λήψη sms

Δεν έχω λάβει sms αλλά κι εσύ φαντάζομαι δεν έχεις λάβει πρώτο λογαριασμό.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SofoS@ είπε

Ισχύει ότι για να μπορέσω να γραφτώ στο myelpedison πρέπει να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός; Αυτό μου απάντησαν σε επικοινωνία μου αλλά από εδώ βλέπω πως οι περισσότεροι έχουν γραφτεί μέσα σε 1-2 εβδομάδες.

Έχει αλλάξει το νούμερο της παροχής από 01/09 κι έχει εκδοθεί τελικός από τον προηγούμενο πάροχο (πολύ γρήγοροι!) αλλά ακόμα ενώ βρίσκει το ΑΦΜ δεν ολοκληρώνεται η εγγραφή.

 

Από 1/09 είναι πολλές μέρες μάλλον σε ξέχασε το σύστημα συμβαίνει καμιά φορά Θα έπρεπε να σου έχει έρθει μνμ και να είχε ανοίξει το myelpedison.Παρτους τηλέφωνο και πες τους ότι σε ξεχάσανε θα στο φτιάξουν άμεσα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους. Να κάνω μια ερώτηση, στην περίπτωση όπου ένας πάροχος (ΗΡ**) αρνηθεί (με email) την απόδοση έκπτωσης συνέπειας τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού ενώ τους έστειλα το γνωστό κείμενο (<<Ο ΚΠΗΕ αναφέρει...) υπάρχει κάποια επόμενη κίνηση στην οποία προχωράμε? Σας ευχαριστώ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...