Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μέσα σε αεροπλάνο και κάνει 3 λεπτά η κάθε σελίδα να φορτώσει. 
Μου στέλνει μηνύματα η μάνα μου η φουκαριάρα αν πρέπει να μείνει ηρων τζενερους ή να πάει στην ελπεδισον που την έχει τρελάνει μια τηλεφωνήτρια. 

Μπορεί κάποιος να μου στείλει τη σελίδα που έχει γίνει αντίστοιχη συζήτηση και θα φτάσω Αυστραλία μέχρι να τα δω ένα ένα; Χίλια συγγνώμη για το hijack. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

27 λεπτά πριν, lacta13 είπε

μολις με πηραν απο τον Ηρων για να με πεισουν(;) να μην φυγω για ελπε, προσπαθωντας στην ουσια οχι να με δελεασουν με καποια αντιπροταση τους,αλλα προσπαθησαν να εκθειασουν την αλλη εταιρεια,που βεβαια θα μπορουσα να μην τους πω που παω,αλλα ηθελα να δω τι θα με πουν, τονιζοντας τον φοβο που θα επρεπε να εχω σε περιπτωση αποχωρησης απο την ελπε οτι μπορει να μου χρεωσουν ρητρες αναπροσαρμογης δικες του και λοιπα. 

τις λεω το γνωριζω,(ηθελα να την πω,εχουμε τον korakio ενεργειακο συμβουλο,αλλα θα την κουφαινα...)θα φυγω απο απο αυτους αμα ληξη ο μηχανισμος στηριξης,μην ανησυχειτε και θα γυρισω σε σας παλι,που δινετε και δωρα...(2ο 50ρικο... :-))

μας εχετε κανει ενεργειακους τουριστες λεω,τι να σας κανω...

με λεει οτι η τιμη στο simply που ειμαι θα ειναι 9 λεπτα(!) μετα απο τα 2 λεπτα(!) κρατικης επιδοτησης...

λεω στην ελπε τοτε θα ειμαι στα 6 λεπτα ,αφου λετε οτι ειναι 2 λεπτα η επιδοτηση...

οκ,εγω απλα σας ενημερωσα για την εν λογω εταιρεια,καλημερα σας...

 

εχει και την πλακα της η ολη ιστορια....

 

Με έχουν πάρει από το πρωί 4 φορές επειδή πάω ελπε και βγαίνει το ρομποτάκι να περιμένω, έφαγε μπλοκ. Τι καίγεται να μας κρατήσει, αφού έτσι και αλλιώς 21 του μήνα πάλι σε αυτόν θα πάμε. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες που συμμετέχουν τόσο ενεργά ,μάς ανοίγουν τα μάτια μπας και γλιτώσουμε κανένα ευρώ.

 

 

Επεξ/σία από 731001
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εξοχικό που λειτουργεί  κυρίως  καλοκαιρινούς μήνες και τους υπόλοιπους άντε κανενα Σαββατοκύριακο , θα κάνατε ενεργειακό τουρισμό;  Το έχω στη ΔΕΗ Γ1 με 15- 16 λεπτά ...δεν είχα δώσει σημασία... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gesiyi είπε

Με έχουν πάρει από το πρωί 4 φορές επειδή πάω ελπε και βγαίνει το ρομποτάκι να περιμένω, έφαγε μπλοκ. Τι καίγεται να μας κρατήσει, αφού έτσι και αλλιώς 21 του μήνα πάλι σε αυτόν θα πάμε. 😂

Μα αντε τώρα βγάλε άκρη. με έχουν πάρει 4-5 φορές από το πρωί, τις 2 πρώτες το σήκωσα και με βάζουν σε αναμονή. Δηλαδή με καλείτε για δικό σας συμφέρον και θα περιμένω και από πάνω 😂

Πριν λίγο μίλησα μαζί τους εν τέλη,  αντί να μου κάνουν κάποια σοβαρή αντί- πρόταση ή να μου παρουσιάσουν λόγο για να μείνω, προσπαθούσαν να με πείσουν ότι η elpedison είναι κακια εταιρεία. Επαγγελματισμος στα καλύτερα του 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lacta13 είπε

