Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, tryfos είπε

@korakios τα οικιακά πάνε μέχρι και 12kva μόνο ή μπορεί κάποιος να δίνει και στα 15kva? Ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα όλο από 25kva μιλάνε για τα επαγγελματικά.

Spoiler

image.png.95a222997271e78f7e1a1b0646953ceb.png

τα οικιακά τριφασικά είναι 25kva , για μονοφασικό κάνεις επαύξηση αν χρειαστείς με κόστος , δε γνωρίζω αν μπορείς να πας στα 15 , αλλά είμασε oftopic , νομίζω υπάρχει νήμα για επαύξηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπερα σας,

Θα ηθελα την γνωμη σας, εαν εχετε λιγο χρονο.

Ειμαι στην ELPED. στο economy τους τελευταιους 8 μηνες. 

Απο τον Μαρτιο, αλλαξα ΜΕΤΡΗΤΗ και εβαλα και ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ.

Η ELPEDISON ισχυριζεται οτι στις μετρησεις που εστειλε Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εστειλε ποτε τις ενδειξεις για νυχτερινο μετρητη και ως εκ τουτου δεν μπορει να θεωρησει οτι εχω νυχτερινο μετρητη μεχρι να λαβουν ενημερωση απο ΔΕΔΔΗΕ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ απο την πλευρα του ισχυριζεται οτι απο τον Απριλιο εχει στειλει κανονικα τις ενδειξεις και για τις ημερησιες αλλα και τις νυχτερινες κιλοβατωρες και οτι δεν ισχυει αυτο που γραφει η Elpedison.

Μετα απο 7-8 τηλεφωνα και αλλες τοσες chat, μου ζητησε mail με ενδειξη "ΕΠΕΙΓΟΝ" η Elpedison ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ του μετρητη με τις ενδειξεις ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ και τις εστειλα κανονικα στις 19/05. Παρολαυτα δεν δεν μου απαντησαν ποτε και δεν το ελαβαν καν υποψην τους εκδιδοντας εναντι λογαριασμο.

Τωρα που ειναι εκ νεου περιοδος που θα μπορουσα στην ιστοσελιδα τους να καταχωρησω τις μετρησεις μου, ξανα δεν μπορω να τις καταχωρησω (εχασα τις μερες καταχωρησεις στον Δεδδηε) καθως ισχυριζονται οτι ακομα ΔΕΝ εχουν λαβει ενημερωση απο ΔΕΔΔΗΕ οτι εχω νυχτερινο.

Ξαναεπικοινωνησα με ΔΕΔΔΗΕ και λενε τα ιδια, "εμεις τα στειλαμε κανονικα και ημερησιο κ νυχτερινο"

Εχω κανει καταγγελια στο myrae (που δεν πιστευω να ασχοληθει κανεις) και θα κανω σημερα στον Συνηγορο Καταναλωτων.

Ειναι απολυτη ξεφτιλα ολο αυτο...και δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι η σκοπιμοτητα αυτου του κολπου..?? Να βγει καποιος Εκκαθαριστικος σε 2-3 μηνες που να κουμπωσουν την ρητρα που ετοιμαζουν???

Δεν ξερω τι αλλο να κανω.

Θα φυγω εννοειται....και πρεπει να ψαξω καποιο παρομοιο προγραμμα στο excel που μας δινει την ευκαιρια ο Korakios και τον ευχαριστω πολυ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, tryfos said:

@korakios τα οικιακά πάνε μέχρι και 12kva μόνο ή μπορεί κάποιος να δίνει και στα 15kva? Ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα όλο από 25kva μιλάνε για τα επαγγελματικά.

Και 25 και 35 οικιακά. Μιλάς για μονοφασικά η τριφασικά βασικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις ανακάλυψα ότι η elpedison δεν έχει εφαρμόσει την έκπτωση συνέπειας μετά τον εκκαθαριστικό ύψους 1200€ περίπου. Τους είχα στείλει email και είπαν ότι το είχαν τακτοποιήσει και δυστυχώς τους πίστεψα. Διαβάζοντας εδώ για τη συγκεκριμένη εταιρεία, λέω ας το τσεκάρω τι έχουν κάνει και φυσικά δεν είχαν ασχοληθεί. Τους έχω ξαναστείλει email και αναμένω απάντηση. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.95a222997271e78f7e1a1b0646953ceb.png

τα οικιακά τριφασικά είναι 25kva , για μονοφασικό κάνεις επαύξηση αν χρειαστείς με κόστος , δε γνωρίζω αν μπορείς να πας στα 15 , αλλά είμασε oftopic , νομίζω υπάρχει νήμα για επαύξηση 

 

