Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.
Γνωρίζω ότι έχει ειπωθεί πάλι αλλά αδυνατώ να βρω την ανάρτηση σχετικά με την απόδοση έκπτωσης συνέπειας μετά τον τελικό λογαριασμό.
Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να επαναλάβει την διαδικασία που ακολουθούμε και που απευθυνόμαστε.
Πρόκειται για σύμβαση στον ΗΡΩΝ, στην οποία υπάρχει μόνο η παράγραφος 5.1 .
Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Καλημέρα,

Γνωρίζει κάποιος πώς δίνει η Ζενίθ την δυνατότητα δήλωση της μέτρησης και σε ποια περίδο;

Ευχαριστώ.

Καλησπερα...Μηπως καλυτερα  να παρεις τον προμηθευτη σου να ρωτησεις;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, OTIS88 είπε

Καλησπέρα στην παρέα.
Γνωρίζω ότι έχει ειπωθεί πάλι αλλά αδυνατώ να βρω την ανάρτηση σχετικά με την απόδοση έκπτωσης συνέπειας μετά τον τελικό λογαριασμό.
Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να επαναλάβει την διαδικασία που ακολουθούμε και που απευθυνόμαστε.
Πρόκειται για σύμβαση στον ΗΡΩΝ, στην οποία υπάρχει μόνο η παράγραφος 5.1 .
Ευχαριστώ.

Πληρώνεις εμπρόθεσμα τον τελικό.

Στέλνεις αυτό στο [email protected]

  

Στις 2/3/2023 στις 10:58 ΠΜ, ekrepali είπε

Παρακαλώ να μου πιστώσετε την έκπτωση συνέπειας της τελικού λογαριασμού καθώς:

 ΚΠΗΕ αναφέρει στο Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 2, παράγραφος 5δ ότι “Για προϊόντα ή χρεώσεις όπου προσφέρονται εκπτώσεις, πρέπει να διευκρινίζεται με απόλυτη σαφήνεια το ύψος της έκπτωσης και που εφαρμόζεται αυτή, τα κριτήρια εφαρμογής, η διάρκεια ισχύος, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης, με πιστή τήρηση και της βασικής αρχής της μη−διακριτικής μεταχείρισης μεταξύ πελατών της ίδιας κατηγορίας.

Στους ειδικούς όρους της σύμβασης δεν είχατε αναγράψει με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν παρέχεται έκπτωση συνέπειας μετά τη λήξη εκπροσώπησης, συνεπώς θα πρέπει να πιστώσετε τη συνέπεια με έκτακτο λογαριασμό

Επιπλέον η επιστολή Ο-97337 της ΡΑΕ αναφέρει ότι οι συνεπείς πελάτες λαμβάνουν την έκπτωση συνέπειας και μετά τη λήξη της επροσώπησης."

Αν βγήκαν μαζί εκκαθαριστικός και τελικός την ίδια μέρα (τυχαίνει αν έχει περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ ενδιάμεσα), ζητάς και τη συνέπεια του εκκαθαριστικού.

Κι όταν βγει έκτακτος λογαριασμός αν είναι πιστωτικός, στέλνεις στο [email protected] τα στοιχεία σου (ΑΦΜ, παροχή, ονοματεπώνυμο) και ΙBAN-τράπεζα.

Πειραιώς κατά προτίμηση γιατί στις υπόλοιπες θα χρεωθείς 3 ευρώ εισερχόμενο έμβασμα.

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πληρώνεις εμπρόθεσμα τον τελικό.

Στέλνεις αυτό στο [email protected]

  

Αν βγήκαν μαζί εκκαθαριστικός και τελικός την ίδια μέρα (τυχαίνει αν έχει περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ ενδιάμεσα), ζητάς και τη συνέπεια του εκκαθαριστικού.

Κι όταν βγει έκτακτος λογαριασμός αν είναι πιστωτικός, στέλνεις στο [email protected] τα στοιχεία σου (ΑΦΜ, παροχή, ονοματεπώνυμο) και ΙBAN-τράπεζα.

