Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, misi27 είπε

Καλησπέρα. Έχω σταθερό στη Volterra  με 0,089/kw το οποίο έχει λήξει από τον Ιανουάριο 2022. Τον Απρίλιο έλαβα επιστολή και αργότερα email στο οποίο μου έλεγαν ότι θα μεταφερθώ σε κυμαινόμενο τιμολόγιο από τον Ιούνιο. Στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε  στις 28/07/22 συνεχίζω να χρεώνομαι με την τιμή του σταθερού. Μόλις επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους και μου είπαν ότι δεν έχουν κάποια ενημέρωση για αλλαγή τιμολογίου και θα συνεχίσω με το σταθερό τιμολόγιο που έχω μέχρι νεοτέρας. Εννοείται ότι έχω στείλει κ email κ περιμένω κ γραπτώς την απάντησή τους.

1.Βρίσκεται κάποιος σε παρόμοια κατάσταση στη Volterra;

2.Πώς είναι δυνατόν να συνεχίζουν να χρεώνουν με 0,089/kw και χωρίς να παίρνουν κρατική επιδότηση και να ζημιώνονται κάθε μήνα;

Φοβάμαι πως κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

Και εγώ μια από τα ίδια. 

Έληξε το πρόγραμμα μου κάπου στην άνοιξη,  μου έστειλαν επιστολή ότι θα μπω σε κυμαινόμενο από Ιούνιο αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει τπτ. 

Συνεχίζουν να με χρεώνουν σταθερά με 0.085 με συνέπεια. 

Και είμαι σε δίλημμα να αλλάξω ή όχι. 

Μίλησα με ζενίθ για ρευμα (όπου έχω και το αέριο εκεί) και μου τόνισαν ότι θα έχω την έκπτωση dual χωρίς να αλλάξει το συμβόλαιο του αερίου που με ενδιαφέρει περισσότερο μιας και έχει τη καλύτερη τιμή της αγοράς αυτή τη στιγμή. 

Μάλλον θα περιμένω και εγώ μέχρι τέλος του μήνα όπου εκδίδεται ο λογαριασμός Αυγούστου και αναλόγως τι θα δω θα πράξω. 

Επεξ/σία από Mule206
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Mariannatzouma είπε

Για την φυσικό αέριο Ελλάδος τον πάροχο 

οκ, πάρε γραπτώς οτι δεν ισχύει η συνδρομή και στείλε μου σε pm το email απάντησης να διορθώσω το excel

η νομοθεσία απο 1/8 δεν προβλέπει κάτι για τις συνδρομές , μόνο για τη ρήτρα αποχώρησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, πάρε γραπτώς οτι δεν ισχύει η συνδρομή και στείλε μου σε pm το email απάντησης να διορθώσω το excel

η νομοθεσία απο 1/8 δεν προβλέπει κάτι για τις συνδρομές , μόνο για τη ρήτρα αποχώρησης

Το γράφει κανονικά μέσα αν πατήσεις τους όρους πάνω πάνω... Αν το θέλεις γραπτώς για το excel στείλε τους εσύ e mail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όνειρο ζούμε!

Βγήκε και ανακοίνωσε ο Σκρεκας τιμές επιδότησης, χωρίς κανέναν περιορισμό, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις υπερβαίνουν τη χρέωση που χρεώνει ο πάροχος. Κοινώς δηλαδή, για να ικανοποιήσει τους παρόχους, και να μην φάει κράξιμο από τους ψηφοφόρους, δίνει χρήματα από τους φόρους (όσων τουλάχιστον πληρώνουν), στους παρόχους, χωρίς κανένα απολύτως όριο. Τη στιγμή που ο προϋπολογισμός παραμένει ελλειμματικός.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά μου λέει εμμέσως ότι αν ξεσκιστώ να καίω ρεύμα θα μου το επιδοτήσει, χωρίς κανένα όριο (θα επιδοτήσει τον πάροχο δηλαδή, για να εξασφαλίσει τα υπερκέρδη του ή να μη γράψει ζημιές). Αυτός που κάνει οικονομία ή ψάχνεται και πήγε σε σταθερό τιμολόγιο το προηγούμενο διάστημα είναι ο μαλ@κας της υπόθεσης, και θα πληρώσει και περισσότερο. Αυτός που δεν κάνει οικονομία θα πριμοδοτηθεί...

