Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, έχει κάποια παγίδα το παρακάτω πρόγραμμα; Κάποια δέσμευση, κάτι ιδιαίτερο που δεν παρατήρησα;

Zenith Power Home Day & Night με τις παρακάτω τιμές

0,0990 0,0790

 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pantelikas είπε

Καλημέρα, έχει κάποια παγίδα το παρακάτω πρόγραμμα; Κάποια δέσμευση, κάτι ιδιαίτερο που δεν παρατήρησα;

Zenith Power Home Day & Night με τις παρακάτω τιμές

0,0990 0,0790

 

Η παγίδα είναι η Ζενίθ. Μακριά, στο φυσικό αέριο μας έχει κατακλέψει και ψάχνουμε να βρούμε άκρη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, foul είπε

Πιθανολογώ ότι έχει γίνει ετεροχρονισμένη καταμέτρηση. Δηλαδή, μέχρι να γίνει η μετάβαση στην ελπε, όλες οι κιλοβατώρες που ''έκαψες'' στη ΔΕΗ, χρεώθηκαν στην ελπε.
Ωφελήθηκες μεν, από την μεγάλη απόκλιση στη χρέωση κατανάλωσης,
Ζημιώθηκες όμως στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις λογικότατα, αφού ''στριμώχτηκαν'' 2230 Kwh σε 49 ημέρες (!) 
Αν ανάγουμε τις 2230 σε 120 ημέρες βγαίνει 2230 x 120/49 = 5461 Kwh το 4μηνο !!!!
Ενώ στη ΔΕΗ είχες 1500 Kwh σε 121 ημέρες.
Ευτυχώς που έχεις Ν.Τ., αν δεν είχες νυχτερινό.... (άστο...)
*Αν είναι έναντι ο λογαριασμός προφανώς θα ''απλώσει'' μέχρι τον εκκαθαριστικό η κατανάλωση και θα μαζευτεί κάπως (ειδικά αν αργεί η καταμέτρηση)

Όχι είναι εκκαθαριστικος, οπότε είναι φυσιολογικές αυτές οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις? Στον επόμενο που θα είναι 500-600 κβ και θα είναι έναντι από ένδειξη μου, καθώς και στον επόμενο εκκαθαριστικό θα είναι οκ?

Για αυτό απορώ γιατί δεν γραφει αναλυτικά όπως η ΔΕΗ της ρυθμιζόμενες χρεώσεις στον εκκαθαριστικο. Τέλος πάντων όταν μπορέσω θα τους καλέσω να ρωτήσω να δω τι θα μου πουν.

Δημοσ.

elpe.pdfκαλημέρα μου ήρθε ο λογαριασμός απο ελπε σας τον βάζω με edit να τον δείτε να μου πείτε αν τα βλέπετε όλα οκ. Η μεγάλη κατανάλωση οφείλεται στο οτι είναι σαν 2 σπίτια με το ίδιο ρολόι.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, markosmiro είπε

Να ρωτήσω κάτι στους γνώστες του thread @ekrepali @korakios καθώς και όποιος άλλος τυχών γνωρίζει, στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις σε εκκαθαριστικό elpedison economy, γιατί δεν φενεται αναλυτικά στις χρεώσεις Β υπηρεσίες κοινής ωφέλειας ν 4001/2011? Μου φενεται υπερβολικό το ποσό , συγκρίνα με το προηγούμενο πάροχο (ΔΕΗ myhomeonline) και υπάρχει τεράστια διαφορά. Παραθέτω εικόνες τις ελπεντισον και της ΔΕΗ εκκαθαριστικόυς. Επίσης ενώ στην εφαρμογή γράφει elpedison economy night , στον λογαριασμό γράφει elpedison economy (σκέτο) λέτε μήπως οι ρυθμιζόμενες να είναι χωρίς νυχτερινό (που είναι πολύ λιγότερη ή χρέωση νομίζω). 

 

 

Screenshot_20230524-010618525.jpg

Screenshot_20230524-010819867.jpg

Έχω ακούσει τελευταία αρκετές περιπτώσεις (για την Elpedison) όπου η εταιρεία χρησιμοποίησε ως αρχικές ενδείξεις τις αρχικές ενδείξεις του προηγούμενου παρόχου (ΔΕΗ στην περίπτωση σου). Έλεγξε στον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ τις ενδείξεις σου και συνέκρινε τις με τις ενδείξεις της ΕΛΠΕ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, kkaragki είπε

Μετά από 15λεπτο τηλεφώνημα (στο οποίο τον μισό χρόνο τουλάχιστον ήμουν στην αναμονή), μου ανέφερε ο υπάλληλος ότι θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί μου το τμήμα πωλήσεων για να μου εξηγήσει για ποιό λόγο δε μπορώ να μεταφερθώ στο εν λόγω πρόγραμμα. 🤣

Συνέχεια επικοινωνίας λοιπόν σήμερα.

