Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Είχε ειπωθεί ότι 2 παροχοι εκδίδουν εκαθαριστικο λογαριασμό όταν δίνεις ένδειξη.

Η μία είναι η Ελίν.

Ο άλλος?

we

Δημοσ.
1 hour ago, GREGORYMO said:

Είχε ειπωθεί ότι 2 παροχοι εκδίδουν εκαθαριστικο λογαριασμό όταν δίνεις ένδειξη.

Η μία είναι η Ελίν.

Ο άλλος?

Και η φυσικό αέριο βγάζει εκκαθαριστικούς με δική σου ένδειξη. 

Δημοσ.

Ζήτησα αλλαγή προγράμματος από το comfort στο Bonus+ και μου έστειλαν νέα χαρτιά να υπογράψω.

Μάλιστα  μου ανέφεραν ότι θα μου πιστωσουν αναλογικά την διαφορά στις κιλοβατώρες για 2 μήνες.

Βλέπετε τίποτα περίεργο στους όρους; Να το προχωρησω; Όντως δεν συμφέρει πλέον περισσότερο το bonus+ σε σχέση με το comfort;

 

 

E0F0BA5C-8FEA-43D5-8D2E-7D7969352C0B.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε μέσο του Excel του korakios να δούμε ετήσιο ιστορικό διάγραμμα ανά πάροχο βάση €/KWh και ανά πρόγραμμα για να δούμε ποιος πάροχος είναι πιο αξιόπιστος σε βάθος χρόνου. Αυτό το πράμα να αλλάζεις συνέχεια πάροχο δεν είναι και ότι καλύτερο. Με το ιστορικό διάγραμμα θα καταλάβουμε βλέποντας μια γραμμή ποιος πάροχος είναι αξιόπιστος στη χρέωση €/KWh όσο περνούν οι μήνες και θα ήταν πολύ καλό για όποιον θέλει μια στοιχειώδη σταθερότητα στις χρεώσεις και όχι σκαμπανεβάσματα πράγμα ιδιαίτερα ενοχλητικό. Υπάρχει ιστορικό τιμών στο Excel αλλά με γραμμή βλέποντας τα picks θα ήταν πιο κατανοητό με ένα κοίταγμα.

Επεξ/σία από sunseeker
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, sunseeker είπε

Καλημέρα.

Θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε μέσο του Excel του korakios να δούμε ετήσιο ιστορικό διάγραμμα ανά πάροχο βάση €/KWh και ανά πρόγραμμα για να δούμε ποιος πάροχος είναι πιο αξιόπιστος σε βάθος χρόνου. Αυτό το πράμα να αλλάζεις συνέχεια πάροχο δεν είναι και ότι καλύτερο. Με το ιστορικό διάγραμμα θα καταλάβουμε βλέποντας μια γραμμή ποιος πάροχος είναι αξιόπιστος στη χρέωση €/KWh όσο περνούν οι μήνες και θα ήταν πολύ καλό για όποιον θέλει μια στοιχειώδη σταθερότητα στις χρεώσεις και όχι σκαμπανεβάσματα πράγμα ιδιαίτερα ενοχλητικό. Υπάρχει ιστορικό τιμών στο Excel αλλά με γραμμή βλέποντας τα picks θα ήταν πιο κατανοητό με ένα κοίταγμα.

Μοναδικός πάροχος τουλάχιστον τους τελευταίους 12 μήνες που έχει κρατήσει σχετικά σταθερή τιμή (+- 2 σεντς διαφορά 14,5 - 16,5) είναι η ΔΕΗ αλλά σε σχέση με τους άλλους παρόχους είναι αρκετά ακριβή τη στιγμή που ιδιώτες είναι με 8 και 9cents.Δυστυχως κανένας ιδιώτης πάροχος δεν έχει σταθερότητα και για να πετύχεις την όσο δυνατόν καλύτερη τιμή πρέπει να μετακινείσαι μεταξύ παρόχων είτε μεταξύ του ίδιου παρόχου σε διαφορετικά προγράμματα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 27/8/2023 στις 11:30 ΠΜ, GREGORYMO είπε

Η Ελίν ακόμα το σκέφτεται να βγάλει λογαριασμό?

