Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, agentsmith84 είπε

Τι γίνεται με τη We.. εξαφανίστηκε πάλι λινκ σε τιμοκατάλογο για Σεπτέμβρη. Μα καρδιακούς θα μας κάνουν...

μάλλον θα κάνουν ανανεωση για να βάλουν τις επιδοτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, korakios είπε

σεβαστό :)

 

το συμβόλαιό σου έληξε 21/7

για αυτές τις μέρες σωστά τιμολογήθηκες ρήτρα 0,41€/kw , αναλογικά για 169 κιλοβατώρες

για την εγγύηση γράφει 0€ , μήπως είχες βάλει πάγια εντολή και την πήρες πίσω ?

δες προηγούμενους , γράφανε το ποσό της εγγύησης ?

αν κάνανε λάθος κάνε αμφισβήτηση

 

ΥΓ. βάλε άμεσα νυχτερινό απο ΔΕΔΔΗΕ (στο άλλο θέμα)

φίλε κοράκιε μου το έχεις πει 50 φορές και έχεις απόλυτο δίκαιο, αλλά έχει λήξει η ΥΔΕ και δεν έχω ούτε ρελέ διαρρόής στο σπίτι ,οπότε ηλεκτρολόγος και ρελε θέλω κανα 150 ευρό. Ναι ξέρω είναι θέμα ασφάλειας ο ρελές και έπρεπε/πρέπει να είχα βάλει, το έχω το νου μου όμως θα το κάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

ποτέ δεν έφυγες απο εκεί ,οι 14 μέρες πάντα ισχύουν , βέβαια ήθελε ΡΑΕ και υπομονή

Μη μου ρίχνεις ιδέες γιατί έχεις δίκιο και το κατάλαβα η μάλλον το σιγούρεψα χθες που πήρα την απάντηση της ακατανόμαστης -- που λέει κι ο ekrepali ! Με την ευκαιρία η απάντηση τους :

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εντός του χρονικού διαστήματος των 14 ημερών, στο οποίο παρέχεται το δικαίωμα υπαναχώρησης, οι ενέργειες προχωρούν κανονικά από μέρους του προμηθευτή, καθώς δεν είναι εφικτό να τεθούν σε αναμονή. Στην προκειμένη περίπτωση, δεδομένου ότι δεν έχετε επιλέξει κάποιο σταθερό πρόγραμμα έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε αλλαγή προμηθευτή, χωρίς τη χρέωση της ρήτρας πρόωρης αποχώρησης. Κατά συνέπεια, εφόσον η διαδικασία εκπροσώπησης έχει πραγματοποιηθεί, έχετε πλέον τη δυνατότητα, να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε προμηθευτή επιθυμείτε, προς υπογραφή νέας σύμβασης εκπροσώπησης."

που φυσικά ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το θέμα που ήταν το εξής :

" ......έλαβα από την Volterra και  έγγραφη διαβεβαίωση ότι παραμένω και για τον μήνα Αύγουστο σε σταθερή τιμή KWH και χωρίς ρήτρα προσαρμογής , απέστειλα στη ΔΕΗ το προβλεπόμενο συνημμένο αίτημα υπαναχώρησης με ημερομηνία 8/8/22.

Στις 10/8/2022 εκδόθηκε από τη Volterra ο συνημμένος τελικός λογαριασμός για τη συγκεκριμένη παροχή και με ενημέρωσαν ότι αυτό έγινε διότι στις 8/8/22 η ΔΕΗ (σημ. παράτυπα) κατήγγειλε τη σύμβαση !!!

Μέσω ΔΕΔΔΗΕ έγινε επιβεβαίωση για τα ανωτέρω γεγονότα και στη συνέχεια η Volterra μου ξεκαθάρισε ότι εάν παραμείνει εν ισχύ το αίτημα υπαναχώρησης θα ενταχθώ ως νέος πελάτης στα τρέχοντα προγράμματα της εταιρείας, πράγμα ασύμφορο.

Μετά από όλα αυτά σαφέστατα αποδεικνύεται, ότι δεν τηρήσατε τις προθεσμίες που  ορίζει ο ΚΠΗΕ και ολοκληρώσατε το αίτημα εκπροσώπησης εντός της περιόδου υπαναχώρησης με αποτέλεσμα να απολέσω  πολύ ευνοϊκότερο πρόγραμμα χρέωσης από το δικό σας.

Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω ενέργειες μου για τη προστασία των συμφερόντων μου."

Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα που ΤΩΡΑ έχει παρελθει το 14ημερο...θα κάνω καταγγελία ΜΕΣΩ ΡΑΕ  κατά και των δυο εταιρειών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, john5757 είπε

φίλε κοράκιε μου το έχεις πει 50 φορές και έχεις απόλυτο δίκαιο, αλλά έχει λήξει η ΥΔΕ και δεν έχω ούτε ρελέ διαρρόής στο σπίτι ,οπότε ηλεκτρολόγος και ρελε θέλω κανα 150 ευρό. Ναι ξέρω είναι θέμα ασφάλειας ο ρελές και έπρεπε/πρέπει να είχα βάλει, το έχω το νου μου όμως θα το κάνω

με την κατανάλωση που έχεις (~6000kw/έτος?) θα τα είχες κάνει απόσβεση στο χρόνο

τεσπα , κατάλαβες τώρα για το λογαριασμό ? όντως έληξε 21/7 ?Δηλαδή πέρυσι 21/7 ήταν η αρχική ημερομηνία της περιόδου κατανάλωσης του πρώτου λογαριασμού ?

Με την εγγύηση τι έπαιξε τελικά ?

6 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

" ......έλαβα από την Volterra και  έγγραφη διαβεβαίωση ότι παραμένω και για τον μήνα Αύγουστο σε σταθερή τιμή KWH και χωρίς ρήτρα προσαρμογής , απέστειλα στη ΔΕΗ το προβλεπόμενο συνημμένο αίτημα υπαναχώρησης με ημερομηνία 8/8/22.

Στις 10/8/2022 εκδόθηκε από τη Volterra ο συνημμένος τελικός λογαριασμός για τη συγκεκριμένη παροχή και με ενημέρωσαν ότι αυτό έγινε διότι στις 8/8/22 η ΔΕΗ (σημ. παράτυπα) κατήγγειλε τη σύμβαση !!!

Μέσω ΔΕΔΔΗΕ έγινε επιβεβαίωση για τα ανωτέρω γεγονότα και στη συνέχεια η Volterra μου ξεκαθάρισε ότι εάν παραμείνει εν ισχύ το αίτημα υπαναχώρησης θα ενταχθώ ως νέος πελάτης στα τρέχοντα προγράμματα της εταιρείας, πράγμα ασύμφορο.

ο νέος πάροχος καλά έκανε και ζήτησε εκπροσώπηση μέσα στις 14 μέρες (ζητώντας μέσω ΔΕΔΔΗΕ διακοπή του παλιού) , μπορεί να γινόταν και την 3η μέρα πχ .

το όλο θέμα είναι να τηρούνταν η υπαναχώρηση η οποία παραμένει σαν ελάχιστη διάρκεια 14 μέρες

Δυστυχώς ο ΚΠΗΕ δεν έχει λεπτομέρειες για την επιστροφή στον παλιό πάροχο

Υποψιάζομαι ο ΔΕΔΔΗΕ έπρεπε να επιστρέψει σε παλιότερο ψηφίο (όπως είχες αρχικά στη Volterra) , χωρίς όμως να είμαι σίγουρος . Αν δεν προβλέπεται τότε υπάρχει νομοθετικά κενό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με την εγγύηση είχα κάνει παγια πληρωμή απο την αρχή και μαλλον δε θα την είχα πληρώσει ποτέ, γιατι απο το πρώτο λογαριασμό γράφει ποο εγγύησης 0 ευρό.

Ναι έτσι είναι, έληξε 21-7 και για τις 9 μερες χρεώθηκα ρήτρα 70 ευρό, αν έιναι δυνατόν.  Τωρα που πλήρωσα στη δεη εγγύηση 100 ευρό, εαν φύγω και παω αλλου θα τα πάρω πίσω στο τέλος? Σε καθε λογαριαμο της ΔΕΗ θα γράφει ποσο εγγύησης 100 ευρο? Γιατι εαν φύγω μετά απο χρόνια σιγά μη θυμαμε οτι είχα πληρώσει εγγύηση στη δεη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios

Nα ρωτήσω για κάτι στο excell?Για τα προγράμματα kot 

We Simple Home N (KOT) +ΗΡΩΝ GENEROUS o τρόπος υπολογισμού δν θα έπρεπε να είναι ο ίδιος?Τι εννοώ

Στην WE υπολογίζεις την κατανάλωση αθροιστικα - κρατική επιδότηση χωρίς να κάνεις έλεγχο για το αν είναι μεγαλύτερη σαν ποσο όπως κάνεις στην Ήρων.Είναι κάποιο λάθος ή δν έχω καταλάβει κάτι?