Μου ανέφερε οτι επειδή είμαι παλιός πελάτης, μεταφέρομαι αυτόματα στο Power Home Basic. Της εξηγώ ευγενικά οτί δεν ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και μου απαντάει πως 01/07 λήγει ο μηχανισμός στήριξης, προτείνοντας μου να περιμένω ένα μήνα μπας και βγάλουν κάποιο ΝΕΟ πρόγραμμα που να με συμφέρει.

Επειδή είμαι και στη δουλειά, δεν είχα την όρεξη να "μαλώσω" (περί παράτασης του μηχανισμού κτλ.). Οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν βραβείο marketing!

Με το που λήξει και το αέριο στις 15/06 την έχω κάνει για ΕΛΙΝ double που είναι και αορίστου χρόνου...

Επεξ/σία από kkaragki
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kkaragki είπε

Συνέχεια επικοινωνίας λοιπόν σήμερα.

Μου ανέφερε οτι επειδή είμαι παλιός πελάτης, μεταφέρομαι αυτόματα στο Power Home Basic. Της εξηγώ ευγενικά οτί δεν ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και μου απαντάει πως 01/07 λήγει ο μηχανισμός στήριξης, προτείνοντας μου να περιμένω ένα μήνα μπας και βγάλουν κάποιο ΝΕΟ πρόγραμμα που να με συμφέρει.

Επειδή είμαι και στη δουλειά, δεν είχα την όρεξη να "μαλώσω" (περί παράτασης του μηχανισμού κτλ.). Οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν βραβείο marketing!

Με το που λήξει και το αέριο στις 15/06 την έχω κάνει για ΕΛΙΝ double που είναι και αορίστου χρόνου...

'ιιιισως δεν είναι διαθέσιμο πριν απο 1/7 και γιαυτό έχουν χάσει την μπάλα , το σίγουρο είναι οτι δε με εμπνέουν σαν νέο πελάτη δλδ αν αργότερα βαρέσουν τις τιμές , βγάλουν άλλο πρόγραμμα και δε μπορώ να μπω εκεί

στείλε ένα email για καλό και για κακό αναφέροντας οτι θα αλλάξεις σε άλλο πάροχο και το αέριο μπας και συγκινηθούν

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλα τα παιδια,

Μετά από 5 μήνες στην ΕΛΙΝ Power On! Home Comfort, σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω για το Zenith Power Home Day & Night, καθώς πλέον είναι ξεκάθαρη η διαφορά. Θα επικοινωνήσω σήμερα να δω τι γίνεται, απλά θα ήθελα τις συμβουλές σας σε κάποια θέματα για να έχω σφαιρική άποψη:

1. το νέο πρόγραμμα είναι ξεκάθαρα κάτω από 1 ευρώ/kw και έχει διαφορά με αυτό που δείνω τώρα 0,11. Φυσικά υπάρχει και επιλογή των καινούργιων που έβγαλε η Ελιν, αλλά εξαιτίας της συνέπειας ο 1ος μήνας θα είναι αρκετά υψηλός.

2.Καθώς υπάρχει επιμήκυνση πλέον της πολιτικής με τις επιδοτήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο (άρα με΄χρι τότε λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα με ακραίες τιμές), μετά η εταιρία είναι αξιόπιστη ή πρέπει να έχω το νου μου, για περίεργες χρεώσεις όπως λέγαμε για την elpedison?

3.Από άποψη επικοινωνίας και συμπεριφοράς πως είναι τα πράγματα, καθώς στην ΕΛΙΝ ήταν άψογα και δεν υπήρχε κανενα πρόβλημα ούτε να έρθω σε επαφή ούτε να συννενοηθώ

4. Υπάρχει η δυνατότητα, για μηνιαίες καταχωρίσεις και εκκαθαριστικούς, καθως αυτό με είχε βολέψει απιστευτα στην ΕΛΙΝ τον χειμώνα, όπου μπόρεσα και έκανα κατανομή των καταναλώσεων, από τις υψηλές (Φεβρουάριο & Μάρτιο) σε χαμηλότερες (Απρίλιο και Μάϊο) και μοίρασα το κόστος μια χαρά.

Αυτά σε γενικές γραμμές. Θα σας παρακαλούσα για τις προτάσεις σας για τις ανωτέρω σκέψεις ή για κάποιο άλλο θέμα που νομίζετε σχετικά με την μετακίνηση αυτή. Σας ευχαριστώ....

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kkaragki είπε

μου απαντάει πως 01/07 λήγει ο μηχανισμός στήριξης, προτείνοντας μου να περιμένω ένα μήνα μπας και βγάλουν κάποιο ΝΕΟ πρόγραμμα που να με συμφέρει.

Θα πάρει παράταση μέχρι 31/9

https://www.insider.gr/oikonomia/275750/reyma-episima-i-paratasi-toy-dihtyoy-prostasias-gia-toys-katanalotes-mehri-ton

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Θα πάρει παράταση μέχρι 31/9

Ναι ναι, το γνωρίζω. Γι' αυτό και έγραψα οτί "δεν είχα όρεξη να «μαλώσω»".

