Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, korakios said:

είσαι σίγουρος οτι δεν είναι για έκδοση έκτακτου λογαριασμού ?

ότι μου είπαν απο την τηλεφονική εξηπηρέτηση σου λέω. θερωρώ ότι δεν είναι για έκτακτό, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σήμερα ενεργοποιηθηκε η παροχή με τον ΗΡΩΝ. Να ρωτήσω. Σε ποιο πεδίο της εφαρμογής (ή και μέσω site) πάω για να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή με κάρτα; Επίσης να ρωτήσω, θα μου στείλουν μήνυμα ποτέ πρέπει να καταχωρήσω ενδείξεις; Και αν ναι, σε πιο πεδίο πάλι πάω γι αυτό; Ευχαριστώ πολύ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ^_NikitaS_^ είπε

Σήμερα ενεργοποιηθηκε η παροχή με τον ΗΡΩΝ. Να ρωτήσω. Σε ποιο πεδίο της εφαρμογής (ή και μέσω site) πάω για να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή με κάρτα; Επίσης να ρωτήσω, θα μου στείλουν μήνυμα ποτέ πρέπει να καταχωρήσω ενδείξεις; Και αν ναι, σε πιο πεδίο πάλι πάω γι αυτό; Ευχαριστώ πολύ! 

Όταν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός μετά από διάστημα 2 μηνών (λόγω καθυστερημένης μηχανογράφησης της εταιρείας), δεν θα σου χρεωθεί η εγγύηση και θα ενεργοποιηθεί μέσω του app η δυνατότητα (προβάλλοντας τον λογαριασμό) να ενεργοποιήσεις την πάγια εντολή πληρωμής.

Όσον αφορά τις ενδείξεις πάλι θα σε ενημερώνουν μέσω Viber/email προκειμένου να καταχωρείς τις ενδείξεις στο μέτρα μόνος σου.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Greg29M said:

Όταν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός μετά από διάστημα 2 μηνών (λόγω καθυστερημένης μηχανογράφησης της εταιρείας)

αυτο με την μηχανογραφηση σκοπευουν να το λυσουν? ή το θεωρουν feature και οχι bug?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις ήρθε ηλεκτρονικά το συμβόλαιο απο Ήρων. Πριν 2 μέρες έκανα το e-contract.

Μια βοήθεια αν είναι όλα οκ γιατί στις λεπτομέρειες την πατάμε...

1) Το φθηνότερο πρόγραμμα σύμφωνα με το Excel είναι το SIMPLY GENEROUS BUSINESS SMALL, αλλά στο συμβόλαιο αναφέρει SIMPLY GENEROUS BUSINESS S BONUS (ίσως το bonus να είναι τα 50€...γιατί έβαλα πληρωμή μέσω πάγιας εντολής)

2) τύπος τιμολόγησης: Κυμαινόμενη Χωρίς Όρια Διακύμανσης

3) αναπροσαρμογή εκκαθάρισης αγοράς: Όχι

4) αυτά που αναφέρονται στο screenshot 

Screenshot_20230727-121825__01.jpg

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάδι στη φωτιά των ήδη αυξημένων χρεώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος ρίχνει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας εγκρίνοντας την άνοδο των διασφαλισμένων εσόδων για τη μεταφορά και τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας.

https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia/398846_anadromikes-ayxiseis-fotia-sta-timologia-toy-reymatos

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, prefuse είπε

Μόλις ήρθε ηλεκτρονικά το συμβόλαιο απο Ήρων. Πριν 2 μέρες έκανα το e-contract.

Μια βοήθεια αν είναι όλα οκ γιατί στις λεπτομέρειες την πατάμε...

1) Το φθηνότερο πρόγραμμα σύμφωνα με το Excel είναι το SIMPLY GENEROUS BUSINESS SMALL, αλλά στο συμβόλαιο αναφέρει SIMPLY GENEROUS BUSINESS S BONUS (ίσως το bonus να είναι τα 50€...γιατί έβαλα πληρωμή μέσω πάγιας εντολής)

2) τύπος τιμολόγησης: Κυμαινόμενη Χωρίς Όρια Διακύμανσης

3) αναπροσαρμογή εκκαθάρισης αγοράς: Όχι

4) αυτά που αναφέρονται στο screenshot 

Screenshot_20230727-121825__01.jpg

Ναι το bonus είναι λόγω του 50ευρου , αυτό που θα κοιταζεις είναι προς το παρόν κάθε 20 του μήνα (μέχρι να αλλάξει ο νόμος, καταργηθεί ο μηχανισμός)την τιμή του επόμενου μηνα όπως ισχύει και με όλους τους παρόχους άλλωστε.

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά . Μια ερώτηση γιατί θα τρελαθώ με δαύτους τις ζενιθ! Είμαι στο Power Home Now της και ζήτησα να με μεταφέρουν στο καινούργιο Day & Night που έχει χαμηλότερες χρεώσεις . Πήρα και σε κατάστημα και σε κεντρικά και μου λένε πως είναι μόνο για νέους συνδρομητές και σεν μπορούν να με αλλάξουν στο νέο ως ήδη υπάρχων συμδρομητης.  Έχει τύχει σε κάποιον άλλον? Αν ναι τι έκανε? 

