Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, akisdg είπε

Μόλις μίλησα με το chat και με ενημέρωσαν ότι στο Power Home Day & Night δεν υπάρχει συνδρομή 

Εγώ έστειλα και το Ιβάν, γιατί έτσι και αλλιώς κάνω πάντα πάγια... 

Αν είναι έτσι, πάω κι εγώ Ζενίθ καρφωτός.

 

6 λεπτά πριν, soterman είπε

Την "πάτησα" σαν πρωτάρης, τα γράφω για τον επόμενο....

Έφυγα από Γ1Ν Open και πήγα στην NRG. Ήθελα το Simple, βάσει κατανάλωσης μου έβγαινε λίγο πιο φτηνό από το On Time. Στέλνω από τη σελίδα τα απαιραίτητα, έρχεται τηλέφωνο για κάτι λεπτομέρειες, στέλνουν τη σύμβαση και κοιτάω τα πάντα και δεν πέφτει το μάτι μου ότι "θέλω" να πάω στο On Time.

Αλλάζει η εκπροσώπιση, ενεργοποιώ το mynrg, βλέπω είμαι στο On Time. Φτου μου. Επικοινωνώ με την πωλήτρια που είχε τηλεφωνήσει, με τα πολλά δεν γίνεται να αλλάξω επιτόπου πρόγραμμα. Ούτε μετά τον πρώτο έναντι λογαριασμό. Μου μένει η υπαναχώριση των 14 ημερών. Κάθομαι υπολογίζω ξανά διαφορά τιμής μεταξύ των 2 προγραμμάτων, η διαφορά ειναι μικρής τάξης, μπορώ να την καταπιώ μαζί με την πληγωμένη περηφάνια μου 🤣 Και αφού και τα 2 είναι χωρίς συγκεκριμένη διάρκεια, φεύγω στο μήνα επάνω, αλλά πάω αλλού, καθώς το simple είναι για νέους πελάτες μόνο.

Τα έκανα μπ@@ρδέλο, η πωλήτρια έκανε καλά τη δουλειά της και με έβαλε σε ακριβότερο (για μένα πρόγραμμα), ας πρόσεχα...

 

Απαράδεκτη η NRG τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Εξαιρετικά κακή επικοινωνία και διαχείριση καταστάσεων. Γι' αυτό φεύγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, akisdg είπε

Μόλις μίλησα με το chat και με ενημέρωσαν ότι στο Power Home Day & Night δεν υπάρχει συνδρομή 

Εγώ έστειλα και το Ιβάν, γιατί έτσι και αλλιώς κάνω πάντα πάγια... 

Και εγώ κάνω πάντα πάγια, αλλά την κάνω εγώ από την τράπεζά μου ορίζοντας το ύψος της πάγιας. Δεν έχω ξανά στείλει IBAN σε πάροχο και αναρωτιέμαι τι ύψος θα έχει η πάγια.Να υποθέσω ότι μπορούμε να αλλάξουμε μετά το ύψος μέσω του ebanking μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, walex είπε

Και εγώ κάνω πάντα πάγια, αλλά την κάνω εγώ από την τράπεζά μου ορίζοντας το ύψος της πάγιας. Δεν έχω ξανά στείλει IBAN σε πάροχο και αναρωτιέμαι τι ύψος θα έχει η πάγια.Να υποθέσω ότι μπορούμε να αλλάξουμε μετά το ύψος μέσω του ebanking μας

Λογικά ναι, πάντα το «ταβάνι» στην πάγια το βάζεις από τράπεζα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, walex είπε

Και εγώ κάνω πάντα πάγια, αλλά την κάνω εγώ από την τράπεζά μου ορίζοντας το ύψος της πάγιας. Δεν έχω ξανά στείλει IBAN σε πάροχο και αναρωτιέμαι τι ύψος θα έχει η πάγια.Να υποθέσω ότι μπορούμε να αλλάξουμε μετά το ύψος μέσω του ebanking μας

Εννοείται πως το ορίζεις εσύ από το e-banking το οριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως η Ελιν 100€ μου πήρε εγγύηση... Κλαιν αφου δεν είναι χαμενα χρήματά! Απο τιμη kwh δεν είναι η πιο φθηνή αλλα απο τις πιο φθηνες και προς το παρόν δεν βρίσκω τον λόγο να φύγω κατευθείαν! Θα περιμένω να δω και τις τιμές του επόμενου μηνα και βλέπουμε! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτά είναι όλα οκ? ετοιμάζομαι για αίτηση

Ανταγωνιστικές χρεώσεις για την Προμήθεια ρεύματος:

Ισχύουν οι παρακάτω ανταγωνιστικές χρεώσεις προμήθειας και σύμφωνα με το άρθρο 138 ν. 4951/2022 (ΦΕΚ Α’ 129/04.07.2022), δεν θα εφαρμόζονται για το διάστημα από 01/08/2022-01/07/2023. Η άνω περίοδος ισχύος δύναται να παραταθεί ή να λήξει νωρίτερα κατόπιν σχετικής υπουργικής απόφασης. Η ZeniΘ, θα ανακοινώνει σε μηνιαία βάση, σε ευδιάκριτο σημείο στην ιστοσελίδα της, τις πάγιες χρεώσεις και τις χρεώσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που εφαρμόζονται στο παρόν τιμολόγιο προμήθειας.