Γτ έτσι αν βάλει κάποιος κοτ "χάνει σε κέρδος"

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
2 λεπτά πριν, john5757 είπε

Ναι έτσι είναι, έληξε 21-7 και για τις 9 μερες χρεώθηκα ρήτρα 70 ευρό, αν έιναι δυνατόν.  Τωρα που πλήρωσα στη δεη εγγύηση 100 ευρό, εαν φύγω και παω αλλου θα τα πάρω πίσω στο τέλος? Σε καθε λογαριαμο της ΔΕΗ θα γράφει ποσο εγγύησης 100 ευρο? Γιατι εαν φύγω μετά απο χρόνια σιγά μη θυμαμε οτι είχα πληρώσει εγγύηση στη δεη

σου απαντώ στο άλλο , μιας και ρωτάς για ΔΕΗ

 

4 λεπτά πριν, savoukos είπε

@korakios

Nα ρωτήσω για κάτι στο excell?Για τα προγράμματα kot 

We Simple Home N (KOT) +ΗΡΩΝ GENEROUS o τρόπος υπολογισμού δν θα έπρεπε να είναι ο ίδιος?Τι εννοώ

Στην WE υπολογίζεις την κατανάλωση αθροιστικα - κρατική επιδότηση χωρίς να κάνεις έλεγχο για το αν είναι μεγαλύτερη σαν ποσο όπως κάνεις στην Ήρων.Είναι κάποιο λάθος ή δν έχω καταλάβει κάτι?

Γτ έτσι αν βάλει κάποιος κοτ "χάνει σε κέρδος"

 

  

Στις 23/8/2022 στις 6:28 ΜΜ, korakios είπε

λόγω της μεγάλης επιδότησης πρώτη φορά στο excel βγήκε αρνητική τιμή στη στήλη "Τελική&ΦΠΑ"  μιας και η κιλοβατώρα στου Ηρών με την έκπτωση είναι μικρότερη της επιδότησης , το διόρθωσα αλλά σε ΚΟΤ θέλει περαιτέρω διόρθωση , θα το κάνω αργότερα

(πρέπει να κάνω συνθήκη αν η επιδότηση ειναι μεγαλύτερη της τελικής να βγαίνει μηδεν και όχι μείον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους σας, 

Αυτή την στιγμή βρίσκομαι σε σταθερό οικιακό τιμολόγιο της Protergia, το οποίο λήγει στις 26/08. Μου έχουν στείλει από μόνοι τους σύμβαση για ένταξη στο Protergia Oikiako Mvp.

Απ οτι κατάλαβα από όσα διάβασα εδώ, ίσως αυτό που πρέπει να κάνω είναι να ζητήσω να μπω στο απλό οικιακό της protergia και στη συνέχεια να παρακολουθώ τις τιμές που ανακοινώνουν οι παροχοι κάθε μήνα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, john5757 είπε

Σε καθε λογαριαμο της ΔΕΗ θα γράφει ποσο εγγύησης 100 ευρο? Γιατι εαν φύγω μετά απο χρόνια σιγά μη θυμαμε οτι είχα πληρώσει εγγύηση στη δεη

 

Σε όλους τους παρόχους (ή τουλάχιστον σε αυτούς που ήμουν πελάτης ΔΕΗ, ΕΛΙΝ, ΗΡΩΝ, WE) γράφει στη 1η σελίδα κάθε λογαριασμού το ποσό εγγύησης που υπάρχει μέσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

ο νέος πάροχος καλά έκανε και ζήτησε εκπροσώπηση μέσα στις 14 μέρες (ζητώντας μέσω ΔΕΔΔΗΕ διακοπή του παλιού) , μπορεί να γινόταν και την 3η μέρα πχ .