Και μιλάμε για ένα αγαθό, την ενέργεια, για το οποίο γίνεται πανευρωπαϊκά λόγος ότι πρέπει να γίνει οικονομία, να σβήσουν τα φώτα, να ρυθμίσουμε τους θερμοστάτες σε υψηλότερες θερμοκρασίες το καλοκαίρι και χαμηλότερες το χειμώνα, κοκ. 

Και ο αξιότιμος κύριος Σκρεκας δίνει κίνητρο στους ιθαγενείς να καταναλώνουν όσο περισσότερο ρεύμα επιθυμούν, παραγόμενο σε μεγάλο βαθμό από ακριβό και εν ελλείψει, φυσικό αέριο... Και όλα αυτά με δικά μας χρήματα, από άμεσους και έμμεσους φόρους...

 

Και το σημαντικότερο αντί να τους πάρουμε με τις πέτρες καθόμαστε και συζητάμε ποιος είναι ο φθηνότερος (από τους πανάκριβους πλέον) παρόχους.

 

Τι θα έπρεπε να κάνει;

Να βάλει έστω ένα πλαφόν κατανάλωσης, πάνω από το οποίο δε λαμβάνει κανείς επιδότηση, π.χ. έναν ορισμένο αριθμό KWh σε συνδυασμό με ιστορικά δεδομένα κατανάλωσης. Δεν μπορεί εγώ που καίω 300KWh το μήνα, να κάψω 4000 Σεπτέμβρη, επειδή έτυχε να είμαι στη we ή στον Ήρωνα, επειδή ξεσκίζονται στο mining ... και να με επιδοτεί ο συνετός καταναλωτής και ο συνεπής φορολογούμενος. Να μην υπολείπεται η τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής κάποιου ελάχιστου ορίου π.χ. 100€/MWh.

Θα φτάσουμε σε 1-2 μήνες όχι να μην υπάρχει απλά σάλιο, για να επιδοτηθεί το ρεύμα, αλλά να παρακαλάμε να έχουμε ρεύμα, ελλείψει φυσικού αερίου, μειωμένης ηλιοφάνειας, και με τα λιγνιτικά κλειστά...

 

Συγγνώμη για το σεντόνι, αλλά η αγανάκτησή μου με την προχειρότητα, ανευθυνότητα, και κοντοφθαλμία που διαχειρίζονται οι υπεύθυνοι την ενεργειακή κρίση και την εκτόξευση των τιμών έχει ξεχειλίσει. 

 

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Mariannatzouma είπε

Το γράφει κανονικά μέσα αν πατήσεις τους όρους πάνω πάνω...

ανέβασε screenshot που δείχνει οτι δεν ισχύει η συνδρομή, δε βλέπω κάτι

12 λεπτά πριν, Mariannatzouma είπε

Αν το θέλεις γραπτώς για το excel στείλε τους εσύ e mail

δεν με απασχολεί προσωπικά , όποιος σκέφτεται να πάει στην εταιρία ας πάρει γραπτώς απάντηση :)

_______________________

@Konbaba4 επειδή το έχω δει το σενάριο αρκετές φορές με τις απαντήσεις που θα ακολουθήσουν , κάνε πρώτα edit το ποστ σου και ζήτα να ανοίξουν το άλλο θέμα και γράψτα εκεί

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Konbaba4 είπε

Να βάλει έστω ένα πλαφόν κατανάλωσης, πάνω από το οποίο δε λαμβάνει κανείς επιδότηση, π.χ. έναν ορισμένο αριθμό KWh σε συνδυασμό με ιστορικά δεδομένα κατανάλωσης.

Πολύ σύντομα θα γίνει και αυτό.