Η ελιν το έχει ξεφτιλίσει το θέμα με τους λογαριασμούς. Μπαίνουμε Σεπτέμβριο και ακόμα δεν έχουμε λάβει λογαριασμό για την κατανάλωση του Ιουλίου 

επιπλέον και οι τιμές της δεν είναι και τίποτα το φοβερό, έχει καταντήσει σε επίπεδα ΔΕΗ 

Ήρθε η ώρα για αποχώρηση 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τσακάλια τη γνώμη σας. Έχω -σχετικά- παλιό πρόγραμμα NRG smart και σε επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της NRG, μια κοπελίτσα μου είπε ότι το NRG simple που με ενδιαφέρει να μετακινηθώ (τρέχον εμπορικό πρόγραμμα), είναι μόνο για νέους πελάτες. Αναμένω βέβαια και τηλέφωνο από το εμπορικό τμήμα.

Πιστεύετε ότι ισχύει ή ήταν ακόμα μια π@π@ριά του τηλεφωνικού κέντρου;

Επεξ/σία από Jikail
Δημοσ.
14 minutes ago, Jikail said:

Τσακάλια τη γνώμη σας. Έχω -σχετικά- παλιό πρόγραμμα NRG smart και σε επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της NRG, μια κοπελίτσα μου είπε ότι το NRG simple που με ενδιαφέρει να μετακινηθώ (τρέχον εμπορικό πρόγραμμα), είναι μόνο για νέους πελάτες. Αναμένω βέβαια και τηλέφωνο από το εμπορικό τμήμα.

Πιστεύετε ότι ισχύει ή ήταν ακόμα μια π@π@ριά του τηλεφωνικού κέντρου;

 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Μας γλεντάνε για τα καλά δηλαδή.

Εδώ και μία βδομάδα ζητάω να με πάρουν από το εμπορικό τμήμα αλλά ως παλιός πελάτης με γράφουν στα π@π@ρια τους. Μόλις επικοινωνήσουν, θα αναφέρω περί αποχώρησης και ενημέρωσης της ΡΑΕ.

Δημοσ.

Δηλαδή οι άλλοι δεν βγάζουν μηνιαίο με δική σου ένδειξη; Τότε γιατί να στείλεις;

Εν τω μεταξύ η ΕΛΙΝ όντως έχει αργήσει τραγικά να βγάλει λογαριασμό κατανάλωσης Ιουλίου, τι στο καλό είναι και θέμα ρευστότητας δεν θέλουν τα λεφτά μας;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μολις με πηραν απο τον Ηρων για να με πεισουν(;) να μην φυγω για ελπε, προσπαθωντας στην ουσια οχι να με δελεασουν με καποια αντιπροταση τους,αλλα προσπαθησαν να εκθεσουν την αλλη εταιρεια,που βεβαια θα μπορουσα να μην τους πω που παω,αλλα ηθελα να δω τι θα με πουν, τονιζοντας τον φοβο που θα επρεπε να εχω σε περιπτωση αποχωρησης απο την ελπε οτι μπορει να μου χρεωσουν ρητρες αναπροσαρμογης δικες του και λοιπα. 

τις λεω το γνωριζω,(ηθελα να την πω,εχουμε τον korakio ενεργειακο συμβουλο,αλλα θα την κουφαινα...)θα φυγω απο απο αυτους αμα ληξη ο μηχανισμος στηριξης,μην ανησυχειτε και θα γυρισω σε σας παλι,που δινετε και δωρα...(2ο 50ρικο... :-))

μας εχετε κανει ενεργειακους τουριστες λεω,τι να σας κανω...

με λεει οτι η τιμη στο simply που ειμαι θα ειναι 9 λεπτα(!) μετα απο τα 2 λεπτα(!) κρατικης επιδοτησης...

λεω στην ελπε τοτε θα ειμαι στα 6 λεπτα ,αφου λετε οτι ειναι 2 λεπτα η επιδοτηση...

οκ,εγω απλα σας ενημερωσα για την εν λογω εταιρεια,καλημερα σας...

 

εχει και την πλακα της η ολη ιστορια....

 

Επεξ/σία από lacta13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και η βατ και βολτ (πλέον προτεργια) το ίδιο μου έκανε, αντί να με πείσει με καμιά καλή προσφορά, προσπάθησε να με πείσει ότι η άλλη εταιρεία που θέλω να πάω είναι χειρότερη...νεο κόλπο λοιπόν..

Επεξ/σία από kokos23
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...