Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gng100 είπε

Ο Ήρων στον τελικό του λογαριασμό για το διάστημα 03/01-26/03 έχει την ένδειξη του Δεκεμβρίου (21.000 kWh) . Έτσι μου έβγαλε πιστωτικό για τον έναντι που είχα πληρώσει.

οκ, κατάλαβα, τη χαζομάρα την έκανε ο ΔΕΔΔΗΕ βασικά , έπρεπε να στείλει στον Ηρών την ένδειξη που έδωσες στην Ελπέ

αλλά περίμενε

έτσι και αλλιώς :

2 ώρες πριν, gng100 είπε

- 23/3 μαζί με την αίτηση τους έστειλα φώτο με 22.200 kWh
- 05/04 ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρησε 22.500 kWh (η προηγούμενη ένδειξη τέλος Δεκέμβρη ήταν 21.000 kWh)

κανονικά έκαψες 22.500 μείον 22.200 = 300kw . Ok , τα έκαψες απο 23/3 μέχρι 5/4 μέσα σε 14 μέρες

δλδ πάλι δε θα έπαιρνες ολόκληρη την επιδότηση , αλλά έστω οτι έπαιρνες  πολύ χοντρικά κανα 10ευρο ,

μήπως σε συμφέρει να χρεωθούν όλα στο economy αντί του generous ????

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα, έχω αυτό το θέμα με protergia, όπως βλέπετε ενώ έχουν μετρήσει κανονικά τις ενδείξεις και την κατανάλωση, στο τέλος κοτσάρουν μια άλλη τιμή για καταναλωθείσες κιλοβατώρες και ζητάνε, προφανώς, να τις πληρώσω. Άνοιξα αίτημα με κόπο, τηλεφωνικά μου είπαν ότι όντως φαίνεται κάτι παράξενο, έκανε λέει μέτρηση και ο ΔΕΔΔΗΕ και αλληλεπικαλύπτονται οι ενδείξεις (?), προς το παρόν δεν με κάλεσαν να μου πουν τί και πως. Η συμβουλή σας; Ο λογαριασμός είναι εκκαθαριστικός- με- ένδειξη. 

image.png.ee6f9ad2b39a4cdbc79cc3f8b00b7cbf.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αρχικά η μαλακία ξεκίνησε απ'την Elpedison γιατί παρόλο που τους έστειλες φώτο, δεν συμπεριέλαβαν την ένδειξη στην αίτηση. Δεν υπάρχει καν πεδίο στην αίτηση για να μπει η ένδειξη... αν τους πιέσεις τη γράφουν στο κενό χώρο πάνω αριστερά στη 1η σελίδα. Οι υπάλληλοι στο τηλέφωνο λένε τη κλασική ατάκα "δε χρειάζεται, αφού θα περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ". Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου το Φλεβάρη που αρκετοί από εδώ πήγαμε Elpedison... να γίνει η αίτηση σε κατάστημα, και να μην υπογράψουμε αν δεν αναγραφεί η ένδειξη στη 1η σελίδα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν στη περίπτωση σου παρέλαβε μια αίτηση εκπροσώπησης δίχως ένδειξη... κι εδώ έγινε η 2η γκάφα. Αντί να στείλουν υπάλληλο για έκτακτη καταμέτρηση, ολοκλήρωσαν την εκπροσώπηση στις 26/3 με την ένδειξη του Δεκεμβρίου!

Έχει γίνει και σε άλλον έναν συμφορουμήτη αυτό... δε θυμάμαι σε ποιον.

Έχω ένα γνωστό που έφυγε από Elpedison κι ακόμα περιμένει τις πετσέτες. Φαντάσου να του πούνε ότι δε δίνονται πετσέτες σε πελάτες που αποχώρησαν...  🤣


Ευχαριστώ για την εξήγηση. Επομένως έχει γίνει και από τον ΔΕΔΔΗΕ λάθος, να δω πώς-πότε-αν θα ξεμπλέξω.