μολις με πηραν απο τον Ηρων για να με πεισουν(;) να μην φυγω για ελπε, προσπαθωντας στην ουσια οχι να με δελεασουν με καποια αντιπροταση τους,αλλα προσπαθησαν να εκθεσουν την αλλη εταιρεια,που βεβαια θα μπορουσα να μην τους πω που παω,αλλα ηθελα να δω τι θα με πουν, τονιζοντας τον φοβο που θα επρεπε να εχω σε περιπτωση αποχωρησης απο την ελπε οτι μπορει να μου χρεωσουν ρητρες αναπροσαρμογης δικες του και λοιπα. 

To είχε κάνει και σε εμένα υπάλληλος της ΔΕΗ, λέγοντάς μου τα χειρότερα για τον ΗΡΩΝ. 

Οπως επίσης το έκανε και υπάλληλος της Ζενίθ, λέγοντάς μου τα χειρότερα για... όλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, doncorlrone είπε

Σε εξοχικό που λειτουργεί  κυρίως  καλοκαιρινούς μήνες και τους υπόλοιπους άντε κανενα Σαββατοκύριακο , θα κάνατε ενεργειακό τουρισμό;  Το έχω στη ΔΕΗ Γ1 με 15- 16 λεπτά ...δεν είχα δώσει σημασία... :(

έχει γίνει το ίδιο ερώτημα χθες

5 ώρες πριν, Stavmitsos είπε

Είμαι μέσα σε αεροπλάνο και κάνει 3 λεπτά η κάθε σελίδα να φορτώσει. 
Μου στέλνει μηνύματα η μάνα μου η φουκαριάρα αν πρέπει να μείνει ηρων τζενερους ή να πάει στην ελπεδισον που την έχει τρελάνει μια τηλεφωνήτρια. 

Μπορεί κάποιος να μου στείλει τη σελίδα που έχει γίνει αντίστοιχη συζήτηση και θα φτάσω Αυστραλία μέχρι να τα δω ένα ένα; Χίλια συγγνώμη για το hijack. 

αν ξέμεινε στο generous έπρεπε να είχε αλλάξει πριν μηνες στο simply ή να μπει στο green της ελπε, δες τιμές στην καρφιτσωμένη ανάρτηση

6 ώρες πριν, mechpanos είπε

Δηλαδή οι άλλοι δεν βγάζουν μηνιαίο με δική σου ένδειξη; Τότε γιατί να στείλεις;

βγάζουν αλλά η εκκαθάριση γίνεται με σπάσιμο αναλογικά ανα τετράμηνο βάσει ΔΕΔΔΗΕ

η μηνιαία καταχώρηση είναι να μη σου έρχεται ότι να'ναι έναντι

16 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Ζήτησα αλλαγή προγράμματος από το comfort στο Bonus+ και μου έστειλαν νέα χαρτιά να υπογράψω.

Μάλιστα  μου ανέφεραν ότι θα μου πιστωσουν αναλογικά την διαφορά στις κιλοβατώρες για 2 μήνες.

Βλέπετε τίποτα περίεργο στους όρους; Να το προχωρησω; Όντως δεν συμφέρει πλέον περισσότερο το bonus+ σε σχέση με το comfort;

 

 

E0F0BA5C-8FEA-43D5-8D2E-7D7969352C0B.jpeg

δες τις τιμές στο excel στην καρφιτσωμένη ανάρτηση ή στο site της elin

https://energy.elin.gr/eksipiretisi-pelaton/enhmerosh-hreoseon-promitheias/

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, favou2000 είπε

Μοναδικός πάροχος τουλάχιστον τους τελευταίους 12 μήνες που έχει κρατήσει σχετικά σταθερή τιμή (+- 2 σεντς διαφορά 14,5 - 16,5) είναι η ΔΕΗ αλλά σε σχέση με τους άλλους παρόχους είναι αρκετά ακριβή τη στιγμή που ιδιώτες είναι με 8 και 9cents.Δυστυχως κανένας ιδιώτης πάροχος δεν έχει σταθερότητα και για να πετύχεις την όσο δυνατόν καλύτερη τιμή πρέπει να μετακινείσαι μεταξύ παρόχων είτε μεταξύ του ίδιου παρόχου σε διαφορετικά προγράμματα.