Πλαφόν κατανάλωσης όπου πάνω από αυτό το όριο θα πληρώνεις μία περιουσία.

Αλλά θα μας βάλουν κάνα όριο στις 1000kWh το 4μηνο για νοικοκυριό δύο ατόμων και θα τρέχουμε όλοι μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Μπράβο για το νήμα και το excel, βοηθάνε πολύ!

Κάποιες ερωτήσεις που έχω:

1) Τον Φλεβάρη τελείωσε το σταθερό πρόγραμμα που είχα στην Elpedison, και πήγα αυτόματα στο Electricity Home Day το οποίο είναι κυμαινόμενο. Μου έστειλαν έγκαιρα επιστολή ότι θα ανανεωθεί αυτόματα για 2 χρόνια, και άφησα να γίνει η αλλαγή. Η επιστολή γράφει ότι θα ανανεωθεί για 2 χρόνια, ενώ το pdf αρχείο που είχε μέσα η επιστολή σαν link, γράφει ότι η ανανέωση γίνεται για έναν χρόνο. Επίσης, σχετικά με την καταγγελία της σύμβασης, γράφει τα παρακάτω:

"Ο Πελάτης δύναται οποτεδήποτε να καταγγείλει την παρούσα σύμβαση
προμήθειας με έγγραφη ειδοποίηση στον Προμηθευτή. Τα αποτελέσματα της
καταγγελίας επέρχονται τριάντα (30) ημέρες μετά την παραλαβή της ειδοποίησης από
τον Προμηθευτή. Η καταγγελία της παρούσης λαμβάνει χώρα αζημίως για τον Πελάτη,
εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στους Ειδικούς Όρους Προμήθειας ή/και τους Ειδικούς
Όρους των προωθητικών ενεργειών της παρούσας."

Τα βήματα δηλαδή για να φύγω, είναι να επικοινωνήσω πρώτα με τον πάροχο που είμαι και μετά με τον νέο; Επίσης, αφού το πρόγραμμα είναι κυμαινόμενο, δεν υπάρχει πέναλτι, σωστά; Ρωτάω για μια ακόμα επιβεβαίωση.

 

2) Επειδή δεν ήμουν στο σπίτι προχθές, δεν άνοιξα για να μετρήσουν το ρολόι. Κατά την μετάβαση αλλαγής παρόχου, μπορώ να κανονίσω ραντεβού με την ΔΕΔΔΗΕ για να πάρουν τη μέτρηση; Το επόμενο βήμα μετά είναι να περιμένω να εκδοθεί ο τελικός λογαριασμός για να πάω στον νέο πάροχο.

 

Είμαι μεταξύ:

Ελιν:

https://www.elin.gr/energyhh/ilektriki-energeia-new/gia-to-spiti-ilektriko-reyma-on/on-oikiako-reyma/?fbclid=IwAR2oqV1icaRkbY-hrTqid8-7ek8ATvQ0Qid5SboBUdtNLoelpznXBz2GDd0

Φυσικό Αέριο:

https://www.fysikoaerioellados.gr/nees-times/?fbclid=IwAR3LT9E6MT4l5_D5qiRsmv_g8PN93veewTvwA87H3HLkTK4JepzYrMRFH_M

Αν έχει κάνει κάποιος πρόσφατα μεταφορά στους παραπάνω, μπορεί να μας πει πόση διάρκεια πήρε η όλη διαδικασία.

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, johnykim είπε

Τα βήματα δηλαδή για να φύγω, είναι να επικοινωνήσω πρώτα με τον πάροχο που είμαι και μετά με τον νέο;

όχι , κατευθείαν στο νεο που αναλαμβάνει τη διαδικασία αυτόματα

19 λεπτά πριν, johnykim είπε

Επίσης, αφού το πρόγραμμα είναι κυμαινόμενο, δεν υπάρχει πέναλτι, σωστά; Ρωτάω για μια ακόμα επιβεβαίωση.