 

Η μηνιαία τιμή Χρέωσης Ενέργειας για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας θα προκύπτει από το γινόμενο του Συντελεστή Χ (ο συντελεστής απωλειών) επί τον δείκτη ΜΤΑΗΕ (μηνιαία Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα), πλέον του Συντελεστή Ζ (ο οποίος αντιπροσωπεύει εν είδη πρόβλεψης, τα υπόλοιπα κόστη προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από την χονδρική αγορά, όπως το κόστος Κανονικοποίησης Απωλειών Δικτύου Διανομής, το κόστος Διοικητικών δαπανών καθώς και κόστη δραστηριότητας εμπορίας και διαχείρισης πελατών).

Περισσότερες πληροφορίες για το άθροισμα και τους συντελεστές στο https://zenith.gr/

 

Το Μηνιαίο Πάγιο για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας αφορά 30 ημερολογιακές ημέρες και θα έχει την ακόλουθη εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σύμβασης:

 

Τιμολόγιο

Χρέωση Ενέργειας ημέρας (€/kWh)

Χρέωση Ενέργειας Νύχτας (€/kWh)

Power Home Day & Night

Σ=X* MTAHE+Z1

Σ=X* MTAHE+Z2

Μηνιαίο πάγιο

5€

 

Επεξ/σία από walex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eulogitos333 είπε

korakios Η δική σου συμβουλή-γνώμη με μία μικρή κατανάλωση που λογικά θα χω κ χωρίς να καθηστερησουν στη σύνδεση?? 

Η συνδεση ρεύματος δεν καθυστερεί γίνεται εντός τριών ημερών από τον Δεδδηε.. Εφόσον έχει δοθεί από τον πάροχο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έκανα αίτηση για simple generous από solar generous μέσω της εφαρμογής. 

μου έστειλαν mail με τους ειδικούς και γενικούς όρους του προγράμματος.

είναι κάτι που πρέπει να προσέξω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κάλεσαν από elpedison για το economy με 0,9€. Αφού τους ανέφερα ότι πλέον τον πρόγραμμα μου είναι στα 0,084€ την ημέρα και 0,064 € την νύχτα, μου έκανα αντιπροσφορα το economy χωρις πάγιο στα 0,064€ για όλες τις καταναλώσεις και αν τον επόμενο μήνα η τιμή του προγράμματος δεν αυξηθεί η τιμή θα παραμείνει η ίδια, ενώ αν αυξηθεί θα κάνουμε εκ νέου επαναδιαπραγματευση. Το βρίσκεται φυσιολογικό να ακυρώσω zeniθ και να προχωρήσω ή υπάρχει παγίδα και θα την πατήσω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, akisdg είπε

Με κάλεσαν από elpedison για το economy με 0,9€. Αφού τους ανέφερα ότι πλέον τον πρόγραμμα μου είναι στα 0,084€ την ημέρα και 0,064 € την νύχτα, μου έκανα αντιπροσφορα το economy χωρις πάγιο στα 0,064€ για όλες τις καταναλώσεις και αν τον επόμενο μήνα η τιμή του προγράμματος δεν αυξηθεί η τιμή θα παραμείνει η ίδια, ενώ αν αυξηθεί θα κάνουμε εκ νέου επαναδιαπραγματευση. Το βρίσκεται φυσιολογικό να ακυρώσω zeniθ και να προχωρήσω ή υπάρχει παγίδα και θα την πατήσω; 

Και να την πατήσεις φεύγεις...αλλά δεν βαριέσαι; Επίσης "όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα", "κάλιο γαιδουρόδενε παρά γύρευε" κτλ...άσε που τόσες μούτζες που έχει φάει η elpedison μπορεί να σε πάρει και εσένα η μπάλα. Άλλαξε όμως, αποκτάς εμπειρία σε αλλαγές και αυξήσεις διαδόχου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, takoulou είπε

Η συνδεση ρεύματος δεν καθυστερεί γίνεται εντός τριών ημερών από τον Δεδδηε.. Εφόσον έχει δοθεί από τον πάροχο.. 

Μήπως ξέρεις εάν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να μιλήσω και με τον τωρινό μου πάροχο για να προχωρήσει η αίτηση προς τον Δεδδηε; 

Με έχουν πάρει 3 φορές τηλέφωνο από την ημέρα που έκανε ο καινούριος παροχος την αίτηση αλλά υποθέτω ότι είναι για να προσπαθήσουν να με πείσουν να μείνω και σε συνδυασμό με την ακατάλληλοτητα της ώρας δεν έχω απαντήσει. 

Εδώ και 3 εργάσιμες δεν έχει γίνει ακόμα η αλλαγή και σκέφτομαι μήπως πρέπει να επιβεβαιώσω κάτι στον παλιό πάροχο για να προχωρήσει. 

Επεξ/σία από BrokenExe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, akaloith είπε

τελος 7ου ληγει το συστημα το υπαρχων και παμε σε αλλο με νεα πακετα;;;;

Έχει πάρει παράταση μέχρι Σεπτέμβρη το μέτρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, BrokenExe είπε

Μήπως ξέρεις εάν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να μιλήσω και με τον τωρινό μου πάροχο για να προχωρήσει η αίτηση προς τον Δεδδηε; 

Με έχουν πάρει 3 φορές τηλέφωνο από την ημέρα που έκανε ο καινούριος παροχος την αίτηση αλλά υποθέτω ότι είναι για να προσπαθήσουν να με πείσουν να μείνω και σε συνδυασμό με την ακατάλληλοτητα της ώρας δεν έχω απαντήσει. 

Εδώ και 3 εργάσιμες δεν έχει γίνει ακόμα η αλλαγή και σκέφτομαι μήπως πρέπει να επιβεβαιώσω κάτι στον παλιό πάροχο για να προχωρήσει. 

Για κοιταξε στον Δεδδηε αν υπαρχει εντολη αλλαγης.. Παρε τηλεφωνο 8004004000 να ρωτησεις..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...