Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mercator84 είπε

Γιατι εχω την εντυπωση πως η ρήτρα απαγόρευσης απλά είναι παγωμένη μέχρι 1/8 (;) και μετά συνεχίζει κανονικά το συμβόλαιο/δέσμευση;

Αν υπογράψεις δηλαδή τώρα και θες να φύγεις όσο ισχύουν τα μέτρα ελάφρυνσης δεν πληρώνεις κάτι. Αν θες να φύγεις προς φθινόπωρο την πάτησες.

όχι , εξαρχής ήταν παράνομη η ρητρα αποχώρησης στα κυμαινόμενα , αλλά πρώτα φάγανε καλα

ένα μήνα πριν το μηχανισμό εφαρμόστηκε

Spoiler
30 λεπτά πριν, Specs είπε

@korakiosπρος ενημερωση σου, ενας λογαριασμος απο μεγαλοπαροχο, στην Νεα Υορκη. Ειναι κατοικιας και απο οτι ειδα σε επαγγελματικο μικρης επιχειρησης το κοστος ηταν 70% πιο πανω.

IMG_8223.jpg

IMG_8224.jpg

το 18,28 "basic charge" είναι γερό φαρμάκι , παγιο στο μεταφοράς είναι ?

πάντως εδώ χειροτερεύει η κατάσταση ....

 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 minutes ago, korakios said:

το 18,28 "basic charge" είναι γερό φαρμάκι , παγιο στο μεταφοράς είναι ?

πάντως εδώ χειροτερεύει η κατάσταση ....

ναι ΔΕΔΔΗΕ , για διατηρηση του λογαριασμου πελατη, υποστηριξη κλπ

Παντως οι μετρητες ειναι εξυπνοι

Προβολή πρόσφατων φωτό.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, korakios είπε

όχι , εξαρχής ήταν παράνομη η ρητρα αποχώρησης στα κυμαινόμενα , αλλά πρώτα φάγανε καλα

 

Που το αναφέρει ρε συ;;

Στο ΦΕΚ  ΦΕΚ Α 129/4.7.2022, αρθρο 38, παρ.4 

αναφέρει μόνο για όσο διαρκούν τα έκτακτα μέτρα:

4. Για την εφαρμογή του παρόντος και καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος του:

(α) Η αλλαγή προμηθευτή ή τιμολογίου προμήθειας, συνεπεία της μεταβολής των χρεώσεων προμήθειας δυνάμει της εκάστοτε ανακοίνωσης της παρ. 2, γίνεται αζημίως για τους πελάτες και δεν συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης του προμηθευτή λόγω πρόωρης αποχώρησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, mercator84 είπε

Που το αναφέρει ρε συ;;

η νομοθεσία απο το 2020 (πάντα την ανέφερε ο ΣτΚ)

Οι εν λόγω «ρήτρες πρόωρης αποχώρησης» δύνανται
να προβλέπονται μόνο στις συμβάσεις «σταθερού τιμο-
λογίου», που συνάπτονται για προκαθορισμένη διάρκεια
(συμβάσεις ορισμένου χρόνου)

αλλά στην μπανανία το καρτελ επικράτησε με ευλογίες, μιας και ήταν εκούσια"

Η εκούσια υιοθέτηση από τους Προμηθευτές Ηλεκτρι-
κής Ενέργειας των προτεινόμενων Κατευθυντήριων Οδη-
γιών της ΡΑΕ, ή η υιοθέτηση άλλων ισοδυνάμων μέτρων,
κρίνεται εύλογο να πραγματοποιηθεί εντός διμήνου

 

Πλέον αν δεις τα τιμολόγια νέου τύπου που βγήκαν σύμφωνα με τη ΡΑΕ (ένα μήνα πριν ξεκινήσει ο μηχανισμός) θα παρατηρήσεις οτι δεν εφαρμόζεται ρήτρα αποχώρησης στα κυμαινόμενα