σωστά , δες όμως μήπως υπάρχει κρυφός όρος επιστροφής εκπτώσεων (πρωτοπορία της elpedison)

19 λεπτά πριν, johnykim είπε

 Επειδή δεν ήμουν στο σπίτι προχθές, δεν άνοιξα για να μετρήσουν το ρολόι. Κατά την μετάβαση αλλαγής παρόχου, μπορώ να κανονίσω ραντεβού με την ΔΕΔΔΗΕ για να πάρουν τη μέτρηση;

Δεν προβλέπεται σύμφωνα με τη νομοθεσία καταμέτρηση απο ΔΕΔΔΗΕ για αλλαγή πάροχου , στείλε φωτό του μετρητή μαζί με τις ενδείξεις στον νέο πάροχο

19 λεπτά πριν, johnykim είπε

πάρε γραπτώς (edit email δηλαδή) απο τη Φυσικό Αέριο αν ισχύει η συνδρομή ή όχι (το αναφέρω στο excel) και στείλε μου pm την απάντηση αν μπορείς

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, johnykim είπε

1) Τον Φλεβάρη τελείωσε το σταθερό πρόγραμμα που είχα στην Elpedison, και πήγα αυτόματα στο Electricity Home Day το οποίο είναι κυμαινόμενο. Μου έστειλαν έγκαιρα επιστολή ότι θα ανανεωθεί αυτόματα για 2 χρόνια, και άφησα να γίνει η αλλαγή. Η επιστολή γράφει ότι θα ανανεωθεί για 2 χρόνια, ενώ το pdf αρχείο που είχε μέσα η επιστολή σαν link, γράφει ότι η ανανέωση γίνεται για έναν χρόνο. Επίσης, σχετικά με την καταγγελία της σύμβασης, γράφει τα παρακάτω:

 

2) Επειδή δεν ήμουν στο σπίτι προχθές, δεν άνοιξα για να μετρήσουν το ρολόι. Κατά την μετάβαση αλλαγής παρόχου, μπορώ να κανονίσω ραντεβού με την ΔΕΔΔΗΕ για να πάρουν τη μέτρηση; Το επόμενο βήμα μετά είναι να περιμένω να εκδοθεί ο τελικός λογαριασμός για να πάω στον νέο πάροχο.

1) Μου θυμίζει παρόμοια σύμβαση αερίου... όπου ίσχυαν γενικοί όροι προγράμματος για 2 χρόνια με ρήτρα αποδέσμευσης ανά μήνα, και ειδικοί όροι προγράμματος για 1 χρόνο με ρήτρα επιστροφής όλης της έκπτωσης. Δηλαδή αν έφευγες στον 11 ο μήνα, θα πλήρωνες ρήτρα αποδέσμευσης για 13 μήνες και επιπλέον θα επέστρεφες όλες τις εκπτώσεις που είχες πάρει απ'την αρχή τη σύμβασης. Παιδιά... είναι καιρός να απαλλαχτείτε από παρόχους απατεώνες, αλλιώς θα είστε μια ζωή εγκλωβισμένοι. Βρείτε το φτηνότερο αορίστου πρόγραμμα, ώστε και φτηνή κιλοβατώρα να έχετε τώρα... αλλά και να έχετε ευελιξία επιλογής άλλου προγράμματος στο μέλλον.

2) Να κανονίσεις ραντεβού για νέα εκκαθαριστική καταμέτρηση, όχι δε γίνεται. Όταν κάνεις αίτηση αλλαγής παρόχου είτε θα γίνει δεκτή η δική σου ένδειξη, είτε θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για επιτόπια (σ'αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να αφήσεις σε κάποιον κλειδί για να τους ανοίξει)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  ________________________________________

20 λεπτά πριν, coyote2 είπε

στου Ηρών η τιμή μετά την έκπτωση είναι μικρότερη της επιδότησης , άρα και μηδέν η χρέωση για Σεπτέμβριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , κατευθείαν στο νεο που αναλαμβάνει τη διαδικασία αυτόματα

οκ!