Πειραιώς κατά προτίμηση γιατί στις υπόλοιπες θα χρεωθείς 3 ευρώ εισερχόμενο έμβασμα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δημοσ.

Σε τελικό εκκαθαριστικό από την nrg (μετά από αλλαγή σε elpedison το φλεβάρη) μου έχουν χρεώσει την αξία δωροεπιταγής καυσίμων της shell αξίας 25€. Το καλοκαίρι νοίκιασα το σπίτι και πήρα το λογαριασμό στο όνομά μου (ο ιδιοκτήτης είχε nrg). Με την κοπέλα που μίλησα τότε στην εξυπηρέτηση της nrg, είχα ρητά ρωτήσει (τηλεφωνικά και αφού είχα συμφωνήσει στην καταγραφή της συνομιλίας μας) εάν θα επιστραφεί η αξία της δωροεπιταγής σε περίπτωση αλλαγής παρόχου. Η απάντηση της ήταν αρνητική. So... αμφισβήτηση λογαριασμού. https://www.nrg.gr/sites/default/files/2019-11/amfisvitisi-logariasmou-katanalosis_marousi_25_05_17.pdf

Πώς πάει διαδικαστικά το πράγμα; Ο λογαριασμός που λήγει αρχές Μαϊου θα εξοφληθεί;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, poraios είπε

Σε τελικό εκκαθαριστικό από την nrg (μετά από αλλαγή σε elpedison το φλεβάρη) μου έχουν χρεώσει την αξία δωροεπιταγής καυσίμων της shell αξίας 25€. Το καλοκαίρι νοίκιασα το σπίτι και πήρα το λογαριασμό στο όνομά μου (ο ιδιοκτήτης είχε nrg). Με την κοπέλα που μίλησα τότε στην εξυπηρέτηση της nrg, είχα ρητά ρωτήσει (τηλεφωνικά και αφού είχα συμφωνήσει στην καταγραφή της συνομιλίας μας) εάν θα επιστραφεί η αξία της δωροεπιταγής σε περίπτωση αλλαγής παρόχου. Η απάντηση της ήταν αρνητική. So... αμφισβήτηση λογαριασμού. https://www.nrg.gr/sites/default/files/2019-11/amfisvitisi-logariasmou-katanalosis_marousi_25_05_17.pdf

Πώς πάει διαδικαστικά το πράγμα; Ο λογαριασμός που λήγει αρχές Μαϊου θα εξοφληθεί;

Εννοείται πως θα εξοφληθεί. Διαδικαστικά, κάνεις αμφισβήτηση... ζητάς να γίνει έλεγχος της ηχογραφημένης συνομιλίας και να σου εκδώσουν έκτακτο πιστωτικό λογαριασμό. Έπειτα ή θα σε αγνοήσουν, είτε η ηχογράφηση θα έχει "χαθεί" λόγω "τυχαίου" κρασαρίσματος του server.

Ή μπορεί να σου πούνε το πιο επικό (που είπανε σε συμφορουμήτη σχετικά με 2μηνη δωρεάν συνδρομή σταθερής τιμής), πως ό,τι λένε προφορικά οι εκπρόσωποι δεν είναι δεσμευτικό!

edit: Eπίσης ζήτα να σου υποδείξουν πού υπέγραψες ότι το δώρο επιστρέφεται σε περίπτωση αποχώρησης. Ίσως και να υπέγραψες κάτι και να μη το θυμάσαι. Και πάλι όμως αυτό είναι έμμεση ρήτρα αποδέσμευσης... ίσως να κάνουν πίσω αν απειλήσεις ότι θα ενημερώσεις τη ΡΑΕ .

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Thanks, για την άμεση απάντηση.

Θα ενημερώσω με τα καθέκαστα και για καθοδήγηση σε τυχόν περαιτέρω "κυνήγημα".

edit: Καμία υπογραφή, πουθενά!