Και για να είναι πιο ξεκάθαρο , ισχύει ότι ακριβώς υπογράφεις στη σύμβαση (δλδ με ρήτρα αναπροσαρμογής και χωρίς ρήτρα αποχώρησης μεταξύ άλλων) αλλά η σύμβαση επίσης γράφει για το νόμο ΦΕΚ Α 129/4.7.2022 που "αναστέλλει" (=ενσωματώνει) τη ρήτρα στις δημοσιευμένες τιμές . Η μη ρήτρα αποχώρησης παραμένει όπως ήταν

Πρόβλημα θα υπάρξει σε (παράνομες) συμβάσεις με δέσμευση που έγιναν και εκεί άγνωστο αν θα χρεώσουν οι πάροχοι

Βέβαια χλωμό να έχει ξεμείνει κάποιος στο ίδιο πρόγραμμα τόσο καιρό

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ.

Λοιπον καλεσα σε ενα γραφει που συνεργαζονται με την ζενιθ (εκει ειχα κανει κ τα συμβολαια) κ ζητησα να αλλαξω απο power home basic σε day&night οπως μου ειχε συστησει ο @korakios κ ακουστε τι μου ειπαν! Ειναι μονο για νεους πελατες!! Εγω δλδ δεν μπορω! Κ τους λεω αν φυγω δλδ κ παω σε αλλη εταιρια κ μετα ξαναεπιστρεψω στη ζενιθ θα θεωρουμε νεος πελατης κ μου λενε ναι! Κ πρεπει να κανω αιτηση σε αλλον παροχο αφου φυγω μετα λεει ξανακανουν μια διαδικασια να γυρισω κ θεωρουμε νεος. Δλδ ελεος!! Αυτη την δουλεια θα κανουμε;

Ρε παιδια αληθεια πειτε μου εσεις αλλαζετε παροχο καθε μηνα; Δεν ειναι κουραστικο αυτο; Κ να βγαινουν ολο νεοι λογαριασμοι κ τελικοι στους προηγ κ να μην ξερεις τι σου γινεται στο τελος;

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, nikiangel είπε

Ειναι μονο για νεους πελατες!!

Μην ανησυχείς. Σε όλους τα ίδια λενε :P.

Στους ειδικούς όρους, γράφει ξεκάθαρα:

Spoiler

6.  Η ημερομηνία έναρξης ισχύος του Τιμολογίου, στην περίπτωση νέου πελάτη, ξεκινά από την ημερομηνία έναρξης της εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης του Πελάτη στον ΔΕΔΔΗΕ ή, στην περίπτωση που ο πελάτης εκπροσωπείται ήδη από τη ΖeniΘ, από την ημερομηνία της σύμβασης

Δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο κατευθείαν στην ίδια την ΖενιΘ και να πεις ότι εάν δε σε μεταφέρουν, θα αλλάξεις πάροχο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, nikiangel είπε

Λοιπον καλεσα σε ενα γραφει που συνεργαζονται με την ζενιθ (εκει ειχα κανει κ τα συμβολαια) κ ζητησα να αλλαξω απο power home basic σε day&night οπως μου ειχε συστησει ο @korakios κ ακουστε τι μου ειπαν! Ειναι μονο για νεους πελατες!! Εγω δλδ δεν μπορω! Κ τους λεω αν φυγω δλδ κ παω σε αλλη εταιρια κ μετα ξαναεπιστρεψω στη ζενιθ θα θεωρουμε νεος πελατης κ μου λενε ναι! Κ πρεπει να κανω αιτηση σε αλλον παροχο αφου φυγω μετα λεει ξανακανουν μια διαδικασια να γυρισω κ θεωρουμε νεος. Δλδ ελεος!! Αυτη την δουλεια θα κανουμε;

Ρε παιδια αληθεια πειτε μου εσεις αλλαζετε παροχο καθε μηνα; Δεν ειναι κουραστικο αυτο; Κ να βγαινουν ολο νεοι λογαριασμοι κ τελικοι στους προηγ κ να μην ξερεις τι σου γινεται στο τελος;

Ε μα τι λέμε τώρα...σαν τους ποντικούς στην φάκα! Το τυράκι του day&night θα είναι νόστιμο για λίγο καιρό ακόμα. Μετά θα ακριβήνει και αυτό και η εταιρεία θα ψάχνει νέα ποντικάκια! Κοίτα τι ωραίες τιμές είχε το Power Home μέχρι τον Μάιο...