9 λεπτά πριν, korakios είπε

σωστά , δες όμως μήπως υπάρχει κρυφός όρος επιστροφής εκπτώσεων (πρωτοπορία της elpedison)

Όντως, υπάρχει όρος επιστροφής έκπτωσης:

https://www.elpedison.gr/files/1/Employee Offer/ΕΚΠΤΩΣΗ_200€_Employee offer_ DEC21.pdf

Αλλά αφορά ληξιπρόθεσμες οφειλές. Ελπίζω να μην το δουν και εκδικητικά και για αλλαγή παρόχου.

9 λεπτά πριν, korakios είπε

Δεν προβλέπεται σύμφωνα με τη νομοθεσία καταμέτρηση απο ΔΕΔΔΗΕ για αλλαγή πάροχου , στείλε φωτό του μετρητή μαζί με τις ενδείξεις στον νέο πάροχο

Απλά ήθελα να αποφύγω τον τρόπο αυτό, επειδή το ρολόι είναι πολύ παλιό και έχει αναλογικές βελόνες αντί για τον κλασικό μηχανικό. Διακρίνεται η μέτρηση δύσκολα, ειδικά σε φωτογραφία.

9 λεπτά πριν, korakios είπε

πάρε γραπτώς απο τη Φυσικό Αέριο αν ισχύει η συνδρομή ή όχι (το αναφέρω στο excel) και στείλε μου pm την απάντηση αν μπορείς

 

Ετήσια είναι; Το είδα στο excel, θα σου στείλω αν πάω σε αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι εντυπωσιακο οτι ακομα και σημερα στο ραδιο ο σκρεκας δεν ειπε οτι θα γινει κατι για τις μηδενικες. ειπε οτι πρεπει να το κοιτατε σαν 4μηνο και οχι σαν μηνα. Γιατι? Αφου καθε μηνα πληρωνουμε οι περισσότεροι και καθε μηνα μας επιτρεπει να αλλαζουμε πάροχο. Δεν θυμαται καν τι λεει ο νομος? Θα μείνουν οι μηδενικες δηλαδη, οποτε σε ενα ευρωπαικιο κλιμα που πρεπει να εξοικονομησουμε ενέργεια, εχουμε καποιους με μηδενική χρεωση κατανάλωσης και ΧΩΡΙΣ πλαφον. δεν ειπε τιποτα για πλαφον. μαλιστα δεν θα γινετε διακοπη για χρεη αν αλλάξεις παροχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, johnykim είπε

Απλά ήθελα να αποφύγω τον τρόπο αυτό, επειδή το ρολόι είναι πολύ παλιό και έχει αναλογικές βελόνες αντί για τον κλασικό μηχανικό. Διακρίνεται η μέτρηση δύσκολα, ειδικά σε φωτογραφία.

τότε ίσως θα πρέπει να στήσεις καραούλι πότε θα περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ (αν και όταν περάσει), εκτός αν δεχτούν απλά ένα νούμερο

3 λεπτά πριν, johnykim είπε

Όντως, υπάρχει όρος επιστροφής έκπτωσης:

https://www.elpedison.gr/files/1/Employee Offer/ΕΚΠΤΩΣΗ_200€_Employee offer_ DEC21.pdf

Αλλά αφορά ληξιπρόθεσμες οφειλές. Ελπίζω να μην το δουν και εκδικητικά και για αλλαγή παρόχου.

όχι δεν αφορά ληξιπρόθεσμες μόνο

σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης εκ μέρους του Πελάτη ή εκ μέρους της ELPEDISON λόγω υπερημερίας του Πελάτη ως προς την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών του, μετά την πάροδο δώδεκα (12) μηνών προμήθειας και προ της παρόδου είκοσι τεσσάρων (24) μηνών, ο Πελάτης θα επιβαρυνθεί με τη μισή αξία του
Δώρου [ήτοι εκατό ευρώ (100€)] στον τελικό λογαριασμό κατανάλωσης που θα εκδοθεί από την ELPEDISON

και δεν εννοούσα αυτό που σίγουρα θα ζητήσουν πίσω , εννοώ να δεις αν στους όρους έχουν επιστροφή εκπτώσεων συνέπειας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...