Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτησω κατι οσους γνωριζουν καλα το θεμα, διοτι μου ηρθε λιγο "κεραμιδα".
Ημουν την διαδικασια να συμφωνησω με NRG....οταν ομως μιλησα με την πωλητρια που κανει την τελικη συμφωνια και συμφωνεις τηλεφωνικα, μου ειπε οτι η εκπτωση 30% για τους 2 πρωτους μηνες που μετα γινεται 10% αφορα ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και οχι την ανακοινωμενη τιμη.....
Και το παγωσα προς το παρων.

Το ερωτημα ειναι, αν αυτο ισχυει ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΟΧΟ που μιλαει στην σελιδα του για εκπτωσεις.
Πχ το ΦΑ λεει 25% και μαλιστα αφηνει να εννοηθει οτι ειναι "αοριστου".
Εχει καποιος σας καποια γνωση επι του ζητήματος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

26 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Επειδή δεν το παρακολουθώ το θέμα συνεχώς λόγω χρόνου, αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην Ελιν, αξίζει κάτι περισσοτερο αυτή τη περίοδο;

Χρειάζεται να προετοιμάζομαι για κάτι αφού κοντεύει και η επαναφορά της ρητρας;

Ευχαριστώ

φαίνεται οτι δεν το παρακολουθείς μιας και πάει Σεπτέμβριο ο μηχανισμός , τσέκαρε το excel με το "Ιστορικό Τιμών"

Μόλις τώρα, liberis tsabras είπε

Να ρωτησω κατι οσους γνωριζουν καλα το θεμα, διοτι μου ηρθε λιγο "κεραμιδα".
Ημουν την διαδικασια να συμφωνησω με NRG....οταν ομως μιλησα με την πωλητρια που κανει την τελικη συμφωνια και συμφωνεις τηλεφωνικα, μου ειπε οτι η εκπτωση 30% για τους 2 πρωτους μηνες που μετα γινεται 10% αφορα ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και οχι την ανακοινωμενη τιμη.....
Και το παγωσα προς το παρων.

Το ερωτημα ειναι, αν αυτο ισχυει ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΟΧΟ που μιλαει στην σελιδα του για εκπτωσεις.
Πχ το ΦΑ λεει 25% και μαλιστα αφηνει να εννοηθει οτι ειναι "αοριστου".
Εχει καποιος σας καποια γνωση επι του ζητήματος?

ναι , προηγούμενη σελίδα

τις τιμές πάντως τις βλέπεις , προς το παρών στην NRG η έκπτωση είναι ολόκληρης της δημοσιευμένης τιμής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

τις τιμές πάντως τις βλέπεις , προς το παρών στην NRG η έκπτωση είναι ολόκληρης της δημοσιευμένης τιμής

Αυτο δεν το καταλαβα...κανουν εκπτωση στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ? Τι εννοεις?
Ρε παιδια εχετε δικιο.....ειμαι σε ενα γραφειο που εξυπηρετω κοσμο και γινεται ΤΗΣ.....αυτο.....μου ειναι τρομερα δυσκολο να παρακολουθησω τους τρομερα ενδιαφεροντες διαλογους σας (δεν ειρωνευομαι)....παρακολουθω ακροφυγως....

Εχω δει το excel σου, τρομερο εργαλειο, απλα μου διαφευγει το πως υπολογιζει την καθε εταιρεια και το τελικο ωφελος/ζημια.
Θα μου πεις...."κοιτα τον τυπο υπολογισμου"....σωστο....απλα παραλληλα με αλλες δουλειες "χαωνομαι"....

Τεσπα.....για εναν ανθρωπο που εχει κανονικες καταναλωσεις (ισως και λιγο χαμηλοτερες απο το συνηθες....3μελης οικογενεια) ΜΕ ΝΥΚΤΕΡΙΝΟ....αν καποιος εκανε μια "μαντεψια" με βαση τα συνηθη τιμολογια των εταιρειων το τελευταιο χρονο.....ποιο θα μου συστηνατε?
ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ κοκ...ολα κομπλε αυτα.
Ειλικρινα εχω χαωθει και για να στειλω ενα μηνυμα μου παιρνει 10 λεπτα απο τις "διακοπες" λογω αλλων εργασιων!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liberis tsabras είπε

Αυτο δεν το καταλαβα...κανουν εκπτωση στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ? Τι εννοεις?

μέχρι στιγμής, η NRG , ναι .