Επεξ/σία από poraios
Δημοσ.

Τελικά της nrg συμφέρει ? Η υπάρχει κάποια παγίδα..σε σχέση με της elpedison?,επίσης πότε συμφέρει να γίνει αλλαγή,πριν της 30 η μετά ?,τώρα είμαι hρων generous,κοτ-α

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, ήθελα την άποψη σας σχετικά με το παρακάτω:
2/2/2023 ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με το πρόγραμμα elpedison economy, κατά την υπογραφή της σύμβασης είχα δώσει και τις ενδείξεις του μετρητη με φωτογραφία σε email  στο καταστημα. Το πρόβλημα είναι ότι μάλλον κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος κατα την πληκτρολόγηση και έβαλε οτι έχω ενδειξεις κατά 2.088 KWH παραπάνω από τις πραγματικές. Με αποτέλεσμα να μην μπορώ να καταχωρήσω τις πραγματικές ενδειξεις στο τέλος κάθε μήνα ούτε στο app της elpedison, ούτε στο app του ΔΕΔΔΗΕ γιατί και εκεί έχει καταχωρηθεί η λανθασμένη ένδειξη που έδωσε η elpedison. Εχω ενημερώσει με αλεπάλληλα  e-mails και με τηλεφωνα το support και elpedison και ΔΕΔΔΗΕ για το λάθος από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ο ΔΕΔΔΗΕ μου απάντησε πως δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν τους στείλει η elpedison την διορθωση,  αλλά η elpedison δεν κάνει διορθωτικές κινήσεις. Οπότε μέχρι στιγμής η elpedison μου στέλνει κάτι έναντι λογαριασμούς με μικροπόσα.
Το ερώτημα μου είναι τώρα που σκέφτομαι να μεταβώ στο πρόγραμμα Volton Energy Control να πάω ή θα γίνει μπάχαλο? ή να κάτσω elpedison και να έχω δωρεάν KWH μέχρι να φτάσω τις ενδείξεις που έχουν καταχωρήσει εκεινοι, γιατί δεν τους βλέπω ζωηρούς να το διορθώνουν.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, johnniek13 είπε

ΩΤΗΜΑ:

κανω ενα μηνα φυσικο αεριο και μολις πληρωσω τον πρωτο λογαριασμο φευγω και παω αλλου.... η μειωση 25% που λενε οτι εφαρμοζεται στον επομενο λογαριασμο πως γίνεται? Πιστωτικο? Δηλαδη εχεις φυγει και σου δινουν και λεφτα πίσω?

Στον επόμενο λογαριασμό - με την ένδειξη ΤΕΛΙΚΌΣ - θα πάρεις την επιστροφή 25%.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, alexisz είπε

Το πρόβλημα είναι ότι μάλλον κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος κατα την πληκτρολόγηση και έβαλε οτι έχω ενδειξεις κατά 2.088 KWH παραπάνω από τις πραγματικές.

Mπάχαλο... κατ'αρχάς θα χρεωθείς 2.088 παραπάνω στο προηγούμενο πάροχο, με ό,τι τιμή είχε ανακοινώσει.

Με email δε βγάζεις άκρη, θα έπρεπε να είχες ανοίξει αίτημα στη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για επανακαταμέτρηση. Ή αίτηση στο site της RAE. Ή ντου στα τοπικά γραφεία.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Mπάχαλο... κατ'αρχάς θα χρεωθείς 2.088 παραπάνω στο προηγούμενο πάροχο, με ό,τι τιμή είχε ανακοινώσει.

Με email δε βγάζεις άκρη, θα έπρεπε να είχες ανοίξει αίτημα στη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για επανακαταμέτρηση. Ή αίτηση στο site της RAE. Ή ντου στα τοπικά γραφεία.