 

25 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, κατάλαβα, τη χαζομάρα την έκανε ο ΔΕΔΔΗΕ βασικά , έπρεπε να στείλει στον Ηρών την ένδειξη που έδωσες στην Ελπέ

αλλά περίμενε

έτσι και αλλιώς :

κανονικά έκαψες 22.500 μείον 22.200 = 300kw . Ok , τα έκαψες απο 23/3 μέχρι 5/4 μέσα σε 14 μέρες

δλδ πάλι δε θα έπαιρνες ολόκληρη την επιδότηση , αλλά έστω οτι έπαιρνες  πολύ χοντρικά κανα 10ευρο ,

μήπως σε συμφέρει να χρεωθούν όλα στο economy αντί του generous ????

Το θέμα είναι πώς θα πάρω την επιδότηση για τις ~1.200 kWh του διαστήματος 03/01 έως 23/3. Πρέπει πρώτα να λυθεί το μπέρδεμα με τον ΔΕΔΔΗΕ και τους 2 παρόχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gng100 είπε

Το θέμα είναι πώς θα πάρω την επιδότηση για τις ~1.200 kWh του διαστήματος 03/01 έως 23/3. Πρέπει πρώτα να λυθεί το μπέρδεμα με τον ΔΕΔΔΗΕ και τους 2 παρόχους.

δες καταρχάς αν σε συμφέρει , στα πολύ πρόχειρα κανα 20-30άρι διαφορά παίζει αλλά θέλει υπολογισμό με σπάσιμο τις κιλοβατώρες ανα μέρες του μήνα με τις αντίστοιχες τιμές του κάθε προγράμματος

αν τα κάνεις αναλυτικά (δες το excel στο ιστορικό τιμών τι έπαιζε) τότε βλέπεις ακριβώς το ποσό διαφοράς και μετά κυνηγάς να λυθεί

άκυρο , ξέχασα τις ΥΚΩ

Σε κάθε περίπτωση κυνηγάς τον Ηρών να σου δώσει την έκπτωση συνέπειας του τελικού λογαριασμού

1 ώρα πριν, janus5555 είπε

Καλησπέρα, έχω αυτό το θέμα με protergia, όπως βλέπετε ενώ έχουν μετρήσει κανονικά τις ενδείξεις και την κατανάλωση, στο τέλος κοτσάρουν μια άλλη τιμή για καταναλωθείσες κιλοβατώρες και ζητάνε, προφανώς, να τις πληρώσω. Άνοιξα αίτημα με κόπο, τηλεφωνικά μου είπαν ότι όντως φαίνεται κάτι παράξενο, έκανε λέει μέτρηση και ο ΔΕΔΔΗΕ και αλληλεπικαλύπτονται οι ενδείξεις (?), προς το παρόν δεν με κάλεσαν να μου πουν τί και πως. Η συμβουλή σας; Ο λογαριασμός είναι εκκαθαριστικός- με- ένδειξη. 

image.png.ee6f9ad2b39a4cdbc79cc3f8b00b7cbf.png

για αρχή άνοιξε αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ και ζήτα να σου πούνε την επιτόπια μέτρηση

καπάκια , για να μη χάνεις χρόνο άνοιξε αίτημα στο myrae

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατήρησα σήμερα πτώση στις τιμές των σταθερών από 01/5. Ήρων FIX πχ 0,19 από 0,52... Δεν αναφέρω ΔΕΗ γιατί αφορά άλλο thread. Τυράκι εν όψει της επαναφοράς της ρήτρας από 01/7 ή να το συζητήσουμε πιο σοβαρά;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, libertini είπε

Παρατήρησα σήμερα πτώση στις τιμές των σταθερών από 01/5. Ήρων FIX πχ 0,19 από 0,52... Δεν αναφέρω ΔΕΗ γιατί αφορά άλλο thread. Τυράκι εν όψει της επαναφοράς της ρήτρας από 01/7 ή να το συζητήσουμε πιο σοβαρά;