Μπορώ να πω ότι και η Solar έχει αρκετα σταθερά το τιμολόγιο ακολουθώντας λίγο και την τιμή της ΔΕΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kzaxas είπε

Μπορώ να πω ότι και η Solar έχει αρκετα σταθερά το τιμολόγιο ακολουθώντας λίγο και την τιμή της ΔΕΗ.

και we , είναι απο τις εταιρίες που δε ακολουθούν τη μόδα με συνεχώς νέα προγράμματα

το θέμα είναι αν συμφέρουν ή όχι

Η Φυσικό αέριο έχει ένα ανταγωνιστικό κάποιους μήνες τώρα αλλά άγνωστο αν δε βγάλει νέο καλύτερο ή όχι (και προσοχή μη σας φορέσουν συνδρομή απο το νέο έτος )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

και we , είναι απο τις εταιρίες που δε ακολουθούν τη μόδα με συνεχώς νέα προγράμματα

το θέμα είναι αν συμφέρουν ή όχι

Η Φυσικό αέριο έχει ένα ανταγωνιστικό κάποιους μήνες τώρα αλλά άγνωστο αν δε βγάλει νέο καλύτερο ή όχι (και προσοχή μη σας φορέσουν συνδρομή απο το νέο έτος )

Δυστυχώς όσο και να είμαι ευχαριστημένος από την Solar με την υποστήριξη αλλά και την σταθερότητα τιμών  (χάνοντας κάποια ευρώ απο τις τιμές των άλλων και  50ευρα βέβαια ) και όσο πλησιάζει ο χειμώνας αρχίζω και το επεξεργάζομαι με τις καταναλώσεις αντλίας ότι η αλλαγή θα είναι αναπόφευκτη,αν βέβαια θα συνεχίσει αυτή η φρενίτιδα προσφοράς νέον προγραμμάτων!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/5/2023 στις 8:58 ΠΜ, Rebirth είπε

Επειδή έχει συζητηθεί πολύ τις τελευταίες ημέρες το αν μπορεί ένας πάροχος να αρνείται σε υφιστάμενο πελάτη τη μετακίνηση σε ανταγωνιστικό πρόγραμμα που προσφέρει «μόνο σε νέους πελάτες», βάζω το απόσπασμα από τη νέα ανακοίνωση της ΡΑΕ, για πάσα χρήση:

 

image.jpeg.a50ef2ed4cf727c7b05cb62d28fa2721.jpeg

 

Επισυνάπτω και το έγγραφο ολόκληρο, καθώς έχει και άλλες συμβουλές, αλλά κυρίως για να το επιδεικνύει όποιος θέλει σε πάροχο. 

ELECTRICITY-MARKET-RETAIL-REPORT_APRIL-2023.docx 334.28 kB · 24 downloads

 

Καλησπέρα. Είμαι από τον Απρίλιο 2023 στο NRG on time και τηλεφώνησα στην NRG για να αλλάξω σε Simple που είναι πιο φτηνό. Σε άλλο site μου πρότειναν να ανοίξω ticket στο myrae. Το έκανα και το αποτέλεσμα ήταν το παρακάτω:

Υποβολή Αιτήματος

Αριθμός Αιτήματος:  18XX5
Ημερομηνία Υποβολής:  Τρίτη, 29 Αυγ 2023

Εγώ: "Έχω υπογράψει σύμβαση με την NRG, το πρόγραμμα "on time", με ημερομηνία έναρξης την 01-04-23. Σε τηλεφωνήματα μου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας την 28-08-23 και μετά την εκδήλωση του ενδιαφέοντος μου για μεταφορά μου σε νέο και πιο συμφέρον πρόγραμμα και πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα "simple", η απάντηση των υπαλληλων ήταν ότι δεν επιτρέπεται και αφορά σε νέους πελάτες. 
Η ένσταση μου είναι ότι:
α. Στο site της εταιρίας δεν αναγράφεται πουθενά ότι το πρόγραμμα simple αφορά σε νέους πελάτες, παρά μόνο το χαρακτηρίζει ως "το νέο πρόγραμμα της nrg"
β. Από τη στιγμή που με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο  επιτρέπεται κάθε μήνα στο καταναλωτή να υπογράφει σύμβαση με διαφορετικό πάροχο ενέργειας και κυρίως να επιλέγει νέο και πιο συμφέρον πρόογραμμα, για πιο λόγο μου απαγορεύει η NRG την μετάβαση μου σε νέο πρόγραμμα της, με δεδομένο ότι πουθενά δεν αναγράφει ότι είναι μόνο για νέους πελάτες.
Η απαίτηση μου είναι η μετάβαση μου στο πρόγραμμα "NRG simple" από την 01-09-23."

Και  η απάντηση της NRG: "

Αξιότιμε κύριε Α.............η,
Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας με την nrg.
Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πρόγραμμα στο οποίο επιθυμείτε να μεταβείτε, nrg simple, αφορά μόνο νέες παροχές είτε από αλλαγή παρόχου, είτε από επανασύνδεση, είτε από νέα σύνδεση.
Αναφορικά με την αναφορά σας για την ενημέρωση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε πως κατά την περιήγησή σας και αφού έχετε επιλέξει το πρόγραμμα για το οποίο επιθυμείτε να ενημερωθείτε, εμφανίζονται δυο διαθέσιμα tabs (κουμπιά).
Το ένα tab αναγράφει ΤΟ ΘΕΛΩ και το δεύτερο ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.
Στην περίπτωση που επιλέξετε το δεύτερο tab, εμφανίζεται μια φόρμα ενδιαφέροντος που πρέπει να συμπληρώσετε και στη συνέχεια υπάλληλός μας σας ενημερώνει για τα χαρακτηριστικά του προγράμματος.
Στην περίπτωση που επιλέξετε το πρώτο tab, όπου προχωράτε στην online αίτηση η οθόνη που σας εμφανίζεται σας ζητά να επιλέξετε αν η αίτησή σας αφορά: Αλλαγή παρόχου/ Επανασύνδεση/ Νέα Σύνδεση. Δεν δίδεται η επιλογή Αλλαγής προγράμματος. 
Εν κατακλείδι, το αίτημά σας για μετάβαση από το nrg on time στο nrg simple δεν δύναται να πραγματοποιηθεί.

Με εκτίμηση,
Παπάζογλου Έλενα
Για την nrg."

Κοινώς πήρα τα τρία μου. Και το συνημμένο αρχείο του φίλου Rebirth δεν καταλαβαίνω να είναι κάποιο θεσμικό κείμενο της ΡΑΕ που υποχρεώνει τους παρόχους για αλλαγή προγράμματος όπως ζήτησα εγώ. Καμία άλλη ιδέα? Δεν το έχω ολοκληρώσει σαν θέμα  

Επεξ/σία από larryasonika
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε όλους.. Μια ερώτηση γτ είμαι έξω και δν μπορώ να επί συναψω λογαριασμους.. Όταν πληρωνεις το έναντι στον εκκαθαριστικό δν πρεπει να αφαιρείτε το ποσο που πληρωσες? 

Δλδ αν το έναντι είναι 100 .. Στον λογαριασμό θα πρεπει να δω πιστωση 100 έναντι.. Ή αφαιρείτε μέρος δλδ πιστωση 80? 