 

Υ.γ Το μόνο που μου είπε άτομο off the record σε κατάστημα από κοντά είναι να πάω σε μια άλλη εταιρία 2 3 μέρες μέχρι να συνδεθώ ναι να πάω ξανά. Μου φαίνεται φουλ τραγικό αυτό τι κομμάτι. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Πήρα και σε κατάστημα και σε κεντρικά και μου λένε πως είναι μόνο για νέους συνδρομητές και σεν μπορούν να με αλλάξουν στο νέο ως ήδη υπάρχων συμδρομητης.  Έχει τύχει σε κάποιον άλλον?

φυσικά , απο τη στιγμή που ασχολείσαι με τηλέφωνα 😁

13 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Αν ναι τι έκανε?

ζητάς να σου το πούνε γραπτώς (αν τους βαστάει 😛)

απλά πες τους οτι αν δε δεις άμεσα την αλλαγή στην καρτέλα σου , θα κάνεις αναφορά στη ΡΑΕ

ζητάς και τις ηχογραφημένες συνομιλίες

Spoiler
44 λεπτά πριν, motoboots είπε

Λάδι στη φωτιά των ήδη αυξημένων χρεώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος ρίχνει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας εγκρίνοντας την άνοδο των διασφαλισμένων εσόδων για τη μεταφορά και τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας.

https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia/398846_anadromikes-ayxiseis-fotia-sta-timologia-toy-reymatos

παλιά νέα , απο Μάιο ισχύουν . Φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλες αυξήσεις λόγω "ανάπτυξης"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

φυσικά , απο τη στιγμή που ασχολείσαι με τηλέφωνα 😁

ζητάς να σου το πούνε γραπτώς (αν τους βαστάει 😛)

απλά πες τους οτι αν δε δεις άμεσα την αλλαγή στην καρτέλα σου , θα κάνεις αναφορά στη ΡΑΕ

ζητάς και τις ηχογραφημένες συνομιλίες

  Απόκρυψη περιεχομένων

παλιά νέα , απο Μάιο ισχύουν . Φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλες αυξήσεις λόγω "ανάπτυξης"

Άρα παίρνω τηλ στα κεντρικά και τους ζητάω γραπτώς να μου στείλουν ότι δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή αλλιώς αν δεν δω την αλλαγή αμεσα(υποθετικά για τον μήνα Αύγουστο?) Θα κάνω αναφορά στην Ραε? Σωστα

10 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Άρα παίρνω τηλ στα κεντρικά και τους ζητάω γραπτώς να μου στείλουν ότι δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή αλλιώς αν δεν δω την αλλαγή αμεσα(υποθετικά για τον μήνα Αύγουστο?) Θα κάνω αναφορά στην Ραε? Σωστα? ( Λεω τηλέφωνο γιατί στην πόλη μου ,την Βέροια, δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα ζενιθ. Είναι συνεργάτης μια εταιρία revmaplus λέγεται.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Άρα παίρνω τηλ στα κεντρικά και τους ζητάω γραπτώς να μου στείλουν ότι δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή αλλιώς αν δεν δω την αλλαγή αμεσα(υποθετικά για τον μήνα Αύγουστο?) Θα κάνω αναφορά στην Ραε? Σωστα? ( Λεω τηλέφωνο γιατί στην πόλη μου ,την Βέροια, δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα ζενιθ. Είναι συνεργάτης μια εταιρία revmaplus λέγεται.)

μακρυά απο συνεργάτες , επίσης και σε κατάστημα να πήγαινες τις ίδιες μπαρούφες θα σου λέγανε .

Ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας είναι μόνο μέσω email

Αν δε σε περάσουν άμεσα στο πρόγραμμα (και μη στηριχτείς στην προσκοπική τιμή του υπαλλήλου) άνοιξε αίτημα στο myarae και καπάκια ΣτΚ για αποζημίωση της διαφοράς τιμής του προγράμματος

ΥΓ. Άμεσα = αύριο το πολύ να έχει αλλάξει το πρόγραμμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Georgebek2 είπε

ELIN συνεπεια 0.092 VS zenith day 0.084 night 0.064. Με την χαμηλη καταναλωση του Αυγουστου λεω να παραμεινω ELIN. Καμια γνωμη (forum γαρ);

αν αξιοποιείς το νυχτερινό αρκετά ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, korakios είπε

μακρυά απο συνεργάτες , επίσης και σε κατάστημα να πήγαινες τις ίδιες μπαρούφες θα σου λέγανε .

Ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας είναι μόνο μέσω email

Αν δε σε περάσουν άμεσα στο πρόγραμμα (και μη στηριχτείς στην προσκοπική τιμή του υπαλλήλου) άνοιξε αίτημα στο myarae και καπάκια ΣτΚ για αποζημίωση της διαφοράς τιμής του προγράμματος

ΥΓ. Άμεσα = αύριο το πολύ να έχει αλλάξει το πρόγραμμα

Θα τρέξω και θα ενημερώσω εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, korakios said:

 

ΥΓ. Άμεσα = αύριο το πολύ να έχει αλλάξει το πρόγραμμα

οταν αλλάζουμε πάροχο, απο ποτε μετράει ο νέος πάροχος;

πχ στην αιτηση για τον Ηρων που εκανα, εγραψα τις kw που ειχα την δεδομένη στιγμη που συμπλήρωνα την αίτηση..

ελπίζω να μην διπλοπληρώνουμε kw στην αλλαγή και στους 2 πάροχους (παλιος και νέος)

απο τον παλιο να ζητησω τελικο εκκαθαριστικό οπου θα μου επιστραφεί και η εγγύηση ή το κάνουν ούτως ή αλλως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...