έχουμε ακόμα καιρό για να μιλήσουμε για σταθερά προγράμματα νομίζω

εκτός αν έρθει καμιά είσπραξη πάλι και εκτοξευθούν οι τιμές , τότε θα τρέχουμε να καβαντζωθούμε σε σταθερό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Αρχικά η μαλακία ξεκίνησε απ'την Elpedison γιατί παρόλο που τους έστειλες φώτο, δεν συμπεριέλαβαν την ένδειξη στην αίτηση. Δεν υπάρχει καν πεδίο στην αίτηση για να μπει η ένδειξη... αν τους πιέσεις τη γράφουν στο κενό χώρο πάνω αριστερά στη 1η σελίδα. Οι υπάλληλοι στο τηλέφωνο λένε τη κλασική ατάκα "δε χρειάζεται, αφού θα περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ". Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου το Φλεβάρη που αρκετοί από εδώ πήγαμε Elpedison... να γίνει η αίτηση σε κατάστημα, και να μην υπογράψουμε αν δεν αναγραφεί η ένδειξη στη 1η σελίδα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν στη περίπτωση σου παρέλαβε μια αίτηση εκπροσώπησης δίχως ένδειξη... κι εδώ έγινε η 2η γκάφα. Αντί να στείλουν υπάλληλο για έκτακτη καταμέτρηση, ολοκλήρωσαν την εκπροσώπηση στις 26/3 με την ένδειξη του Δεκεμβρίου!

Έχει γίνει και σε άλλον έναν συμφορουμήτη αυτό... δε θυμάμαι σε ποιον.

Έχω ένα γνωστό που έφυγε από Elpedison κι ακόμα περιμένει τις πετσέτες. Φαντάσου να του πούνε ότι δε δίνονται πετσέτες σε πελάτες που αποχώρησαν...  🤣

ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟΣ!

Το πρόβλημα το έχει δημιουργήσει η Elpedison και δεν είσαι ο μόνος. Υπάρχει στα συστήματα όλων των προμηθευτών από πελάτες που έφυγαν για ΕΛΠΕ. 

ΟΜΩΣ! ΜΗΝ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!! ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΝΟ ΓΡΑΠΤΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΕΛΠΕ ΚΑΙ ΡΑΕ!

Θα σου πω τώρα αναλυτικά τι έγινε:

1. Δώσατε κανονικά τις ενδείξεις σας

2. Ο Δεδδηε δεν πέρασε για καταμέτρηση αφού δεν υπήρχε αλλαγή επωνυμίας

3. Η Elpedison πήγε να καταχωρήσει την αίτηση σου (με τις ενδείξεις που της έδωσες) στον ΘΑΛΗ (η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για την καταχώρηση αιτήσεων κτλ από τους προμηθευτές)

4. Στον ΘΑΛΗ όμως όταν πας να καταχωρήσεις ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ σαν προμηθευτής ΒΛΕΠΕΙΣ ποια ήταν η τελευταία καταγεγραμμένη ένδειξη στον πελάτη.

5. Η Elpedison αντί να καταχωρήσει στον ΘΑΛΗ την ένδειξη σου, καταχώρησε την τελευταία καταχωρημένη ένδειξη (η οποία στην περίπτωση σου ήταν η ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ που είχες δώσει στον ΗΡΩΝΑ)

Με αυτόν τον τρόπο φεσώθηκες κατανάλωση τριμήνου σε 10 ημέρες, καμία επιδότηση, αυξημένα ΥΚΩ (εκεί πρέπει να πόνεσε) κτλ κτλ κτλ

Η ΜΟΝΗ ΥΠΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΠΕΝΤΙΣΟΝ

 

 

Επεξ/σία από MasterBlaster
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, 

έχω 2 παροχές σε Ήρων Generous από Γενάρη. Βλέπω το SIMPLY generous βγαινει πιο φθηνό και σκέφτομαι για αλλαγή προγράμματος (παραμένοντας Ήρωνα). Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να προσέξω και δε θα έπρεπε να προχωρήσω στην αλλαγή;