Το ρωτάω γτ βλέπω τον λογαριασμό μου από ελιν.. Κ βλέπω πιστωση έναντι 40 ευρώ.. Ενώ πληρωσα 70.και αυτό έχει γίνει σε όλους τους λογαριασμους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, larryasonika είπε

 

Καλησπέρα. Είμαι από τον Απρίλιο 2023 στο NRG on time και τηλεφώνησα στην NRG για να αλλάξω σε Simple που είναι πιο φτηνό. Σε άλλο site μου πρότειναν να ανοίξω ticket στο myrae. Το έκανα και το αποτέλεσμα ήταν το παρακάτω:

Υποβολή Αιτήματος

Αριθμός Αιτήματος:  18125
Ημερομηνία Υποβολής:  Τρίτη, 29 Αυγ 2023

Εγώ: "Έχω υπογράψει σύμβαση με την NRG, το πρόγραμμα "on time", με ημερομηνία έναρξης την 01-04-23. Σε τηλεφωνήματα μου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας την 28-08-23 και μετά την εκδήλωση του ενδιαφέοντος μου για μεταφορά μου σε νέο και πιο συμφέρον πρόγραμμα και πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα "simple", η απάντηση των υπαλληλων ήταν ότι δεν επιτρέπεται και αφορά σε νέους πελάτες. 
Η ένσταση μου είναι ότι:
α. Στο site της εταιρίας δεν αναγράφεται πουθενά ότι το πρόγραμμα simple αφορά σε νέους πελάτες, παρά μόνο το χαρακτηρίζει ως "το νέο πρόγραμμα της nrg"
β. Από τη στιγμή που με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο  επιτρέπεται κάθε μήνα στο καταναλωτή να υπογράφει σύμβαση με διαφορετικό πάροχο ενέργειας και κυρίως να επιλέγει νέο και πιο συμφέρον πρόογραμμα, για πιο λόγο μου απαγορεύει η NRG την μετάβαση μου σε νέο πρόγραμμα της, με δεδομένο ότι πουθενά δεν αναγράφει ότι είναι μόνο για νέους πελάτες.
Η απαίτηση μου είναι η μετάβαση μου στο πρόγραμμα "NRG simple" από την 01-09-23."

Και  η απάντηση της NRG: "

Αξιότιμε κύριε Αντωνιάδη,
Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας με την nrg.
Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πρόγραμμα στο οποίο επιθυμείτε να μεταβείτε, nrg simple, αφορά μόνο νέες παροχές είτε από αλλαγή παρόχου, είτε από επανασύνδεση, είτε από νέα σύνδεση.
Αναφορικά με την αναφορά σας για την ενημέρωση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε πως κατά την περιήγησή σας και αφού έχετε επιλέξει το πρόγραμμα για το οποίο επιθυμείτε να ενημερωθείτε, εμφανίζονται δυο διαθέσιμα tabs (κουμπιά).
Το ένα tab αναγράφει ΤΟ ΘΕΛΩ και το δεύτερο ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.
Στην περίπτωση που επιλέξετε το δεύτερο tab, εμφανίζεται μια φόρμα ενδιαφέροντος που πρέπει να συμπληρώσετε και στη συνέχεια υπάλληλός μας σας ενημερώνει για τα χαρακτηριστικά του προγράμματος.
Στην περίπτωση που επιλέξετε το πρώτο tab, όπου προχωράτε στην online αίτηση η οθόνη που σας εμφανίζεται σας ζητά να επιλέξετε αν η αίτησή σας αφορά: Αλλαγή παρόχου/ Επανασύνδεση/ Νέα Σύνδεση. Δεν δίδεται η επιλογή Αλλαγής προγράμματος. 
Εν κατακλείδι, το αίτημά σας για μετάβαση από το nrg on time στο nrg simple δεν δύναται να πραγματοποιηθεί.

Με εκτίμηση,
χχχχχ
Για την nrg."

Κοινώς πήρα τα τρία μου. Και το συνημμένο αρχείο του φίλου Rebirth δεν καταλαβαίνω να είναι κάποιο θεσμικό κείμενο της ΡΑΕ που υποχρεώνει τους παρόχους για αλλαγή προγράμματος όπως ζήτησα εγώ. Καμία άλλη ιδέα? Δεν το έχω ολοκληρώσει σαν θέμα  

Αν μπορείς σβήσε προσωπικά στοιχεία

στείλε στο info της ΡΑΕ υπόψιν τμήματος  Προστασίας Καταναλωτών με τον αρ. του αιτήματός σου στο myrae