1 λεπτό πριν, liberis tsabras είπε

Θα μου πεις...."κοιτα τον τυπο υπολογισμου"....σωστο....απλα παραλληλα με αλλες δουλειες "χαωνομαι"....

προς το παρων , απο τη στιγμή που οι τιμές επόμενου μήνα δημοσιεύονται δε χρειάζεται να δεις τον τύπο υπολογισμού μιας και δεν ισχύει . Τώρα είναι πολύ απλά τα πράγματα , απλά βλέπεις τιμές κιλοβατώρας και πάγιο

Δες το φύλλο με  "ιστορικό τιμών" για απλούστευση

έτυχες τώρα στην περίπτωση που το NRG on time το έχω με έκπτωση μέσου όρου 12μηνου , αν είναι άλλαξε το κελί

Μ22 απο "=0,122*0,892-$M$42" σε "=0,122*0,7-$M$42"

___________________________

και μην αγχώνεσαι , δεν είναι και κάτι που πρέπει να κάνεις άμεσα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

μέχρι στιγμής, η NRG , ναι .

προς το παρων , απο τη στιγμή που οι τιμές επόμενου μήνα δημοσιεύονται δε χρειάζεται να δεις τον τύπο υπολογισμού μιας και δεν ισχύει . Τώρα είναι πολύ απλά τα πράγματα , απλά βλέπεις τιμές κιλοβατώρας και πάγιο

Δες το φύλλο με  "ιστορικό τιμών" για απλούστευση

έτυχες τώρα στην περίπτωση που το NRG on time το έχω με έκπτωση μέσου όρου 12μηνου , αν είναι άλλαξε το κελί

Μ22 απο "=0,122*0,892-$M$42" σε "=0,122*0,7-$M$42"

___________________________

και μην αγχώνεσαι , δεν είναι και κάτι που πρέπει να κάνεις άμεσα

δεν εχει να κανει.....για δυο μηνες ειναι η εκπτωση και αυτη ΜΕΤΑ τον πρωτο μηνα (σωστα?) αφου ειναι εκπτωση "συνέπειας"...μετα πεφτει στο 10%.
Αλλα μου κανει εντυπωση που ενω εχουν υπολογισει στο ΣΥΝΟΛΟ της τιμης, σου λενε στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ κερδους της εταιρειας!
Πως συμβαινει αυτο? Αν οντως ειναι στο συνολο, δεν τους συμφερει να λενε το αλλο!

Επισης δεν πιανω γιατι δεν ειναι κατι που πρεπει να κανω αμεσα. Επειδη αναμενουμε επαναφορα στο αρχικο καθεστως με τα συμβολαια ετους κλπ απο Οκτοβριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Φίλος πηγε χθες σε κατάστημα Ήρων για αλλαγή από generous στο simple και του είπανε ότι είναι για νέους πελάτες.Μετα του λένε καλά άμα θες βάλτο σε άλλο ΑΦΜ πχ στης γυναίκας σου να κάνουμε την αλλαγή.

Προχθές έκανα αίτηση μέσω της εφαρμογής για αλλαγή από Generous σε simply, χθες με κάλεσαν για επιβεβαίωση, σήμερα μου ήρθε μήνυμα πρωί πρωί ότι η αλλαγή προγράμματος είναι ολοκληρωμένη. Έχω δει ότι το λένε και σε άλλους πως είναι μόνο για καινούριους πελάτες. Είτε είναι σκόπιμο για να κρατήσουν όσους πιο πολλούς μπορούν στο ακριβό τιμολόγιο ποντάροντας στην άγνοια του κόσμου, είτε απλά δεν είναι ενημερωμένοι οι πωλητές. Μάλλον πιο πιθανό είναι το πρώτο βέβαια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, liberis tsabras είπε

Αλλα μου κανει εντυπωση που ενω εχουν υπολογισει στο ΣΥΝΟΛΟ της τιμης, σου λενε στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ κερδους της εταιρειας!

Πως συμβαινει αυτο? Αν οντως ειναι στο συνολο, δεν τους συμφερει να λενε το αλλο!