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

Με αυτόν τον τρόπο φεσώθηκες κατανάλωση τριμήνου σε 10 ημέρες, καμία επιδότηση, αυξημένα ΥΚΩ (εκεί πρέπει να πόνεσε) κτλ κτλ κτλ

σωστός , τις ξέχασα τελείως τις ΥΚΩ , οι περισσότερες κιλοβατώρες θα φάγανε ένα +0,085

14 λεπτά πριν, dal_kos είπε

Καλησπέρα, 

έχω 2 παροχές σε Ήρων Generous από Γενάρη. Βλέπω το SIMPLY generous βγαινει πιο φθηνό και σκέφτομαι για αλλαγή προγράμματος (παραμένοντας Ήρωνα). Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να προσέξω και δε θα έπρεπε να προχωρήσω στην αλλαγή;

Ευχαριστώ!

2 σελίδες πριν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dal_kos είπε

Καλησπέρα, 

έχω 2 παροχές σε Ήρων Generous από Γενάρη. Βλέπω το SIMPLY generous βγαινει πιο φθηνό και σκέφτομαι για αλλαγή προγράμματος (παραμένοντας Ήρωνα). Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να προσέξω και δε θα έπρεπε να προχωρήσω στην αλλαγή;

Ευχαριστώ!

εβαλα simply απο generous γιατι βγαινει φθηνοτερο παρολη τη συνεπεια του generous

image.jpeg.e94ea464f8bc6cd09268a072ceff7832.jpeg
σε 1 μερα ΕΓΙΝΕ η αλλαγη

image.jpeg.9f423a368b691e5e4f3274be03ca16f2.jpeg
η αλλαγη πακετου ΕΓΙΝΕ απο δω, ακολουθει τηλεφωνο ή mail για επιβεβαιωση
https://my.heron.gr/shop/home

0,1125 ειναι μια ανταγωνιστικη τιμη με 3,5 παγιο και χωρις συνεπειες που με κουρασαν
το simply δεν εχει ΚΟΤ
δεν θελω να αλλαξω εταιρεια γιατι θα με φορτωσουν εγγυηση
στον ηρωνα τη γλιτωσα γιατι ειδαν την μηδεν εγγυηση που ειχα προτεργια λογο παγιας εντολης και κρατησαν τη μηδεν εγγυηση ΧΩΡΙΣ νεα παγια

Επεξ/σία από akaloith
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, korakios είπε

μέχρι στιγμής, η NRG , ναι .

προς το παρων , απο τη στιγμή που οι τιμές επόμενου μήνα δημοσιεύονται δε χρειάζεται να δεις τον τύπο υπολογισμού μιας και δεν ισχύει . Τώρα είναι πολύ απλά τα πράγματα , απλά βλέπεις τιμές κιλοβατώρας και πάγιο

Δες το φύλλο με  "ιστορικό τιμών" για απλούστευση

έτυχες τώρα στην περίπτωση που το NRG on time το έχω με έκπτωση μέσου όρου 12μηνου , αν είναι άλλαξε το κελί

Μ22 απο "=0,122*0,892-$M$42" σε "=0,122*0,7-$M$42"

___________________________

και μην αγχώνεσαι , δεν είναι και κάτι που πρέπει να κάνεις άμεσα

 

7 ώρες πριν, korakios είπε

απλά σου εξήγησαν τους όρους του συμβολαίου που θα υπογράψεις , το οτι δεν ισχύουν λόγω του μηχανισμού μέχρι Σεπτέμβριο είναι άλλο κεφάλαιο

Βέβαια μπορούσαν να σου πούνε και οτι οι τιμές που ισχύουν , προς το παρών , είναι δημοσιευμένες στο site , είναι και λίγο κουκουρούκου οι πωλητές γενικά

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Για να πάρεις μια ιδέα του τι θα ισχύει μετά , το πρόγραμμα έχει χρέωση

βάσει χοντρικής συν προμήθεια

Αρχική Τιμή: [(1,18 x M.T.A.) + 0,0299€/kWh ] + πάγιο

δλδ με στοιχεία Μαΐου που δεν έχουν οριστικοποιηθεί , θα χρεωνόσουν περίπου

1,18*0,115+0,0299=0,1656€/kw

και με "έκπτωση 30%" θα ήταν 1,18*0,115+0,0299*0,7=0,1566€/kw

και όχι 0,1656*0,70=0,1159€/kw

 

αυτά θα στα υπολογίζει αυτόματα το excel αργότερα ,όπως και γινόταν παλιότερα

 

ε, ναι

Η έκπτωση συνέπειας 10% στην NRG είναι επί του περιθωρίου κέρδους. 