2 λεπτά πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.95a222997271e78f7e1a1b0646953ceb.png

τα οικιακά τριφασικά είναι 25kva , για μονοφασικό κάνεις επαύξηση αν χρειαστείς με κόστος , δε γνωρίζω αν μπορείς να πας στα 15 , αλλά είμασε oftopic , νομίζω υπάρχει νήμα για επαύξηση 

Spoiler

Όχι, εγώ για μείωση ενδιαφέρομαι είτε στα 12 είτε στα 15 (από 35) και μετατροπή σε οικιακό. Μπορείς να πας στα 15kva, το έχω ελέγξει. Νόμιζα ότι το 25kva είναι αυστηρά επαγγελματικό, είσαι σίγουρος; Σόρρυ για το off topic.

 

Μόλις τώρα, marmagia είπε

Και 25 και 35 οικιακά. Μιλάς για μονοφασικά η τριφασικά βασικά;

Spoiler

Έχω 3φασικό 35 επαγγελματικό, χωρίς ποτέ να έπρεπε να το έχω. Και σκέφτομαι μείωση σε 12 ή 15 μονοφασικό οικιακό να μειώσω τα τιμολόγια λίγο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mikepaltri είπε

Μόλις ανακάλυψα ότι η elpedison δεν έχει εφαρμόσει την έκπτωση συνέπειας μετά τον εκκαθαριστικό ύψους 1200€ περίπου. Τους είχα στείλει email και είπαν ότι το είχαν τακτοποιήσει και δυστυχώς τους πίστεψα. Διαβάζοντας εδώ για τη συγκεκριμένη εταιρεία, λέω ας το τσεκάρω τι έχουν κάνει και φυσικά δεν είχαν ασχοληθεί. Τους έχω ξαναστείλει email και αναμένω απάντηση. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω? 

myrae , ΣτΚ , δικηγόρο εξώδικο κτλ

Spoiler
2 λεπτά πριν, tryfos είπε

Νόμιζα ότι το 25kva είναι αυστηρά επαγγελματικό, είσαι σίγουρος; Σόρρυ για το off topic.

η φωτό είναι απο την παροχή μου (οικιακό όπως γράφει)

καλύτερα γράψε σε νέο νήμα ή βρες αν υπάρχει παλιότερο για μείωση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, psn555 είπε

Ξαναεπικοινωνησα με ΔΕΔΔΗΕ και λενε τα ιδια, "εμεις τα στειλαμε κανονικα και ημερησιο κ νυχτερινο"

Εχω κανει καταγγελια στο myrae (που δεν πιστευω να ασχοληθει κανεις) και θα κανω σημερα στον Συνηγορο Καταναλωτων.

Ειναι απολυτη ξεφτιλα ολο αυτο...και δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι η σκοπιμοτητα αυτου του κολπου..?? Να βγει καποιος Εκκαθαριστικος σε 2-3 μηνες που να κουμπωσουν την ρητρα που ετοιμαζουν???

Δεν ξερω τι αλλο να κανω.

Θα φυγω εννοειται..

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά τα ίδια τράβηξα παλιότερα με ΔΕΗ όταν έβαλα νυχτερινό. Άπειρα τηλέφωνα, καταγγελία στην ΡΑΕ κλπ.. Πήρε καιρό ώσπου να βγει ένας σωστός λογαριασμός. Πρεπει να πιέσεις τον ΔΕΔΔΗΕ να μιλήσει με ΔΕΗ και να λύσει το πρόβλημα.. Και να αλλάξεις πάροχο νομίζω θα τραβήξεις όλο το κουπί από την αρχή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, userAnon είπε

Πρεπει να πιέσεις τον ΔΕΔΔΗΕ να μιλήσει με ΔΕΗ και να λύσει το πρόβλημα..

λες η ΔΕΗ να πιέσει την elpedison ? 🤪

25 λεπτά πριν, psn555 είπε

Δεν ξερω τι αλλο να κανω.

αν πέρασε καιρός απο τότε που έκανες αίτημα στο myrae σπάστους στα τηλέφωνα (στη ΡΑΕ δλδ)

αν και μάλλον πήγανε για διακοπές κρίνοντας απο το site της ΡΑΕ (τρέχει και η "διαβούλευση" τρομάρα τους

Spoiler

image.png.1f01d045e213df290ef651eae6409c59.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Δεν ξέρω αν είμαι ακριβώς στο σωστό thread αλλά θέλω να σας πω τον προβληματισμό μου.
Αρχικά να αναφέρω ότι είμαι στην elpedison στο πρόγραμμα συνέπεια και έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη πληρωμή.