απλά σου εξήγησαν τους όρους του συμβολαίου που θα υπογράψεις , το οτι δεν ισχύουν λόγω του μηχανισμού μέχρι Σεπτέμβριο είναι άλλο κεφάλαιο

Βέβαια μπορούσαν να σου πούνε και οτι οι τιμές που ισχύουν , προς το παρών , είναι δημοσιευμένες στο site , είναι και λίγο κουκουρούκου οι πωλητές γενικά

Spoiler

Για να πάρεις μια ιδέα του τι θα ισχύει μετά , το πρόγραμμα έχει χρέωση

βάσει χοντρικής συν προμήθεια

Αρχική Τιμή: [(1,18 x M.T.A.) + 0,0299€/kWh ] + πάγιο

δλδ με στοιχεία Μαΐου που δεν έχουν οριστικοποιηθεί , θα χρεωνόσουν περίπου

1,18*0,115+0,0299=0,1656€/kw

και με "έκπτωση 30%" θα ήταν 1,18*0,115+0,0299*0,7=0,1566€/kw

και όχι 0,1656*0,70=0,1159€/kw

 

αυτά θα στα υπολογίζει αυτόματα το excel αργότερα ,όπως και γινόταν παλιότερα

 

23 λεπτά πριν, BrokenExe είπε

Προχθές έκανα αίτηση μέσω της εφαρμογής για αλλαγή από Generous σε simply, χθες με κάλεσαν για επιβεβαίωση, σήμερα μου ήρθε μήνυμα πρωί πρωί ότι η αλλαγή προγράμματος είναι ολοκληρωμένη. Έχω δει ότι το λένε και σε άλλους πως είναι μόνο για καινούριους πελάτες. Είτε είναι σκόπιμο για να κρατήσουν όσους πιο πολλούς μπορούν στο ακριβό τιμολόγιο ποντάροντας στην άγνοια του κόσμου, είτε απλά δεν είναι ενημερωμένοι οι πωλητές. Μάλλον πιο πιθανό είναι το πρώτο βέβαια

ε, ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω μπλέξει λίγο με Elpedison και θα ήθελα μια βοήθεια από τους πιο έμπειρους για το πώς να κινηθώ.

Γεν-Φεβ-Μαρ ήμουν στον Ήρωνα όπου πρόλαβα να λάβω μόνο έναν Έναντι λογαριασμό. Τον Απρίλιο πήγα στην Elpedison και μάλιστα στην αίτηση τους είχα επισυνάψει φωτογραφία με τις ενδείξεις του μετρητή μου.
Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε για καταμέτρηση 10 ημέρες μετά την αλλαγή και μέτρησε 1.538 kW/h.

Όμως η Elpedison έβγαλε εκκαθαριστικό λογαριασμό σύμφωνα με τον οποίο όλη η κατανάλωση έγινε στις 10 ημέρες που ήμουνα πελάτης της! Έτσι η κρατική επιδότηση ήταν ελάχιστη και το σύνολο έφτασε τα 425€.
Επίσης ο  Ήρωνας έβγαλε πιστωτικό λογαριασμό επειδή για το τρίμηνο που ήμουν πελάτης τους φαίνεται ότι δεν είχα καθόλου κατανάλωση.

Έχω υποβάλει το σχετικό αίτημα με τα δικαιολογητικά στην Elpedison στις 26/4 και ακόμα δεν έχουν ασχοληθεί. Εν τω μεταξύ φαίνομαι ως ληξιπρόθεσμος και το αντίστοιχο τμήμα με ενημέρωσε ότι μετά τα μέσα Ιουνίου ενδεχομένως να γίνει διακοπή ρεύματος, παρότι εκκρεμεί το αίτημά μου.

Πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ σε αυτή την περίπτωση; Η καταγγελία στη ΡΑΕ προχωράει γρήγορα ή καλύτερα να πληρώσω ένα ποσό για να μη μείνω χωρίς ρεύμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, gng100 είπε

Η καταγγελία στη ΡΑΕ προχωράει γρήγορα ή καλύτερα να πληρώσω ένα ποσό για να μη μείνω χωρίς ρεύμα;

καθόλου γρήγορα , έως καθόλου, κάνε διακανονισμό

 

πες λίγο ημερομηνίες

1. αίτησης στην ελπέ

2. ΔΕΔΔΗΕ

3. πέρασμα στην ελπέ

 

Η ελπέ γενικά (μεταξύ των άλλων) , αργεί πολύ να δώσει εντολή εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, gng100 είπε

Καλησπέρα, έχω μπλέξει λίγο με Elpedison και θα ήθελα μια βοήθεια από τους πιο έμπειρους για το πώς να κινηθώ.