Μου το είπε σοβαρό στέλεχος της NRG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, akaloith είπε

εβαλα simply απο generous γιατι βγαινει φθηνοτερο παρολη τη συνεπεια του generous

image.jpeg.e94ea464f8bc6cd09268a072ceff7832.jpeg
σε 1 μερα ΕΓΙΝΕ η αλλαγη

image.jpeg.9f423a368b691e5e4f3274be03ca16f2.jpeg
η αλλαγη πακετου ΕΓΙΝΕ απο δω, ακολουθει τηλεφωνο ή mail για επιβεβαιωση
https://my.heron.gr/shop/home

0,1125 ειναι μια ανταγωνιστικη τιμη με 3,5 παγιο και χωρις συνεπειες που με κουρασαν
το simply δεν εχει ΚΟΤ
δεν θελω να αλλαξω εταιρεια γιατι θα με φορτωσουν εγγυηση
στον ηρωνα τη γλιτωσα γιατι ειδαν την μηδεν εγγυηση που ειχα προτεργια λογο παγιας εντολης και κρατησαν τη μηδεν εγγυηση ΧΩΡΙΣ νεα παγια

Από ποτέ δεν έχει ΚΟΤ το simply?,είχα μείνει στο ότι οι ΚΟΤ του simply απλα δεν παίρνουν την εκπτωση 10%,αλλά τώρα παρατήρησα στο σάιτ ότι λέει ότι δεν προσφέρετε σε Κοτ πελάτες, εγώ υπέγραψα σήμερα ,αλλά υπέγραψα υποτίθεται συμβόλαιο ,που είχα κάνει αγορά από το shop πριν 3-4 μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, scarface5323 είπε

Από ποτέ δεν έχει ΚΟΤ το simply?,είχα μείνει στο ότι οι ΚΟΤ του simply απλα δεν παίρνουν την εκπτωση 10%,αλλά τώρα παρατήρησα στο σάιτ ότι λέει ότι δεν προσφέρετε σε Κοτ πελάτες, εγώ υπέγραψα σήμερα ,αλλά υπέγραψα υποτίθεται συμβόλαιο ,που είχα κάνει αγορά από το shop πριν 3-4 μέρες

έχε το νου σου μη σε πετάξουν σε κανα Protect

το περίεργο είναι πως το γράφουν οι γενικοί όροι οτι παίρνει ΚΟΤ αλλά δεν έχεις το 10% , τσέκαρέ το

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

έχε το νου σου μη σε πετάξουν σε κανα Protect

το περίεργο είναι πως το γράφουν οι γενικοί όροι οτι παίρνει ΚΟΤ αλλά δεν έχεις το 10% , τσέκαρέ το

Μου στείλανε τους όρους αντίγραφο στο email αλλά έτσι όπως τα γράφουν δεν μπορώ να βγάλω άκρη,μπορώ να τους ανεβάσω ? Δεν γράφει προσωπικά στοιχεία μέσα ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, scarface5323 είπε

Μου στείλανε τους όρους αντίγραφο στο email αλλά έτσι όπως τα γράφουν δεν μπορώ να βγάλω άκρη,μπορώ να τους ανεβάσω ? Δεν γράφει προσωπικά στοιχεία μέσα ..

απλά δες αν οι ειδικοί όροι έχουν το 5.2

https://www.heron.gr/media/0gwod4lf/ειδικοί-όροι-εμπορικού-προγράμματος-simply-generous-home.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...