 

Σωστό αυτό που λες ο προήγουμενος πάροχος έστειλε ήδη λάθος τελικό λογαριασμό, αλλά τους είχα ενημερώσει εκ των προτέρων και εκείνους, με πήραν τηλέφωνο κιόλας και μου είπαν έχετε δίκιο... αλλά πάμε με τις ενδείξεις που έχει ο ΔΕΔΔΗΕ κτλ, προφανώς και δεν θα πληρώσω λάθος τιμολογηση ρεύματος, το γνωρίζουν ήδη. Θεωρώ πως όλες οι μεριές είναι ενημερωμένες. Μόνο την αίτηση στην RAE δεν έκανα.
Ηρθε και ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε καταμέτρηση αλλά είπε πως δεν μπορεί να διορθώσει την τιμή αν δεν δώσει τις σωστές ενδείξεις η elpedison και η elpedison προς το παρόν πετάει χαρταετό. Για αυτό σκέφτηκα να αλλάζω πάροχο μήπως και στρωθεί να διορθώσει τις ενδείξεις.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, alexisz είπε

Σωστό αυτό που λες ο προήγουμενος πάροχος έστειλε ήδη λάθος τελικό λογαριασμό, αλλά τους είχα ενημερώσει εκ των προτέρων και εκείνους, με πήραν τηλέφωνο κιόλας και μου είπαν έχετε δίκιο... αλλά πάμε με τις ενδείξεις που έχει ο ΔΕΔΔΗΕ κτλ, προφανώς και δεν θα πληρώσω λάθος τιμολογηση ρεύματος, το γνωρίζουν ήδη. Θεωρώ πως όλες οι μεριές είναι ενημερωμένες. Μόνο την αίτηση στην RAE δεν έκανα.
Ηρθε και ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε καταμέτρηση αλλά είπε πως δεν μπορεί να διορθώσει την τιμή αν δεν δώσει τις σωστές ενδείξεις η elpedison και η elpedison προς το παρόν πετάει χαρταετό. Για αυτό σκέφτηκα να αλλάζω πάροχο μήπως και στρωθεί να διορθώσει τις ενδείξεις.

Καλημερα... Αρα δηλαδη η elpedison δεν κανει την αλλαγη... Μα ομως αφου περασε ο Δεδδηε δεν εδωσε την σωστη μετρηση στον παροχο σου;;

Αν αλλαξεις παροχο φυσικα θα παρει τις ενδειξεις  του Δεδδηε ο παλιος παροχος και ο νεος παροχος  σου.. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημερα... Αρα δηλαδη η elpedison δεν κανει την αλλαγη... Μα ομως αφου περασε ο Δεδδηε δεν εδωσε την σωστη μετρηση στον παροχο σου;;

Αν αλλαξεις παροχο φυσικα θα παρει τις ενδειξεις  του Δεδδηε ο παλιος παροχος και ο νεος παροχος  σου.. 

Προς το παρόν τουλάχιστον δεν έχει δείξει κάποια διάθεση για διορθώσεις. Ο Καταμετρητής του ΔΕΔΔΗΕ που πέρασε είδε όντως πως ηταν λάθος οι μετρήσεις, έβγαλε και φωτογραφία αλλά μετά με ενημέρωσαν πως επειδή εχουν ήδη καταχωρηθεί λάθος από τον πάροχο δεν μπορούν να τις αλλάξουν μόνο αν τους στείλει αίτημα ο πάροχος. Παράλογο ε...?
Μάλλον θα αλλαξω πάροχο μήπως και διορθωθεί το θέμα γιατί βαρέθηκα να ασχολούμαι με ΔΕΔΔΗΕ και elpe για το λάθος τους.

Δημοσ.
Στις 25/4/2023 στις 5:14 ΜΜ, chocorellos είπε

ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση?

το νήμα ΗΡΩΝ ΕΝ.Α και Solar Generous γιατί κλειδώθηκε?

Εμένα μου την έδωσε η απότομη αύξηση του  παγίου απο 3 σε 5 ευρω και έκανα αίτηση σήμερα για elpe economy.Κι ο Θεός βοηθός.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...