Γεν-Φεβ-Μαρ ήμουν στον Ήρωνα όπου πρόλαβα να λάβω μόνο έναν Έναντι λογαριασμό. Τον Απρίλιο πήγα στην Elpedison και μάλιστα στην αίτηση τους είχα επισυνάψει φωτογραφία με τις ενδείξεις του μετρητή μου.
Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε για καταμέτρηση 10 ημέρες μετά την αλλαγή και μέτρησε 1.538 kW/h.

Όμως η Elpedison έβγαλε εκκαθαριστικό λογαριασμό σύμφωνα με τον οποίο όλη η κατανάλωση έγινε στις 10 ημέρες που ήμουνα πελάτης της! Έτσι η κρατική επιδότηση ήταν ελάχιστη και το σύνολο έφτασε τα 425€.
Επίσης ο  Ήρωνας έβγαλε πιστωτικό λογαριασμό επειδή για το τρίμηνο που ήμουν πελάτης τους φαίνεται ότι δεν είχα καθόλου κατανάλωση.

Έχω υποβάλει το σχετικό αίτημα με τα δικαιολογητικά στην Elpedison στις 26/4 και ακόμα δεν έχουν ασχοληθεί. Εν τω μεταξύ φαίνομαι ως ληξιπρόθεσμος και το αντίστοιχο τμήμα με ενημέρωσε ότι μετά τα μέσα Ιουνίου ενδεχομένως να γίνει διακοπή ρεύματος, παρότι εκκρεμεί το αίτημά μου.

Πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ σε αυτή την περίπτωση; Η καταγγελία στη ΡΑΕ προχωράει γρήγορα ή καλύτερα να πληρώσω ένα ποσό για να μη μείνω χωρίς ρεύμα;

Η αλλαγή γίνεται εφόσον περάσει  ο Δεδδηε και ληφθεί η ένδειξη σου.. Από εκείνη την ημερομηνία έχεις αλλάξει τον προμηθευτή σου. Ο προμηθευτής λαμβάνει την ένδειξη αυτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, korakios είπε

καθόλου γρήγορα , έως καθόλου, κάνε διακανονισμό

 

πες λίγο ημερομηνίες

1. αίτησης στην ελπέ

2. ΔΕΔΔΗΕ

3. πέρασμα στην ελπέ

 

Η ελπέ γενικά (μεταξύ των άλλων) , αργεί πολύ να δώσει εντολή εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, μάλλον θα προχωρήσω σε διακανονισμό και ας ελπίσουμε να ασχοληθούν κάποια στιγμή.

1. Η αίτηση (αποστολή email 'Συμφωνώ') έγινε στις 23/03
2. O ΔΕΔΔΗΕ πέρασε στις 05/04/2023  (αυτή την ημερομηνία βλέπω στον προηγούμενο εκκαθαριστικό)
2. Ο λογαριασμός Elpedison εκδόθηκε 21/04 και γράφει περίοδο κατανάλωσης 27/03/2023 - 05/04/2023

Επεξ/σία από gng100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, takoulou είπε

Η αλλαγή γίνεται εφόσον περάσει  ο Δεδδηε και ληφθεί η ένδειξη σου.. Από εκείνη την ημερομηνία έχεις αλλάξει τον προμηθευτή σου. Ο προμηθευτής λαμβάνει την ένδειξη αυτή. 

περνά-περνά η μέλισσα έχεις καταντήσει ....

1 λεπτό πριν, gng100 είπε

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, μάλλον θα προχωρήσω σε διακανονισμό και ας ελπίσουμε να ασχοληθούν κάποια στιγμή.

1. Η αίτηση (αποστολή email 'Συμφωνώ') έγινε στις 23/03
2. O ΔΕΔΔΗΕ πέρασε στις 05/04/2023
2. Ο λογαριασμός Elpedison εκδόθηκε 21/04 και γράφει περίοδο κατανάλωσης 27/03/2023 - 05/04/2023

τότε κομπλέ είναι χρονικά . Κάπου δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα . 4 ημέρες θεωρείται και γρήγορα η μετάβαση

Τι κιλοβατώρες έδωσες 23/3 , ποια η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ , τι μέτρηση έχει ο Ηρών στον τελικό και τι η Ελπέ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, gng100 είπε

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, μάλλον θα προχωρήσω σε διακανονισμό και ας ελπίσουμε να ασχοληθούν κάποια στιγμή.