το όλο θέμα είναι να τηρούνταν η υπαναχώρηση η οποία παραμένει σαν ελάχιστη διάρκεια 14 μέρες

Δυστυχώς ο ΚΠΗΕ δεν έχει λεπτομέρειες για την επιστροφή στον παλιό πάροχο

Υποψιάζομαι ο ΔΕΔΔΗΕ έπρεπε να επιστρέψει σε παλιότερο ψηφίο (όπως είχες αρχικά στη Volterra) , χωρίς όμως να είμαι σίγουρος . Αν δεν προβλέπεται τότε υπάρχει νομοθετικά κενό .

Την 3η μέρα ουσιαστικά το έκανε, στις 8/8 άλλαξε το τελευταίο νούμερο σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ που μου απάντησε  εγγράφως το εξής, όταν ζήτησα παρέμβαση για να ακυρωθεί η αρχική καταγγελία και να επιστρέψω στο προηγούμενο ψηφίο της volterra.

"Καλημέρα,

Παρακαλούμε να απευθυνθείτε στους προμηθευτές σας, διότι για εμάς το αίτημα έχει ολοκληρωθεί."

Με δυο λόγια μετά από αυτή την ιστορία  και οι τρεις εμπλεκόμενοι έριχναν τις ευθύνες ο ένας στον άλλο..κλασικό Greek system!!!

Για να δούμε τι θα πει και η ΡΑΕ όταν κι αν ξυπνήσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

αφού φαίνεται ότι αυτό το χάλι θα τραβήξει τουλάχιστον 5 χρόνια

Σωστός.

Υπολόγιζε στην καλύτερη το 2027, στη χειρότερη το 2030.

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

απαραδεκτο να μην εχει βαλει ενα πλαφον η μια ελαχιστη τιμη. οχι για να τους τιμωρησει αλλα για να μην γινει υπερκαταναλωση. 

Το πιο σωστό είναι να καταργηθεί όλο αυτό με το Χρηματηστήριο Ρεύματος που φουσκώνει πλασματικά τις τιμές χονδρικής και γενικά να αλλάξει όλο αυτό το στρεβλό σύστημα. Δεν πρόκειται να γινει φυσικά.

Το αμέσως καλύτερο είναι να μην είναι τόσο μεγάλη η επιδότηση, ώστε να μην υπάρχουν μηδενικές χρεώσεις.

Το πλαφόν κατανάλωσης θα είναι καταστροφικό για όλους μας.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, BrokenExe είπε

Καλησπέρα σε όλους σας, 

Αυτή την στιγμή βρίσκομαι σε σταθερό οικιακό τιμολόγιο της Protergia, το οποίο λήγει στις 26/08. Μου έχουν στείλει από μόνοι τους σύμβαση για ένταξη στο Protergia Oikiako Mvp.

Απ οτι κατάλαβα από όσα διάβασα εδώ, ίσως αυτό που πρέπει να κάνω είναι να ζητήσω να μπω στο απλό οικιακό της protergia και στη συνέχεια να παρακολουθώ τις τιμές που ανακοινώνουν οι παροχοι κάθε μήνα; 

Nαι βάλε το απλό οικιακό χωρίς ρήτρα αποχώρησης. Άμα θες ξεκίνα ταυτόχρονα και τη διαδικασία να πας στη WE που έχει τη ποιοτικότερη κιλοβατώρα για τον Σεπτέμβρη αλλά απ'ότι λένε οι συμφορουμήτες έχουν πάθει μια μικροεμπλοκή και καθυστερούν τις αιτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, BrokenExe είπε

Την διαδικασία μπορώ να την ξεκινήσω και αύριο η πρέπει να περιμένω να λήξει το προηγούμενο συμβόλαιο με την protergia για να είμαι εντάξει; 

Θεωρώ απίθανο να σου στείλουν την αίτηση προς υπογραφή, να προωθήσουν την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ και να σε ενεργοποιήσει ο ΔΕΔΔΗΕ... και να γίνουν όλα αυτά εντός 2 ημερών. Αν δε θες να πάρεις αύριο, πάρε μεθαύριο... τότε η αίτηση που θα σου στείλουν δε θα έχει ημερομηνία νωρίτερα από τη Δευτέρα.

Επίσης κοίτα το πιο βασικό απ'όλα... η σύμβαση σου με την protergia ξεκίνησε τη μέρα που ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα, όχι τη μέρα που υπέγραψες.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...