Αυτοί νομίζουν ότι όλοι είναι "άσχετοι" και μπορούν να τους πλασάρουν ό,τι θέλουν...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kkaragki είπε

Ναι ναι, το γνωρίζω. Γι' αυτό και έγραψα οτί "δεν είχα όρεξη να «μαλώσω»".

Αυτοί νομίζουν ότι όλοι είναι "άσχετοι" και μπορούν να τους πλασάρουν ό,τι θέλουν...

το ίδιο πιθανό είναι να έπεσες σε άσχετο υπάλληλο 😛

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, akisdg είπε

Καλημέρα σε όλα τα παιδια,

Μετά από 5 μήνες στην ΕΛΙΝ Power On! Home Comfort, σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω για το Zenith Power Home Day & Night, καθώς πλέον είναι ξεκάθαρη η διαφορά. Θα επικοινωνήσω σήμερα να δω τι γίνεται, απλά θα ήθελα τις συμβουλές σας σε κάποια θέματα για να έχω σφαιρική άποψη:

1. το νέο πρόγραμμα είναι ξεκάθαρα κάτω από 1 ευρώ/kw και έχει διαφορά με αυτό που δείνω τώρα 0,11. Φυσικά υπάρχει και επιλογή των καινούργιων που έβγαλε η Ελιν, αλλά εξαιτίας της συνέπειας ο 1ος μήνας θα είναι αρκετά υψηλός.

2.Καθώς υπάρχει επιμήκυνση πλέον της πολιτικής με τις επιδοτήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο (άρα με΄χρι τότε λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα με ακραίες τιμές), μετά η εταιρία είναι αξιόπιστη ή πρέπει να έχω το νου μου, για περίεργες χρεώσεις όπως λέγαμε για την elpedison?

3.Από άποψη επικοινωνίας και συμπεριφοράς πως είναι τα πράγματα, καθώς στην ΕΛΙΝ ήταν άψογα και δεν υπήρχε κανενα πρόβλημα ούτε να έρθω σε επαφή ούτε να συννενοηθώ

4. Υπάρχει η δυνατότητα, για μηνιαίες καταχωρίσεις και εκκαθαριστικούς, καθως αυτό με είχε βολέψει απιστευτα στην ΕΛΙΝ τον χειμώνα, όπου μπόρεσα και έκανα κατανομή των καταναλώσεων, από τις υψηλές (Φεβρουάριο & Μάρτιο) σε χαμηλότερες (Απρίλιο και Μάϊο) και μοίρασα το κόστος μια χαρά.

Αυτά σε γενικές γραμμές. Θα σας παρακαλούσα για τις προτάσεις σας για τις ανωτέρω σκέψεις ή για κάποιο άλλο θέμα που νομίζετε σχετικά με την μετακίνηση αυτή. Σας ευχαριστώ....

 

Εταιρεία που σε παλιότερο πρόγραμμα που διαφήμιζε ως το φθηνό της, έκανε αύξηση 20€/mWh από Μάιο σε Ιούνιο (για να χρηματοδοτήσει νέο της πρόγραμμα) δεν θα την πολύ εμπιστευόμουν...επίσης το πρόγραμμα που λες έχει 12μηνη δέσμευση μετά τις 30.09

image.png.d55f055e6af5414a5d115e8e964fbe91.png

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

επίσης το πρόγραμμα που λες έχει 12μηνη δέσμευση μετά τις 30.09

διάρκεια , όχι δέσμευση

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

επίσης το πρόγραμμα που λες έχει 12μηνη δέσμευση μετά τις 30.09

Δεν έχει 12μηνη δέσμευση, έχει 12μηνη διάρκεια. Δεν έχει ρήτρα αποχώρησης.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, korakios είπε

διάρκεια , όχι δέσμευση

Λάθος με συγχωρείτε!

4 ώρες πριν, kkaragki είπε

Συνέχεια επικοινωνίας λοιπόν σήμερα.

Μου ανέφερε οτι επειδή είμαι παλιός πελάτης, μεταφέρομαι αυτόματα στο Power Home Basic. Της εξηγώ ευγενικά οτί δεν ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και μου απαντάει πως 01/07 λήγει ο μηχανισμός στήριξης, προτείνοντας μου να περιμένω ένα μήνα μπας και βγάλουν κάποιο ΝΕΟ πρόγραμμα που να με συμφέρει.

Επειδή είμαι και στη δουλειά, δεν είχα την όρεξη να "μαλώσω" (περί παράτασης του μηχανισμού κτλ.). Οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν βραβείο marketing!

Με το που λήξει και το αέριο στις 15/06 την έχω κάνει για ΕΛΙΝ double που είναι και αορίστου χρόνου...

Αυτό είναι παράνομο. Τα αναρτημένα τιμολόγια των παρόχων είναι βάσει κώδικα διαθέσιμα σε όλους τους καταναλωτές στην επικράτεια (και όχι για καινούργιους πελάτες)...πάρε και βρίσε τους τελικά 😁

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...