Τον προηγούμενο μήνα έγινε το εξής περίεργο. Ενώ είχα λεφτά στην κάρτα η πληρωμή δεν πραγματοποιήθηκε ο λογαριασμός έληξε και έχασα την έκπτωση συνέπειας (-60 €).

Η elpedison κάνει ΜΙΑ προσπάθεια για την συναλλαγή ακριβώς πριν λήξει ο λογαριασμός. Η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε και εγώ βρέθηκα -60€

Από την άλλη μεριά η Αlpha Bank, παραδέχτηκε γραπτώς μετά από ένα μήνα ότι λόγω δικού τους συστημικού λάθους (έδειχνε το συστημα χαμηλό υπόλοιπο) δεν άφησε να πραγματοποιηθεί η συναλλαγη.

Μίλησα με την elpedison τους εξήγησα το όλο ζήτημα και τους ζήτησα να κάνουν μια εξαίρεση και να αφήσουν την έκπτωση συνέπειας.

Βγαίνει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός τον οποιο πληρώνω άμεσα/χειροκίνητα με καπέλο τα 60€.

Ζητώ επαννηλημένως  από την elpedison με chat και με email να απαντήσουν στα μηνυματά μου και με έχουν ολο στο ΘΑ απαντήσουμε.

Επειδή πιο πολύ το θεωρώ κοροιδια να φάω το καπέλο των 60€, τι θα με συμβουλευατε να κάνω;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μπλέξαμε με τους απατεώνες την elpedison. Εδώ εγώ δικαιούμουν κανονικά την έκπτωση συνέπειας, κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί τους και μου είπαν ότι θα την εφαρμόσουν στον επόμενο λογαριασμό και αυτός ο επόμενος ακόμη δεν έχει έρθει εδώ και μήνες... Έκανα μια τελευταία προσπάθεια με email που τους έστειλα και μετά ΣτΚ όπως συμβούλεψε ο korakios. Κάνε και εσύ το ίδιο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Elpedison εχει βαλει ενας συγγενης μου απο τελη 2022, ακομα δεν εχουν στειλει λογαριασμο και δεν ξερουν και τι τους γινεται,λενε καθε φορα αλλη δικαιολογια (στη τυχη παντα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε

Από την άλλη μεριά η Αlpha Bank, παραδέχτηκε γραπτώς μετά από ένα μήνα ότι λόγω δικού τους συστημικού λάθους (έδειχνε το συστημα χαμηλό υπόλοιπο) δεν άφησε να πραγματοποιηθεί η συναλλαγη.

το έχεις γραπτώς φαντάζομαι , κάνε μια προσπάθεια μέσω ΣτΚ κατά της τράπεζας

ο πάροχος δεν έχει κάποια υποχρέωση , παραμόνο απο "καλή πίστη"

__________________

πολύ κουβέντα για την αγαπημένη ελπέ έπεσε και θυμήθηκα το περσινό

πήρε κανένας το λεγόμενο 25% μέσω ΣτΚ απο την αναδρομική χρέωσης ρήτρας που φορέσανε ???

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς χρεώσανε? Σίγουρα με αφορά και αφού θα απευθυνθώ στο ΣτΚ ας προσθέσω και αυτό... (το κακό είναι ότι γνωρίζω από την αρχή τι θα πάρω😃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mikepaltri είπε

Τι ακριβώς χρεώσανε? Σίγουρα με αφορά και αφού θα απευθυνθώ στο ΣτΚ ας προσθέσω και αυτό... (το κακό είναι ότι γνωρίζω από την αρχή τι θα πάρω😃

παλιά ιστορία , δεν ξέρω χρονικά αν την αναλαμβάνει ο ΣτΚ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/796374-εναλλακτικοί-πάροχοι-ενέργειας-αποκλειστικά-και-μόνο/?do=findComment&comment=59644399

και δεν ξέρω τι έγινε τελικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

λες η ΔΕΗ να πιέσει την elpedison ? 🤪

αν πέρασε καιρός απο τότε που έκανες αίτημα στο myrae σπάστους στα τηλέφωνα (στη ΡΑΕ δλδ)

αν και μάλλον πήγανε για διακοπές κρίνοντας απο το site της ΡΑΕ (τρέχει και η "διαβούλευση" τρομάρα τους

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.1f01d045e213df290ef651eae6409c59.png

 

ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΔΕΔΔΗΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΗΣ  ΡΑΕ

"Καλησπέρα σας,

Από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ όπως ήδη γνωρίζετε έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες ενέργειες. Η επίλυση του ζητήματος σας είναι αρμοδιότητα του  προμηθευτή σας.

Με εκτίμηση,"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...