και τηλ στο 210-37.27.066

στην τελική απλά φύγε αλλού

Ο ΚΠΗΕ επίσης αναφέρει ρητά τη δυνατότητα μετάβασης σε καλύτερο πρόγραμμα αλλά στην μπανανία ξέρουμε τι συμβαίνει

Αναφορά σε κείμενο

 

Άρθρο 30

Τροποποίηση όρων Σύμβασης Προμήθειας

 5. Ο Πελάτης δύναται να προτείνει προς τον Προμηθευτή του την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας. Η τροποποίηση επέρχεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Σύμβαση. Ειδικότερα στις ακόλουθες περιπτώσεις, η τροποποίηση της Σύμβασης επέρχεται κατόπιν αίτησης του Πελάτη, το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης, με εξαίρεση την περίπτωση (α) κατωτέρω για την οποία τίθεται προθεσμία σαράντα πέντε (45) ημερών:

β. Μεταβολή της Βασικής ή Ειδικής Κατηγορίας στην οποία εντάσσεται ο Πελάτης καθώς και την επιλογή διαφορετικού τιμολογίου από τα εκάστοτε διαθέσιμα Τιμολόγια Προμήθειας του Προμηθευτή.

 

________________________________________________________________________

10 λεπτά πριν, savoukos είπε

Καλησπερα σε όλους.. Μια ερώτηση γτ είμαι έξω και δν μπορώ να επί συναψω λογαριασμους.. Όταν πληρωνεις το έναντι στον εκκαθαριστικό δν πρεπει να αφαιρείτε το ποσο που πληρωσες? 

Δλδ αν το έναντι είναι 100 .. Στον λογαριασμό θα πρεπει να δω πιστωση 100 έναντι.. Ή αφαιρείτε μέρος δλδ πιστωση 80? 

Το ρωτάω γτ βλέπω τον λογαριασμό μου από ελιν.. Κ βλέπω πιστωση έναντι 40 ευρώ.. Ενώ πληρωσα 70.και αυτό έχει γίνει σε όλους τους λογαριασμους. 

στον εκκαθαριστικό αφαιρείται το ποσό που αφορά το ρεύμα (πάγιο/προμήθεια/ρυθμιζόμενες) απο τον έναντι και όχι τέλη κτλ

10 λεπτά πριν, Jason13 είπε

Καλησπέρα το elpedison economy με 0.12€/kwh και 80€ δωρο στο 1ο λογαριασμο κρυβει τιποτα; 

δεν έχει αναφερθεί κάτι , υπάρχει λόγος όμως που το προτιμάς απο το green ?

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

15 minutes ago, savoukos said:

 

Το ρωτάω γτ βλέπω τον λογαριασμό μου από ελιν.. Κ βλέπω πιστωση έναντι 40 ευρώ.. Ενώ πληρωσα 70.και αυτό έχει γίνει σε όλους τους λογαριασμους. 

 

Στον εκκαθαριστικό αφαιρείται η καθαρή αξία ρεύματος που έχεις προπληρώσει, δηλαδή προμήθεια, ρυθμιζόμενες, τεμ χωρίς ΦΠΑ.

Ό,τι πλήρωσες για δημοτικά τέλη (edit. και ΕΡΤ) ήταν εφάπαξ για τη συγκεκριμένη περίοδο κατανάλωσης.

Όσο για τον ΦΠΑ ρεύματος έναντι που προπλήρωσες, τον παίρνεις πίσω και τον ξαναχρεώνεσαι απ'την αρχή.

Δηλαδή όταν στον εκκαθαριστικό μπαίνει ΦΠΑ στο -40, τότε σου επιστρέφουν ΦΠΑ -10

Μετά ξαναχρεώνουν απ'την αρχή όλη τη κατανάλωση, ξαναχρεώνεσαι το 10άρικο... συν τον ΦΠΑ για την επιπλέον κατανάλωση.

Αν είσαι ΗΡΩΝ είναι πιο πολύπλοκα τα μαθηματικά με τις εκπτώσεις συνέπειας, αλλά τα έχω τσεκάρει τουλάχιστον 3-4 φορές κι είναι όλα ΟΚ.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...