image.png.8479766ca8504d52f36ad79db799e4b3.png

Μετά που μάζεψε πελάτες το ακρίβηναν (παρόλο που έπεσε η χονδρεμπορική τον Ιούνιο...). Στο site βέβαια εξακολουθούν και το διαφημίζουν ως το φθηνότερο πρόγραμμα για τον Μάιο!

image.png.69a4edb763a42b88880b73042e8e262c.png

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kkaragki είπε

Δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο κατευθείαν στην ίδια την ΖενιΘ και να πεις ότι εάν δε σε μεταφέρουν, θα αλλάξεις πάροχο.

και αν δεν ψαρώσουν @nikiangel αναφέρεις και για καταγγελία στη ΡΑΕ (έχει κάνει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα)

57 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

Μετά θα ακριβύνει

μετά θα πάμε στο home noon&evening 😛

  • Like 1
Δημοσ.

Απο οτι βλεπω στο excel, τα μεταγενεστερα προγραμματα εχουν καλυτερες τιμες.

Υπαρχει καποια φακα που δεν βλεπω?

Στο χωριο εχω  Ελιν power on home, ενα γρηγορο υπολογισμο:

150kwh to μηνα επι 0,15 = 22,5e + 1e παγιο= 23.,5e

αν παω στο  home bonus --   150*0,125= 18,75 και -1e παγιο = 17,75e

και σε volton energy control kai Ηρων simple generous βγαινει ακομα πιo φθηνα.

Ειναι κατι που δεν βλεπω? Ευχαριστω.

Θα περιμενω τις νεες τιμες και αν τα προγραμματ αυτα δεν κρυβουν αλλα, καιρος για αλλαγη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, insomniagfg είπε

Θα περιμενω τις νεες τιμες και αν τα προγραμματ αυτα δεν κρυβουν αλλα, καιρος για αλλαγη.

θα πρότεινα απο τώρα να κάνεις αλλαγή , βέβαια έχεις και μικρή κατανάλωση

το νου σου στη volton να μη δεχτείς το δώρο που δίνουν

Δημοσ.

Καλησπέρα έκανα αίτηση να αλλάξω πάροχο αλλά παρατήρησα ότι πλήρωσα δύο φορές το προηγούμενο λογαριασμό από το πάροχο που είναι ήδη αν δε καλυφθεί αυτό το πιστωτικό με το τελικό λογαριασμό τι πρέπει να κάνω?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, insomniagfg είπε

Δηλαδη με καταγγελια στην ΡΑΕ , στρωνουν και σε πανε στο επιθυμητο προγραμμα?

και χωρίς συνήθως , απλά αν πεις οτι θα πας σε άλλο πάροχο συν αναφορά για ΡΑΕ, στρώνουν

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, korakios said:

θα πρότεινα απο τώρα να κάνεις αλλαγή , βέβαια έχεις και μικρή κατανάλωση

το νου σου στη volton να μη δεχτείς το δώρο που δίνουν

Oχι δεν θελω να αλλαξω παροχο απλα το προγραμμα αμα ειναι και ειμαι ενταξει προς το παρον.

Επεξ/σία από insomniagfg
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, babis792 είπε

Καλησπέρα έκανα αίτηση να αλλάξω πάροχο αλλά παρατήρησα ότι πλήρωσα δύο φορές το προηγούμενο λογαριασμό από το πάροχο που είναι ήδη αν δε καλυφθεί αυτό το πιστωτικό με το τελικό λογαριασμό τι πρέπει να κάνω?

δίνεις ΙΒΑΝ και θα στα βάλουν στην τράπεζα το πολύ μέσα σε ένα μήνα

1 λεπτό πριν, insomniagfg είπε

Oχι δεν θελω να αλλαξω παροχο απλα το προγραμμα αμα ειναι και ειμαι ετναξει προς το παρον.

νομίζω η Ελίν δε θα πετάξει μπαρούφες

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...