1. Η αίτηση (αποστολή email 'Συμφωνώ') έγινε στις 23/03
2. O ΔΕΔΔΗΕ πέρασε στις 05/04/2023  (αυτή την ημερομηνία βλέπω στον προηγούμενο εκκαθαριστικό)
2. Ο λογαριασμός Elpedison εκδόθηκε 21/04 και γράφει περίοδο κατανάλωσης 27/03/2023 - 05/04/2023

Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε  8004004000 να σου πει την ένδειξη που έχει ληφθεί για την αλλαγή και πότε έγινε αυτή.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

περνά-περνά η μέλισσα έχεις καταντήσει ....

τότε κομπλέ είναι χρονικά . Κάπου δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα . 4 ημέρες θεωρείται και γρήγορα η μετάβαση

Τι κιλοβατώρες έδωσες 23/3 , ποια η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ , τι μέτρηση έχει ο Ηρών στον τελικό και τι η Ελπέ ?

- 23/3 μαζί με την αίτηση τους έστειλα φώτο με 22.200 kWh
- 05/04 ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρησε 22.500 kWh (η προηγούμενη ένδειξη τέλος Δεκέμβρη ήταν 21.000 kWh)

Ο Ήρων στον τελικό του λογαριασμό για το διάστημα 03/01-26/03 έχει την ένδειξη του Δεκεμβρίου (21.000 kWh) . Έτσι μου έβγαλε πιστωτικό για τον έναντι που είχα πληρώσει.

Όλη η κατανάλωση (~1500 kWh) του τριμήνου πέρασε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό της Elpedison που αφορά διάστημα 9 ημερών (27/03 - 05/04).  Έτσι η κρατική επιδότηση ήταν σχεδόν μηδενική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, gng100 είπε

- 23/3 μαζί με την αίτηση τους έστειλα φώτο με 22.200 kWh
- 05/04 ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρησε 22.500 kWh (η προηγούμενη ένδειξη τέλος Δεκέμβρη ήταν 21.000 kWh)

Ο Ήρων στον τελικό του λογαριασμό για το διάστημα 03/01-26/03 έχει την ένδειξη του Δεκεμβρίου (21.000 kWh) . Έτσι μου έβγαλε πιστωτικό για τον έναντι που είχα πληρώσει.

Όλη η κατανάλωση (~1500 kWh) του τριμήνου πέρασε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό της Elpedison που αφορά διάστημα 9 ημερών (27/03 - 05/04).  Έτσι η κρατική επιδότηση ήταν σχεδόν μηδενική.

Αρχικά η μαλακία ξεκίνησε απ'την Elpedison γιατί παρόλο που τους έστειλες φώτο, δεν συμπεριέλαβαν την ένδειξη στην αίτηση. Δεν υπάρχει καν πεδίο στην αίτηση για να μπει η ένδειξη... αν τους πιέσεις τη γράφουν στο κενό χώρο πάνω αριστερά στη 1η σελίδα. Οι υπάλληλοι στο τηλέφωνο λένε τη κλασική ατάκα "δε χρειάζεται, αφού θα περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ". Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου το Φλεβάρη που αρκετοί από εδώ πήγαμε Elpedison... να γίνει η αίτηση σε κατάστημα, και να μην υπογράψουμε αν δεν αναγραφεί η ένδειξη στη 1η σελίδα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν στη περίπτωση σου παρέλαβε μια αίτηση εκπροσώπησης δίχως ένδειξη... κι εδώ έγινε η 2η γκάφα. Αντί να στείλουν υπάλληλο για έκτακτη καταμέτρηση, ολοκλήρωσαν την εκπροσώπηση στις 26/3 με την ένδειξη του Δεκεμβρίου!

Έχει γίνει και σε άλλον έναν συμφορουμήτη αυτό... δε θυμάμαι σε ποιον.

4 ώρες πριν, korakios είπε

έπρεπε να έβαζε και 6. Προσοχή σε "δώρα" , όπως της volton , μιας και σίγουρα θα το υιοθετήσουν άλλες εταιρίες (ελπέ? 😁) χωρίς να είναι καν προαιρετικό

Έχω ένα γνωστό που έφυγε από Elpedison κι ακόμα περιμένει τις πετσέτες. Φαντάσου να του πούνε ότι δε δίνονται πετσέτες σε πελάτες που αποχώρησαν...  🤣

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...